Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 oktober 2010, 00:51
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
VISSER278 schreef: | Oohh.... is er vanavond ergens wat te doen dan? Visser heeft weer wat gemist zeker? |
Ik was er niet....dus lekker rustig vanavond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 18:38
Onderwerp: Uit eten in Rotterdam!
|
|
|
PIETER649 schreef: | Op de Witte de Withstraat heb ik 2 betere adresjes voor jullie...
Om te beginnen Hung-Kee, de kelderchinees, daar kun je perfecte Foh-Nam eten... heeeeeeeeeeeeerlijk Daarnaast is er de winkel van Marlies Dekker... het mooiste en comfortabelste lingeriemerk dat ik ken. Dames, als jullie nou es echt kans op n leuke man willen maken... kleed je daar dan ook naar! |
Ik ben pas in Den haag geweest bij Marlies Dekker, ook een hele mooie zaak daar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 17:43
|
|
|
Wist u dat .....er hier een mevrouw is die ijsbillen heeft? Tsja ze is een buitenlander...snap ook niet wat het is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 15:36
Onderwerp: Renske en Bull.........
|
|
|
LEANNE226 schreef: | (Je bent vast niet blij met mn topic maar het moet nu onderhand wel meid )
Op 15-10--2010 getrouwd!!!!!!!! Renske & Bull Van harte gefeliciteerd!!!!!!!
Jullie waren zoooooooo mooi en zoooooooo verliefd Mijn dank voor het feit dat ik een rol mocht spelen.........toen Renske als schitterende bruid aan de hand van haar zoontje de kerk in kwam kwamen de tranen..........
En jaaaaaaaaaa Bull,het feest was mooi en tof,hoef je geen 100x te vragen
Heel veel geluk en liefde gewenst!(en ieniemienie kleertjes )
PS:sorry moest de tekst 2x schrijven,het was eeeeerrug laat vannacht |
Hay Renske en Bull.....van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk.
Ik wens jullie heel veel geluk en gezondheid toe. Fijn dat jullie zo n mooie dag gehad hebben.
Groetjes Carien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 14:26
|
|
|
JOSINA022 schreef: | wist je dat...door ervaring je wijs wordt |
Wist je dat....het vanavond lekker rustig is in de chat, dat nu de stille meelezers (genieters) eindelijk aan het woord kunnen komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 14:13
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Kom er net achter |
Wist je dat...... je niet alles moet geloven
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op zaterdag 16 oktober 2010, 14:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 14:11
|
|
|
HANNAH810 schreef: | weinig kans op, carien.........teveel kale kippen verwacht ik!
wist u dat.........carien nogal van plagen houd? |
Wist u dat hannah zich misschien aan gesproken voelt? hihi
Ikke plagen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 14:03
|
|
|
HANNAH810 schreef: | weinig kans op, carien.........teveel kale kippen verwacht ik! |
Wist u dat....de vrouwen toch een beetje nieuwsgieriger zijn dan de mannen
kale kippen zijn wel makkelijk, je hoeft ze niet meer te plukken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 13:59
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Haha, namen graag Mail ze maar ff door, kan ze wel gebruiken |
Namen noemen is altijd gevaarlijk, ik zou zeggen..kom dr zelf maar achter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 13:58
|
|
|
SOFIE807 schreef: | Neen ... weet ik niks van ... Moet je er een afspraakje voor hebben om in aanmerking te komen ? en hangt een prijskaartje aan vast ? |
Ik ben er ook pas achter gekomen en dat prijskaartje ik zou het niet weten. Misschien dat eerdaags de rekening wel gepresenteerd wordt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 13:49
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
SOFIE807 schreef: | Met jou kan ik het best vinden ... hoe zou dat komen Carien ? praat ik misschien ook te veel daar ? |
Haha dat zou best kunnen zijn Sofie, wij houden niet zo van dat gezeur. Zijn gelukkig erg positief ingesteld, en wij laten ons zeker de mond niet snoeren haha Wij liggen wel op 1 lijn...en dat houden we zo.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 13:44
|
|
|
Het leek mij leuk om een topic te openen over WIST U DATJES Zal ik dr maar mee beginnen dan?
Wist u dat er hier op de site hele goeie koppelaars zitten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 13:39
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
GERT856 schreef: | Dat mag, daar zal niemand wat van zeggen, maar het moet niet zo zijn dat zij gaan bepalen wat er wel en wat er niet gezegt mag worden. En dat laatste is meer regelmaat dan incident. Dan moet je vragen of er geen langstzittendebox geopend kan worden, i.p.v jolijt b.v dan blijf ik wel weg. |
Ik denk dat het wel mee valt Gert,ik vind het er best gezellig. Soms krijg ik wellis commentaar dat ik teveel zeg Daar trek ik mij dus lekker niks van aan, ik vind het wel een beetje raar, dat degene die mij erop aan sprak, zelf de hele avond zn mond houd, daar is een chatroom toch niet voor? En je bent niet verplicht om in de chat te komen, als ik geen zin heb blijf ik gewoon weg daar, wat bijna niet voor komt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 17:18
Onderwerp: Esther 10-10-'10
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Vanmorgen zijn zowel Esther als ikzelf helemaal goedgekeurd door de artsen en mochten we vanmiddag het ziekenhuisbed verruilen voor ons eigen bed/wieg. Daar zal ikzelf voorlopig nog wel veel tijd in gaan doorbrengen maar we zijn erg blij dat we in ieder geval weer met het hele gezin bij elkaar zijn en het ziekenhuisgebeuren achter de rug is.
Bedank voor jullie medeleven en lieve reacties! |
Heej Annet...fijn dat jullie weer thuis zijn...laat je maar lekker verwennen hoor. Ik heb de foto van je dochtertje gezien ,wat een prachtbaby zeg. Echt een plaatje om te zien..leuk die donkere haartjes.
Groetjes en ik spreek je nog wel in de chat
Carien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 13:04
|
|
|
[quote=TESSYBEAR731]Carien, zoals ik ook al aan Erik heb geprobeerd duidelijk te maken zit hier absoluut geen veroordeling mijnerzijds in!
Tes het is niet mijn bedoeling om hier een discussie uit te lokken, maar ik maakte mij een beetje boos (verdrietig) over dat ene zinnetje. Dat kwam bij mij niet leuk over, net of wij... boeren de dieren niet goed behandelen.
En het hoort idd niet thuis hier bij dit onderwerp, ik hoop dat je mijn boosheid een beetje snapt.
Ik kan weleens fel reageren..vooral over hoe de mensen over boeren praten. Dit is niet altijd terecht vind ik, wij doen ook onze best het de dieren zo leuk mogelijk te maken.
En nu over naar het topic....Uit eten in Rotterdam.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op vrijdag 15 oktober 2010, 14:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 11:06
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | , én als je alles bij elkaar optelt is de europese manier van vee houden en slachten niet veel vriendelijker... |
Tessabear....ik vind het niet leuk dat je zoiets schrijft...er is zoveel toezicht op de dieren of ze wel een goede verzorging krijgen. De regels hierin zijn zo scherp, je moest eens een keertje mee draaien op een boerderij, dan sprak je wel anders. Ik weet zeker dat mijn dieren het beter hebben dan sommige kinderen. Een boer laat zomaar zn dieren niet verwaarlozen, soms lees je dat welleens, maar die mensen hebben geen uitzicht door al die regels hier. Er wordt veels te snel afgegeven op de boeren,ik maak mij dr wellis boos over. Mijn oma verteld weleens over de oorlog hoeveel mensen ze eten heeft gegeven, dat wordt snel vergeten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 17:44
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Hoi Carien, ik hoorde in de chatbox dat je gisteren jarig was .... (zag je alleen niet op de lijst van jarigen staan)
Maar goed, bij deze, alsnog van harte gefeliciteerd |
Bedankt voor de felicitatie, er is denk ik iets fouts gegaan. Paar weken geleden stond ik hier als jarig vermeld.
Ik zal het wel ff aan Chris melden dat ik 13 oktober jarig ben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 13:44
|
|
|
PIETER649 schreef: | Tekst geboortekaartje:
Omringd door liefdevolle zorgen beveiligd als een kostbaar pand Zo ligt haar broos bestaan verborgen in de holte van Gods hand
Wij vragen u Heere voor dit kind dat U aan ons hebt willen geven Dat zij geluk en liefde vind en dicht bij U mag leven. |
Een hele mooie tekst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 09:34
|
|
|
Hay Roos (en Wim)...van harte gefeliciteerd met jou verjaardag, en we hopen op nog vele jaren in gezondheid erbij.
ik wens jullie een gezellige dag toe met de kindjes.
Groetjes Carien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 09:31
|
|
|
Hannah...van harte proficiat met je verjaardag, en hopen op nog vele jaren in gezondheid erbij. Dat je maar een grote meid mag worden
Een hele fijne dag toegewenst..
Groetjes Carientju.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 16:39
|
|
|
PIETER649 schreef: | Vanmorgen om 10.32 uur werd in St. Antonius Krankenhaus Kleve geboren:
Esther Jeannette Adriana roepnaam Esther
Gewicht 3770 gram Lengte 54 cm
Na een vrij dramatische en pijnlijke week van vruchteloos inleiden is vanmorgen besloten alsnog een keizersnede uit te voeren. Moeder en kind zijn beiden gezond.
Ook namens Annette hartelijk dank voor alle betoonde meeleven, in welke vorm dan ook! |
Pieter en Annet...van harte gefeliciteerd met jullie meisje, wat fijn dat nu alles achter de rug is, en dat moeder en kindje het goed maken. Ook Denice en Bas gefeliciteerd met hun kleine zusje. Eeen hele mooie naam hebben jullie ze gegeven.
Groetjes van Carien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 09:23
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Heb je misschien ook tips voor blaasklachten ??? |
Zouden we niet beter een ziekenhoekje kunnen openen, of een klaaghoekje...kan ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 09:20
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Die zon krijgen wij morgen,eg woar! Frieze nachten zijn lang |
Haha...droom maar lekker verder, Brabantse nachten die zijn alleen maar lang.
(Oeps kom net mn bed pas uit, had mij verslapen vanochtend vandaar die lange nacht )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 09:02
|
|
|
LEANNE226 schreef: | GOOOOOOOOOOOOOODMORNING!
Beetje triest weer maar morgen is het weekend en blijft het droog. En ik voel het....looooooooooove is in the air voor jullie |
Goedemorgen Leanne,
een beetje triest.......hoe kom je dr bij? het zonnetje schijnt hier zo heerlijk...tsja das Brabant(s) weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 22:16
Onderwerp: annette
|
|
|
PIETER649 schreef: | Hierbij even een update van mijn kant...
Allereerst mn excuses dat ik in de chatroom en op forum wat stil hierover ben, ook niet alle mailtjes beantwoord ik..
Annette en ik waarderen het meeleven enorm!! Maar als je, net als gisteren bijv. 17 uur in het ziekenhuis hebt gezeten bij je vrouw die veel pijn en ongemak heeft, heb je het daar dat halve uurtje ontspanningschatten liever niet daar over. De moeizame bevalling, gecombineerd met de dagelijkse sleur op de zaak, maken dat je graag ff rust hebt.
Maar goed... De bevalling gaat zeer moeizaam. Er is besloten tot inleiden omdat het kind nu toevallig wel goed lag. Dan is een moeilijke bevalling die zomaar nog n week kan duren, te verkiezen boven een keizersnee met een veel langere herstelweg. Ik blijf echter hoopvol dat het vlot gaat en 10-10-10 zou n mooie datum zijn voor de geboorte en voor de hoofdprijs in de staatsloterij. |
Hay Pieter en Annet...nog ff volhouden!
ik hoop echt dat jullie de hoofdprijs straks in jullie armen mogen dragen.
Pieter...wees trots op je moedige vrouw, ik wens jullie beiden veel sterkte toe.
Groetjes Carien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 08:59
Onderwerp: wie kan goed raden cq.gokken?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | zou annet nu nog steeds zo hard aan t werk zijn? |
Ik loop er ook de hele tijd aan te denken. Zelfs toen ik om 3uur wakker werd, d8 ik gelijk van ..hoe zou het met Annet zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 22:24
|
|
|
PIETER649 schreef: | Jetz gehts losssssss...
Aangezien Annet niet meer op of neer kon van de pijn en mede daardoor al wat slapeloze nachtjes heeft gehad... ja ik weet, mijn gesnork doet er ook geen goed aan... heb ik haar hedenmorgen bij het ziekenhuis afgegeven. Voorlopig moeten medicijnen zorgen voor de slaap en pijnbestrijding.
Jullie zullen haar sprankelende aanwezigheid op forum en cm-chat voorlopig moeten missen..
(en ik eet voorlopig weer uit de muur... ) |
Het is vandaag wel heel erg stil in de chat, Hoe zou het toch gaan met onze Annet? Pieter.... kom eens met leuk nieuws voor ons.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 09:57
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dit gedichtje had ik vorig jaar hier gemaakt....
Hoewel de naalden me in de rug prikten, En de wind zong door het woud, En de vorst me in probeerde te lijven, Had ik het helemaal niet koud.
We waren pas een stelletje En hielden zo vaak elkaar Dan heb je zo van die ideeën en ach, dan doe je een beetje raar.
Deze Kerst wilden we picknick Ook al was het vreselijk koud, Maar ja we waren toen nog jong, Helemaal niet zo oud.
Bij het vuurtje van de gaslamp En het warme licht van de maan, Konden we genieten, We konden er helemaal voor gaan.
Het brood was nog bevroren, De kaarsen bleven uit. Nee we waren niet verloren, We waren gelukkig met elkaar.
We hoorden de konijntjes rennen Dat kan natuurlijk niet in die kou, De maan scheen ons te zeggen, Jullie worden man en vrouw.
Ik keek haar in haar ogen En zag haar liefde aan. Ik wist het toen echt zeker, Dit zal nooit overgaan.
Na het mislukte eten, Rauw vlees is niet zo fijn Wandelden we samen Samen, zouden we altijd zijn.
De maan leek te lachen, De bomen dansten in het rond, De sneeuw kraakte onder onze voeten, De wereld was volmaakt, gezond.
Toch als ik in het bos loop, Met sneeuw onder mijn schoen, Moet ik nog vaak denken Aan vroeger, aan toen. ? Wat waren we idealistisch We konden de wereld aan. Nu vind ik het simplistsch Mijn mooie droom werd een traan.
De sneeuw smelt onder mijn voeten en neemt mijn dromen mee. Toch heb ik dromen nodig En eigenlijk meer dan twee. |
Een prachtig gedicht Chatuliem!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 14:39
Onderwerp: Boef zoekt vrouw
|
|
|
GERT856 schreef: | Slapen jullie nog |
Slapen doen we s nachts Gert
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 16:17
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Zo, en toen was ik weer thuis .
Dank je wel voor jullie medeleven. Ik heb verplicht bedrust en maandag afspraak maken voor halverwege volgende week in het ziekenhuis om te kijken hoe we dan weer verder gaan. Voorlopig heb ik gelukkig een beetje slaap ingehaald, lopen lukt nog niet, maar schuifelen gelukkig wel. Pijn is weer uit te houden, dat gaat tot het geboren is nu eenmaal niet beter worden, dus we hopen dat ukkie een beetje op wil gaan schieten nu. |
Heej Annet..fijn dat je weer thuis bent, gezellig voor Pieter en de kids, en natuurlijk voor ons. We misten je heel erg hier! Groetjes Carien.
|
|
Naar boven |
|
|