Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 01:01
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Vroeger werkte ik bij een groente man En ik kon in die tijd me nog wel is zonder dat ik het echt in de gaten had..mij dom houden of voordoen.. Dus vroeg de man die daar ook werkte regelmatig of ik een onsje ooievaarskuitenvet wilde halen in de keizerstraat hier in Scheveningen.
Weet je dat ik soms toch twijfel,of het nu echt bestaat?.. |
Ze bestaan net goed niet als aardbeienladdertjes en een vergiet zonder gaatjes... en ook bougievonkjes zijn niet te koop!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 23:33
|
|
|
HEIDE115 schreef: | pff..ik weer kunnen knijpers ook vlekken achter laten? |
Jazeker dat kan... Vooral als je de houten knijpers aan de waslijn laat hangen...en ze nat worden door de regen... Of de bak met knijpers buiten laten staan.. TIP: Hang mooie en lichte kleding binnenste buiten aan de lijn... Mochten er dan vlekken in komen...bevinden ze zich aan de binnenkant!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:28
Onderwerp: Onze rugzak...
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Ik herken erg veel wat erover de rugzak hier is geschreven veel dingen zijn nodig geweest,ook al kunnen we nu vaak de dingen beter overzien waarom het zo ging. Ik denk aan grote teleurstellingen..hoe moeilijk kan dit zijn. En beleef ik..met de psalm dichter die zegt;
Is God zijn Gena vergeten zal Hij nooit meer van ontferming weten Moet ik lijden deze bittere smart?
maar gelukkig wil God verder leren Herkent u en jij dit wat ik ook zo kan voelen in mijn leven?.. |
NA HET ZURE...GEEFT HIJ HET ZOET!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:27
Onderwerp: Inzicht inzake honger naar relatie!
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik lees, dus ik ben...
Zee, sorry, je kent mijn verhaal wel, ik kan niet meer positief zijn. Ik zou het wel willen maar de wonden zijn te diep...gelukkig werden die wonden niet aangericht door de vaste CM-crew maar wel door iemand ik ik...nou ja je weet wel door wie... |
Dan het daar maar niet meer over hebben... Je zoekt gezellig de chat weer eens op... Gooi het er maar uit...maar doe het dan maar even in een PB Frank...ook mijn relatie ging over...gelukkig niet met ruzie.. Kom op..doe gezellig mee... Zo krijgen we allemaal ons ""pakje"" mee in dit leven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:14
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Honger naar een relatie??? Is dat niet het zelfde als vragen om erbarmelijke ellende??? |
Frank...als je nu om deze reden terug gekomen bent naar CM..doet me dat verdriet!!! Als je hier bent...lees niets...of lees alles, maar geef een beetje positief commentaar!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:39
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het is zo en niets anders. Laten we dus allemaal met ons zelf beginnen met verbeteringen. |
Best zinnig wat je daar zegt!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 19:49
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja, ik kan er ook niets aan doen...ik ben ook maar een zondaar... |
Juist...en het zou goed zijn als we daar eens iets meer bij stil stonden...
IK KAN ER OOK NIETS AAN DOEN....is wel vlug gezegd...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 21 juni 2012, 19:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 19:47
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Net voorbij, maar was echt noodweer!!!
Achter kunnen nu de eendjes zwemmen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 19:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ervaringen my dear Janske...kunnen soms tot ongezelligheid leiden...als ik moest vertellen wat ik allemaal al heb meegemaakt op deze site zou je gaan twijfelen aan de Heilige Geest die ons zou moeten inspireren... |
Nee Frank...want ik heb wel betere verhalen en getuigenissen van je gelezen..Laten we nu alsjeblieft door misschien vervelende gebeurtenissen of ervaringen niet ineens over alles negatief gaan doen... Dat kan en mag niet... Immers jij en ik zijn toch ook mensen met fouten en gebreken??? Ligt alles dan maar aan de ander???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 16:49
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Om de één of andere redenen kon ik het niet laten om me nog eens aan te sluiten op CM...ik blijf maar fouten maken. |
Gewoon een mens...gewoon Frank dus???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 16:47
|
|
|
FRANKT627 schreef: | idereen mokt es stoemetaten en da deek vandaug deu trug oep Cm te komme... mau allee et kan nog mee valle...we zulle wel zien watet geft... |
En GEFT het niks....gaan je dr toch weer vandeur!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 16:44
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Een paar pilskes...meer moet het niet zijn...laat de vooroordelen maar komen... |
Gewoon gezond eten Frank... Ben je niet meer aan de radijs????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 16:06
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hahaha...volgens mij kan ik beter wijselijk m'n houden |
Dat zeg ik GAMMA...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 16:03
|
|
|
XABIA794 schreef: | heej frank, ben je'r ook weer... allez zeg, zeinekik content se dak 't ier weer wa op den vloamse toer goat goan goe zenne!!! 't forum is weer gelijk gevuld nei weet er tenminste nog ene wa een blafetuur is |
Frank terug ja....gif tat leut???
(Ben een buurvrouw van Belgen...dus kan het niet zo goed!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 16:01
Onderwerp: Hoezo ssstt;)
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dus was er al seks voor het huwelijk??? Mooie protestantse christenen ben je. Zeker een voorbeeld van hoe het niet moet... |
Hoho Frank.....DAT...weet je niet...wees voorzichtig....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 15:17
|
|
|
JOL252 schreef: | - Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen. - Attitude is a little thing that makes a big difference. - A fanatic is one who can't change his mind and won't change the subject.
-- Winston Churchill
Er is nog meer te vinden op: http://www.brainyquote.com/quotes/authors/w/winston_churchill.html |
Hou het nou lekker boerenhollands joh!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 15:14
Onderwerp: wokken in dordrecht
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Herman, dat uitje is niet alleen voor jullie bedoeld, er zijn ook nog mensen die niet op vakantie gaan. Jullie kunnen tenminste op vakantie, gun de mensen die dat niet kunnen ook wat... |
Een stil water sprak hier...maar wel op de juiste plaats en tijd!!!
Een hartelijke groet van Ineke!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 13:47
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Het is de eerste zomerdag Nog 5 nachtjes treden we in het huwelijk Zal het mooi weer worden |
Tel jij niet in dagen????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 00:01
|
|
|
LEANNE226 schreef: | De rugzak is voor alle negatieve dingen,je sleept ze mee,loopt niet rechtop of zelfverzekerd.Je mooie herinneringen mag je een plekje in je hart geven,werk de rest weg.........
Ik had een rugzak vol boosheid,wrok,verdriet,onmacht,ongeloof(in mijzelf en de wereld),ik wist niet meer wie of wat ik was......ik probeerde de dingen 1 voor 1 te verwerken,ik ontdekte al snel dat het zo niet werkt......als ik van de 1000 dingen 10 verwerkt had kwam nr 999 weer boven,kon ik opnieuw beginnen. In de loop der jaren heb ik gemerkt dat vertrouwen en volop in het leven staan je van je last kunnen bevrijden.Bidden geeft rust en kracht. Natuurlijk zullen je nare ervaringen zo nu en dan bovenkomen,accepteer dat want het is volstrekt normaal(dan maar janken hoor,mij een zorg wat een ander er van vindt )
Tijd is je grote vriend,heb geduld |
ZAL IK DOEN!!!! (sprak de ongeduldige vrouw!!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:52
|
|
|
(dan maar janken hoor,mij een zorg wat een ander er van vindt )
Ik doe mijn best!!! Want het bevrijd zo geweldig!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:38
|
|
|
Sommige zeggen...dichtknopen en niet meer opendoen... Maar er zit zoveel leermateriaal in!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:36
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ossegalzeep??? waarvoor dat, als ik vragen mag?
Steen-die-het-maar-niets-lijkt-dat-er-een-os-in-de-Senseo-moet-staan- -kennelijk |
Gewoon...omdat ik mee ga in de onzin van jullie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:05
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Maarrrrrr...... zou het helpen als je een kleedje onder je Senseokopje zet, zodat het er niet meer aftrilt.... |
Nee Steen...ossegalzeep erin!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:36
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
Kinderachtig Beun...we zijn toch volwassenen??
Het is net als Tink zegt...ook mijn werkterrein is de oudere mens... Als het om Liefde gaat....kan ik er nog veel leren...(sorry hoor maar naar de sex vraag ik niet)
Maar als ik alleen al denk aan mijn lieve ouders (vader leeft helaas niet meer) dan was ik jaloers als ik zag hoe die in liefde met elkaar omgingen.. En weet je...ze zullen dan misschien niet meer zo actief in de sex zijn...maar de on voorwaardelijke liefde voor elkaar...is dan voor hun de wetenschap...
Wat houden wij veel van elkaar...!!!!! En die liefde (die heel...maar dan ook heel echt is) vinden ze misschien dan belangrijker dan sex...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:06
|
|
|
Ikzelf ben er een voorstander van...dat iemand in mijn rugzak mag kijken... Dat vind ik de meest eerlijke manier.... Het kan wezen dat de ander geheimzinnig over die inhoud doet...dat kan wantrouwen veroorzaken... Ik praat dan over een nieuwe relatie, maar ook zonder relatie wil ik toch soms graag laten weten wat er in me leeft...hoe alles gegaan is in het verleden...wat er allemaal is gebeurd... Veel mensen zeggen...dat is geweest...dat moet je vergeten...niet meer omkijken...maar vooruit!!!!!!!!!!! Natuurlijk is dat waar, maar ik merk juist nu...dat dat ook veel misstanden kan veroorzaken als iemand je verleden niet weet!!! Ik vind het juist fijn om te weten...dat ik zodoende ook rekening kan houden met de ander.....immers ik heb in zijn rugzak mogen kijken en ik weet...(b.v) dat hij in de gevangenis heeft gezeten.....dat hij of zij geen vader of moeder had die hem een voorbeeldfunctie konden geven... Of een psychisch verleden....Pas als ik dat weet...kan ik er toch ook mee omgaan...of leren omgaan??? Het is dan soms niet leuk...om dat allemaal te horen...en te weten, maar mij heeft het geleerd dat het voor mij...wel heel belangrijk is...
Leeg maken...helemaal???
Ik hoop dat juist de positieve dingen achter mogen blijven...maar ik ben wel tot ontdekking gekomen dat er nog heeeeeeeeeel veel inzit... Ik moet opruimen...nog heel veel... Maar ik koester ook veel dingen...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op woensdag 20 juni 2012, 22:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:46
|
|
|
Nou...die eenzijdigheid vind ik heel erg meevallen.... En er lopen veel onderwerpen... Serieuze..grappige...keus genoeg...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 21:39
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Mijn dochter heeft een baan!!!!!!!!!!!
Eindelijk na 2 jaar strijd....komt er een nieuwe directeur...die haar WEL aanneemt met haar beperkingen!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 08:31
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
JANS221 schreef: | voor het huwelijk???? |
Jazeker!!!
(Van een lidmaatschap)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 00:45
|
|
|
Als je de liefde voorwaarden oplegt, voel je de voorwaarden, niet de liefde.
|
|
Naar boven |
|
|