Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 15:58
Onderwerp: Het weer
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Wat eten de zeeuwen bij de BBQ? Alleen mosselen? |
Die vallen door het rooster, gaat NIET. Nee, sliptongetjes, dat lijkt me wel wat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 15:56
|
|
|
HANNAH810 schreef: | just speak for yourself, sir!! |
Oke ...ik zwijg wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 13:09
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nee...naar de picknick in Ede stond niet op mijn programma...
Maarre...ehm.... Het dak was al beschermd met zeil...dus het dak op zich is niet nat... Uiteraard gaan we dat zeil er niet afhalen als de kans op regen aanwezig is...
Maar het dak op zich is dus DROOG!!!
Als we het zeil eraf halen en het gaat regenen...zijn we dus duidelijk uitgewerkt...want dan wordt het dak nat en kunnen we zeker niets doen!!
(Pff wat doen we(ik) ingewikkeld he??) |
Helemaal niet ingewikkeld: Gelijk beginnen. Nu is het droog. Des te eerder ben je klaar en kan je de 30e naar Ede. Hannah verwacht nl. alle zeeuw(s)en van CM op de picknick.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 13:04
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Eigenlijk moet ik het bij het topic "slechtste moment"zetten maar dat doe ik lekker niet. "Slechtste moment " topic staat nl. weer gelijk met topic "mooiste moment"en dat was dus net wat niet moest van Thomas.
Zo..... dit topic staat weer met 1 voor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 12:51
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Gisteren redelijk... Maar we zouden met moeder van 84 naar een overdekte lokatie gaan... Onderweg ernaar toe...regen.... Moest dat arme mensje door de stromende regen... Gelukkig liepen we in kassen waar het 26 graden was...konden we opwarmen.
IK HEB VAKANTIE...zonnetje schijn dan s.v.p volgende week!!!! Enne...VISSER...geef eens raad... Zit het er zaterdag in dat we een poging kunnen starten in Zeeland om de daksinghels op het tuinhuis te plaatsen??? (Zonder er af te spoelen natuurlijk!!) |
Ik ben visser dus wel.
Lijkt me het beste, als je het op de zaterdag wil doen om 2 weekjes te wachten. As. zaterdag 80 % kans op regen , temp. 16-19 graden. En zoals Leanne zegt , op een nat dak.......niet doen. Vanaf volgende week dinsdab geven ze beter af. Dus doe dat maar lekker van dinsdag tm. vrijdag. Zaterdag niet he , want dan is de picknick in Ede
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op donderdag 21 juli 2011, 12:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 22:36
Onderwerp: zou jij baalen als je geen eigen kinderen zou hebben ?
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Visser Ik moet je zeggen dat ik dfat nog niet gehad heb maar wat niet is kan nog komen maar ze wonen 150 kilometer hier vandaan dus heb ik er niet zoveel last van maar ik ga er wel regelmatig naar toe want ik kan eigelijk ook niet zonderze en als het me teveel zou worden dan stap ik weer in de auto en ga dan weer naar huis hahaha maar als je ze veel over de vloer hebt dan zou ik het niet weten maar je kan ze ook af en toe in zee gooien dat heb ik met mn hond vorige week ook gedaan want die had in de sloot gelegen en die stonk en dat zeewater is een heerlijke lucht. Sjalom. Martin |
Hahaha. De zee...nou dat vinden ze helemaal niet erg. Gisteren om 23.00 uur had ik de oudste nog even op MSN. Ik vroeg wat ze aan het doen waren. Wat denk je? We staan op het strand van Domburg. Waren ze met z'n beiden aan het vissen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 17:30
Onderwerp: ben jij gelukkig op dit moment ?
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik weet de oorzaak niet waarom hij wegging. Dat hoef ik niet te weten hoor maar de lol blijft |
Hallo zeg. Blijven we bezig?
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op woensdag 20 juli 2011, 17:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 17:24
|
|
|
Hele middag donkere lucht, en jawel hoor ......het regent weer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 17:21
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Heerlijk is dat he, wij hebben dat ook. Dat vind ik het enige jammer van verhuizen, ik kan mn buren niet meenemen
( gelukkig verhuizen we maar 300 meter en gaat mn buurvrouw vanaf september 3 dagen in de week op Esther passen dus zien we elkaar nog bijna dagelijks) |
Dankzij m'n buren hoef ik zo niet te koken.. Even de boel opwarmen en klaar is Kees, sorry....visser.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 17:11
Onderwerp: Het verhaal van?
|
|
|
IESJE369 schreef: | ....het was nu toch echt bijna negen uur. "Sorry jongens, ik moet er vandoor. Mijn woordvoerster staat aan de overkant. Doei!" |
Nu twijfelde hij geen moment meer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 13:07
Onderwerp: Ik ga op rei.s (2)
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Wat zei de dokter? Vakantie verlengen |
Zo lang mogelijk uitzingen. Of ze op het werk daar mee eens zijn is een ander verhaal.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 13:05
Onderwerp: BBQ in belgie
|
|
|
[quote=HERMAN388]1 uur geleden haalde ik nieuwe paspoort op Ik mag naar België
Maar niet met je hand in het gips achter het stuur.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 09:43
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dat deed mij denken aan een geheel ander verhaal, maar zo droevig...
Er is een jongeman in onze gemeente overleden aan zijn brandwonden..
Nog maar 36 jaar...en al zolang depressief. Hij kon het niet meer aan, zijn overlijden volgde op een poging een eind aan zijn eigen leven te maken... maar daarom zo erg ...
Ik bid voor zijn ouders...broers en zussen....en alle mensen die het leven zo moeilijk aankunnen.. |
En dan de moordpartij in Middelburg. Echtpaar in de nacht van maandag op dinsdag doodgestoken door ex-schoonzoon. Gelukkig dat ze de dader al vrij snel te pakken hadden. Maar wat ik dan weer niet begrijp is dat de pers daar met hun neus bovenop staat. Op hart van Zeeland staan diverse foto's van de dader en dat ie ingerekend wordt door de politie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 09:33
Onderwerp: zou jij baalen als je geen eigen kinderen zou hebben ?
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Balen is eigelijk het goeie woord niet denk ik maar ik heb er 2 en zou niet zonder kunnen moet ik zeggen alleen woon ik hier en zij wonen daar en dat is een stukkie rijden . Maar ik ben wel blij met ze. Alleen heb ik het drukker met de klein kinderen hahaha. Sjalom. Martin |
Mooi gezegd Martin.
Zelf heb ik ook 2 kinderen. En ik zou ze niet graag willen missen. Er zijn wel eens momenten dat je ze liefst achter het behang zou plakken maar dat weegt niet op tegenover de mooie momenten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 09:24
Onderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Jij wilt natuurlijk de saillante details horen........ Er is geen beter vermaak dan leedvermaak toch? |
Ja, maar wie kon het uit de doeken gaan doen???? Het kostte al zo veel moeite en pijn . En dan moet ik nóg verder in details gaan ?Nee, dank u. Willemijn , ik laat de rest aan jou over. Als je er nog meer over kwijt wil natuurlijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 21:38
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ben soms de beroerdste ook niet Visser....... | Nee, dat heb je mij nooit maar dan ook noooooooooooooiiiiiiiiit horen ze ggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 08:41
|
|
|
HANNAH810 schreef: | iets meer details graag, visser, dan ben ik wel tevreden..........
ik geniet graag enigszins mee van je ellende, zie je........... |
Nee Hannah, er is al zo'n grote wond in het hart geslagen. Ik wil het hier graag bij laten.
Hoe was dat ook alweer? Stinkende wonden ....hebben zachte handen nodig ? Zoiets toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 23:32
Onderwerp: Ik ga op rei.s (2)
|
|
|
En ik heb vakantie , hoogstwaarschijnlijk tot donderdag. Ben tot die tijd op vakantie geweest bij de Arbo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 23:20
|
|
|
ANNE589 schreef: | gooide ze aan de kant, en rende door. Hij liet zich niet tegenhouden, want als hij die brug niet voor 8 uur bereikte zat hij pas echt goed in de problemen. Hij rende en rende...... |
totdat ie bijna bij de brug was. Oh nee he,ring, ring,ring .....gaat de brug net voor z'n neus open.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 21:40
|
|
|
IESJE369 schreef: | De politie riep van alles door een megafoon, maar door de blaffende honden was dat niet te verstaan. |
en nou stil, stelletje rothonden. Zorg dat je aan de overkant kom.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 21:26
|
|
|
HANNAH810 schreef: | HANNAH810 schreef: ja deel eens met ons, visser; wat zou W-tje moeten weten? het enige dat ík zou kunnen verzinnen is;
W-tje nog...? toen de wind de bomen tergde......... nu is het herfst opnieuw, en regen..... W-tje, ik denk aan jou.........en ween.............
(grapje!!)
hij mag het even uitleggen (lees; toegeven), toch, willemijn? hannah wacht rustig af, wat visser er zelf van zegt........... |
Zucht........nou vooruit dan maar. Het had voor mij wel makkelijker geweest als jij, met zoveel meer levenservaring het had verteld , W-tje.Maar goed....... Een jaar of wat geleden , weetje nog? Het regende zo , het leek wel herfst . En op die ene avond, toen je het me vertelde ........onder die zeiknatte bomen.Het is beter, het is voorgoed voorbij, einde . maar wie weet, misschien., misschien......maar helaas . Het was dus ECHT voorbij, voorgoed voorbij.
En nu......het lijkt wel weer herfst, regen , wind, kou. Alleen.....moedertjeziel alleen, schuil ik onder het lover en .....denk aan jou en WEEN.
AND.......I CRY
http://www.youtube.com/watch?v=n-7g8tieJJQ&feature=related
Zo zie je he W-tje... Het kán wel.
Hannah, is het goed dat ik het hier bij laat?
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op maandag 18 juli 2011, 21:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 17:47
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | bang voor teveel aanloop, Visser? |
Nee hoor ....80 % woont toch te ver weg van deze uithoek. Maar ik kan je wel zeggen.....de ervaringen die ik er mee heb opgedaan waren wel positief.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 15:33
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | zal ik eerst even moeten kijken of mijn deurbel het wel doet, want stel je voor......
....en dat zou toch jammer zijn.
|
En ...dat houdt ook in dat alle mannen hier op CM hun adres moeten achterlaten.
Visser, die dáár nog maar even mee wacht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 juli 2011, 23:17
|
|
|
Op naar de waterkant dus , en dat in de stromende regen. Maar eerst nog even een peuk en een bak koffie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 juli 2011, 23:13
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Ik hoor het al.....ga zelf wel beginnen. Vol gas er tegen aan. Kijken of we alle plannen klaar kunnen krijgen vóórdat de vakantie begint.
|
|
Naar boven |
|
|