ChristianMatch

Forum

Berichten van JOL252
Ga naar pagina Vorige 1 ... 98 99 100 101 102 103 104 ... 136 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van JOL252
Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 20:35
BerichtOnderwerp: Discussiëren

PETRA944 schreef:
ik had wat minder hard me woorden tegen haar kunnen zeggen .op een iets vriendelijker manier. enfin ik zeg maar effe niets meer

Petra... jij bent jij en je reageerde wel oprecht vanuit je hart. Dat was voelbaar en wat mij betreft gewoon okay. Het forum nodigt nu eenmaal uit om te reageren en dit was wat in jou werd opgeroepen. Je deed het met de beste intenties.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 16:40
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

ERIKA129 schreef:
Wilde jij komen helpen opmaken dan Lachende smiley
Wees welkom maarre wel opschieten en doorrijden dan!! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ben al te laat... Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 16:37

ERIKA129 schreef:
Witlofschotel Kwijlende smiley

Boze smiley Te lekker voor in je eentje. Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 14:51

http://www.smulweb.nl/recepten/979880/Franse-ovenschotel

... met een groene salade, stokbroodje en een flinke scheut wijn in je glas erbij.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 13:26

PETRA944 schreef:
Jij ziet het misschien alleen als oordelen, het zijn van mij oprechte vragen die me bezig houden over sommigge cristenen, die mag ik dan niet scrhijven want dan oordeel ik, dat ze zelf een heel oordelend topic over homo,s opende terwijl er een lesbische vrouw een topic net had geopend kan wel? soms snap ik het niet Twijfelende smiley Maar zal er over ophouden.ook al zie ik het niet als geroddel, maar reactie op haar schrijven wat ze hier gedaan heeft. wat wel allemaal kan.....wanneer ik hier iets schrijf en anderen willen daar over discusieeren als ik weg ben, van mij mogen ze, of anderen hebben problemen met het geen ik schrijf, mogen ze me daar ook op aanspreken, dan zal ik er ook over na denken en antwoorden.

Nou, ik denk dat je best even stoom mag afblazen hoor, er is ook in het openbaar van alles in het forum gestort en over mensen persoonlijk uitgesproken. Ik zie het meer als een reactie op de onderwerpen. Inderdaad moeten we wel uitkijken dat we niet in dezelfde val trappen. Dat Zwaan de Geest van God heeft... dat moet wel als ze een kind van God is en daarvan is ze gelukkig ook overtuigd. Zowel zij als wij kunnen reacties hebben die niet erg getuigen van liefde van God, dat ben ik wel met je eens.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 10:45
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

ANNA415 schreef:
Sorry de Pieten zijn bij jou in de buurt aan het oefenen geweest Clown smiley

ow was dat het Boze smiley , nou dan doe ik boycot sinterklaas dit jaar...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 10:41
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?

ROELANDE345 schreef:
Zal ook weer mijn weg alleen moeten zoeken, heb mijn relatie helaas moeten verbreken.......

Veel Sterkte ...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 22:56
BerichtOnderwerp: Christelijk Lied

ROLF230 schreef:
Waar ben je in godsnaam mee bezig Zwaan, met al deze topics die je opent?

als het maar in godsnaam is ...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 17:48

ZWAAN995 schreef:
Zie op Jezus Hij kent harten van mij en anderen.

<><

Zwaan

Zwaan, vergeet je missie nou gewoon es... wie weet komt het dan tot praten.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 17:38

ZWAAN995 schreef:
Jezus Christus staat bij mij op nummer 1!

<><

Zwaan

Mooi en hiermee zeg je impliciet dat dit bij een ander niet zo is die iets anders denkt of interpreteert. Oef en oei ...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 16:42

ZWAAN995 schreef:
Als ik van de redactie een sleutel mocht krijgen dan neem ik dat met beide handen aan zodat ik het onderwerp kon sluiten en men het alleen hoefde te lezen. Want mensen meningen verdraag ik niet.

Ik hou alleen Gods Woord de Bijbel vast.

<><

Zwaan

Precies, he he we zijn eruit.

Je vergeet alleen dat jij ook je eigen mening hebt. En die moeten wij met ons allen wel aannemen omdat jij zegt dat het GODS mening is. Bull..

Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 3 oktober 2012, 16:44
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 15:36

ZWAAN995 schreef:
Discussiëren

Ik heb er lak aan discussiëren ik hou er niet van
Het is bij mij Alles of niets en niet er tussen in schipperen

Menselijke strijden en verschillende mensen meningen ik kan er niks mee

Laat God Woord spreken daar staat alles in.

<><

Zwaan

Tja, dan snap ik niet waarom je elke keer opnieuw nieuwe topics opent die de discussies uitlokken. Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 12:46
BerichtOnderwerp: Het beoefenen van Onderscheiding is een Bevel

SHANITA130 schreef:
Er ís iets niet helemaal oké met die slurf van die Olifant.... Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley

Dat is om je onderscheidingsvermogen te scherpen... aardig gelukt bij jou Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 12:43
BerichtOnderwerp: Waarom ik denk dat christenen niet zouden mogen oordelen

ZWAAN995 schreef:

Schud mij stof van mijn voeten en ga een andere weg inslaan..

<><

Zwaan

Even voor de context: dat is een tekst uit Lucas en een advies aan de discipelen om wanneer het evangelie en de discipelen niet geaccepteerd worden in een stad het stof van die stad ook af te schudden.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 09:53

CARMEN073 schreef:
Thanx! Lachende smiley

Matth. 5:11

Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Martelaarschap dus?
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 08:06

CHATULIEM619 schreef:
Het gaat me eigenlijk meer op de manier waarop dingen hier neergezet worden. Hoe kan iemand zich nu tegen zo'n uitspraak verdedigen? En het wordt maar wel even zo neergezet.

Nog even een laatste reactie en dan stop ik ermee. Er is namelijk wat mij betreft genoeg gezegd en de standpunten die van elkaar duidelijk verschillen zijn helder (en dan is het voor mij vooral in hoe we ons verhouden tot onze naaste, het overbrengen van de liefde van God, de waarheid hoe wij die interpreteren). Laten we elkaar gewoon eens hierin met rust en ons richten op de praktijk van het leven, waarin we te maken hebben met mensen die anders geaard, verslaafd, crimineel, zwart wit rood bruin geel zijn. Niet dat we het dan maar zo laten waar we beschadigende zaken zien maar dat is een tweede punt om je over te verdiepen. Onze opdracht is allereerst: wees elkaar niets anders verschuldigd dan liefde.

Mijn reactie: Als je de discussie van gisteren goed hebt gelezen, heb je ook gezien dat er een moment is geweest waarop Zwaan aangaf zich geen raad te weten met een lesbische dame en onzeker werd in het zich aanmeten van een houding. Dus die onzekerheid was al benoemd en ook dat ze daar liever niets mee doet in de relatie die ze heeft met degene voor wie zij een maatje was.

Daarnaast zet jij hier van alles en nog wat voor neer onder andere naar mij toe. (Het is nogal niet wat wat je over een ander en ook mij uitspreekt en uitstrooit.. en gisteravond kwam er nog eentje bij.) Als je een beetje zelfreflectie hebt deponeer je niet opnieuw alles op andermans bordje. Ik denk dat Zwaan het overigens wel redt, ze zet ook genoeg in het openbaar op het forum.

Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 3 oktober 2012, 09:01
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 07:50
BerichtOnderwerp: De zonde van homoseksuele praktijk ...

ZWAAN995 schreef:
Stabiel Geloofsleven

Hoe Krijg Ik Een Stabiel Geloofsleven?
Om antwoord te geven op bovenstaande vraag zou ik ons geloofsleven voor willen stellen als een trein bestaande uit één locomotief en twee wagonnetjes:

Deze Volgorde:
De locomotief: het feit.
Het is erg belangrijk dat ons geloofsleven gebaseerd is op feiten. Deze feiten vinden we in het woord van God. Zo staat het ook in Romeinen 10:17 “Zo is dan het geloof uit het horen en het horen door het woord van God.”
De feiten liggen dus vast en zijn ons door God bekend gemaakt door middel van het woord van God. Deze feiten gelden voor alle mensen. Het woord van God is voor iedereen, maar niet iedereen gelooft het ook.

De eerste wagon: het geloof.
We moeten de feiten zoals God die in zijn woord geeft geloven ( Romeinen 10:17)
Geloven betekent niet alleen dat we met de mond belijden dat de feiten waar zijn; ik geloof de bijbel van kaft tot kaft. Geloven is hetzelfde als gehoorzamen of vertrouwen. Dit geloof verandert mijn denken. Ook dat lezen we in de Romeinenbrief in hoofdstuk 12:2 “Wordt hervormd door de vernieuwing van uw denken.” En daarmee komen we op:

De tweede wagon: de ervaring.
Mijn geloof in de feiten, zoals ik die in het woord van God lees, verandert mij en dat merk ik.
Laat ik een voorbeeld geven:
Ik lees in het spoorboekje dat er om 3 minuten voor 9 een trein in Gouda vertrekt richting Zoetermeer op spoor 8. Als ik op het perron sta zie ik dat ook op het bord en tenslotte verschijnt er ook een trein. Ik, geloof op grond van wat ik gelezen heb, dat deze trein me naar Zoetermeer zal brengen, dus stap ik in en een kleine 10 minuten later sta ik in Zoetermeer op het station.
Jammer genoeg is de NS niet zo betrouwbaar, dus soms komt de trein niet of niet op tijd. Maar het woord van God is wel betrouwbaar. Als Hij het zegt is het waar!

Gevoel, een slechte locomotief
Nu kan er natuurlijk van alles misgaan in ons geloofsleven. Stel je voor dat je de ervaring vooropstelt, wat gebeurt er dan? Tja dan ontspoort de trein.
Hoe weet ik dat God bestaat? Ik zie Hem niet, het enige wat ik van Hem kan zien is zijn schepping. Dus kan ik Hem als Schepper leren kennen. Daarom ook zegt God in Psalm 14:1 ”De dwaas zegt in zijn hart: Er is geen God.” Dat is dus dwaas, want sedert de schepping van de wereld wordt zijn eeuwige kracht en heerlijkheid uit zijn werken met het verstand doorzien (Romeinen 1:18) Er zijn niet veel dwazen in deze wereld, de meeste mensen geloven wel op één of andere manier in God; iets, een hogere macht. Maar veel invloed heeft dat niet in hun leven. Er gebeurt van alles in ons leven. Als het vreugde brengt dan zeggen we: God zegent! Maar als er verdriet komt denken we al gauw: Waar is God nu? En we verwijten Hem dat Hij niet ingrijpt, en de trein van ons geloofsleven ontspoort.

Geloof, ook een slechte locomotief
Stel je voor dat in ons geloofsleven het geloof voorop staat. Wat een rare situatie krijg je dan. Mijn hele leven gebaseerd op geloof, maar geloof waarin dan? Als je geloof maar sterk genoeg is dan zal het wel gebeuren. De kracht van het positieve denken: Chakka! Uiteindelijk komt dit neer op geloof in jezelf, als je maar sterk genoeg gelooft kun je het noodlot keren. Deze denkwijze heeft zich in onze maatschappij flink verspreid. Overal komen we het tegen, je kunt zelfs cursussen volgen om dit te leren. Maar het staat ver af van het geloof in het woord van God. Wat voor kracht kan ik ook vinden in mezelf? Het is als de man die zichzelf bij zijn haren omhoog wil trekken uit het moeras. Hij is gedoemd om ten onder te gaan bij gebrek aan vaste grond. Die vaste grond vinden we alleen in het woord van God.

Het Feit, de enige goede locomotief
We zien dus dat voor ons geloofsleven de feiten erg belangrijk zijn. Okay, die feiten vinden we in het woord van God. Maar dan moeten we dat woord ook lezen en goed lezen. Soms menen we dat iets in het woord geschreven staat, we geloven het, maar het verandert ons leven niet, de ervaring klopt niet met het feit. De vraag is dan: lezen we wel goed wat er staat? Is het feit wel op ons van toepassing?
Ik heb eens iemand gesproken die vast geloofde dat God ieder gebed verhoort. .Ik vroeg hem of zijn ervaring daarmee in overeenstemming was. Waarop hij antwoordde:”Ik heb me wel eens gefrustreerd gebeden.”

Wel de juiste feiten!
Waar ging het nou mis? Hij geloofde met zijn hele hart en meende dit feit ook in de Bijbel te vinden, we lezen het immers in Mattheus 21:22. Alleen spreekt de Here Jezus hier tot zijn discipelen en inderdaad waar zij in het gebed om vroegen dat ontvingen zij ook. Lees de eerste hoofdstukken van handelingen er maar op na. Later vinden we dat niet meer.

De Vrede Van God
Als we uiteindelijk lezen in Fil.4:6 dan staat hier dat we al onze verlangens bekend mogen maken bij God. Je zou verwachten (n.a.v. Matt. 21:22) dat er dan zou volgen: en je zult het ontvangen. Maar dat staat er helemaal niet. We zullen wel iets ontvangen, maar niet onze verlangens. We zullen de vrede van God ontvangen en dat is voor deze tijd genoeg.
We zien dus dat het belangrijk is dat we geloven in de feiten, zoals we die vinden in het woord van God. Daarvoor is bijbelstudie heel belangrijk, we moeten het woord van God recht snijden. Alleen op deze manier kunnen we een stabiel geloofsleven bereiken.

<><

Zwaan

Tja ik ken dat treintje, was één van de eerste dingen die ik te horen kreeg. Zo heb ik gedacht dat gevoel inderdaad het meest slechte in het geloofsleven was, want zo was de overheersende overtuiging. Ik denk dat het niet gaat om een treintje met gescheiden wagons maar meer om iets waarin alles tesamen mag groeien tot een stabiel geheel. Het ene sluit het andere niet uit.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 07:49

2x geplaatst (?)

Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 3 oktober 2012, 07:51
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 23:26

CHATULIEM619 schreef:
Moet ik je nu uitleggen wat een insinuatie is???

Je schat me nogal in hé... in je persoonlijke uitlatingen naar mij toe de afgelopen tijd.
Overgevoelig, overdreven, gemeen, niemand weet waar ie aan toe is met mij... tjonge jonge. EN nu insinuerend... ik vind het allemaal prima.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 22:59

CHATULIEM619 schreef:
Jol, vind je nu zelf dat je dit zo op moet schrijven????

Ja, waarom niet? In zijn algemeenheid is dat een feit.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 22:50

PETRA944 schreef:
ik heb het wel gelezen en ook heb ik gelezen dat je een leugen hier neer zet, onder het mom van dit zijn gods woorden, op me meerdere keren vraag waar dat in het woord van god staat antwoord je niet zwaan? warom niet? omdat je dingen aan het prediken ben op cm hier die niet uit gods woord zijn, je fout toegeven doe je niet, te trots voor. je excuus aanbieden voor eventuele homofiele lezers vind je niet nodig... dus ja ergens gaat dit ehle verhaal ook een beetje over jou en onderscheidings vermogen, volgens mij moet jij nog heel veel leren, leer inplaats van blind te zijn voor je eigen fouten en de anderen er wel op te wijzen op een niet zachtmoedigge manier

Onzekerheid kun je verschuilen achter stelligheid ...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 21:37

zuchtje Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 21:17

ZWAAN995 schreef:
Evangeliseren is mensen na de Bijbel verwijzen want daar staan alle antwoorden in.

<><

Zwaan

oh...

Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:59
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

PIETER649 schreef:
Het mooiste moment van de dag....

ik heb een homosexuele klant verteld dat ik vind dat hij een schandalige levenswijze heeft en ik dat soort volk niet in mn klantenbestand wil, hij zoekt maar een andere leverancier! Boze smiley

als hij nou gewoon op de website van zijn bedrijf had gezet dat hij homo is, had ik nooit geprobeerd zaken met m te doen. Engeltje smiley

ik voel me nu ik er na 12 jaar achterkom dat hij homosexueel is zooooo bedrogen.... Woedende smiley

serieus???? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:56

WILLEMIJN232 schreef:
Nee, de mensen leggen je de woorden in de mond, tot je verbazing....... Knipoog smiley Knipoog smiley

Yep, dus geen verantwoording te nemen, de ander doet het ...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 17:49

ZWAAN995 schreef:
Als je ongemakkelijk erbij gaat voelen dan is het vrijwilligerswerk niet leuk meer om te doen dan zoek je wat anders wat bij je past. Mocht af en toe getuigenis geven aan haar maar ze stond er niet open voor dan moet je het stof van je voeten afvegen en verder gaan met je leven. Dat ze ander geaardheid heeft ik had haar lief maar haar daden in praktijk heb ik een gruwel van.

Mannen die met mannen liggen evenzo vrouwen met vrouwen = ZONDE

<><

Zwaan

Okay, kijk... dat is nog een deel van je verhaal hé Knipoog smiley ... inderdaad ken ik niet de hele situatie en reageerde alleen op wat je aangaf.

Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 2 oktober 2012, 17:50
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 17:48

CHATULIEM619 schreef:
Op het forum kunnen we ideëen uitwisselen met elkaar. Hoe je iemand zou benaderen is een heel andere vraag. En ik vind het een beetje gemeen wat je haar nu voor de voeten gooit. Ik kan het niet eens zijn met iemands leefstijl en toch goede contacten ermee hebben. Het ene sluit het andere niet uit nl.
Stel ik zou in mijn vriendenkring iemand hebben die de homoseksuele leefstijl erop na houdt, zou ik daar best wel een goed band mee kunnen hebben. In mijn vriendenkring zitten alcoholisten en drugsverslaafden...

... bij nader inzien tekst gewist... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 2 oktober 2012, 18:08
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 16:57

ZWAAN995 schreef:
Nadat gebeuren heb ik via begeleider van haar aan de telefoon gehad en gezegd dat ik met vrijwilligerswerk ermee stop hun begrepen niet waarom want het ging heel goed tussen haar en mij. Heb alleen gezegd dat ik mij er niet prettig bij voel en ik graag contact wil verbreken. Want begeleider van haar had daar eerst rond om de tafel willen alleen daar had ik géén zin in. Want ik wilde haar niet kwetsen en mijn gedachten bekend maken in hoe ik dat zelf ervaarde vanuit geloof. In praktijk is het lastig om de juiste woorden te vinden en dan loop ik liever weg dan dat ik de discussie aan blijf gaan.

<><

Zwaan

Nou... dan is het nog niet af hé... en blijven zowel jij als zij zich hier ongemakkelijk en niet vrij onder voelen...en ik denk dat dit nog vervelender is, die verbroken communicatie, dan het feit dat jij moeite met haar geaardheid hebt.

Dacht even dat dit off topic was... maar denk dat het behoorlijk on topic is...

Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 2 oktober 2012, 16:58
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 16:38

ZWAAN995 schreef:
1 in de maand kwam ik bij haar het was gelijk ook vrijwilligerswerk wat ik deed heb 1 jaar contact met haar gehad leuke dingen doen erop uit met de fiets of ergens wat eten puur voor de gezelligheid. Ben met haar en een grote groep na Dolfinarium geweest want ze is rolstoel patiënt en kon met een 3 wieler fietsen. 2x heb ik haar bij mij thuis uitgenodigd we konden het goed met elkaar vinden alleen toen op mijn verjaardag hield ze haar ogen bewust op mij gericht ik vond dat erg vervelend mijn vrienden zagen dat ook dan schaam je wel voor. Kom je later achter dat ze op vrouwen valt dan weet ik mij geen raad ermee om te gaan. Om mijn ergenissen na haar toe niet te laten blijken heb ik de contact verbroken en af en toe zie ik haar in mijn dorp fietsen dan weet ik niet welke kant ik op moet kijken want ze weet dat ik niet op vrouwen val. Daarom ben ik extra voorzichtig geworden met contact met vrouwen aan te gaan want ik zoek gewoon een vriendin voor vriendschap in geloof. Heb niet heel veel vrienden ja een handje vol meer hoef ik ook niet.

<><

Zwaan

Okay, je weet je er geen raad mee. Dat kan ik wel begrijpen hoor.
Maar vanuit haar gezien denk ik dat ze in ieder geval jouw gezelschap enorm waardeerde en nu dus ook een vriendschap kwijt is. Blijkbaar gaf je haar positieve aandacht en dat is altijd fijn. Dat dit kan uitmonden in een ander soort gevoel voor jou hoeft nog niet het einde van deze vriendschap of contact te betekenen. Ik vind het heel goed van je dat je aangeeft je er geen raad mee te weten... dus dat je niet goed weet hoe je je moet gedragen richting haar. "What would Jesus do"?

Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 2 oktober 2012, 16:38
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 16:18

Restjesdag:

Spinaziepasta.

Pasta koken, spekblokjes uitbakken, uitje erbij, gehakt rul, spinaziedeelblokjes erdoor, peper en zout, eventueel beetje crème fraiche.
Door de pasta heen klussen.

Sla erbij met honingmosterddressing.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van JOL252
Ga naar pagina Vorige 1 ... 98 99 100 101 102 103 104 ... 136 Volgende
Pagina 101 van 136