Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 16:20
Onderwerp: Concerten Sela in september
|
|
|
GEHOLI202 schreef: In de maand september geeft Sela( zonder H…) een aantal concerten. Het is misschien wel een leuk idee om hieronder in te vullen naar welk concert je gaat en wie van de CM-leden je dus kunt treffen die avond. Ook kun je zo afspreken om met elkaar mee te rijden of voor of na het concert nog wat te ondernemen. En ook kaarten ruilen als je toch nog wisselt van locatie wordt zo mogelijk.
Het lijkt me handig om zelf de kaarten te bestellen en je daarna op de bestemde plaats in te vullen. Voor meer info:
http://www.selamusic.nl/
Reserveren kan via deze link
http://www.selamusic.nl/index.php?action=tickets
woensdag 15 september Ede
vrijdag 17 september Katwijk
zaterdag 18 september Zwolle
dinsdag 21 september Gorinchem
vrijdag 24 september Bunschoten geholi202 willemijn232 crossroad hannah (mits ze oppas heeft) anoniempje onder voorbehoud
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 16 augustus 2010, 16:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 15:24
Onderwerp: Retraite
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd vind ik dit een heel gênante reactie van jou. De vraag Ken jij God, zou een vraag zijn, die aan iedereen gesteld moet worden. Dat vormt immers het centrale punt van het geloof. Dat dit hier als kwetsend beschouwd wordt, is eigenlijk heel erg. Iedereen die hier zit, zou eens die vraag moeten durven te stellen, ten opzichte van zichzelf, maar vooral ten opzichte van de ander. heb jij die vraag al eens aan iemand gesteld? Een vraag kan toch immers een antwoord opleveren. |
dat vind ik zelf dus ook, chatuliem, vandaar dat ik deze vraag stelde; omdat het naar mijn idee precies dezelfde toon heeft als jouw vraag aan mieke. ik zal mijn reactie overigens verwijderen....lijkt me beter....... impulsief is niet altijd goed! excuse me.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 13:00
Onderwerp: Retraite
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | He, t is eigenlijk vreemd dat een volkomen gewone vraag als kwetsend beschouwd wordt. Terwijl het toch een belangrijk gegeven is. . |
sommige vragen kunnen kwetsend overkomen, chatuliem!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 16 augustus 2010, 15:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 11:52
Onderwerp: reageer toch alstjeblieft eens niet zo allergisch!!!
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: 1 wat 2 fijn 3 dat 4 je 5 nu 6 je 7 mond 8 dicht 9 tegen mij aan 10 houdt
Conclusie: moet te doen zijn!
BEHAPPY332 schreef: | Jij wilt gelijk door naar die andere '9' ???
Jij bent slechttttttttttttttttttttttttttt !!!! |
volgens mij mis je de clou, behappy? enneh, ben benieuwd of je ook kortere reacties schijven kunt; soms wil ik nog wel eens allergisch reageren op drie lapjes A4 en mn allergie-pilletjes zijn op.
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 16 augustus 2010, 11:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 09:30
Onderwerp: partner met beperking of toch liever niet.......
|
|
|
KABEE354 schreef: | Jazeker...! Ontopic in dit geval...
Van heel andere orde. Ik ben slechthorend. Dit heb ik niet in mijn profiel hier vermeld, maar zal er zeker gauw mee komen in een contact. Ik ben me er van bewust dat het voor mij alleen maar goed zal zijn dat de ander ervan weet.
Hoorapparaten zijn in mijn geval wel zichtbaar, maar ook dan denken veel mensen dat je 'gewoon' kunt horen. Een 1op1 gesprek is onder goede -redelijk stille- omstandigheden goed te doen. Maar zo gauw er storing optreedt in de vorm van afstand, achtergrondlawaai, windgeruis en dergelijke, wordt het moeilijk. Het vergt extra inzet om mee te komen en soms zal ik simpel genoeg zaken missen. Kom dus soms voor verrassingen te staan. Humor lost veel op en duidelijk zijn scheelt een hoop.
Ik merk dat ik het onderwerp in principe een beetje voorbijschiet, maar een beperking is het. Ook het eventueel afzien van contact om die reden. Hier op papier is er ook geen prrrobleem, dus de praktijk is een heel ander verhaal. Communicatie he. Onmisbaar.
groet, |
kan ik je een handje geven kabee, ik heb ook van die prachtige dingen in mn oren, alleen zie je ze bij mij niet. zoals mn meisje zegt; mama heeft batterijen in haar oren......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 augustus 2010, 12:04
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
KABEE354 schreef: | Ik weet het niet exact meer. adhv de uitgever kun je er vast wel aankomen: Uitgeverij Koinonia. Succes. |
koinonia kun je vinden in gorinchem centrum.......... ik heb daar een namelijk een heel fijne huwelijkstherapeute gehad, waar ik heel veel van heb geleerd, en het boekenrek staat daar in de hal, zodat je eens rond kunt neuzen tussen alle titels.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 15 augustus 2010, 12:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 augustus 2010, 11:57
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
KABEE354 schreef: | Heb net 'Op de schouders van ouders' gelezen. van Hans Groeneboer.
Hoe je beïnvloed kunt worden, belast, door je gezin van herkomst en door je familie in vorige generaties. En..., hoe je daar het best mee om kan gaan. Bewustwording van jezelf, je gedrag, gevoelens. Legt Gods bedoeling van het leven naast de werkelijkheid.
Voor de ontspanning hele ouwe: Havank's oa... |
een byzonder mooi en leerzaam boek, he, kabee? hans groeneboer heeft meer titels op zijn naam, overigens, en vele daarvan zijn de moeite waard om eens door te nemen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 augustus 2010, 09:17
Onderwerp: Picknicken bij het henschotermeer
|
|
|
hoho, crossroad heeft zich wel afgemeld en brazeevel kwam dat even melden op de zandvlakte, hoewel hij zich niet had opgegeven. dus vier mensen van de lijst en de prairie-nieuwsdienst...
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 15 augustus 2010, 11:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 augustus 2010, 08:37
Onderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus
|
|
|
CROSSROAD317 schreef:
Wie gaat er mee naar het strand van Noordwijk op zaterdag 28 augustus ?
Het is de bedoeling om een gezellig dag te hebben met elkaar en eventueel een strandwandeling en samen uit eten te gaan.
Voor de avond is er natuurlijk, zeker voor de romantici onder ons, een prachtige zonsondergang gepland .....
Zou iedereen die mee wil op 28 augustus zich op deze lijst willen opgeven ??
Opgegeven tot nu toe; Erika129 Angelique327 Yes356 Crossroad317 Anoniempje (onder voorbehoud) Henk546 Bert168 (onder voorbehoud) Henduk927 Marcowaal200 Chatuliem619 Hannah810 met dochter (onder voorbehoud) Billy701 Alous961 Imke917 Marijan072 (onder voorbehoud) Katja065 met enkele singles (onder voorbehoud) 2de Anoniempje (ook onder voorbehoud) Iesje369 Annette965 Wim727 (onder voorbehoud) Miekjes285 liggies023 met zoon
Voor de mensen die van ver moeten komen, vraag eens of er mogelijkheden zijn om samen te rijden.
Verzamelen tussen 13.00 en 13.30 uur op parkeerplaats "palace plein". Zie ook de link hieronder. Vanaf hier overleggen we wat we gaan doen. http://www.noordwijk.nl/Docs/folder-fullcolor-parkeerservice-noordwijk-aprl2010.pdf
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 15 augustus 2010, 08:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 20:52
Onderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus
|
|
|
Wie gaat er mee naar het strand van Noordwijk op zaterdag 28 augustus ?
Het is de bedoeling om een gezellig dag te hebben met elkaar en eventueel een strandwandeling en samen uit eten te gaan.
Voor de avond is er natuurlijk, zeker voor de romantici onder ons, een prachtige zonsondergang gepland .....
Zou iedereen die mee wil op 28 augustus zich op deze lijst willen opgeven ?? en een prikbordbericht willen plaatsen? Opgegeven tot nu toe;
Erika129 Angelique327 Iesje369 Annette965 Anoniempje (onder voorbehoud) Hannah810 met dochter Alous961 Imke917 Marijan072 (onder voorbehoud) Katja065 met enkele singles (onder voorbehoud)
Henk546 Bert168 (onder voorbehoud) Henduk927 Marcowaal200 Chatuliem619 Billy701 Anoniempje (onder voorbehoud) Yes356 Crossroad317 wim727 onder voorbehoud
Voor de mensen die van ver moeten komen, vraag eens of er mogelijkheden zijn om samen te rijden.
Verzamelen tussen 13.00 en 13.30 uur op parkeerplaats "palace plein". Zie ook de link hieronder. Vanaf hier overleggen we wat we gaan doen. http://www.noordwijk.nl/Docs/folder-fullcolor-parkeerservice-noordwijk-aprl2010.pdf
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 14 augustus 2010, 21:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 19:19
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | pech hee !!
Ik wens alle picknickers een hele gezellige dag toe ! Jullie hebben het weer in elk geval mee, morgen blijkt het anders te zijn... |
ALLE picknickers???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 10:54
Onderwerp: Queen and gospel
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | ik heb nu een 3-maanden abo genomen, gewoon voor de gezelligheid van het forum. |
*zucht*
@griffin; ik ben altijd vriendelijk zoals je weet; jij ook toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 09:51
|
|
|
heet ik je heel vriendelijk welkom, krijg ik dit........
maar goed; jona is er weer!!! de opmerking die ik schreef was niet echt heel aardig, dus ja......... toch maar even gewist!
zeg, jonathan; tot wanneer duurde je abonnement nou eigenlijk? (wanneer ga je weer foetsie??)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 22:32
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 13 augustus 2010, 22:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 22:20
|
|
|
HANNAH810 schreef: We hopen 14 augustus naar het henschotermeer te gaan. we spreken rond 12 uur af bij de parkeerplaats.
Met de auto : Vanaf de A12 neemt u de afslag Maarn/Doorn Vervolgens volgt u de N227, richting Amersfoort Ga op de kruising met de N224 rechts en volg de N224, richting Woudenberg Na 1,5 km. rechtsaf het terrein op.
Adres: De Heijgraeff 2 3931 MK Woudenberg
Het terein is tijdens het hoogseizoen tot 22.00 uur open.
Het parkeren is helaas niet gratis. De tarieven hangen af van hoelang je erbent. http://www.recreatiemiddennederland.nl/aanvragen/parkeren-henschotermeer.html
N.B. we gaan dus niet per definitie zwemmen, maar picknicken, al kun je er natuurlijk zelf wel voor kiezen om even het meer in te duiken.....Voor een plaatje van het meer; zie pag 1 van dit topic
mariska de muis, hannah 810, 37 jaar met pleegdochter johanna598, 48 jaar anoniempje met kinderen, vriendin en nog meer kinderen zinga672 46 jaar onder voorbehoud joelle246 52 jaar
cor299, 49 jaar gauke 185, 46 jaar Benny340, 44 jaar(onder voorbehoud) Crossroad317, 48 jaar (met shirt) anoniem 45+ komt later frank627 46 jaar anoniem 45+ anoniem 50--- onder voorbehoud anoniem 45+
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 14 augustus 2010, 09:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 19:21
|
|
|
HANNAH810 schreef: We hopen 14 augustus naar het henschotermeer te gaan. we spreken rond 12 uur af bij de parkeerplaats.
Met de auto : Vanaf de A12 neemt u de afslag Maarn/Doorn Vervolgens volgt u de N227, richting Amersfoort Ga op de kruising met de N224 rechts en volg de N224, richting Woudenberg Na 1,5 km. rechtsaf het terrein op.
Het parkeren is helaas niet gratis. De tarieven hangen af van hoelang je erbent. http://www.recreatiemiddennederland.nl/aanvragen/parkeren-henschotermeer.html
N.B. we gaan dus niet per definitie zwemmen, maar picknicken, al kun je er natuurlijk zelf wel voor kiezen om even het meer in te duiken.....Voor een plaatje van het meer; zie pag 1 van dit topic
mariska de muis, hannah 810, 37 jaar met pleegdochter johanna598, 48 jaar anoniempje met kinderen, vriendin en nog meer kinderen zinga672 46 jaar onder voorbehoud
cor299, 49 jaar gauke 185, 46 jaar Griffin748 (heeft geen tijd) Benny340, 44 jaar(onder voorbehoud) Crossroad317, 48 jaar (met shirt) anoniem 45+ frank627 46 jaar anoniem 45+
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 00:39
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | CITAAT : Thomas zal nu wel dekking moeten zoeken...
Nu de sluier, over jouw mooie persoonlijkheid is weggeworpen, zul je wel dekking moeten zoeken, nu je als loftuiting waarschijnlijk wel zeker, een onbeschrijfelijke berg bloemen toegeworpen zult krijgen,
waaronder - wegens een kortingsaktie - zeker ook enkele orchideeen. |
je bedoelt onder de e-card's van liefde, de kaart; "ik vind je lief", behappy? ik weet niet of thomas voldoende huishoudelijke capaciteiten heeft om al die orchideen te verzorgen........ (afijn, in elk geval veel sterkte gewenst, met je overlopende mailbox, en je weet, orchideeen kunnen met heeeeeeeel weinig water toe, thomas!! )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 13:32
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ik heb wel een leeftijd, maar geen tijd, moet werken, late dienst ja.
wat doe ik dan in 't lijssie? "de wens was zeker de vader van de gedachte?" vroeg hannah... bericht aangepast, meneer bus-chauffeur.....werkse zaterdag! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 12:32
|
|
|
We hopen 14 augustus naar het henschotermeer te gaan. we spreken rond 12 uur af bij de parkeerplaats.
mariska de muis, hannah 810, 37 jaar met pleegdochter johanna598, 48 jaar erika 129, 35 jaar anoniempje met kinderen, vriendin en nog meer kinderen zinga672 46 jaar onder voorbehoud
cor299, 49 jaar gauke 185, 46 jaar Griffin748 (heeft geen tijd) Benny340, 44 jaar(onder voorbehoud) Crossroad317, 48 jaar (met shirt) anoniem 45+ frank627 46 jaar
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 12 augustus 2010, 13:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 12:29
|
|
|
als je je werk klaar hebt, frank! haha, floske in haar mandje en doorgaan! en zaterdag is het henschotermeer-picknick..........maar eh, ik begrijp dus dat je ook zin hebt om te komen, frank! gezellig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 09:32
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Vandaag geen buien gehad Maris, je hebt de tuin nu vast wel onkruidschoon. Tot zaterdag bij het henschotermeer..... maar ik krijg de indruk dat je geen zin meer hebt om te komen, en de tuin als uitvlucht gebruikt |
in de benen, mariska; ben je vanmiddag vast helemaal klaar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 09:28
Onderwerp: Datingsite een taboe?
|
|
|
persoonlijk doe ik er net zo moeilijk over, dat ik lid van cm ben, als dat ik geheimzinnig doe als ik even naar mijn vriendin ga. ik ga met cm om als met een verjaardag; je spreekt veel mensen, alhoewel niet allemaal; met de ene ben je snel uitgepraat, met de ander kun je uren doorgaan. en er zijn van die mensen, waar je mee afspreekt, om eens verder te kletsen, omdat er zoveel te zeggen en vertellen is, dat je meer dan genoeg gespreksstof hebt, om een avond mee te vullen. wat mij persoonlijk verraste, is dat ik hier ook heel veel leuke vrouwen ben tegengekomen, waar ik erg veel gezelligheid aan heb.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:52
|
|
|
[quote=ANNETTE050]
Die man heeft een sprookjeshuwelijk. Als hij thuiskomt zit er een heks op de bank! Vrouwen houden van simpele dingen. Van mannen.
haha; of van ingewikkelde dingen, annette; mannen........
o had ik maar iemand om fan te houwe.........
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 11 augustus 2010, 22:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 21:28
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Precies, mannen denken en vrouwen denken alleen maar aan hebben.
Thomas, zal wel dekking moeten zoeken nu. |
dekking zoeken? denken?
thomas, heb jij wel wat geleerd, de afgelopen 55 jaar? ik heb een goede raad voor je met de wijsheid van mijn 37 levensjaren; denk eens aan de goede raad van je pa, en niet aan dekking zoeken!
je hebt nog heel wat te leren op je grijnzende grijze oude dag, denk je niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 20:32
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Een bloemetje meenemen door een niet-kweker wordt toch altijd zeer gewaardeerd, merk ik. Honderdste posting binnen 24 uur, zo zie je maar weer Hannan, ik moet niet over grijs beginnen.
Thomas, wat grijzend. |
grijzende thomassen beginnen toch altijd met plagen? tja, en wie kaatst kan de bal verwachten; alleen hebben de dames nu de krachten gebundeld, dus je krijgt het nog zwaar op je grijze dag, ben ik bang!
|
|
Naar boven |
|
|