Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 12:07
Onderwerp: Daten
|
|
|
CHATULIEM368 schreef: | Eerlijk gezegd hou ik ervan om met mn partner te kunnen bomen over abstracte onderwerpen. Ik wil ook dat ze me kan verbeteren en weerleggen als ik weer een theorie heb. Ik wil samen met haar naar CNN kijken zonder dat ik meteen moet vertalen wat er gezegd wordt. Mij gaat het niet om diploma's maar om denkniveau. En daar zijn diploma's een graadmeter voor. |
Ja ik wil daar graag bij aan sluiten. Ik ben zelf een heel practisch mens. Heb mbo denkniveau. Hbo wil nog net als ik daar mijn best voor doe. Heb wel eens gedate met iemand die duidelijk een hoger denkniveau had. Dat voelt niet prettig. Op de tenen lopen. Tuurlijk wil ik ook met mijn partner kunnen praten op gelijk niveau zonder bang te hoeven zijn dat ik hem verveel. Dus daar zoek je dan ook naar. Daarbij wil ik mezelf absoluut niet te kort doen en zeggen dat ik MAAR MBO niveau heb. Daar is niks mis mee daar zijn een heleboel mensen van nodig in werkend nederland. Dat past gewoon goed bij me. Maar ook zou ik de mensen die weleen hoger niveau niet weg willen zetten als hoogmoedig of dat ze zich beter voelen. Je kunt mensen niet op die manier vergelijken in goed of slechter gradatie's. Dat heeft volgens mij niks met je denkniveau te maken.
en om het weer on topic te brengen daarom date ik nu met iemand van hetzelfde denk niveau en zelfs van hetzelfde kerkgenootschap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 10:52
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
CHATULIEM368 schreef: | Dit wordt een heel beroerde dag voor mij. Gisteren heb ik contact gehad met de dierenarts en we zijn tot de conclusie gekomen dat mijn hond vandaag een spuitje krijgt. Ze is twaalf jaar en heeft blaaskanker. |
Oei Chatuliem, das een naar bericht. Sterkte er mee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 10:25
|
|
|
He Nicky dat zijn best interresante dingen die je daar zegt. Maar helemaal off topic. Waarom open je er niet een nieuw topic over?
En om ff on topic te blijven. Ik ga volgende week 2 dagen naar Groningen in een hotel (lekker met zo'n goedkope hotelbon van de kruidvat)en dan heb ik weer een date met dezelfde persoon als afgelopen zaterdag..............
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op dinsdag 27 augustus 2013, 10:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 augustus 2013, 23:09
Onderwerp: Het Nieuwsch hoekje
|
|
|
JANS221 schreef: | Stiekem vind ik een knappe dominee met een lichaamsbouw om bomen om te hakken of met poema`s te vechten wel leuk. Vooral als hij zo knap is dat hij mij af kan leiden. En daar mag je dan op zondagmorgen een uur lang naar kijken………………..pffff...... |
haha Jans foei toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 augustus 2013, 23:08
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
HANNS104 schreef: | Helaas heb ik MS, merk het natuurlijk elke dag maar laat me niet hinderen erdoor, kan nog gewoon 40 uur werken, maar door de onbalans bij het lopen kwam ik vandaan ten val en moest naar het ziekenhuis gereden worden door onze BHVer voor hechtingen in de arm. Zo kan het dus lopen of liever gezegd vallen. |
Balen Hans. Beterschap met je arm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 augustus 2013, 17:12
|
|
|
JOL252 schreef: | Plus de vermelding: we zijn niet nieuwsgierig. |
Nee natuurlijk absoluut niet Alleen maar bezorgd Dus als je ff de naam geeft kijken wij wel of het goed is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 augustus 2013, 13:40
|
|
|
Ja hij is steengoed Moet toch wel een eyeopener zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 augustus 2013, 13:12
Onderwerp: ga je mee picknick/barbeque zaterdag 14 sep in Ede op de hei
|
|
|
ANNA415 schreef: | We willen op zaterdag 14 september voor de zeventiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf 14.00u bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 14.00 uur, en gingen de laatsten weg rond half 9 avonds.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
hopenlijk komen er weer een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan:
Roelande345, 54jaar, regio 0342 Pieter619, 59 jaar, regio 0514 meerijders geen probleem Anna415, al jaren 25, regio 0546 Shanita130, 41 jaar, regio 078 Harald940, 38 jaar, regio 038 ( ovv ) Klus667, 39 jaar, regio 0341 (ovb) Jojada808, 49 jaar regio 050
zo nog maar een keertje up! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 augustus 2013, 13:02
|
|
|
interresant Thomas. Boek toch maar eens lezen.
@Roelande die uit de Vergadering van Gelovigen komt en daar heeft geleerd dat vrouwen moeten zwijgen in de gemeente
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 19:44
|
|
|
Ja was ik nog vergeten ook wij :heel verschillende niveau's
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 19:28
|
|
|
ROLF230 schreef: | Hoe was de date Roelande? Of is 'ie nog aan de gang? |
Die date was niet vrijdag maar vandaag Had het verkeerd opgeschreven (haha ik wou zo graag dat ik er een dagje eerder van maakte) Het was super gezellig das voorlopig alles wat ik er over kwijt wil
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 19:26
|
|
|
JANS221 schreef: | Heel deze topic gaat nu over het opleidingsniveau van mannen en vrouwen hier. De meeste geven aan, dit niet belangrijk te vinden, maar ondertussen wordt er wel heel wat geschreven. Het valt mij op dat dit bij die en gene toch wel gevoelig ligt. Het lijkt wel of mensen zich aangevallen voelen als het over het niveau van opleiding gaat. Menigeen schiet in de verdediging en gaat bij een hoger opleidingsniveau woorden gebruiken als: hoogmoed en belangrijk zijn, je schijnt zelfs hoogopgeleide klojo`s te hebben. Overigens twijfel ik daar niet aan, maar vind ik het niet relevant om dat hier te melden. Het blijkt moeilijk te zijn het opleidingsniveau van iemand los te koppelen van de persoon zelf. Het opleidingsniveau van iemand zegt niets over iemand als persoon, het zegt iets over de opleiding die iemand gevolgd heeft. Als je gaat mailen en chatten kom je er vanzelf wel achter of je met elkaar kunt praten en elkaar wat te vertellen hebt. Enige overeenkomsten lijken mij wel wenselijk, en over de verschillen die er zijn kun je ook nog lange gesprekken hebben. Voor mij hoeft hier niemand te bewijzen dat ieder mens waardevol is, dat is ook zo. Maar laten we niet in de stress schieten als iemand die een hogere opleiding heeft gevolgd, ook iemand zoekt met een hoger opleidingsniveau. Of er vervolgens ook nog een klik is, lijkt mij belangrijker. Zonder die klik gebeurt er toch echt helemaal niets, zelfs niet als je ongeveer het zelfde denkniveau hebt. |
Mooi geschreven Jans
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 09:19
Onderwerp: Vakantie 2013
|
|
|
KLUS667 schreef: | Ben ik niet met je eens! IJsland IS zo MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!
Ben je helemaal rond geweest? Nog een beetje regen gehad bij Vík? Welkom thuis! |
LOL
ik mis soms de 'vindikleuk"knop
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op zaterdag 24 augustus 2013, 09:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 23:25
|
|
|
ja errug he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 19:41
|
|
|
NICKY029 schreef: | En dan is het nog steeds zo dat het niks zegt over wie je bent!
Elk nivo kan een vervelende klojo zijn. |
Elk niveau kan ook een heel aardig leuk en interresant waardevol mens zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 augustus 2013, 23:38
|
|
|
ROLF230 schreef: | Iemand nog ervaringen met daten? |
geen nieuwe ik heb morgen een date
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 23:34
Onderwerp: Relatie met een ongelovige
|
|
|
Toch zou ik geen relatie aangaan met een niet gelovige partner. Ik wil datgene wat het allerbelangrijkst is in mn leven wel met mn partner kunnen delen en samen beleven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 12:56
Onderwerp: Heilige Geest
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Het hoeft op zich geen voorwaarde te zijn, omdat dit al een christelijke site is. Dat is juist het mooie. Als die voorwaarde weg zou vallen zou het meer gaan opbloeien.....en juist een ingeving van de Heilige Geest voor iemand die je niet kent is erg betrouwbaar, omdat jezelf niet veel weet van die persoon. Dan is het dus helemaal Hem, want Hij kent die andere persoon wel. Maar je bedoeld waarschijnlijk, dat je wilt weten hoe de andere persoon er mee om gaat, dat je dat graag zou willen weten? Maar dan denk ik dat als je gewoon gevolg geeft aan een ingeving van de Heilige Geest voor iemand die je niet goed kent het een verrassend effect kan hebben, waardoor jezelf ook weer gezegend wordt. Want, zoals al eerder werd aangegeven, kwamen een aantal van de ingevingen van de Heilige Geest juist op het goede moment. Daardoor werd de persoon die de ingeving ontving denk ik ook weer gezegend. |
Ja als het van jezelf uitgaat naar die ander ben ik het met je eens. Maar voordat ik aan een ander hier gebed o.i.d. zou vragen wil ik die persoon wel goed kennen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 12:40
|
|
|
Oke Annette dank je nu snap ik je. Wat jij voorstelt gebeurt al op kleine schaal op CM. Zou mooi zijn als dat vaker gebeurde inderdaad, maar dan moet je elkaar wel echt goed kennen vind ik. Dat zou voor mij de voorwaarde zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 10:51
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Als je het moeilijk of eng vind mag je je mailen zeg je? Ik vraag gewoon om een uitleg wat je nu precies bedoeld te zeggen en er komt geen reactie. Jammer want het is een boeiend topic waarin juist mensen die zo verschillend over de Geest denken aan het woord komen...... Ik vond het juist boeiend om diverse mensen te horen over hun ervaringen met de Geest, dat is leerzaam en zo kom je dichter bij elkaar. Je leert ook beter begrijpen wat mensen beweegt en bezighoudt... Maar op een forum is het wel horen en wederhoren....... |
Haha hoor en wederhoor klinkt als de rechtbank. Maar je hebt helemaal gelijk Willemijn. Juist al die verschillende meningen en ervaringen maken het zo boeiend. Ik zat ook op toelichting te wachte Annette. Jij mag gemaild worden met vragen. dus blijkbaar weet jij iets waardevols over dit onderwerp. Kun je niet een slipje van de sluier oplichten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 10:17
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
KLUS667 schreef: | YEAH!!!! Ik mag op gesprek komen, brrrrrr spannend |
Goed zeg!! Hopenlijk wordt het wat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 10:14
|
|
|
BAPPI605 schreef: | Portugal... Hier in het heuvelachtige binnenland was het vandaag 39 graden. Ik dacht, laat me eens een eitje bakken op mijn rolstoelblad... Toch maar niet, ik smelt in een oven... Snel weer naar binnen! |
Das jammer dat het te heet voor je is. Toch een fijne vakantie gewenst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 10:13
|
|
|
KLUS667 schreef: | Ik ben weer terug hoor, het was heerlijk daar in Zeeland!!!
De kids wilden thuis meteen weer vliegeren, maar snapten niet helemaal waarom de vlieger het hier niet deed. Ik ben blij dat hier niet altijd zo'n wind staat. |
Fijn dat je heerlijk was daar Klus en welkom thuis (en inderdaad jammer van Petra maar die komt wel weer es terug)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 10:11
|
|
|
Alle mensen zijn even waardevol, laat ik dat voorop stellen. Mijn bij een evt partnerkeuze selekteer ik wel degelijk ook op leeftijd en opleiding. Lijkt me niet meer dan logisch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 augustus 2013, 12:51
|
|
|
[quote=SHANITA130]geen idee wat dit met daten te maken heeft?
Wat ik laast een keer had: de date was gezellig we wilden allebei nog wel een keer en dan laat ie niks meer van zich horen. Zegt bij navragen dat hij mijn persoonlijke omstandigheden toch wel te ingewikkeld vind. Kom daar dan meteen mee zodra je dat hebt bedacht denk ik dan
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op maandag 19 augustus 2013, 13:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 23:21
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Huwbaar ben je strikt genomen altijd, maar zeg maar de leeftijd waarbij mensen doorgaans hun eerste duurzame relatie hebben, zo tussen de 18 en hooguit 30 is de huwbare leeftijd. Het is nog een term uit de tijd dat iedereen nagenoeg trouwde. Het is dus meer wat gewoon en gebruikelijk was in die tijd.
Thomas |
Wist niet dat je nog zo ouderwets was
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 22:47
|
|
|
THOMAS968. schreef: |
Voor mensen buiten de huwbare leeftijd is het inmiddels een normale gang van zaken en je ziet hier ook veel die binnen deze leeftijd vallen. Er zijn er kennelijk flink wat die Internetdaten toch als optie zien.
Thomas |
Buiten de huwbare op CM? Welke leeftijd bedoel je dan?
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op maandag 19 augustus 2013, 18:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 16:03
Onderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Volgens mij vroeg de topicstartster niet om tips om af te vallen maar waarom er geoordeeld wordt op uiterlijk. Voor het woord volslank kun je ook "lelijk" of "met stoornis",""laag iq" etc etc etc invullen............gaan we dan ook tips geven over plastische chirurgie of behandelingen?Ik dacht het niet..........ik vind het nogal kleinerend als ik eerlijk ben! Ik denk dat mensen met een beperking,in wat voor vorm dan ook,juist tegengehouden worden door commentaar,je hebt er nl. verhipte weinig aan.Acceptatie en begrip zijn een beter "geneesmiddel". |
Helemaal mee eens Leanne. en bovendien weten de meeste mensen wel hoe ze aan informatie moeten komen over afvallen. Daar gaat het hier helemaal niet over
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 15:50
|
|
|
Las van de week een uitslag van een onderzoek over 2005 10% van alle huwelijken in dat jaar kwamen voort uit datingsites. Kan helaas de bron niet meer vinden. Maar dat zijn alleen de huwelijken he, mensen die samenwonen zijn daar nog niet bij in begrepen. Het percentage is vast hoger. Ikzelf ken in elk geval al 6 echtparen die zo bij elkaar gekomen zijn
|
|
Naar boven |
|
|