Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 maart 2012, 16:48
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Jaaaaaaa, goed hè? Je wilt niet weten hoe knap ik doordeweeks ben |
Neeeeeeeeeeee doe maar niet denk dat ik dat niet aan kan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 maart 2012, 16:44
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Gaaaaaaaaaf, gefeliciteerd! |
Wauwwwwwwwwieeeeeeeeee Josina je wordt er steeds knapper op!! Is dit je zondagse gezicht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 maart 2012, 15:38
Onderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ik wil ook mee als het mag en dan komt Hans ook, en die is steen rijk, en die woont in de bossen bij Apeldoorn |
Nee maar Gerrit toch lees ik nu dan kom jij picknicken????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 februari 2012, 13:04
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Ik slaap idd lekker uit |
Ja en je betaald gelijk weer eens niet je abonnement
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 februari 2012, 13:03
Onderwerp: Uitje Amersfoort 17 maart
|
|
|
VISJE847 schreef: | Helaas ik kan niet mee de 17e...
Dus dan kan er iemand anders mee i.p.v mij. |
Nou zeg wat maak je me nu Denk je eindelijk te ontmoeten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 februari 2012, 13:02
|
|
|
PIETER649 schreef: | 29 Februari... schrikkeldag de hele dag werken mn medewerkers graties |
Geldwolf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 februari 2012, 13:01
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Vertel.... waar kun je die invullen??? Doe mij er ook maar een paar.... |
weer vergeten te verlengen Cootje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 februari 2012, 17:28
|
|
|
TINK100 schreef: | spoor??? ik neem voortaan mijn rolschaatsen mee....pffff |
Gaat wel snel dan he race je zo voorbij de patienten haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 februari 2012, 15:26
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Spingtime?? T was nog wel donker buiten zeker, t is geen voorjaar, t is herfst. |
Kijk Annette Tink leeft snachts he dan ben je wel eens even het spoor bijster Maarre hoorde vannacht ook de vogeltjes zingen toen ik even wakker was
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 februari 2012, 15:23
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Het is een grijze en trieste bedoening buiten miezer regen maar niet koud. Nu de zon er nog bij dan ben ik weer blij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 februari 2012, 13:20
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
PIETER649 schreef: | De laatste keer dat je afscheid nam, heb je het toch ruim 22 uur volgehouden he... Ik zal t ditmaal op de stopwatch bijhouden |
Die stopwatch loopt al effe Pieter ze is er nog steeds niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 februari 2012, 21:27
Onderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?
|
|
|
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, regio 073, 39 jaar, met drie kinderen (6, 6 en 7 jaar) Joëlle 246, 53 jaar, regio 015 trijnie671, regio 0549, 50 jaar maria576, regio 038, 46 jaar zou graag meerijden Erika129, regio 0318 37 jaar
markvos129, regio 0548, 32 jaar bert364, regio 0321, 42 jaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 februari 2012, 18:09
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mijn stad Erika......
oeps....off topic.... |
Verhuisd Willemijn?? Woon je nu om de hoek hier? Gezelliggggggggggg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 februari 2012, 16:22
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...de libelle, Privé en Story zijn geen boeken hoor We hebben het hier over een ernstig onderwerp. |
JE mag dan een jaar ouder zijn geworden maar niet wijzer Ik lees die bladen niet alleen bij de tandarts
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 februari 2012, 16:21
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Tja, als we nu al jaloers moeten zijn op jullie gehucht kunnen we ook jaloers zijn op een indianendorp ergens op Borneo waar er meer slangen- en spinnenbeesten zijn dan mensen...
Het was een mooie dag hier in het Brabants dorpke...waarschijnlijk omdat ik ook jarig was... |
Een gehucht met 65.000 inwoners hum....... hoeveel inwoners moet een stad wel niet hebben om een stad genoemd te mogen worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 februari 2012, 16:19
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hebben sommige nog wel tijd om te lezen... |
Ikke wel zat tijd Lees wekelijks wel een of meerdere boeken uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 februari 2012, 20:30
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Bij jullie das helemaal geen planeet tis een vallende ster |
Ahum meneertje Jaloers op ons mooie dorp of zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 februari 2012, 20:29
|
|
|
PIETER649 schreef: | hou je ons morgen weer op de hoogte van het weer in vaagedaal? |
Komt goed Herr Pieter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 februari 2012, 16:56
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Op planeet Utrecht een overheeeeeeeerlijk zonnetje! |
Jups het was heeeeeeeerlijk weer vanmorgen op die goede planeet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 februari 2012, 10:24
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Hey Frankieeeeeeeee,
Gefeliciteerd met je 48 ste verjaardag! Enne niet teveel eten en drinken he
Erika
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 16:18
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Waar dan???? Het is hier grijs, grauw en triest....... Geen zonnetje te bekennen! |
Hij zei toch op planeet Zeeland!! Das apart volk he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 16:17
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Visdag??? |
nee joh dan is het toch kliekies dag bij haar?? Of was het nu uitsmijter dag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 16:15
|
|
|
TINK100 schreef: | the house is mine....... |
Hey superrrrrrrr snapte hem eerst niet hahaha.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 16:14
Onderwerp: gebed voor Prins Friso en familie
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ernstig hersenletsel prins Friso
INNSBRUCK (ANP) - Prins Friso heeft ernstig hersenletsel opgelopen bij het lawineongeval van vorige week. Zijn hart stond ongeveer 50 minuten lang stil, waardoor zijn hersenen zuurstoftekort hebben opgelopen. Het is niet duidelijk of hij ooit nog bij bewustzijn komt. Herstel duurt maanden en mogelijk jaren. Dat heeft Wolfgang Koller, hoofd van het team van artsen die prins Friso behandelen, vrijdag bekendgemaakt op een persconferentie in het ziekenhuis in Innsbruck.
Artsen hoopten aanvankelijk dat de schade aan de hersenen beperkt zou kunnen blijven door Friso's lage lichaamstemperatuur onder het pak sneeuw en later in het ziekenhuis. Dat bleek niet het geval, aldus Koller.
De medici konden donderdag voor het eerst veilig een MRI-scan uitvoeren. Daaruit bleek de ernstige hersenbeschadiging. De arts zei dat de koninklijke familie nu op zoek kan naar een andere instelling, waar prins Frisoverder kan worden verpleegd.
Niet onverwacht, maar toch wel heftig........ Vooral ook voor zijn gezin, familie, vrienden etc...... |
Idd erg triest je zal het gisteren maar te horen hebben gekregen, als vrouw, moeder, broers het maakt niet uit.. Het nieuws is hard en pijnlijk en dat maakt niet uit of ze nu van koninklijke huize zijn of niet pijn en verdriet is overal hetzelfde! De kleintjes die misschien papa's stem wel nooit meer horen enz.... laten we allen in het gebed gedenken en niet allen hen maar alle zieken en rouwdragenden het zijn er zovelen elke dag maar weer!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 10:55
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Zit je op een nadere planeet ofzo?
Buitendeur open....akelig fris Een ijzig windje belemmerd je naar buiten te gaan Stil is het wel, maar geen vogel te horen. Het beloofd een grauwe dag te worden
|
Denk idd dat zij op een andere planeet wonen Jolan!! Het idd grijs en grauw niet echt lekker voorjaarsweer dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 februari 2012, 18:29
|
|
|
XABIA794 schreef: | euhhh, dat leg je wel bovenop het stoofvlees om mee te stoven en de boel pittig te binden |
Owwwwwwww denk al jullie zijn echt niet goed wijs hahahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 februari 2012, 18:14
|
|
|
XABIA794 schreef: | ewel, dat is wat ik bedoel met ne goeie stoofvleesmaker trappist en 2 boterhams met mosterd erop. |
Belgen en trappist Ze kenne niet zonder he Zelfs met een boterham met mosterd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 februari 2012, 18:13
Onderwerp: Met elkaar afvallen?
|
|
|
XABIA794 schreef: | lieve Erika, zeker is mijn bijdrage niet de bedoeling om iemand een preeksteen toe te gooien. het is een enorme strijd, en ja, het is soms makkelijk hier een oordeel in te geven dat de persoon in kwestie hier zelf de oorzaak van is. Maar het is net wat ik inderdaad bedoel. We zijn allen anders gemaakt, en de gevolgen van deze gebroken onvolmaakte wereld geven vaak enorm veel strijd als het over bepaalde onderwerpen gaat. ik wou alleen maar aangeven dat als men dieper zoekt, soms een heel ander probleem tegen komt, waar de bron zit. Hiermee kan men met veel liefde van de Here iets mee doen. en als de Here je dan nog mensen op jou pad stuurt, waar je zo'n moeite mee kan delen, dan sta je er al zeker niet alleen voor...
doel van het topic... samen afvallen |
Ik voel me zeker niet aangevallen of wat dan ook hoor xabia daar hoef je niet bang voor te zijn! Voelde toch even de behoefte hier iets over mezelf neer te zetten omdat er toch vaak erg veroordelend wordt gekeken en veroordeelt en dat terwijl er velen met mij zijn die er altijd tegen vechten, en het niet komt door super vreetbuien!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 februari 2012, 16:38
Onderwerp: Met elkaar afvallen?
|
|
|
XABIA794 schreef: | Daarom is het ook goed om even stil te staan wat de oorzaak is van overgewicht. Bijvoorbeeld als men een eetstoornis heeft vanuit gebrokenheid in het innerlijke is het goed om dit eerst aan te pakken, ipv streng te gaan diëten om daarna dan teleurstelling te krijgen als het geen blijvend resultaat heeft. Alles heeft oorzaak en gevolg, en daar hebben we de Here voor nodig toch? Ikzelf nog ben niet in staat geweest om ongezonde dingen uit mezelf te verbannen uit mezelf. Ik heb voor elke "prestatie" de Here nodig. |
Heb even een poos moeten nadenken hoe hierop te reageren! Want je hebt zeker een punt Xabia! Als ik naar mijn leven kijk, ben als zeer forse en stevige baby geboren, ben altijd aan de zware kant geweest en ben hier altijd mee geplaagd! Wij kregen niet veel chips, koek, snoep zoals je nu veel ziet maar gewoon alles op zijn tijd en met mate. Dus ligt daar de oorzaak van mijn figuur? Ja het ligt wel in mijn oorsprong en zo heeft God mij idd geschapen! Maar hierdoor heb ik wel het een en ander ondervonden waardoor mijn leven erg getekent is geworden! Nu ik 37 ben en een zeer zwaar jaar achter de rug heb en er nog niet ben begint ook weer het gevecht tegen de kilo's, ja ik ben een emotie eter maar niet zoals je op tv vaak ziet, zakken chips, junkfood en noem maar op! Gewoon wat meer zoetigheid, maar mijn lichaam reageerd ook nog eens heel sterk op hoeveel ik eet, hoe krom het ook klinkt maar hoe minder ik eet hoe meer ik aankom!!!!! OOrzaak onbekent! Wat betekent dit om af te vallen?? Heel veel ik moet een compleet andere leefwijze aanpassen en dat is niet makkelijk, en alleen kan ik het niet!! Hierbij zoek ik zeer zeker hulp in Gebed bij de Heer maar ook bij de mensen om me heen!
|
|
Naar boven |
|
|