Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 juli 2010, 16:37
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Timo, je bent de jongste man. De playboy van de picknick, veel plezier he. |
Chat.
bij deze vraag ik je je opmerking te verwijderen. zo'n opmerking van een voorganger tolereer ik niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 juli 2010, 13:40
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
ik ben naar t durpke gegaan vandaag. het was een lekker fietstochtje. nadat ik een parkeerplek voor mijn fiets had gevonden, wilde ik effe de markt over. ik vluchtte er snel weg, wat een drukte. en terwijl ik mijn fiets weer uit de parkeervak gehaald had, liep ik toevallig langs een sportzaak. ik moest weer een parkeerplek zoeken voor mijn fiets. het was een stukkie lopen om een plekkie te vinden waar mijn fiets veilig stond. ik was op zoek naar witte sportschoenen waarmee ik een halve dag goed op kan lopen. het is het merk k-swiss geworden. ze zitten heerlijk aan mijn voeten. toen ik daar klaar mee was wandelde ik met fiets en al richting mijn juwelier. ik wilde nog een ander setje sieraden. ook daarmee ben ik geslaagd.. de oorhangers lijken niet echt op het hangertje aan mijn ketting, maar het is toch een mooi setje. ik had in middels ook wel dorst gekregen , en bij toenn bij appie naar binnengegaan en alleen frisdrank gehaald.
dat waren mijn nieuwe aankopen vandaag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 juli 2010, 13:27
Onderwerp: Tour De France
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Welke tourquiz bedoel je Mariska? |
die rebus in de avond etappe.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 juli 2010, 09:54
|
|
|
Wie doet er mee met de tourquiz?
Ik kan deze rebus niet raden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 juli 2010, 09:49
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Helaas is Groningen voor veel mensen te ver weg. De geplande BBQ van 17 juli kon ook al niet rekenen op te veel belangstelling. |
Omdat de bbq zonder kinderen zou zijn. En voor velen begint dan de schoolvakantie.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op maandag 5 juli 2010, 09:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 juli 2010, 09:44
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Nee, ik maak me zorgen dat de andere activiteiten hier door in het gedrang komen. We hadden de gewoonte elkaar eens in de twee maanden 's avonds te ontmoeten, maar dat kunnen we nu wel vergeten denk ik. Geld kan per slot van rekening maar één keer uitgegeven worden. |
Je zou zelf iets kunnen organiseren van een stapavondje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 23:21
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | en dit gaat nog steeds over de tour de france, of meer over het wielrennen in het algemeen |
Wielrennen in het algemeen mag ook. Want dingen die in de tour gezegd worden, heeft ook te maken met alle andere wedstrijden die men rijd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 23:05
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Tss...sgggande! |
o ja en de rotondesnemen ze aan de verkeerde kant. en de juten rijden mee en bekeuren ze geen eens. als ik dat zou doen is mijn maandsalaris op 1 dag er door heen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 23:02
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ze rijden gewoon over een doorgetrokken streep! Moeten wij es proberen daar |
En door rode verkeerslichten. En ze maken geen gebruik van fietspaden. Ze hebben geen licht op de fietsen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 22:43
|
|
|
de huiskamer vraag: hoeveel honden zullen dit jaar voor valpartijen in de tour zorgen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 22:30
Onderwerp: Wat is er 'mis' met homofilie ??
|
|
|
Mijn visie is, is dat ik de homofiel accepteer zoals hij/zij geaard is,maar het praktiseren ervan verwerp ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 22:18
|
|
|
de bezemwagen is de laatste wagen die renners opikken die niet meer verder kunnen/wiilen fietsen. en voor de gein hebben ze 2 bezems aan het busje gehangen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 22:15
|
|
|
Ik zag de bezemwagen niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 22:07
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | vind je t gek...ik heb geen kikker gehad.... dusssssss de prins blijft verborgen. |
volgens mij wilde je geen kikker.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 22:06
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Kan iemand mij uitleggen wat precies een reclame caravan is ? (tja, je ken niet alles weten he' ) |
Een raclame karavaan is , is een lange rij van allemaal auto's vrachtwagens.. .weet ik veel verder wat voor voertuigen, die de hele tour sponsoren. ze delen flyers uit, petjes, bidons en veel meer zooi.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 22:03
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Oew, oew...kan k je dan ook inhuren? Voor hoeveel per uur?
*Of mag k dat op zondag niet vragen* |
Ehhhhhhhhhhhhhhh.... op zondag poets ik liever niet... en voor belonig vraag ik of je mijn taxi kan zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 22:00
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Vandaag de tour dus ook door Spijkenisse heen. We werden verwend dit jaar. eerst de Giro d'Italia en nu de tour.
De reclame caravan heb ik gemist.....zat toen in de kerk.
Daarna was t wachten op de renners. Onderwijl kwamen er tientallen autos, politie, gendarmerie, pers, tourwagens, ploegenwagens en vanalles langs. Even snel mijn zoon gebeld, die hing voor de tv.....'waar zijn ze' .... 3 man voorop 2 min voorsprong. En toen flitsten ze langs en was t weer voorbij.....ach ik heb t meegemaakt en heerlijk in de zon gestaan. De tour reed verder richting Zeeland, over wegen waar ik zelf ook wel eens op de racefiets zit. Ze zullen het wel sneller dan ik doen.
Maar ik kijk uit naar de berg etappes. die zijn toch veel mooier. |
Daar wacht ik ook op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 21:28
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Weet jij dat mijn man juist heel erg lekker kan koken Hij krijgt daar enkel de kans niet zo vaak voor aangezien mijn enige recht het aanrecht schijnt te zijn.....dus eis ik daar wel het alleenrecht op! Maar zo af en toe mag tie ook wel een keertje mijn domein betreden.Maken alle mannen trouwens zo' n bende van je keuken als ze koken |
Mijn ex maakte een echt zooitje in de keuken. Ik heb hem es een keer in 3 uur tijd schoongemaakt. Hij had minder kastjes dan dat ik heb. En mijn keuken kan ik met alle kastjes erbij in 1,5 uur doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 21:23
|
|
|
tussen haakjes... er waren ook kikkers op de picknick. helaas veranderde niemand in een prins of prinses.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 21:08
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
GERDA928 schreef: | Veenendaal een durpke? |
ik woon in de buurt van veenendaal, en noem het hier een durpke, met stadsalures. helaas heeft dat laatste gezelligheid van het durpke weggenomen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 20:53
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Dat ligt eraan in welke tegenwoordigheid je het zegt Mars...
Ik zeg tegen jou: "Hij ken een end gaan fietsen" ... Tegen hem zelf: "Gaat een end fietsen...maar schiet wel op, want de toerjongens zijn al voorbij Zeeland!"....
Tess, die best een rasechte rotturdamsuh is...alzo mijn verbale taalgebruik |
Ik ben geen rasechte rotterdamse, maar het accent ja dat heb ik al vanaf mijn 6de jaar. En ik woon al 33 jaar hier op de veluwe.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 19:49
|
|
|
MARIO216 schreef: | Het ging hier over de Tour de France |
de tour reed door zeeland, ik herinnerde mij dat van zeeland , waar ik gefiets heb. was idd een beetje oftopic.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 19:46
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Als er werkelijk mannen zijn die enkel de vrouw achter de moeder willen zien, en de kids liever niet mogen ze van mij wegblijven Chat! Voor moeders namelijk, zijn net als bij vaders, die kinderen toch onlosmakelijk aan hen verbonden Ik ben vrouw en moeder...en het is echt niet zo dat ik meer of minder vrouw zou zijn zonder mijn kind. Maar hij hoort wel bij mij, en is mijn grootste prioriteit in dit aardse leven... Als een man mij dus enkel wil leren kennen zonder kind, dan kan ie op zen Rotterdams gezegd "een end gaan fietsen"
Tess, die toch wel iets meer vertrouwen in het manvolk heeft dan dat.. |
een echte rotterdammer zegt: GAAT FIETSEN
vooral die t die rotterdammers gebruiken bij werkwoorden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 19:39
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Je had toch een nw topic geopend, iets met "tour de france" ...... |
het topic de tour is nog maar een paar minuten oud
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 19:33
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou Mariska Dan begin ik maar als eerste. Zal eerlijk zeggen dat ik totaal niet om de tour de france geef, maar vandaag kwamen ze dus bijna langs mn voordeur en dan ga je toch maar even kijken zeker omdat dit nooit eerder is gebeurd. De reclamekaravaan was gaaf om te zien. de wielrenners zelf , dat was een luttele seconde en ze waren voorbij. Maar ik denk maar zo....... heel de wereld heeft vanmiddag kunnen genieten van het prachtige Zeeland. |
Ik ben vroeger een paar keer op vakantie geweest in zeeland. Ik geloof dat het de brouwersdam was die ik gefietst heb. Heenweg was trappen geblazen, terugweg vloog ik over de dam. Verder herinner ik mij het super grote strand van Domburg. de vuurtoren van Burg-Haamstede die snachts regelmatig in de tent scheen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 19:25
|
|
|
MARIO216 schreef: | Waarom ga jij niet dan??? |
Dat lees je toch duidelijk in zijn opmerking. Hij ziet liever alleen de vrouw en geen kinderen. En heeft geen behoefte om als kinderoppas te spelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 19:22
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
Ik heb een nieuw topic geopend over wielennen. Dan kan men hier verder kletsen over onzinnige en nutteloze dingen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 19:21
|
|
|
Ik open hierbij een nieuw topic over wielrennen. Liefhebbers kunnen hier hun verhalen kwijt over het wielrennen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 18:00
Onderwerp: Kinderdoop
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het enige wat ik doe, is het uitkomen van mijn mening. |
Jij zegt jouw mening op zo'n manier alsof het de enige waarheid is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 16:46
Onderwerp: Kinderdoop
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik vraag me af of we nu weer helemaal opnieuw moeten beginnen met de discussie....Heb je al gelezen wat reeds besproken is over dit onderwerp? De kerk geeft opdracht kinderen te dopen, Jezus niet. In de Bijbel is de oproep duidelijk gericht op mensen die in staat zijn een keuze te maken. En als ik zou moeten kiezen tussen de leer van de kerk en de leer van de Bijbel kies ik het laatste. |
Chat....
Waar blijft jou respect voor anders denkenden?
|
|
Naar boven |
|
|