Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:20
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ook zoiets ................er zit een punaise tussen de toetsen van m'n toetsenbord. Hoe krijg ik dat stomme ding eruit? Al op zn kop gehouden , er mee lopen shaken , maar hij blijft waar ie zit. |
Het moet kunnen....maar veel werk... Alle dopjes er even af van de toetsen...
Het jij weer een nuttige zaterdagavond...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 17:22
Onderwerp: Cristenlijke homo´s
|
|
|
JOL252 schreef: | Ligt het nou aan mij of is dit topic helemaal van koers gewijzigd...? .... |
JIJ.......hebt helemaal gelijk!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 16:09
|
|
|
NICKY298 schreef: | Ja lief van je Shanita, maar wat de kids zeggen trek ik mij aan , en naar mij toe. want alles wat er om hun heen gebeurt moet ik opvangen. En krijg ik over mij heen. maar ook mijn huis en tuin moet ik alleen opknappen. geloof mij met 3 pubers in huis. en ik zeg al zo weinig. maar als ze niet leren of naar bed gaan en niet naar school. dan word het moelijk hoor. mijn kids willen niet naar hun pa. |
Ik begrijp je helemaal hoor Nicky... Ik herken het zo...
Ik was nog getrouwd...met 4 kinderen thuis...en trok ook alles naar me toe...Wat heeft dat een strijd en tranen gekost.... Ik bestond niet...(als het ware) Ja wel voor de kinderen, maar ik wilde ze sparen!!! Ook nu...al is alleen de dochter nog thuis...maar ook veel zorgen.... En veel alleen beslissingen nemen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 16:06
|
|
|
Willemijn.....DAN EVEN EEN VRAAG AAN JOUW... Heide en ik konden deze link van jouw ook niet zo goed plaatsen...
Oke...en staat een woord...met als extra een smiley...
Had je toen weinig tijd...of??? (Helaas mijn IQ is niet zo hoog) Niet op alle slakken zout leggen...(zeggen ze) Nu ik dus ook!!! --------------------------------------------------------------- Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 11:10 Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ? HEIDE115 schreef: zoist sealover..
Heide....
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 30 juni 2012, 16:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 15:25
Onderwerp: Uw wil geschiedde
|
|
|
Ja...Erika...ook deze hoort erbij...zo mooi... Ook deze is al heel wat afgeluisterd in mijn leven....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 13:23
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
En ik???
Loop nota bene te poetsen op mijn vrije dag..ik lijk wel...(@#%$#$#) Maar zeg ik dan...de hele week weinig tot niets uitvoeren...en ja...ALS...ik het dan HEB.....maar waarnemen.... Tussendoor neem in pauze...in MIJN hoekje....achter...daar ligt de sudoku...
Straks heerlijk het luie zweet wegspoelen....en terug zien op wat ik heb gedaan...( en niet op wat NIET is gebeurd)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 13:17
|
|
|
[quote=JOSINA022]
Ik wist het van jouw!!!
Tal van momenten weet ik...dat het tot me kwam...in vreugde en in verdriet.. Soms zing ik uit volle borst mee.... Andere keren kan ik alleen maar luisteren...omdat ik zo moet huilen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 10:42
|
|
|
[quote=JANE866]
Mooi he...Psalm 68????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 01:11
|
|
|
XABIA794 schreef: | Ik denk ook niet dat we het woord zonde moeten vermijden. Alleen, we zijn het allemaal, en het maakt ons ook bewust van afhankelijkheid. Ook dankbaar dat Hij door Zijn Geest je bewust maakt van zonde, zodat Hij ons kan sturen... Zonde in elke vorm maakt een mens niet vrij, in tegendeel... slaaf van de zonde maakt je leven tot een strijd |
Een mens wil dat woord niet horen!!!! En toch...niet vermijden nee...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 01:09
Onderwerp: gehoorzaamheid
|
|
|
XABIA794 schreef: | Dat is wat ik ook versta onder gehoorzaamheid... Zoek eerst het Koninkrijk en de rest zal Hij je geven. Het gaat niet zo zeer om het geven op zich, maar het vertrouwen dat je in Hem stelt, gehoorzaam aan Zijn stem, met een blijmoedig hart... en Hij voorziet in datgene waar je juist nood aan hebt
Zijn liefde is inderdaad pure genade. en we maken er allemaal een potje van, maar alleen al vatten dat Hij naar ons omkijkt, en zo ook jou kinderen heeft aangeraakt... een Groot God is Hij |
Zo midden in de nacht...neem ik de woorden van je tot me... Komt enerzijds de ...wat heb ik er een potje van gemaakt... Ik weet...er is vergeving...altijd bij God geweest...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 17:25
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ja je moet wel kiezen Frank t is of niets doen en dan kun je je niet vervelen. of je vervelen en dan kun je niet tegelijkertijd niks doen natuurlijk.
tip ik heb een heeele grote verwaarloosde tuin |
Das een goed raad zeg!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 17:24
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
HEIDE115 schreef: | een grassprietje is een stukje grasveld, en 150 gram kaas,is iets meer als 149gram kaas Frank
zelf vindt ik een voortuin heerlijk;) |
Haha...ik een voortuin en een achtertuin!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 16:52
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Denk dat het vandaag een snelle hap wordt Heb de hele week netjes gekookt en groente gegeten maar moet rond etenstijd met 1 van de katten naar de dierenarts dus tja dan maar een keer de frituur aanslingeren |
MMM...lekker.... Het is weer vrijdag...DUSSSSSSSSSSS.... Gek..dat dat nooit verveeld...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 15:33
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
HERMA135 schreef: | In dit topic, alleen voor vrouwen, wil ik graag jullie mening weten over iets. Als je man, van wie je veel houdt, soms veel verbaal geweld gebrukt, soms erg vernederd, voor je neus de playboy leest, en je geslagen heeft, maar ook een ontzettend lieve kant heeft....wat zouden jullie doen en waarom doen mannen zoiets... wat moet je doen, omdat je door je liefde voor hem ergens afhankelijk bent. je die liefde voor hem niet kunt wegbannen.... |
Heel moeilijk....maar zo herkenbaar... Zal ik je prive mailen???
Gefeliciteerd trouwens met je verjaardag!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 14:50
|
|
|
PETRA411 schreef: | echt herkenbaar zulk soort dingen. maar je moet het slimmer aanpakken, beetje lief tegen ze lachen en dan je ding zeggen,dan luisteren ze ineens wel. |
Dacht je dat ze die trucs niet door hebben???
Niet voor niets wordt er dan gezegd als je een lieve vraag of antwoord geeft.....MOET JE SOMS WAT VAN ME???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 14:48
|
|
|
INGE721 schreef: | Hier een geweldige tip voor vrouwen........als je eelt onder je voeten hebt is dat heel makkelijk weg te halen door regelmatig met de binnenkant van de schil van een sinaasappel de eeltplekken te massereren. Ik wilde het eerst ook niet geloven maar de ervaring leert dat het echt helpt. Nu dus braaf elke dag een sinaasappeltje schillen |
Goede tip... Ga het ook proberen...(haha...ben een slechte fruiteter)
Gelukkig dat je er geen last van heb...Erika, maar goedkoper middel is er niet toch??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 13:39
Onderwerp: gehoorzaamheid
|
|
|
Xabia...toen ik dit allemaal las..(ook omdat je de ""buurvrouw"" bent...schoot me ineens een lied in gedachten... Normaal hou ik niet van dit soort liedjes maar deze is zo waar!!!!!
http://youtu.be/BevWK9bGib0
(heb ik dat goed gedaan???)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 29 juni 2012, 13:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 12:46
Onderwerp: Het glas is halfvol...
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Absoluut! Hoe waardevol vrienden dan kunnen zijn...
Bij mij is eigenlijk altijd wel het glas halfvol, mede dankzij mijn opgewekte karakter, zie vaak wel ergens de lol van in en kan ook gerust om mijzelf lachen. Galgenhumor is ook een manier van de dingen verwerken. Echter heb ik wel de neiging om daardoor mijn kop wel 's in het zand te steken en wat is het dan fijn om hele lieve vrienden te hebben die ook dan helpen, soms hard, maar altijd liefdevol! |
Ik heb een zus...die me af en toe heel hard de waarheid zegt... Maar ik hou van haar...DAT WIL JE NIET WETEN!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 12:42
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Weet je...toen ik alles las...bedacht ik ineens...hoeveel mooie dingen er de afgelopen dagen TOCH...zijn geweest....
Als ik (zullen we het dan zomaar noemen) even in de woestijn ben....ben ik ook het liefste thuis...buiten...met mijn blik op de tuin. Maar ik ben er wel weer op gewezen...meid...ga eruit!!! Ik zeg dan nee...onder de noemer van..geen zin..te moe..
Iemand belde van de week...gelijk een afspraak gemaakt..(we zien je nooit meer!!) Op een ander moment kwam er een vrouw op mijn pad..die het heel moeilijk blijkt te hebben..we blijken dezelfde hobby te hebben...en een gesprek was niet moeilijk...(dan voel je weer eens even dat je eigen zorgen veel minder groot zijn!!!) Ik had iets voor haar gemaakt en heeft ze in een winkeltje op het dorp mijn cadeau daar laten zien.... ""Laat ze maar eens contact met me opnemen, dan willen we het in de verkoop meenemen"" Wat leuk...dat zet me weer aan tot hobbyen (wat dan tevens je zinnen verzet) Soms zeg ik dan ook weleens tegen mezelf...ZIE HET DAN EENS!!!
Een terugval...soms heel jammer...maar het heeft toch ook nog alles te maken met een verleden...(en toch wil ik er niet weer in belanden..) Het blijft een leerproces....denk ik... Ooit moest ik eens 2 glazen potjes nemen... In de ene moesten rode...en in de andere groene kralen... (positief...negatief) En dan per dag de kralen tellen van beide potjes... En weet je...toen ik het woord woestijn hoorde..dacht ik weer aan vroeger... Het volk Israel in de woestijn...toen ze voor de Rode zee stonden...zagen alleen maar zorgen en problemen...Achter hen de vijand...voor hen de Rode Zee...links en rechts de bergen waar ze niet heen konden vluchten... Ze vergaten 1 weg...de weg naar BOVEN!!!!!
Als ik daar aan denk...is er ook voor mij een weg...(ook in de woestijn)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 22:56
|
|
|
HANNAH810 schreef: | de auto is total-loss, bij mijn pleegdochtertje en mij zit alles nog stevig vast, er zit alleen een steekje los, maar dat was een jaar of 39 geleden al zo. |
Maarre... issetoch-erg-en- zielig als je nie toetoet meer hep??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 22:42
|
|
|
HANNAH810 schreef: | gewerkt auto ongeluk gehad zwemvierdaagse alsnog afgerond eten gemaakt en nu............ZITTEN! |
Toch niet je auto in een deuk???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 22:41
|
|
|
Het waren allemaal vreemde namen Frank...maar ik heb ze opgegeten Het was heerlijk...alleen erg warm...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 16:09
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Zit even in een woestijnperiode, hoop daar morgen of overmorgen weer uit te zijn.... |
Zullen we samen door de woestijn gaan??? Das veel gezelliger...kunnen we lekker kletsen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 15:33
|
|
|
Eten bij de Griek...verrassing dus.... Met mijn jarige zoon...27...waar blijft de tijd!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 15:02
Onderwerp: gescheiden...
|
|
|
TINK100 schreef: | alle meiden/ vrouwen willen met em wokken....waarom hij niet met ons??? Ik wil best bobben en chaparoneren....eten sla ik dan wel over..... |
Nee Tink...das ongezellig!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 14:58
Onderwerp: gebed gevraagd voor vrijgezel
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik ben ook een vrijgezel maar ze moeten voor mij niet bidden. Ik onderga een woestijnperiodie waardoor het gebed geen of heel weinig waarde heeft. Laat staan, een resultaat oplevert. |
Nu doe je het weer!!! Het is niet altijd leuk hoor!!! Je weet niet eens wie er voor je bidden... Als we bidden is het toch vrij goed mogelijk dat we bidden voor ALLE MENSEN!!! Zelfs voor vijanden...ook al is dat moeilijk... En je mag NOOIT zeggen dat bidden weinig waarde heeft.... En als dat weer een grapje is...vind ik het geen grapje...
Daarom begrijp ik de reactie van Josina heel goed!! En dan kan er een reactie komen dat alle vrouwen hetzelfde zijn en samenheulen...maar jij moet ook je plaats weten....
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 28 juni 2012, 15:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 14:54
Onderwerp: gescheiden...
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Niemand van de meiden moet me hebben. Dat is net het probleem. Ze willen zelfs niet scheiden van me... |
Ik wou met je wokken maar je wil niet!!! Eigen schuld!!! Dat verbind me tot niets....en hoef ik ook niet te scheiden....
|
|
Naar boven |
|
|