ChristianMatch

Forum

Berichten van XABIA794
Ga naar pagina Vorige 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 22 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van XABIA794
Auteur Bericht
XABIA794 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 10:02
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

dat ik weer heerlijk men koffietje kan genieten onder een stralende zon die gratis mijn keuken binnen komt Coole smiley met zonnebril
wat de rest van de dag me brengt zie ik wel, en lig vooral niet wakker van morgen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 09:57
BerichtOnderwerp: Wanneer begin je een relatie

NICKY298 schreef:
als je de agenda s samen wil laten lopen. Knipoog smiley

Als ik het van mijn agenda moet laten afhangen Smiley met dichtgeplakte mond
Dan komt het nooit goed met mij Twijfelende smiley
Ik vergeet er te vaak in te kijken... 't zou handig zijn dat ik dan iemand tegen komt die mijn agenda zelf een beetje bijhoudt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 09:51
BerichtOnderwerp: Welke muziek is mooi? Zouden wij ook voor God mogen denken?

tja, het is weer zo een onderwerp waar we ook nooit zullen uit raken in elkanders verscheidenheid Lachende smiley
Toen ik uit de wereld kwam, heb ik God gedankt dat Hij me ook rockmuziek heeft gegeven. (voor mij nu niet gelijk de heftige hardrock, alhoewel ik Glenn Kaiser wel weer geweldig vind)
Ik weet nog dat ik veel aan de teksten heb gehad die er toen gezongen werden. en inderdaad ervaarde ik die ook als een perfect evangelisatiemiddel. Zo heb ik aan men wereldse vrienden cd's gegeven van delirious, third day en casting crowns... veel bijzondere reacties die open deuren bieden...
vorig jaar heeft iemand uit de alpha cursus in de gevangenis zich laten dopen. Hij had alleen maar een cd speler op zijn kamer, en de cd's die ik hem had gegeven vond hij de max Lachende smiley omdat ik zijn smaak van muziek kende vanuit wereldse muziek, en hem daarom een alternatief kon bieden vanuit christelijke muziek (door de teksten uiteraard)
Ik wil hier niet zeggen dat hij door muziek is bekeerd, maar het zal toch wel een deel hebben uitgemaakt van zijn beleving.
God spreekt harten aan, en ik ben ervan overtuigd dat Hij daar muziek ook voor gebruikt.
Ik geniet trouwens (pas later gekomen) nu nog meer van opwekking Lachende smiley) en ja hoor, ook Joh de heer ben ik gaan appreciëren.
Ik word wat ouder ook Knipoog smiley

Ik vind het alleen eng als "mensen" weer gaan uitmaken wat van God zou zijn en wat niet...
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794 (61)

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 23:49
BerichtOnderwerp: kijken op profielen..

TINEKE986 schreef:
over dat huppelend evangelisch gesproken Lachende smiley (wat de gemeente is waar ik heen ga Knipoog smiley ) bij onze gemeente woonde een vrouw aan de overkant die op zondag (bijna) voor het raam ging staan om te kijken naar al die mensen die lachend naar de kerk gingen en er nog vrolijker uit kwamen. naar haar beleving kon dat helemaal niet. ze gingen naar een kerk Smiley die vol vragen zit ze vond dat zo vreemd dat ze maar eens binnen kwam om te kijken wat daar dan wel allemaal gebeurde om met eigen ogen te zien waar iedereen zo vrolijk van werd. Lachende smiley ze is nu lid van onze gemeente Lachende smiley . Gods wegen zijn ondoorgrondelijk Lachende smiley

zelf kijk ik wel naar welke gemeente iemand gaat, maar kijk ook naar hoe iemands relatie is met de Heer. het laatste vind ik belangrijker dan het eerste maar weet wel dat als het wel zou klikken ik zelf niet naar een gemeente zou kunnen gaan waar ik niet mag huppelen, de handen niet in de lucht kan steken of niet iedereen die ik aardig vind mag huggen. daar ben ik veel te vrij voor Verlegen lachende smiley

Lachende smiley prachtig... geweldig weer
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794 (61)

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 23:48

HANNAH810 schreef:
amaaaaai, belgisch meiske;
ik het al zoveul geleerd van oe, héé?
ik bewonder uw huppelen in de diepten der dalen, het uitgaan in de heggen en steggen, en gij zijt mijne zuster, dah weet ge toch?

ik kan prima met je praten over godsdienstige onderwerpen;
ik heb slechts één kleine teleurstelling voor je;
ik zie je niet echt hélemáál zitten; ik ben namelijk vergeten te vermelden dat ik ook nog kijk naar of iemand man of vrouw is.......... Verlegen lachende smiley

dus ik bedoel het niet vervelend; maar gij zijt afgekeurd, snapt ge?? Clown smiley

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794 (61)

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 21:34

(ik kijk dus niet in de eerste plaats naar de godsdienstige stroming; ik heb het over de beleving van God als onze Vader, en of iemand dan rooms katholiek is, "huppelend evangelisch" of zwaar reformatorisch, is van minder belang.)[/quote]

alleej daarmee ziede mij nog zitten Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794 (61)

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 20:43

FRANKT627 schreef:
Iedere landsstreek heeft zijn dialect maar er is maar 1 AN-schrijfnorm...Ook in het beste land van Europa, namelijk, België, hebben ze dialecten maar wij schrijven zoals het hoort... Knipoog smiley

vinne gij da? ik schrijf helemoal nie houdat 't hoort Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794 (61)

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 18:48
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.

LIES774 schreef:
Wie gaat er mee op 12 mei naar de Brabantse Biesbosch; verzamelplaats Jeppegat 1, 4273PE te Hank om 15.00 uur op het parkeerterrein.
Als iedereen er is gaan we gezellig koffie/thee drinken. Hierna maken we ruim een uur durende wandeling langs en door de Aakvlaai.
Bij de Steen van Kloosteroord genieten we van onze, zelf mee gebrachte, picknick. Om 19.15 uur worden we opgehaald en gaan gedurende zo'n 2,5 uur durende boottocht beversspotten.
Advies: goede wandelschoenen en warme kleding voor op de boot.
Kosten €12.00 voor de boottocht; verdere consumpties zijn voor eigen rekening

ik denk dat het beter is om hiervoor een nieuw topic te openen Lies Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794 (61)

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 18:43

Hoe men een profiel leest zegt ook veel over jezelf.
Ik denk niet dat het mogelijk is dat elk profiel je aanraakt. En daar is ook niets mis mee.
Ik sta op men 48 heel anders in het leven dan toen ik 20 was.
Vooral de eigen inbreng en iemands uitstraling vind ik belangrijk in een profiel.
profielen zonder plaatjes zeggen me dan ook weinig.
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794 (61)

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 18:25
BerichtOnderwerp: Hoeveel dopen kennen we en wat of welke is het belangrijkste

toch blijft er hier verwarring hangen of men dan onder "dopen" bedoeld dat men een bepaald ritueel moet ondergaan?
Doop door onderdompeling (de waterdoop) is een opdracht waarvoor men zelf het initiatief neemt om dit te doen, je maakt de keuze om Jezus te volgen.
Of je een ritueel zou kunnen toepassen om de heilige Geest te moeten ontvangen? dan zou men als mens kunnen bepalen of je Heilige Geest wilt of niet. Je word inderdaad vervuld, omdat God zelf uit Zijn genade jou die geeft. Dat kan je dan ook weer herkennen vanuit de vruchten VAN de Heilige Geest.
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 23:08
BerichtOnderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?

WILLEM618 schreef:
Weer een nieuwe Cm ervaring rijker, en moet zeggen, het was echt super gezellig.
De verwachting was uitgekomen, alleen de zon was er wat afwezig, maar dus een heerlijke bewolkte dag, waarbij het pas koud begon te worden toen het hoog tijd werd om naar huis te gaan.

Een hele mooie plek, lekker dat iedereen het heerlijk vond, en weer een bevestiging dat dergelijke uitjes heerlijk zijn om bij te wonen.

Heb alleen voor niets de vlieger meegenomen Frank, maar bewaar hem wel voor volgende keer Knipoog smiley

Eten was er genoeg, met een groen-rood belgisch voorafje, en verder ws het gezellig bij de bbq.

Op naar volgende keer.

een groen-rood belgisch voorafje??? ben ik weer niet mee
dat roze ding vond ik pas eng
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 22:46

ik heb altijd de zon bij me Coole smiley met zonnebril behalve als ik op de motor ben ...
twas ne keileuke dag,
tof om bekenden nog eens terug te zien, maar ook tof om weer enkele nieuwe mensen te ontmoeten.
zelfs men dochter vond het leuk, en dat wil dan al weer veel zeggen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 april 2012, 21:32

[quote=TINEKE986][quote=XABIA794]hoi Xabia. nee, ik ben niet door nog een ritueel gegaan. het kwam ineens.
ik kan je ook niet uitleggen of dat nu wel of niet gepaard ging met het kunnen spreken in tongen want dat gebeurde ook ineens toen ik 14 of 15 was. zo maar ineens begon ik " vreemd" te praten waar in behoorlijk van schrok, dat kan ik je wel vertellen.
dus of het nu in fases gegaan is, kan ik je ook niet vertellen.
wat ik wel weet is dat ik vanaf toen nog niets meer wist over wat er in de Bijbel stond, het bleef moeilijk te begrijpen.
sinds het afgelopen jaar begrijp ik het veel meer bijna inderdaad op kind niveau. als ik mij hiermee niet te oneerbiedig uitdruk. ik weet dat dit komt door de Heilige Geest. het is als of ik hiervoor ziende blind was en horende doof. hoe dat komt kan ik je ook niet uitleggen. wat ik wel weet is dat ik afgelopen jaar mijzelf helemaal heb overgegeven aan de Heer. Waardoor niet ik maar Hij op mijn levenstroon zit. dat ik alles wat er in mij naar boven kwam bij de Heer gebracht heb, er vergeving voor gevraagd heb of anderen vergeving gevraagd heb of dingen die ik fout gedaan had (dus echt fout) zo goed mogelijk recht heb proberen te zetten.

heel herkenbaar...
het is vaak alleen soms zo verwarrend hoe anderen het uit drukken.
zoals een doop in de Heilige Geest klinkt alsof je nog zelf iets zou moeten ondernemen. Of zoals pieter het in zijn vraag ook plaatste, alsof je nog iets extra's zou moeten laten gebeuren ...
Inderdaad merk je heel goed als er veranderingen plaats vinden die je zelf niet zou kunnen bewerken. Het kan niet vanuit eigen werk komen.
In chat zijn uitleg herken ik ook punten. Dat het geestelijke vaak in gemeentes vervangen worden door eigen werken en tradities.
maar of dat persé een verklaring is voor het verschil tussen doop als onderdompeling gevuld zijn van de Geest.
ik hoorde zo ook eens de uitdrukking van een "hartsbekering"
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 april 2012, 17:04

INGE721 schreef:
Een partytent in een auto??????????
Heeft Herman een slee van 4 meter doorsnee Engeltje smiley Smiley die vol vragen zit

tenten zijn wel demonteerbaar hé Twijfelende smiley zou maar erg zijn als je alles kompleet zou moeten mee zeulen...
uiteindelijk nemen we een remork mee, en die is ook geen 4 meter lang toch
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 april 2012, 17:01

FRANKT627 schreef:
In de katholieke kerk wordt inderdaad de tijd voor Pasen als een lijdenstijd bestempeld. Eigenlijk is het alleen maar tijdens het Paastridium dat het lijden wordt benadrukt. Een lijden dat zijn climax vind in de verrijzenis. De boodschap bij uitstek wat ons als christenen staat te wachten: namelijk; opstaan uit de dood om voor Hem te verschijnen. Warmee dus aangetoont wordt dat na dit aardse leven er een verderzetting is.

Ook Pinksteren krijgt de nodige aandacht in de katholieke kerk hoor. Het feest, of hoe je het ook noemen wilt, van de Heilige Geest is ook een belangrijke gebeurtenis. De kracht die ons geschonken wordt in de vorm van wijsheid en Gods aanwezigheid is van niet minder belang. De Heilige Geest, de band tussen Vader en Zoon, komt dan als een dauw over ons heen. Het is haast een telepathische verbondenheid met God en Jezus die ons leiden zal doorheen het leven.

ik kan jou uitleg niet duidelijk linken aan het topic over "de doop" of er een verschil zou zijn met de doop door bijvoorbeeld onderdompeling en de doop in de heilige Geest.
wat bedoel je met "de Heilige Geest komt als dauw over ons heen?"
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 april 2012, 16:49

HANNAH810 schreef:
mensen, voor het geval dat het gaat regenen zou ik graag VIER PARTYTENTEN in auto's hebben..............

wie heeft er een PARTYTENT in de schuur liggen en zou die kunnen meenemen?

marsjg heeft een partytent
herman heeft twee parasols van 4 meter doorsnee...........

maar ik heb er graag nog drie partytenten bij, want we hebben een grote groep!!
er is kans op 5 - 15 milimeter neerslag; niet overdreven veel; maar een paar partytenten zijn zo uitgezet, dus lijkt me goed die in de auto te hebben, mocht er neerslag zijn.

mogelijk nog een partytent van 3 bij 3
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 april 2012, 09:16

[quote=TINEKE986]
de waterdoop en de doop met de Heilige Geest zijn niet dezelfde doop.
zelf ben ik ergens in de jaren 90 gedoopt door onderdompeling (en als baby zijnde bij een doopfond). het afgelopen jaar ben ik gedoopt met de Heilige Geest.

Wil je dan zeggen dat je nog een soort ander ritueel bent door gegaan voor de doop met de Heilige Geest? (onderdompeling of zoiets?)
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 25 april 2012, 19:52
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?

het wonder van het kruis

van wilkin vanderkamp
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 25 april 2012, 19:42
BerichtOnderwerp: vrouwelijke aantal overschrijdend ten opzichte mannelijke

CHATULIEM619 schreef:
De reden dat er meer vrouwen zich aanmelden hier, is omdat zij niet zonder relaties kunnen...mannen kunnen dat veel gemakkelijker..

de mannen die hier dan wel zitten??? voor dezelfde reden?
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 25 april 2012, 12:34

FRANKT627 schreef:
Misschien waren er ooit wel eens meer mannen dan vrouwen op de sites.
De mannen kunnen ook terughoudener zijn geworden. Sommige vrouwen deinzen er ook niet voor terug om mannen voor de gek te houden of zo'n hoge eisen te stellen dat je haast gaat denken de grootste sukkel te zijn die de aarde te bieden heeft.

Het is altijd wat: verkeerde kerk, niet genoeg wedergeboren, te kort haar, de kledij is niet goed, verkeerd sterrenbeeld...noem het maar op. Op de duur zou je van het minste ontmoedigd worden.

een behoorlijk eenzijdig oordeel ... op menselijke eigenschappen onderscheiden mannen en vrouwen zich niet veel van elkaar, kunnen wij als vrouw evenveel verhalen over schrijven. Je zou dat toch moeten weten Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 april 2012, 14:03

CHRISTINA458 schreef:
vraag me af of dit op elke christelijke site zo is.
Als ja, wat zou de reden daarvan zijn? Slapende smiley
Als nee, dan wil ik die sitenaam weten Engeltje smiley

ik dacht dat statistieken aantonen dat er gewoon zoveel meer vrouwen zijn dan mannen op deze aardkluit Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 april 2012, 09:01
BerichtOnderwerp: vergeving

TINEKE986 schreef:
ik vind dat zo mooi om te lezen in handelingen 7: 54-60. een stukje waarin staat dat Stefanus gestenigd werd. Op het moment dat dat gebeurde stond de Heer ter rechterhands Gods ipv dat Hij zat. Vlak voor Stefanus overlijd vraagt hij; Here reken hun deze zonde niet toe.
in mijn ogen is dat vergeven met een hoofdletter. Stefanus weet dat de wraak aan God toebehoort.
er staan veel mooie teksten (waarheden) in de Bijbel over de broederliefde. b.v Rom 12: 9-21. Opwekking tot liefde.
in feite komt het allemaal neer op dat we onze naaste lief mogen hebben. als je vergeeft gebeurd er wat in de geestelijke wereld. als je het hardop zegt (je hoeft dan nog niet eens het gevoel te hebben dat je het wilt) kom zowel jij zelf als de andere in een geestelijke ruimte waardoor Gods Geest kan werken. in jouw en in de ander. als je zelf niet wilt vergeven omdat je op de ander wacht, zet je ook jezelf vast. kan je verbittert raken met alle gevolgen van dien. het gebod is ons gegeven uit liefde. Verlegen lachende smiley

inderdaad mooi neergezet Lachende smiley
Vergeving werkt inderdaad voor het geestelijk vrij worden van verbittering...
Verbittering is een ernstig kwaad dat je hele leven kan beheersen.
En gelukkig staan we hier niet alleen in. We hoeven niet in staat te zijn zelf op ons eentje te kunnen vergeven, Hij is onze Helper ook voor vergeving.
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 april 2012, 08:55

FRANKT627 schreef:
Aan de neerslagkans te zien zullen we wel tenten nodig hebben... Boze smiley
Of we kunnen allemaal in de wagen blijven zitten en er een drive-in picknick van maken...dat is ook weer eens iets anders

Zonneschijn (%) 20
Neerslagkans (%) 80
Middagtemperatuur (°C) 11/16
Windrichting NO
Windkracht (bft) 3

niet op voorhand al zo negatief wezen !!!
gewoon geloven dat het droog blijft, en zelfs met druppels maak je'r toch wat prettigs van ...

lien die gewoon was om zelfs door regen en wind motor te rijden
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794 (61)

BerichtGeplaatst: zondag 22 april 2012, 13:42
BerichtOnderwerp: veel geluk hier en plezier in jullie discussie

KLUSSER904 schreef:
wil jullie bedanken voor jullie gezelligheid
en heb weer wat meer mensen kennis opgedaan
en ja cm is niet mijn ding
teveel tijd gaat er verloren
en teveel mensen die toch wel leuk vinden om onenigheid te maken
dus laat ik het rustiger leven maar weer opzoeken
maar voor de gene die het hier wel goed doen
ik wens een ieder het goede en geluk toe
en als de tijd er rijp voor is gezonde sex
baybay je mag me altijd bellen als je eens op besoek wild komen 0317650200

allee, toch tof dat je hier eens langs kwam Knipoog smiley altijd leuk om hier eens wat los te maken... Clown smiley
het ga je goed en mssch wel eens tot ziens.
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 18 april 2012, 08:52
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

Goeie morgen Nederland !!!!!!
aan de koffie, zonnetje in men keuken en iPodje aan

http://youtu.be/wVxURWm1rcQ
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 20:25
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

HANNAH810 schreef:
ahh...........jij KUNT dat, xabia!!

(ik moet je wel hebben vandaag, he?)

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 19:29
BerichtOnderwerp: wist je dat sex gezond is !!!

HANNAH810 schreef:
nee, hoor; als de baby drinkt wordt er door al dat gesabbel ook oxytocine aangemaakt; vandaar dat veel voedende moeders het zo heerlijk vinden even uitgebreid te gaan zitten voeden....

hannah.......borstvoeding mag dan geen sex zijn, het schijnt reuze gezond te zijn!!

hmmmm ik heb er nooit zo wetenschappelijk bij stil gestaan ...
zoals ik al zei, ik leer (als een oma) hier ook nog wat bij Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 19:24
BerichtOnderwerp: wist je dat sex gezond is !!!

HANNAH810 schreef:
ach, xabia, je kunt altijd nog overwegen borstvoeding te gaan geven ter stimulans van je oxytocine-peil en nachtrust.............. Engeltje smiley

de reden van nachtrust bij borstvoeding is het feit dat de baby eindelijk ook eens zelf zweeg Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 19:21
BerichtOnderwerp: verlanglijstje

KLUSSER904 schreef:
ik zou het ander willen bekijken en zal een toelichting geven
fysiek verschil tussen man en vrouw is het gezichts veld , vrouwen hebben een brder gezichts veld dan mannen . terwijl mannen de wereld inkijken als door een verekijker .
doordat tegen woordig zowel mannen als vrouwen hazen schieten en het avondeten mee naar his nemen is er een rolverwarring ontstaan
de meeste vrouwen zijn gek op lijstjes , maar wat is dat toch ? zijn ze echt zo chaotisch dat ze zonder lijstje verloren zijn ?
mogelijk is dit een reden ,maar niet omdat vrouwen chaoten zijn maar omdat vrouwen bezige bijen zijn . ze denken aan wel honderd dingen tegelijk .lijstjes helpen om alles te ordenen en niets te vergeten . het is een vorm van cotrole die op zich prettig werkt . maar dat hoef niet voor andere gezinsleden te gelden . waar vrouwen tegen aan lopen is dat hun ogen zoveel details waarnemen . een vrouw ziet alles , dubbelgevouwen boord van overhemd , slecht geschoren benen, spetters op wc pot , de posite die vouwen in nemen ten opzichte van de man is nog wel eens discutabel . sommige vrouwen hebben de neiging om boven de man te gaan staan , en hem te vertellen hoe het moet . laat deze hoeding liever varen , alhoewel twee kapteins op een schip ook niet werkt . een van de twee zal het laatse woord hebben. waar een man thuis in rust stand schiet, is dit voor een vrouw ondenkbaar .zei neemd de stress van haar werk mee naar huis .een vrouw heeft geen uit knopje ,om te kunnen relaxenheeft een vrouw tijd nodig en een goede sfeer . ze wil graag dr verhaal kwijt en lukt dat niet dan heb je de kans dat ze gaat vallen over de rommel in huis .
tot slot hebben mannen een haat liefdeverhouding met de lijstjes van hun vrouw . het is fijn te weten wat je vrouw van je verwacht , maar tien dingen op een lijst is teveel van het goede . twee maximaal drie punten is oke dan word het haalbaar mannen weten best met lijstjes om te gaan , maar gebruiken het met name om iets belangrijks te onthouden

man waar heb je't over??
lijstjes?
kapiteinen?
honderd dingen tegelijk?
kom ik van een andere planeet of zo?
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 19:00
BerichtOnderwerp: Geen dating meer als je geen seks wilt?

FRANKT627 schreef:
er zijn inderdaad veel verschillende soorten mensen...zet het woord labiel maar eens in de overtreffende trap...oja, ik spreek nu enkel over bepaalde vrouwen hoor waarvan er enkele nu geen lid meer zijn...dus namen noemen hoeft niet...

nou ja, gelijk zo negatief Smiley die vol vragen zit
aan beide kanten komt men situaties tegen die niet aangenaam kunnen zijn, maar er zijn ook veel prettige situaties toch...
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van XABIA794
Ga naar pagina Vorige 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 22 Volgende
Pagina 11 van 22