Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 22:14
Onderwerp: Het weer
|
|
|
HANNAH810 schreef: | had de meester niet gezegt 100 strafregels, cootje??? op je stoel en netjes je werk afmaken! en rap wat!!!
NETJES zei ik!!
. |
Oh, Hannah wat streng! Ik ga vannacht vast weer nachtmerries krijgen van mijn schoolperiode....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 22:07
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Dank je maar ik ben eigenlijk niet ziek.......ik voel me niet ziek in ieder geval |
Dat is een groot voordeel, in elk geval beterschap.
Vandaag lekker simpel maar wel lekker, pitabroodjes met ham en kaas uit het tostiapparaat met tomatencremesoep.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 22:04
Onderwerp: Erfzonde
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Nee, Harald als christen ben je wedergeboren: Jezus stelt zelf de wedergeboorte als voorwaarde tot het binnengaan, niet als resultaat. |
Dat stelt Jezus inderdaad, maar wij hier op aarde hebben slechts het begin van de wedergeboorte, en met het proces van het begin van wedergeboorte zijn wij de rest van ons leven mee bezig omdat wij nog steeds in een aards lichaam zitten, en ons aardse lichaam gaat niet mee naar de hemel, ons lichaam moet ook wedergeboren worden na de dood, dan pas zullen wij volledig wedergeboren zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 22:02
Onderwerp: Tekenen dat het einde naderd????
|
|
|
Als Jezus terugkomt als een dief in de nacht, dan kunnen we toch de tekenen in de wereld niet lezen om de terugkomst van Jezus te voorspellen?
Laatst aangepast door
|
HARALD940
|
op zaterdag 7 januari 2012, 22:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 09:47
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Je gelooft dus niet in wedergeboorte? Ik geloof namelijk dat als Iemnad voor God kiest, hij een nieuwe schepping is. |
Dan heb je mijn reactie of niet goed gelezen, of niet begrepen. Ik heb namelijk in mijn reactie duidelijk de wedergeboorte uitgelegd volgens 2 Kor 5.
Er staat alleen nergens dat wij nu al volledig wedergeboren kunnen worden op deze aarde. Zou dat zo zijn geweest, dan hadden wij het nieuwe hemelse lichaam over ons oude aardse lichaam aangetrokken, en dat is niet wat God wil, God wil volledig van ons oude aardse lichaam af, en dat wij uiteindelijk alleen een nieuw hemels lichaam hebben. Wij zien nu alleen het begin van de wedergeboorte, maar straks wanneer wij door de aardse dood ons oude aardse lichaam hebben afgedaan, en dan van God ons nieuwe hemelse lichaam hebben gekregen en aangetrokken, dan zijn wij volledig wedergeboren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 00:25
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Zo is dan wie in Christus is een nieuwe schepping, het oude is voorbij, zie het nieuwe is gekomen.... Hoe zie jij deze tekst dan? Hier staat duidelijk dat we in Christus al een nieuwe schepping zijn, niet zullen worden.... |
Als jij ervan uitgaat dat de nieuwe schepping zich al op deze aarde bevind is dat in tegenspraak met 2 Kor 5 als geheel hoofdstuk.
In het begin van het hoofdstuk (vers 1 t/m 5) spreekt Paulus daar over dat wij nog zuchten in onze aardse tent, want wij kunnen pas onze hemelse tent ontvangen wanneer onze aardse tent word afgebroken. En wij willen juist graag dat de nieuwe tent over de oude tent word aangetrokken, maar dat kan niet, want dan hebben wij nog steeds onze aardse tent aan. Wij kunnen pas onze nieuwe hemelse tent aan doen wanneer onze aardse tent door de dood word afgebroken. Zo ook vers 6: wij leven nog in ons aardse lichaam en kunnen daardoor niet tot God komen. En in vers 10 dat de jongste dag nog moet komen, want wij moeten nog voor Christus rechterstoel verschijnen om daar berecht te worden over wat ieder van ons gedaan heeft in zijn leven. Niet nu al, want wij maken de zonde nog dagelijks groter.
En de tekst die jij aanhaalt, vers 17, doelt erop dat God ons nu door Christus heen ziet, dus omdat Christus nu tussen God en ons instaat, ziet God ons door Christus zonder zonde, omdat Christus zonder zonde is. Maakt dat wij dan zonder zonde zijn? Nee, absoluut niet. Maar God ziet ons zo, omdat Christus zonder zonde is.
Zo ook in vers 21 en 22, word er een beroep gedaan op jou en mij om ons met God te verzoenen, en Jezus met ons een laten maken zodat wij ondanks onze zonde dat God ons toch door Christus zonder zonde ziet, en rechtvaardig voor God kunnen zijn. Niet dat wij al zonder zonde zouden zijn als wij onszelf voor God verzoenen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 19:02
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Door de kerk. Zij hebben de definitie vastgesteld aan de hand waarvan bepaalde handelingen sacrament genoemd mochten worden. |
En al die formurieren en de sacramenten zijn in hun beschrijvingen volledig vanuit de bijbel beschreven en staan daarom ook bol van de bijbelverwijzingen.
CHATULIEM619 schreef: | Verder het volgende: Jezus heeft het Avondmaal ingesteld, maar de doop niet. Dus de definitie die de protestanten geven zou inhouden dat de doop geen sacrament is. Besprenkeling zeker niet. |
Jezus heeft de doop wel ingesteld, zie Matt 28:16-20 Onderdompeling word nergens in de bijbel letterlijk genoemd voor de doop. Besprenkeling wel, al in het oude testament, als teken van het verbond met God, gelijk met de doop door besprenkeling. zie bv. Ex 24:8 daar besprenkeld Mozes het hele volk als teken van het verbond met God en in dit geval met bloed.
Om weer terug te keren naar het onderwerp erfzonde. Zonde doen wij allemaal nog steeds sinds Adam en Eva, maar Jezus is gekomen om de zonde van de wereld te dragen, gelovige en ongelovige. Dit heeft Hij gedaan om ons op de jongste dag, niet eerder, niet later, voor God onze zonden kwijt te kunnen schelden wanneer wij ons overgegeven hebben aan hem, maar ook om de ongelovigen te kunnen veroordelen voor hun zonden, en hen de straf van die zonden te geven. Matt 10:34,35
Quote: | 34 Denk niet dat ik gekomen ben om op aarde vrede te brengen. Ik ben niet gekomen om vrede te brengen, maar het zwaard. 35 Want ik kom een wig drijven tussen een man en zijn vader, tussen een dochter en haar moeder en tussen een schoondochter en haar schoonmoeder |
Laatst aangepast door
|
HARALD940
|
op vrijdag 6 januari 2012, 19:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 21:12
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vanmorgen gesprek gehad op mijn werk. Om maar kort te spreken de kogel is door de kerk hoe pijnlijk die voor mij ook is. Ik kan niet reintegreren in mijn eigen werk al hebben we het wel geprobeerd maar het blijkt dat de zorg wat mijn hart heeft lichamelijk te zwaar voor mij is. Ik wordt nu getest om te kijken waar mijn interesses liggen en of ik omgeschoold moet worden of wat dan ook. Een spannende tijd dus weer. maar nu toch wel verdrietig over dat ik niet meer mijn geliefde werk kan doen.
Ook al doet het pijn en verdriet ik weet dat ik dit niet alleen hoef te dragen. De Heere is altijd bij me en weet wat goed voor me is! |
Wat jammer voor je, hopelijk komt er dan een andere richting op je pad waar je je ook met veel plezier kunt werken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 21:10
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Vandaag vanwege het weer maar niet naar buiten geweest, en voor het werk heb ik maar thuis ingelogd vandaag...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 21:00
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het een sluit het ander niet uit toch. Op het moment dat een overtreding niet meer aangerekend wordt, staat het gelijk aan geen overtreding. Dus als God je vergeeft, rekent Hij gewoon niet meer met je zondes.... Zonde is in mijn ogen een juridische term, het legt de nadruk op overtreding van Gods wetten. En in die zin kun je het vergelijken met het voor de rechter staan, hoewel wij verkeerd gehandeld hebben, wordt onze schuld door Jezus gedragen. |
Dus zou je dan in jou woorden kunnen doen wat je wilt? Ach, iets gedaan wat zonde heette? Jezus regelt dat wel ff......
Hiermee span je Jezus juist voor jou karretje, door van Hem te eisen wat Hij enkel uit genade voor jou wil doen.
Bedenk wel, net als in een echte rechtbank met rechter en jury en advocaten, dat het aan God en Jezus is om zonde aan te rekenen of kwijt te schelden, niet aan mensen. God en Jezus kunnen er dus ook voor kiezen jou de zonde wel aan te rekenen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 15:00
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Volgens mij draait het bij het begrip erfzonde over het volgende: wat laat je in je leven de boventoon voeren: de status waarin je vroeger was of je huidige relatie met de Heer. Wat stelt het begrip verlossing voor als je er niet naar leeft en als je voortdurend teruggrijpt naar het oude. Ik vraag me echt af hoeveel mensen echt beseffen dat ze verlost zijn van hun zonde. En ik vraag me af waarom in sommige kerken nog steeds gepreekt wordt dat we niets zijn. In mijn ogen is dat eigenlijk een klap in het gezicht van onze Vader. Dan zeggen we in feite tegen Hem: we geloven je niet. |
Dan heb je het toch verkeert...
Ik keer mijn rug niet naar het verlossingswerk van Jezus voor mij. Daarnaast maak ik de erfzonde ook niet belangrijker dan Jezus verlossingswerk. Maar het een sluit het ander niet uit.
Dat Jezus voor mijn zonden betaald heeft betekent nog niet dat ik opeens zonder zonde ben, dat is onmogelijk in deze inperfecte wereld, want anders zouden we ook geen nieuwe aarde meer nodig hebben...
Laatst aangepast door
|
HARALD940
|
op donderdag 5 januari 2012, 15:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 20:46
|
|
|
MARRY942 schreef: | Ow ow ow...dit is weer het voorbeeld van "een man" Heb jij enig idee wat de voorbereidingstijd is Frankje? Oh nee...jij haalt je eten gratis bij Appie Heyn he.... |
Voorbereidingstijd?
Dat is toch onder andere bij de patatboer om de hoek op je bestelling wachten???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 15:43
|
|
|
Wat ik gedaan heb?
Niet bepaald veel, en daar gaat ook geen verandering in komen vandaag Vandaag voornamelijk lekker eten en naar de top2000 luisteren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 20:51
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik zei ook niet bahhh tegen eten. Ik zei bahhhh tegen oliebollen en pindakaas... |
Vandaag anders lekkere oliebollen gegeten....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:17
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Weet je dat als je om acht uur je bed uitrolt het nog net zo donker is |
Dan moet je dan ook nog niet je bed uitrollen
zegt de persoon die vanmorgen(of vanmiddag) pas om 12 uur zijn nest uit kwam rollen.........
Laatst aangepast door
|
HARALD940
|
op dinsdag 27 december 2011, 15:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:13
|
|
|
FRANKT627 schreef: | oliebol??? Ik krijg die vettig rubber echt niet doorgeslikt...
ik ga nooit meer naar de AH, er was niets te proeven vandaag...wat een K*** (ik bedoel een vrouwelijk geslachtsdeel-) winkel zeg... |
Oliebollen van de AH zijn zeker niet naar binnen te werken. Die van een marktkraam vaak gelukkig wel.
En Frank, je mag ook K**** winkel zeggen (mannelijk geslachtsdeel) dan klopt het ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 12:39
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Room boter Weet je hoe vet en vies Gewoon een goede braadboter nemen werkt Prima
Erika die gek is op een lekker biefstukkie |
Lees maar eens op de verpakking van de braadboter wat daar allemaal in zit, das pas smerig
Roomboter is tenminste puur natuur.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 12:34
Onderwerp: waarom zo´n ruime plaats voor leiders in de bijbel...
|
|
|
Toch is de historie van een timmermanszoon belangrijker dan die van alle koningen en apostelen die in de bijbel vermeld staan.
Zoals Hij zelf ook gezegd heeft; de schriften getuigen over Mij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 23:07
Onderwerp: wat betekend Israel.
|
|
|
LISA610 schreef: | Ok, helder dat dit zo in dat artikel staat. Maar is dat dan ook meteen de waarheid? Of is het een interpretatie van iemand, die ook weer te weerleggen is? Ik zoek nog steeds verder naar hoe het nu zit met die zeven geesten van God waarover wordt gesproken in Openbaring... |
Lees eens verder Openbaringen door, elke keer als de 24 oudsten van hun tronen komen om voor God te knielen, doen de 7 geesten dat niet, als de 7 geesten niet onderdeel waren van God dan zouden zij ook geknield hebben voor God zoals de 24 oudsten dat ook elke keer deden. Maar Johannes heeft het er totaal niet over dat als de 24 oudsten voor God knielen dat de 7 geesten dat ook doen, dat zou je wel verwachten als ze geen onderdeel van God zouden zijn, en Johannes had dat dan ook als zodanig gezien in zijn visioenen en opgeschreven. Bv. Op 4:10, 5:14, 6:16
Maar waarom dan 7 geesten? Ik denk zelf om de volheid van God aan te geven. God laat zich de hele bijbel omgeven door het getal 7 als volheid, dan passen 7 geesten om Zijn volheid aan te geven daar uitstekend bij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 22:25
Onderwerp: vreemdgaan
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik heb jarenlang heel intensief contact met een turkse gemeenschap gehad, zelfs n poosje verkering en weet daarom dat maagdelijkheid bij de dames alleen voor de hoofdingang geldt en niet voor de artiesteningang. |
Ze kunnen in elk geval nog stellen maagd te zijn, toch??
Maar dit brengt wel het dwingende karakter van het mannelijke in de islam naar voren, vrouwen worden gedwongen maagd te blijven, dit dwingt ze dus bij seks voor het huwelijk om voor de artiesteningang te kiezen. Terwijl de man doet waar hij zin in heeft (even plat gezegd).
Maar doen ze dit niet, of worden ze verkracht, dan hebben ze een groter probleem, vooral wanneer ze zich nog in het midden-oosten bevinden. Op dit punt gaat God er toch wat humaner mee om.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 20:16
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ik kan door mijn achtergrond redelijk goed met statistiek omgaan en wil toch een kanttekening plaatsen bij die vijf procent. Nederland kent een forse moslimminderheid en daar is het accent op maagdelijkheid veel dwingender. De moslims maken inmiddels meer dan zeven procent uit en als een flink deel als maagd het huwelijk ingaat, en dat is echt aan te nemen, dan zou het percentage onder de oorspronkelijke Nederlandse bevolking wel eens erg klein kunnen zijn. |
Ik ben het met je eens dat moslims het accent op maagdelijkheid dwingend nemen, maar dit geld voor de vrouwen, niet voor de mannen. Je kunt ervan uitgaan dat het gros van de moslim mannen niet als maagd het huwlijk ingaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 15:23
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ehh weet ik zo snel niet; ik zal eens checken hoe vol mijn composthoop zit, oke? |
Dat is goed, het hoeft ook niet morgen al Het mag ook overmorgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 13:51
|
|
|
BEREND888 schreef: | In het O.T. was Gods Geest als kracht aanwezig en kon door mensen heen Zijn werk doen. Maar de Geest was niet inwonend. Daardoor kon de Geest ook wijken of afgenomen worden. In het N.T, is de Geest inwonend na de uitstorting in Handelingen 2. En blijft ook in hen die geloven en zich bekeerd hebben. |
Dan vraag ik mij af wie wie verlaat in jou uitleg...... Had God Israël gekozen omdat ze beter waren dan de andere volken? Nee! Heeft God jou gekozen omdat jij beter bent dan anderen? Nee!
Ik zie het zelf eerder net als die boekenlegger met de voetstappen in het zand, jou vast wel bekent. Kijk eens terug in je eigen leven, dan zie je ook wel eens 1 paar voetstappen. Van wie zijn die? Van jou of van God? Datzelfde geld ook voor de mensen van het OT, die hadden dezelfde keus als jij toen God tegen ze zei; Ik heb mijn keus voor jou gemaakt, maak dan je keus voor Mij, en volg Mij. En je ziet elke keer dat God ze weer naar Zich toehaalt als zij toch weer bij Hem weggelopen waren, als volk en als individu. Dat is niet anders met ons leven, ook met de Heilige Geest in ons leven zijn wij niet heilig en doen wij dingen waarbij we bij God weglopen, en wie is het dan die ons terughaalt?
BEREND888 schreef: | In het kort even een aanzet over de 7 Geesten Gods.
Wat betreft de 7 Geesten Gods, die zijn in het O.T. te vinden in Jesaja 11.
Daarin zie je ook de kandelaar met de 3 x 2 armen. Geest van de Here rust (dat is de staande middelste) en dan volgen de 3 armen links en rechts. Vandaar de 3 groeperingen van 2 uitdrukkingen verbonden door het woordje 'en' De kandelaar is in de Bijbel juist het beeld van de 7 geesten Gods. Jesaja 11: 1 Want er zal een Twijgje opgroeien uit de afgehouwen stronk van Isaï, en een Loot uit zijn wortels zal vrucht voortbrengen. (De Here Jezus). 2 Op Hem zal de Geest van de HEERE rusten: de Geest van wijsheid en inzicht, de Geest van raad en sterkte, de Geest van de kennis en de vreze des HEEREN. 3 Zijn ruiken zal zijn in de vreze des HEEREN. Hij zal niet oordelen naar wat Zijn ogen zien.
Ik ga er binnenkort nog wel meer van zeggen. |
Over je voorbeeld met de kandelaar ga je toch al wel fout. Het twijgje uit de stronk van Isaï (Jezus) is de middelste kaarsenhouder waar de armen aan vast zitten, als daar dan 7 geesten aan komen, kom je met 6 armen een arm te kort voor de laatste geest. Daarbij lees ik hier in Jesaja over 1 Geest van de Here, die wijsheid, inzicht, raad, sterkte, kennis en vreze des HEEREN in zich heeft. Want de Geest van God kan dat allemaal wel in zijn eentje te doen, Hij is tenslotte God.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 12:47
|
|
|
GRACE585 schreef: | radijsjes zijn heel gezond en houden puistjes tegen marry |
Dan zou ik ze eerder aan tieners geven, die hebben er dan nog wat aan. En radijsjes sla ik ook graag over, brrrrrrr.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 12:45
|
|
|
HANNAH810 schreef: | mijn soepjes brouw ik altijd zelf, harald; dus ook mijn goulash-soep. ik vind soepjes uit blik eerlijk gezegt maar niets.
overigens heb ik wel een compostbak in de tuin staan. (lees wormen-kraam-kamer)
bakkie goulash-soep, harald??? |
Dat sla ik niet af, wanneer maak je weer goulashsoep?
En dat de meeste soep uit blik niet zoveel is klopt wel, ik haal de soep op het moment het liefst van de Lidl, en die zijn best lekker vergeleken met de rest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 december 2011, 23:19
|
|
|
HANNAH810 schreef: | stond er ook niet op het blik dat er vlees inzit? |
Dat gelukkig wel, anders had ik het erbij gedaan, en verder ook niets in de soep in slierten ter grootte van regenwormen.
Of zitten er wel regenwormen in jou goulashsoep?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 december 2011, 22:59
|
|
|
MOMO697 schreef: | http://www.eindtijdbode.nl/studies/evangelie/geestengods.pdf
misschien is dit iets om te bestuderen? gaat over de 7 geesten |
Let wel, dit gaat niet over 7 verschillende geesten, maar over 7 openbaringsvormen van de ene Heilige Geest die van God en Jezus uitgaat. De Heilige Geest laat zich dus op verschillende manieren zien, alsof de Heilige Geest zich in ons inleeft om ons vandaar uit verder te kunnen helpen, bemoedigen enz. op een manier zoals wij dat dan ieder persoonlijk kunnen verstaan.
Zie daarvoor ook Pag 3;
Quote: | Deze Heilige Geest, deze Geest van de Vader èn van het Lam van God, heeft 7 openbaringsvormen, die in de Schrift de 7 Geesten Gods worden genoemd, en die wij eerst in het kort zullen bezien om daarna wat uitvoeriger op Zijn openbaringsvormen in te gaan. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 december 2011, 22:23
|
|
|
HANNAH810 schreef: | met of zonder regenworm, harald? |
Ik heb het nagekeken op het blik van de soep, maar het stond er niet bij de ingrediënten vermeld, het zal denk ik dan zonder regenworm zijn geweest. En ik heb ook niets in de soep zien bewegen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 december 2011, 17:22
|
|
|
MARRY942 schreef: | Ik ga vandaag ook es lekker ongezond doen: een broodje hamburger, zelf samengesteld, dus met een dikke klodder mayonaise, gekookt eitje, uienringetjes en een likkie currysaus. (ja ja.....ik weet het....ik zou afvallen, doe ik morgen weer) |
Als je morgen maar niet hetzelfde zegt.
Vandaag staat er goulashsoep op het menu, lekker makkelijk, lekker simpel, en lekker natuurlijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 december 2011, 22:13
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Hoi Thomas,
Ik zat een tijdje te dubben, wel of niet mijn reaktie geven.
Toch maar, tis te belangrijk.
Sommigen mannen? Zeg maar gerust bijna alle mannen. en dan bedoel ik gewoon bij gemeenschap, in de gewone missionarishouding.
Dus geen andere dingen.
|
Ik heb ook even zitten dubben of ik wel zou reageren. Maar is het juiste standje bepalend voor een goed seksleven?
Ik ga er juist eerder vanuit hoe je als partners samen met seks omgaat bepalender is voor een goede seks relatie, net als met de relatie zelf.
|
|
Naar boven |
|
|