Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 19:48
Onderwerp: reageer toch alstjeblieft eens niet zo allergisch!!!
|
|
|
ik moet zeggen dat ik het helemaal voor me zie, geholi! komt een kweker uit zijn werk, en ziet zijn princesje in de keuken achter het aanrecht, druk bezig om wat liefde te klaar te maken om zijn maag mee te vullen, en zegt;
"schat, ik heb wat voor je meegebracht, om je te laten voelen, dat je toch qua schoonheid volledig in het niet valt bij deze prachtige, byzondere orchidee!!"
alleen ehhh; waar heeft die kweker schone handen voor nodig??? ik denk namelijk dat de kans reeel is dat hij die alleen nodig heeft om de keuken te ontvluchten!
volgens mij moet hij dan vluchten omdat de keukenprinses van boosheid het vlees heeft laten aanbranden.....
en hoe passeert de orchiedeeenkweker dan zijn kokende princes om zijn handen te wassen???
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 11 augustus 2010, 19:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 19:28
Onderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus
|
|
|
er zijn er die alleen gaan picknicken en er zijn er die het water in willen, marian, dus neem in elk geval je badkleding maar mee......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 11:26
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: En toch valt menselijke schoonheid in het niet bij een bloem ....
GEHOLI202 schreef: dat kan ik als orchideeenkweker voluit beamen!!
HANNAH810 schreef:
ben ik de enige vrouw die nu een alergische reactie voelt opkomen op orchideeen(kwekers)??
GEHOLI schreef; gelukkig is de liefde voor bloemen en vrouwen goed te combineren. sterker nog; je kan die bloemen prima gebruiken om de liefde van je leven mee te verrassen........... (alleen heeft een kweker niet altijd schone handen...........)
ik moet zeggen dat ik het helemaal voor me zie, geholi! komt een kweker uit zijn werk, en ziet zijn princesje in de keuken achter het aanrecht, druk bezig om wat liefde te klaar te maken om zijn maag mee te vullen, en zegt;
"schat, ik heb wat voor je meegebracht, om je te laten voelen, dat je toch qua schoonheid volledig in het niet valt bij deze prachtige, byzondere orchidee!!"
alleen ehhh; waar heeft die kweker schone handen voor nodig??? ik denk namelijk dat de kans reeel is dat hij die alleen nodig heeft om de keuken te ontvluchten!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 11 augustus 2010, 11:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 09:05
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: En toch valt menselijke schoonheid in het niet bij een bloem ....
GEHOLI202 schreef: | dat kan ik als orchideeenkweker voluit beamen!! |
ben ik de enige vrouw die nu een alergische reactie voelt opkomen op orchideeen(kwekers)??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 09:00
|
|
|
maris, wie heb je nu toch gevonden, zeg!! moet je chandler niet even snel laten weten, dat je zijn droomvrouwtje gevonden hebt??? wat zal hij gelukkig zijn!!
ik ga maar eens naar mijn werk, om mijn anti-rimpelcreme bij elkaar te sprokkelen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 23:26
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Precies Willemijn, yoga houdt jong en een goede creme is niet te versmaden, dus Hannah; denk aan de toekomst meid |
nou, ehhhm ik leef maar bij de dag, vind je t erg? (welk merk moet ik op termijn hebben, miek? maar weet je, eerlijk gezegt vind ik ook vrouwen mooier worden met de jaren, al moet ik wel zeggen, dat sommige dames een zuurdere uitstraling krijgen, en anderen veel minder; overigens zie je dat bij mannen ook terug. @ cross; pas op, he?? je kúnt te ver gaan en dat levert allergische reacties op!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 21:37
|
|
|
ja, leuk miek! kom er gezellig bij met een waardig bakkie earl grey! (help, wat heb ik nu toch weer geroepen!!)
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 10 augustus 2010, 21:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 20:47
|
|
|
MARIO216 schreef: | Als vrouwen een rimpeltje ontdekken wordt er ook altijd zo gereageerd. |
over generaliseren gesproken; ik heb mn haar niet geverft, en hoef echt niet te zoeken naar een paar grijze haren, hoor!! en de rimpeltjes zitten me ook prima! grijsheid is immers een kroon der wijsheid, en een gerimpeld gezicht is karakteristiek en doorleeft, toch?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 10 augustus 2010, 20:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 20:43
|
|
|
Het was uiteraard een plagerijtje hierboven maar ik heb wel de indruk dat vrouwen het erger vinden dan mannen dat ze grijs zijn of worden. Het is niet zozeer een constatering maar meer een gevoel dat ik aantref bij vrouwen. Ik ken heel veel vrouwen die hun haren wat bijkleuren - en ik geef ze groot gelijk, maar eigenlijk weinig mannen, al zijn ze er wel. Ik vind grijs haar bij een vrouw overigens prima, ik heb daar minder last van dan veel vrouwen bij zich zelf. Maar ja ik heb wel geleerd dat je dit soort dingen eigenlijk niet kunt zeggen omdat dit soort opmerkingen al gauw serieus worden genomen en dan is het weer onaardig natuurlijk. Wel jammer dat dit topic nergens over mag gaan anders was de gevoeligheid tussen mannen en vrouwen als het om uiterlijk gaat wel een leuk topic.
Thomas.
'k Moet je wel gelijk geven hoor, Thomas. 'k Zag het ook vooral als een plagerijtje. De meeste vrouwen, waaronder ikzelf, worden niet vrolijk van grijs haar. Je zou bijna jaloers worden op de mannen, die ook nog eens goedkoper uit zijn. Wel super dat jij geen moeite hebt met een vrouw met grijs haar en dat je de keus bij de vrouw laat. Daar kunnen sommige mannen wel van leren, denk ik.
Zo'n topic waar je op doelt, lijkt mij wel boeiend. Dat moet toch op een luchtige manier kunnen?
MARIJAN072
zie hier een nieuw topic over de gevoeligheden/allergien tussen man en vrouw..............enneh, de titel is dus luchtig bedoeld, willemijn..... als een grapje dus!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 10 augustus 2010, 20:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 20:14
Onderwerp: Beantwoorden van mailtjes
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ach, ik blijf standaard rond de 70% hangen... En dat terwijl ik over het algemeen toch netjes terug mail!
Het houd ergens op, je bent op een bepaald moment uitgepraat |
dan krijg je een lege mail terug, of een big smile.......... goed voor de procenten misschien; sociaal wat minder op nivo, in mijn ogen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 17:13
Onderwerp: Einde forum deelname.
|
|
|
[quote=DAVID923 2tim 3: 16
Elk van God ingegeven schriftwoord is ook nuttig om te onderrichten, te weerleggen, te verbeteren en op te voeden in de gerechtigheid, 17 opdat de mens Gods volkomen zij, tot alle goed werk volkomen toegerust.
2tim 4
2 verkondig het woord, dring erop aan, gelegen of ongelegen, wederleg, bestraf en bemoedig met alle lankmoedigheid en onderrichting. 3 Want er komt een tijd, dat (de mensen) de gezonde leer niet (meer) zullen verdragen, maar omdat hun gehoor verwend is, naar hun eigen begeerte zich (tal van) leraars zullen bijeenhalen, 4 dat zij hun oor van de waarheid zullen afkeren en zich naar de verdichtsels keren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 16:58
Onderwerp: schatten in de hemel
|
|
|
IESJE369 schreef: | In de Bijbel staat dat je geen schatten op aarde moet verzamelen, maar in de hemel.
De schatten op aarde zou ik wel kunnen benoemen: bezittingen, status, bankrekening. Maar wie kan voor mij benoemen wat er concreet met "schatten in de hemel" wordt bedoeld? |
het gaat in principe om de tekst; waar je schat is zal je hart zijn..... dus als je aardse dingen zoekt, is je hart ook gericht op het aardse, wil je hemelse schatten, dan is je hart ook op de hemel gericht.
wat ik zelf versta onder hemelse schatten? de vrede, trouw en onvoorwaardelijke liefde van God. een voorbiddende Oudste Broeder, die weet hoe dit aardse leven is; welke zegeningen en tegenvallers je tegen kunt komen op je pad, Die is verzocht in alles, en van God verlaten is, zodat ik nooit van Hem verlaten zal zijn, Die Mij liefhad toen ik hem nog vijandig gezind was, voor me stierf, en een nieuw leven met God voor mij mogelijk maakte; een God die mij de Heilige Geest wilde geven om een warme, vurige muur rond mijn hart te zijn, om het te beschermen tegen pijn, kilte en onrecht; mij Zijn woorden bekend te maken als ik die nodig heb; zomaar een tekst die je in gedachten komt wanneer je die nodig hebt bijvoorbeeld; een troostend woord voor degene die op je pad komt, zodat je weet wat je zeggen kunt om het hart van de ander te verwarmen; om van Zijn liefde uit te mogen delen aan de mensen om me heen, omdat er in Hem een overvloed aan liefde is.
dat zijn voor mij hemelse schatten, waar een mooie auto, een volle bankrekening en een michelin ster niet tegen op kunnen.
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 10 augustus 2010, 17:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 08:38
Onderwerp: kerkgang
|
|
|
ROBERTJAN686 schreef: | God kijkt toch niet hoe je gekleed bent ? God kijkt naar je hart, hoe "gekleed" heb je je hart voor god. Ik doe kleren aan waar ik me fijn in voel, ik weet dat god naar mijn hart kijkt. |
misschien dat God ziet hoe je gekleed bent, maar ehmmmm, als ik goed kijk, denk ik alleen een horloge te ontdekken....... het zal wel zijn dat ik de slapers niet goed uit mn ogen heb gewassen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 08:27
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
HECHAS020 schreef: | Ik zou wel mee willen , mag je ook kinderen meenemen? |
je zou eens moeten weten hoe gezellig het is met die kinders onder elkaar, hecha. sommigen hebben elkaar al een keer of 3 gezien, heel gezellig; wat takjes, torretjes, zand en mos;...........zijn ze de hele dag zoet mee! leuk, dat je mee wilt gaan!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:36
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Stalkers, of vieze mannen die je onverhoeds beetpakken en beginnen af te lebberen... GrZ! |
en dat vind je niet fijn, zinga?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:25
|
|
|
LEANNE226 schreef: Miep vindt Frits een lekker ding en hoopt dat Frits gaat picknicken maar Frits wil eigenlijk Truus ontmoeten en heeft Miep slechts op de reservelijst staan, hij wil niet dat Truus weet dat hij haar wil spreken want anders meldt zij zich af, want Truus vindt Flip erg leuk en die gaat strandwandelen; dus gaat hij als anoniempje waardoor Miep niet weet dat Frits gaat picknicken en Miep hem niet lastig zal vallen en er voor Truus geen weg terug meer is zonder hem te ontmoeten......terwijl Flip zit te wachten op het strand........of zoiets
IESJE369 schreef: | Ik wil het eigenlijk niet zeggen, maar zet mij ook maar op de lijst (onder voorbehoud). Anoniem hoeft niet, want Iesje is niet mijn echte naam. |
is goed hoor, truus!..........
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 9 augustus 2010, 21:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 20:18
Onderwerp: Het homohuwelijk en de PKN kerk
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik wil me nergens mee bemoeien hoor en ik weet dat jouw schriftkennis vele malen groter is dan de mijne... maarre..
meer over 1 zondaar die zich bekeerd dan over 99 rechtvaardigen die de bekering niet van node hebben... |
ehhhhmmmmmmmmmm........ *kuch, slik* je hebt gelijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 20:01
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hoi Richard,
Kijk, nu na enkele reacties op je mail kom je met een bekentenis. Wat heel mooi is want er is nu een zekere duidelijkheid. Duidelijkheid is heel belangrijk. Ik weet ook wel dat het niet altijd makkelijk is om je direct zo maar bloot te geven. Een zekere voorzichtigheid kan nooit kwaad. Anderzijds vond ik je mail op dit forum wel alsof je tegen de homo's bent. Ogenschijnlijk heb ik me vergist en kan ik me nu beter in jouw situatie plaatsen.
Kijk Richard, veronderstel nu dat het verkeerd is om met iemand van hetzelfde geslacht een relatie te hebben dan nog heb je niets te vrezen. Denk maar aan Jezus die een vrouw vergiffenis schonk omwille van haar losbandig gedrag. Veronderstel dat je een zondaar bent omwille van je geaardheid dan zijn er ook die troostende maar wel veelzeggende woorden uit het evangelie: "De hemel zal zich meer verheugen om 99 zondaars dan om 1 rechtvaardige...". Als jouw kerk je veroordeeld om wie je bent en wat je doet dan ben je niet bij een goede kerk aanbeland. Ik zou je enkele voorbeelden kunnen geven met ervaringen die ik heb meegemaakt in de katholieke kerk. Toch ga ik dat niet doen op dit forum. Wat ik wel wil zeggen is dat er ook gelovige mensen zijn die de seksuele geaardheid niet veroordelen. En wees gerust het zijn niet zomaar wat mensen. Ik spreek dan echt over belangrijke "kerkelijke figuren". Om maar aan te geven dat er wel tolerantie is.
Ik heb een enorme goede band met mijn vader. Hij is zelfs mijn enige echte vriend die ik heb. Zoals 2 pubers hebben we vroeger wel eens kattekwaad uitgehaald. Ook hadden we goede gesprekken. Gewoon vrienden dus. Ik kan me best voorstellen dat het voor jou heel moeilijk moet zijn geweest hoe je vader reageerde. Wat je hier tegen kan doen kan ik je niet meegeven. Ik vind het gewoon heel zielig en ook wel onverstaanbaar. Als ouder hoop je het beste voor je kinderen. Dan komt er toch iets wat moeilijk te aanvaarden is en dan is er een zekere weerstand. Dan druk ik me nog voorzichtig uit. Hopelijk draait hij bij en kan hij het anders-zijn van zijn zoon wel aanvaarden. Alles heeft immers zijn tijd nodig.
Ik wens je alle sterkte en ik weet ook zeker dat de dauw van de Heilige Geest over jou en je vriend zal neerdalen en je begeleiden op je weg...
Frank |
de bijbeltekst die je aanhaalt is overigens net iets anders frank; meer over 99 zondaars die zich bekeren, dan over 1 rechtvaardige die de bekering niet nodig heeft.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 17:54
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Heel even off-topic, maar waarom geven sommigen zich als Anoniempje op? Willen ze, om de een of andere reden, geheim houden dat ze meegaan? Of zijn ze bang voor stalkers?
Maakt 't wel spannend natuurlijk. |
het komt voor, in geval van de picknick in ede, dat men wil voorkomen dat bepaalde mensen, (die hen wel graag zien, maar waar andersom de sympathie wat minder aanwezig is,) plotseling toch wel heel erg graag picknicken. ook als er afgemeld wordt, vind niet iedereen het nodig om de reden te noemen, die soms te maken kan hebben met een byzondere aantrekkelijkheid van een ander cm-lid...... dus een stukje privacy is in dat geval wel handig, denk ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 15:04
|
|
|
mooie reactie frank! en leuk dat je meedoet op het forum met je waardevolle bijdrage's!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 13:32
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Nou, gezien jouw accent: Rotterdammers hebben een andere humor
Men\e\e\er
Ja?
In de Moaas ken je niet meer verzuipeeh
Nee?
Nee daar los je in op! Geeeintje meneer! |
nou, mot ik je een douwtje gevu, dan? hille "probleem" gelost, man!!
geeeeintje meneer!
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 9 augustus 2010, 13:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 20:30
Onderwerp: De hel voor altijd?
|
|
|
RICHARDRI464 schreef: | Ik heb helaas angsten voor de hel. Mensen kunnen zoveel tegen me vertellen en ik begrijp het ook en lees de Bijbel. Ik snap het maar toch blijft die angst. Angst kan toch niet van God zijn? Ik heb gewerkt in de zorg. Mensen die uit de Gereformeerde Gemeente kwamen waren vooral bang voor de hel. Een oudere mevrouw riep help me, help me! Ik ga naar de hel. Hoewel ik op haar in praatte met positieve Bijbelteksten bleek dat maar tijdelijk te helpen. Eigenlijk heb ik het zelfde. Ik heb ook wel tot Satan gesproken dat hij een verliezer is en dat Jezus de waarheid is. Hem bekeren zal er wel niet in zitten. Satan lees maar mee: Jij bent de vader van de leugens. |
er is er ook maar Een die sterker is dan de satan, richard; dus pas wanneer je schuilt onder Zijn vleugels ben je veilig. en hoef je geen angst meer te hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 20:20
Onderwerp: I'm back (+ gebruiksaanwijzing)
|
|
|
CHANDLER627 schreef: | PS. Heb nu ook een afbeelding van mijn droomvrouw geplaatst op mijn profiel. Maar voel me in haar nabijheid zeker Obelix... |
forget it; ik zou er nog een minderwaardigheidscomplex van oplopen!! mijn haar niet lang genoeg, mijn middel niet slank genoeg, mijn schoudergewrichten onvoldoende uit de kom, mijn ogen onvoldoende in de bambi-sfeer, mn wenkbrauwen niet ter hemel geschoten, mn lipjes onvoldoende opgepompt,
en dan heeft zíj het allemaal wel voor elkaar; heeft ze wel een helm, maar de prins; vergeet het maar die is waarschijnlijk onverwacht, gevlucht naar een ander princesje dat op hem wacht!! of wacht zij, met de helm alvast klaar, tot de prins op zoek gaat naar haar?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 19:54
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Om antwoord daarop te geven moet je elkaar leren kennen in het echie...dat kan niet via het forum. |
ik bedoelde het ook alleen als gedachte in het algemeen, chatuliem; dus niet naar de ander gericht, maar om ieder voor zichzelf eens over na te denken hoeveel je misschien voor anderen de genadevolle houding en de juiste woorden als troost zou kunnen bieden..........snapt uwes?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 19:49
Onderwerp: Liefdes illusie
|
|
|
BRAZEEVEL772 schreef: | dacht dat het allen vrouwen over kwam maar nu heb ik zelf onder vonden hoe het is om echt belazerd te worden ben zwwar geschokt door dit gebeuren maar daar schade en schande word men wijs en gelukkig heeft God me bewaard voor erger ow wat voel ik me genomen |
en terecht, dat je je dan even niet prettig voelt; even slikken, ademhalen, en doorgaan met leven dan maar cowboy! "want morgen wordt alles anders, alles beter en alles nieuw! gister oke dat was niks, dat kunnen we weten en vergeeeeeten....... "
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 16:40
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Sommige mensen gaan er maar te gemakkelijk van uit dat het evangelie vrijblijvend is. Terwijl dat niet het geval is. We hebben onze gemeente Elisa genoemd. En Elisa was iemand die leefde in een wereld waarin het volk van God God de rug toegekeerd had. Massaal aanbad men Baäl, met als hogepriesteres Izebel, de vrouw van koning Achab. Waarom deed men dit zo massaal. Waren ze vergeten dat ze het uitverkoren volk van God waren of gingen ze er juist van uit dat ze dat wel zouden blijven ondanks hun handelen? De mentaliteit die opgeld doet, is in mijn ogen hetzelfde, het gaat er niet om wat je doet, want je bent toch wel behouden. Maar stel nu eens, dat homo's zondigen? En jij hebt wel de mogelijkheid ze het evangelie aan te bieden, maar je wilt dat niet? Je sluit je ogen voor de zonde en je denkt, ach dat neemt God toch wel met een korreltje zout? We hebben het nu over homo's maar je zou het nog breder kunnen trekken. Ieder mens heeft immers de genade van God nodig en wat doe je er eigenlijk mee? In hoeverre ben je een getuige en in hoeverre ben je een sta-in-de-weg? |
en in hoeverre ben je "het zichtbare evangelie" en "de genade van God" door een helende persoon te zijn met woorden én daden in het leven van andere mensen....?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 14:44
Onderwerp: Een nieuw huisje
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Nee, nog geen klussen om te verdelen Eerst maar es even die sleutel in handen zien te krijgen haha...
Maar, geef vooral even door wat je gaven en talenten zijn...dan komt die verdeling vanzelf |
mijn gave; honing-mosterd-room-soep en broodjes kaas, halve blikken goede kwaliteit verf. mijn talenten; verven, behangen zonder publiek, en mensen van hun werk houden!!
wie volgt?
|
|
Naar boven |
|
|