Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 oktober 2011, 01:11
Onderwerp: Herfstwandeling
|
|
|
MARRY942 schreef: | Sorry, maar waar leit dat erregus? Ver van me bed? |
In Drenthe Marry en het is er erg mooi.
Zeer aan te bevelen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 14:50
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nee nu niet meer Zonnetje schijnt weer heerlijk Grond was vanmorgen wit dus het heeft lichtjes gevroren kunnen alle ziektekiemen doodvriezen Iedereen lijkt bijna ziek te worden te zijn of te zijn geweest |
Yep de vorst is al onderweg en nog eventjes en de vlokken dwarrelen weer heftig in het rond.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 14:50
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nee nu niet meer Zonnetje schijnt weer heerlijk Grond was vanmorgen wit dus het heeft lichtjes gevroren kunnen alle ziektekiemen doodvriezen Iedereen lijkt bijna ziek te worden te zijn of te zijn geweest |
Yep de vorst is al onderweg en nog eventjes en de vlokken dwarrelen weer heftig in het rond.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 14:47
Onderwerp: Heeft de dominee gelijk?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Lekker zo'n predikant die "uit de kast komt" is die man dan wel houdbaar op de kantsel?? Mag hij er nog preken? Daarbij is er net een nieuwe vertaling uit de HSV vertaling en ik mag tochaan nemen (Ds v Vreeswijk was predikant bij ons) dat die alles grondig bestudeerd hebben en Ds. van Vreeswijk kennende zal dat zeker gebeurt zijn! Dus een dominee die de bijbel nu in twijfel trekt mag mijn inziens niet meer het woord verkondigen totdat hij inzieet fout te zijn of een eigen gemeente met dan dus een "valse leer"opricht. |
Was inderdaad een goede Dominee Erika....Het bovenstaande uit jou reactie kan ik alleen maar beamen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 14:34
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Ook van een bijna Rotterdammer ...Van harte gefeliciteerd Hannah met je verjaardag...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 01:14
Onderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
|
|
|
YELNIN491 schreef: | vind het wel een lief beessie |
Het is gewoon een droppie van een beestje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 13:08
Onderwerp: ga je mee za 19 nov naar strand/restaurant in scheveningen?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Even voor de duidelijkheid: Op het ogenblik zijn er 15 Bengalen in Nederland en die hopen morgen een bezoek te brengen aan de 2e kamer. Vervolgens gaan ze een strandwandeling maken in Scheveningen. De groep waarmee Dennis in mei naar Bangladesh is geweest, gaan nu om beurten met een paar leiders op excursie naar bekende plaatsen in Nederland. En morgen is het dus de beurt van Dennis om mee te gaan.
Ik heb hem wel heeel goed in z'n oren geknoopt dat ie in Scheveningen alles goed moet onthouden. Want wie weet , kan dat mij nog van pas komen. |
Zo te lezen en te herlezen bekruipt me toch het gevoel van een survivaltocht die zijn weerga niet kent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 13:02
Onderwerp: Wanneer blokkeren???
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Als je drie uur zou moeten reizen kan het vuurtje van verlangen wel aardig aanwakkeren ... |
Ach.. met een beetje muziek in de auto en het sfeertje zit er al goed in.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 12:54
Onderwerp: Met elkaar afvallen?
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik mag niet weten |
Nee maar, dit is zo klaar is zo klaar als een klontje Herman, het voordurende afvalrace ten aanzien, van een al dan niet passende trouwjurk.
Spreek uit ervaring
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 00:55
Onderwerp: Niet het perfecte plaatje
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het perfecte plaatje wordt ook gevormd door de ervaringen die je gehad hebt in het verleden. En door je eigen achtergrond en onvolkomenheden. Het is niet zo gek om een aantal eisen te stellen, temeer daar je jezelf zo goed kent. Wat ikzelf als erg moeilijk heb ervaren, is dat ik een relatie had op afstand. Drie uur reizen was wel een hele moeilijke opgave. En vooral het probleem van hoe kun je samen verder. Want wat je ook beslist, voor één persoon betekent het wel dat hij/zij uit zijn persoonlijke situatie gerukt wordt en ergens anders volledig opnieuw moet beginnen. Betekent ook nieuwe contacten maken en oude afbreken. Betekent ook kinderen loslaten......allemaal zulke moeilijke vragen, dat ik voor mezelf besloten heb geen relatie van ver meer te nemen. De offers zijn gewoon te zwaar. Ik kan zelf niet goed bij mn kinderen weg en ik kan dat ook gewoonweg niet van een ander eisen |
Uit ervaringen met andere mensen weet ik, dat het niet altijd een probleem hoeft te zijn hoor Chat. Het kan zelfs een Zegen zijn voor sommige onder ons om in liefde te mogen ontmoeten en wat bezegeld kan worden door een huwelijk. Men kan rustig stellen, dat het vaak als de relatie goed verloopt, niet uit maakt of je een nieuwe vriendenkring op moet bouwen, want dat is eigenlijk maar een bijzaak. Trouwens de vrouw kan toch ook bij jou wonen toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 00:43
Onderwerp: Adventsweken
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik had er nog nooit van gehoord. door de uitleg van Herman weet ik waar het over gaat.
|
Vanuit de traditie vanuit het bloemschikken en binden worden er fraaie adventskransen gemaakt, met aan de ene kant de soberheid in afwachting van Zijn geboorte en dat wordt gesymboliseerd met 4 kaarsen, die in evenwichtigheid staan op de krans... (voor elke week 1 kaars) en aan de andere kant de ronde vorm van de cirkel van leven/eeuwigheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 00:30
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Ik bedenk ineens nog een heel goede reden om mensen te blokkeren. Dit naar aanleiding van een ander topic.
De afstand. Als je iedereen blokeert die te ver weg woont naar je zin, dan loop je niet zo snel het risico om verliefd te worden op iemand die toch te ver weg woont naar je zin. |
Grenzeloos verliefd heet dat, of juist is dat misschien wel de ultieme liefde, waar je jaren naar hunkerde. Wat maakt het uit ...voor de ware liefde ga je door het vuur.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 13:32
Onderwerp: einde lidmaatschap
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik denk dat als Grace mee wil discussieren ze dan maar een proef abbo of wat dan ook moet nemen als dat blijkbaar zo belangrijk is...... Maar morgen heeft niemand het meer over Grace dat is ook de realiteit.....en dat moet Grace zich ook realiseren......zo werkt het nu eenmaal wanneer je ergens vertrekt..... en één tip: laat je nooit als boodschapper gebruiken, laat een ander zijn eigen verhaal doen........ |
Het werkt blijkbaar zo verslavend (CM), dat ze aan de ene kant tegen zijn, over de openbaarheid van het forum ...maar o wee ...aan de andere kant, toch makkelijk is om alles te kunnen lezen. Dan is het inderdaad, verleidelijk om iemand te gebruiken als boodschapper, wat volgens mij niet chique overkomt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 13:17
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd vind ik dit al te ver gaan. Als ze echt geïnteresseerd is, zou ze echt wel na een mailtje reageren. |
Klopt helemaal Chat ...als de persoon in kwestie geïnteresseerd is mailt ze wel terug. Ook in het beantwoorden van de mails zie je al of er genoeg interesse is. Maar goed sta zelf ook voor een dilemma betreft …iemand blokkeren, want soms denk je weleens waarom ineens zo venijnig door de bocht. Persoon is blijkbaar al gepikeerd, omdat ze geen antwoord kreeg op haar mail. Sorry ...ik was ze dus gewoon vergeten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 13:01
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Mot ikhet effekes in plat veens goan doene,maarre dan goane we zo wel arg off topic he |
Ha Ha ....weer een dialect ...wie volgt??
effe offtopic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 11:19
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Is dat hetzelfd als fries. Daar hebben ze het bijvoorbeeld over sliepen, als ze slapen bedoelen.
Wel geinig die taal hoor. |
Of een dialect van het Fries met Drentse invloedsfeer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 11:12
|
|
|
TINK100 schreef: | praat me niet van apfelstrudel of wat er ook maar op lijkt..... heb in het afgelopen weekend 3 van die dingen gemaakt...kan geen appeltaart meer zien |
Ja ja ..ik hoor het al ..zeker nog nooit in Gerlos geweest, want daar zijn ze de ultieme genot ervaring.
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op dinsdag 11 oktober 2011, 11:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 00:27
|
|
|
TINK100 schreef: | sla de sneeuw maar over, ga gelijk door naar choco en haardvuur.... |
en niet te vergeten de overheerlijke en niet te versmaden ....hmm apfelstrudel
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op dinsdag 11 oktober 2011, 00:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 00:12
|
|
|
TINK100 schreef: | ik weet niet of ik daarvoor in de wieg ben gelegd..... ik hou iet zo van sneeuw...en dan volgende maand al??? |
O het is zo supergaaf ..Tink ..en daarna Warme Chocolademelk en een open Haard vuurtje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 19:05
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Dat denk ik niet hoor Het zal wel zwaar vermoeiende dag zijn. Strandwandelen, eten bij de restaurant en dan speed naar speeddaten? Dat is niet naast de deur |
Het wordt superzwaar ....met sneeuwlaarzen en skikleding, althans we de Britse weermannen mogen geloven over de aankomende mini ijstijd.
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op maandag 10 oktober 2011, 19:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 01:33
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | en ook dit topic is weer verwaterd tot niks...(er vanuit gaande dat 'het elkaar afkatten' als humor gezien moet worden) |
Kijk niet verbittert achterom Griffin, maar tel je zegeningen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 20:16
Onderwerp: 9 Oktober Bethel Drachten Bijbelstudie Openbaring deel 8
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Teken van het beest? Kan je dat even uitleggen want die snap ik niet en nooit van gehoord. |
666 en chip in je hand of voorhoofd.
Staat in openbaringen Erika
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 00:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Beste CM-vrienden, het gebeurde in het verleden al enkele malen dat ik eens een tijdje van CM verdween. Ooit bleef ik eens anderhalf jaar weg, dan weer eens vier maanden, een week of 2 weken. Ook nu is er weer…
…zo’n tijd aangebroken dat ik me even met andere zaken wil bezighouden. Noem het herbronning, of rust of wat dan ook. Sommige onder ons weten dat er ook een andere reden is waar ik aandacht aan wil besteden. Deze aandacht wil ik zo zuiver mogelijk houden. Een mooie gebeurtenis heeft tijd nodig om te kunnen groeien en moet ook gevoed worden. Dat vraagt inzet en energie zonder dat het afmattend wordt. Dus daarom dit moment van afwezigheid want: Faber quisque fortunae suae…
Ik wens iedereen nog veel CM-genot en alles wat daar mee samen gaat…
Frank… |
Zie dat je inmiddels wat grijs geworden bent, maar het forum is natuurlijk nog leesbaar voor jou. Frank het allerbeste in de toekomst en Gods Rijke Zegen toegewenst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 23:55
Onderwerp: 9 Oktober Bethel Drachten Bijbelstudie Openbaring deel 8
|
|
|
PIETER649 schreef: | 4
ik geloof dat iedereen zijn of haar persoonlijke eindtijd beter serieus kan nemen ipv te speculeren op de mogelijke eindtijd van deze aarde. |
Kan heel ver met je meegaan en op zich heb je gelijk. Tevens kun je niet je ogen sluiten voor de realiteit van de dag van vandaag. In de VS is het al een verplichting het teken van het beest te dragen voor einde van het jaar 2013.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 01:29
|
|
|
ERIKA129 schreef: | mooi dat alles zo makkelijk opgelost wordt de ene vraagt en een ander reageerd gelijk Zo kunnen mensen die graag willen mee!! |
Gelukkig zijn er mensen die elkaar helpen. Zo krijg je wel een goede sfeer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 01:24
Onderwerp: Nieuwe club
|
|
|
MARCOWAAL200 schreef: | Nou iedereen is onderhand grijs geworden maar als het hier in de drecht steden is kom ik ook. Barendrecht is weer wat verder voor mij en idd niet door mensen van cm naar mijn weten. Maar count me in.
groetjes Marco |
Mis Marco ....één van de dames die Barendrecht organiseren ...zit gewoon hier op CM.
|
|
Naar boven |
|
|