Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 16:18
Onderwerp: Het weer
|
|
|
IJSJE204 schreef: | Dekzeiltje spannen, raam open zetten, de gezelligste man achter het vuur met een tang in zijn hand en er is gegarandeerd beweging van binnen naar buiten. Of het droog is of niet! Eet smakelijk! |
Er word al met man en macht aan gewerkt....... lekker eten met 40 man onder een zeiltje met slingers vlaggetjes, lampjes.... het komt helemaal goed.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 16:10
Onderwerp: gebed gevraagd voor vrijgezel
|
|
|
VRIJGEZEL390 schreef: | weer ff een nieuwe update
Vandaag weer een rondje ziekenhuis gehad. Mijn bloed laten testen en naar de arts geweest. Mijn bloed is nu schoon dus dat was goed nieuws. Wel blijft mijn knie dik en pijnlijk en kraakt flink. Volgens de arts is het niet vreemd dat hij zo dik blijft als je in twee weken tijd drie keer geopereerd word. Volgens hem gaat herstel nog maanden duren en als het weer zover hersteld is moet ik nog minimaal 1 operatie ondergaan. Ook is het nu afwachten hoeveel kraakbeen er nog over is. Over 6 weken moet ik weer terug komen.
Gr Ernst |
Hoi.....
Hoe gaat het nou met je?......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 16:06
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vraag me af of die vandaag gaat komen. Een zoon die de hele dag moet werken , een andere zoon die vanmiddag moet werken en daarna door moet naar een verjaardag. Een familiedag die afgeblazen is vanwege de weersvoorspellingen. Geen weer om naar strand of dijk te gaan om een hengeltje uit te gooien. Vissertje zal zelf wat MOETEN opzoeken of wat gaan doen om er wat van te maken. |
Heel herkenbaar Visser........dat zijn dipdagen!
Ik heb een buurt bbq vanavond.....als je nou een zalmpje meeneemt?? Die lus ik wel.... Dan schuif ik een extra stoel erbij......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 22:26
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zo , en hier regent het nu inmiddels al een half uur. Drie weken vakantie gehad , nu een week gewerkt , in 4 weken tijd '`eèn keer regen gehad . Als het zo doorregent als nu tot morgen een uur of negen vind vissertje het best. |
Zo....hier ook!! Maar ik heb morgen wel een bbq.........hoe moet dat nou?
kun je lekker uitslapen Vissertje......9 uur..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 22:13
Onderwerp: Donker-roze shawl
|
|
|
ANITA412 schreef: | Wat fijn dat je mocht genezen,Marianne Je moet een ongelofelijk dankbaar mens zijn;) En ik begrijp dat je nu leeft alsof je een tweede kans hebt gekregen. Niks is dan vanzelfsprekend meer,hé? Iemand zei me eens: Geniet van de kleine dingen. Op een dag kom je er achter dat dát juist de grootste dingen waren. En ik kan dat alleen maar beamen. Schoonheid zit in zoveel dingen-áls je ze maar ziet.
Ik hoop en bid je -in de tijd die je hier op aarde gegeven is- een heel gelukkig,maar voorál een gezond leven toe! |
Dank je wel hoor. klopt helemaal idd.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 22:44
Onderwerp: Donker-roze shawl
|
|
|
ANITA412 schreef: | Als verkoopster in een bakkerij zie ik heel veel mensen. Sommige laten meer indrukken achter dan ze beseffen.....
Ik schrik als ik jou zie Je kleur is bleek , je hoofd is kaal Strak om je hoofd geknoopt draag jij een donker-roze shawl Ik kijk naar jou,je blik is moe Jouw ogen zijn verdriet Je lijkt een lief en zorgzaam mens Ook jij verdient dit niet. Een groot gevecht-een felle strijd Ik hoop dat jij zal winnen zodat de kanker spoedig aan z'n terugreis kan beginnen. Ik ken je niet of nauw'lijks toch zie ik je elke week je koopt altijd een halfje bruin krentebollen en een cake Hoelang nog, denk ik stiekum zal ik jou een brood verkopen? Is dit misschien de laatste keer dat ik jou hier weg zie lopen.... |
Heftig om dit te lezen...... Heb zelf ooit zo gelopen........ Een sjaal of pruik...ik zie het gelijk. Ook ik krijg dagelijks mensen aan de balie...waarvan ik denk...hoelang nog? God zij dank mocht ik verder............het heeft me wel wat moois opgeleverd......ik leef heel intens!.........en geniet van de kleinste dingen. Gezond zijn is o zo kostbaar!............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 22:36
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
VISSER278 schreef: | ..................hoe lang het duurt voordat je weer kan zeggen dat het je geen moeite kost om weer uit bed te moeten om 6.15 uur. |
Tja...geen idee visser......dan draai ik me nog wel een aantal keren om Het kan erger.....je zal er maar om 5.00 uur uit moeten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 22:32
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vandaag geen cent uitgegeven. |
Nog zoveel vis in de vriezer visser ???
Ik heb de verleiding niet kunnen weerstaan.....op deze allerlaatste braderie avond in ons dorp...toch effe een leuk jasje gekocht!!!!
En...echt waar.....4 weken terug hing hij eral...dussss hij was voor mij gemaakt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 22:25
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Opvoeden is ook niet makkelijk, het gaat gepaard met vreugde en verdriet. En consequent zijn doet mij soms inderdaad net zo veel pijn als het kind. Maar het moet wel, kinderen in de puberteit vooral komen in die fase zoveel gevaren en verleidingen tegen op hun pad, en mijn zoon is daar nou eenmaal erg vatbaar voor, dan moet je heel erg grenzen stellen voor hem, om hem die duidelijkheid te geven die hij voor zichzelf niet kan creeeren. En bovenal vind ik het belangrijkste wat Gods woord hierin zegt, Efeze 6 vers 4, En gij vaders, (in mijn geval moeder ) verwekt uw kinderen niet tot toorn, maar voedt hen op in de lering en vermaning des Heeren. |
Het is idd erg moeilijk. Later als ze groot zijn, zullen ze ontdekken dat je bepaalde dingen hebt gedaan uit liefde....en niet uit wrok....of wraak. Maar dat je het gedaan hebt, om ze te helpen.... Maar nu op het moment is het zwaar voor jou om zulke beslissingen te nemen......en ze dan ook uit te voeren.....sterkte hoor! Heel herkenbaar trouwens.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 22:20
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Alle buitenramen zemen...van een vrijstaande bungalow... Dat is bijna anderhalf uur....( das peentjes zweten) Daarna een asgrauwe 85 jarige client neer zien zakken op zijn bankje...omdat hij perse het onkruid wilde wieden!!!! Gelukkig kwam de verpleegkundige.... Paniek....en zo jammer dat vermanen niet helpt..ook als je 85 bent... |
Goh.......de kreet...hoe ouder hoe wijzer ....gaat dus niet altijd op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 22:15
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Dankjewel, ben er ook wel blij mee, enn zekers met dat warme weer |
Heeeey.... de foto!!! Leuk hoor......dat je er maar lekker van mag genieten. Niet te veel in de spiegel kijken...dan gaat het moois eraf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 augustus 2012, 17:58
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Mee eens hoor Roelande ze heeft het beloofd dus kom op mamaloe!!! Anders wil pipo misschien wel effe hellepe |
Nou...vandaag zal het er wel niet meer van komen...TE HEET. Maar...ook ik ben wel benieuwd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 augustus 2012, 17:39
|
|
|
ERIKA129 schreef: | tja er is een tijd van luieren en een tijd van werken
Erika die morgen op vakantie gaat |
Fijne vakantie hoor...........
Ik werk met deze temp.voor mn volgende vakantie Ook leuk om te doen..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 augustus 2012, 17:33
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
ERIKA129 schreef: | verklaring erbij zou leuk zijn!! |
Ja Chat vertel!.....
Ik hoop dat ik na jou uitleg kan zeggen dat er niks mis is met mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 augustus 2012, 17:31
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
Op de rommelmarkt gevonden......
Een prachtig boek van Corrie ten Boom. De schuilplaats.
Hierin vertelt ze over haar jeugd, haar ouders, en over de tijd dat ze Joden een schuilpaats aanboden in hun huis, en over de verschrikkelijke tijd in het concentratiekamp Ravensbrúck. Indrukwekkend boek....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 augustus 2012, 17:25
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Een lekkere salade du cheff met ciabatta brood Niks lekkerders dan met dit weer gewoon salade te eten |
Klinkt goed!.... Ik eet heeeeel laat geloof ik...nog geen trek met dit hete weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 augustus 2012, 17:14
Onderwerp: EEN MOOI HART
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | HET MOOIE HART Op een dag stond er een jonge man in het midden van de stad en zei dat hij het mooiste hart had van de vallei. Er kwamen veel mensen om zijn hart te bewonderen want het was perfect. Geen vlekje, geen enkele fout. Ja, iedereen was het erover eens: het was het mooiste hart dat ze ooit hadden gezien. En de jonge man was erg trots.
Plotseling kwam er een oude man die zei: jouw hart is lang zo mooi niet als dat van mij. De mensen en de jongeman keken naar het hart van de oude man. Het klopte stevig maar het zat vol littekens, sommige stukken waren weggehaald en vervangen door andere. Ze pasten niet allemaal en in sommige delen van het hart zaten diepe holtes waar stukken misten. De mensen staarden hem aan, hoe kon hij zeggen dat zijn hart mooier was? De jongeman lachte en zei: je bent een grapjas om jouw hart met het mijne te vergelijken. Het mijne is perfect en het jouwe is een ramp van gaten en tranen. Ja, zei de oude man: het jouwe ziet er perfect uit maar ik zou nooit willen ruilen. De mensen werden stil toen de oude man door ging met praten: ieder gat staat voor een mens die ik mijn liefde gaf. Ik trek een stuk uit mijn hart, geef het aan de ander en vaak geven ze me een stuk van hun hart terug dat past in het lege stuk van mijn hart. Maar omdat de stukken niet hetzelfde zijn heb ik wat ruwe randen die ik zeer waardeer omdat ze me herinneren aan de liefde die we deelden.
Soms gaf ik een stuk van mijn hart en kreeg ik niets terug. Dat zijn de lege plekken. Het geven van liefde is soms een risico. Maar zelfs als de gaten pijn doen blijven ze open en herinneren ze me aan de liefde die ik voel voor deze mens. En ik hoop dat ze op een dag nog terugkomen om de lege plek op te vullen. Zien jullie wat echte schoonheid is?
De jongeman stond in stilte en er liepen tranen over zijn gezicht. Langzaam ging hij naar de oude man toe, pakte een stuk van zijn perfecte hart beet en trok het eruit. Met trillende handen bood hij het aan de oude man aan. De oude man nam het aan en plaatste het stuk in zijn eigen hart. Vervolgens nam hij een stuk van zijn eigen gekerfde hart en vulde de wond van het hart van de jongeman. Het paste niet precies. De jongeman zag nu zijn eigen hart, niet langer perfect maar mooier dan ooit tevoren omdat hij de liefde van de oude man voelde stromen in zijn hart. Ze omhelsden elkaar, liepen gezamenlijk weg en lieten geraakte mensen in stilte achter. |
Prachtig......ik kende hem al, maar hij blijft mooi om te lezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 augustus 2012, 16:49
|
|
|
GERRIT603 schreef: | waar blijft die foto? |
Geduld....Gerrit........geduld!............
Mannen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 21:49
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wrom hoorde ik dat Ik zit nu buiten maar ben voer voor de muggen En morgen lekker mn verjaardag buiten vieren tenminste geen troep in huis |
Fijne dag morgen hoor..... uhhhh.....38 was het he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 21:37
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Dan doe je toch een zonnebril op Neehoor, extensions gaan eruit en het word een korte bob, en nu ben ik weg want moet er om half drie zijn |
Ennnn......we weten nog steeds niks Leuk geworden??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 21:47
Onderwerp: roken e.a. "verslavingen
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Xabia794 schreef:
Heb ik ook last van... maar ze kunnen toch ook zooo mooi zijn. zie het niet als verslaving, gewoon oog voor creaties
Gelukkig, ik krijg bijval, jij weet wat ik bedoel, oog voor creatie en detail kijk, net die mooie pump of laars of slippertje maken je kleding af Ik kan daar zo blij van worden Maar, ik kan me beheersen hoor, vanmiddag nog, stond heel gelukzalig met een echt beauty van een slippertje in de winkel, ik keek ernaar, aaide het slippertje en zag me er al helemaal op weglopen met een mooie strandjurk eronder, mooi lopen te flaneren over de boulevard De prijs viel reuzemee daar lag het niet aan, maar ik wilde mezelf eens testen of ik dit slippertje daar kon laten liggen, wachten op een andere voet die hem mag dragen..... En ik heb hem laten liggen! Maar oooo wat was dat slippertje mooi Met van die mooie strasssteentjes erop, jaaa nep natuurlijk maar dat maakt niet uit, is niet alles goud wat er blinkt. Neehoor, gekheid zo erg is het niet met me, maartoch, toch dat slippertje kon ik echt goed gebruiken onder veel dingen zag ik net in mijn kast, zucht...... |
Ja ik herken het.. Weet je wat ik altijd doe?
Als ik zoiets zie liggen, dan kan ik met pijn in mn hart zeggen.... NEE..WEG ERMEE.......NIET NODIG!!
Dan leg ik het geweldige schoentje of slipper of laarsje weg, en dan ga ik 3 weken later nogges kijken...... ligt 'het" er dan nog......dan issie voor mij gemaakt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:31
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Zooo, we zijn net thuis en hebben heerlijk genoten van een fietstocht op de veluwe naar het verscholen dorp en vierhouten toen door naar epe, nunspeet, elspeet en geeindigd in garderen en daar een heerlijke pannekoek gegeten het weer werkte geweldig mee, toen we de fietsen terug gingen brengen begon het een paar hele kleine spatjes te regenen, en nu moe maar errrug voldaan! |
Ja ja...mooie omgeving he?
Ik zie er niks meer van.... Vandaag de eerste werkdag weer gehad........ We moeten er weer een jaar tegenaan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:25
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Lekkere groentesoep gemaakt, Schnitzel met daarbij stoofpeertjes en gebakken krieltjes Geen toetje vandaag wordt je toch alleen maar dik van |
Stoofperen???? Hoe en waar vind je die op dit moment? Of heb je ze uit de wek? Ik kan ze hier uit bed sleuren voor stoofpeertjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 21:54
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Terug gekomen van vakantie...en 5 trommels was weggewerkt. Dat stelde met dit weer niet veel voor ...gelukkig maar.
Intussen lekker in de goed onderhouden tuin gezeten..... en vanmiddag nog gauw even met zoonlief geshopt.
Ze slopen ook van alles in de vakantie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 21:50
|
|
|
Vandaag spaghettie gegeten, en dan niet de traditionele met gehakt en rode saus.
nee...lekker met kip, spekjes, slagroom en kaas, eieren. Ik weet het.....het klinkt naar niks...maar o zo lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 21:07
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Howwwwwww rustig aan zeg mag ik ook nog even met vakantie de tijd gaat al snel genoeg Aan de andere kant als we nu maanden overslaan word ik dan ook geen jaartje ouder en mag ik dan nog een jaar 37 zijn? |
Vergeet het maar Erika.......de 38 komt naar je toe rollen! Maarre.....het doet geen zeer hoor.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 22:01
Onderwerp: bbq belgie
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Jaag die jeugd weg en dan kom ik wel. Zo moet je ook minder delen... |
Oooo? Ik dacht dat jij vandaag ook al had......? Lus je dat wel...2 dagen achter elkaar? En...misschien lust je mijn vlees wel niet je lustte niet alles, dacht ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 21:17
|
|
|
CANADIAN303 schreef: | Zou dat de reden zijn dat ik nooit ingeloot ben voor de Vierdaagse? Ik ben niet Rooms |
Ik hoorde dat er een heleboel mensen ingeloot waren, maar gewoon niet zijn komen opdagen! Leuk voor diegenen die graag hadden meegelopen, maar niet mochten.
|
|
Naar boven |
|
|