Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 15:59
Onderwerp: Mens zonder Geheimen - Bevrijd van Banden
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Zo is het Jonathan.....Jezus zei het al tegen de Samaritaanse vrouw: God zoekt de aanbidders in Geest en WAARHEID.
De weg ten leven is de smalle weg en niet de BREDE weg. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 10:44
Onderwerp: liefde is
|
|
|
wou een link danwel plaatje plaatsen maar het wil niet denk mag henk doen die is meer technisch haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 10:31
|
|
|
.....Wat ik wil lukt niet
Laatst aangepast door
|
ROBBEDOES873
|
op maandag 19 april 2010, 10:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 20:12
Onderwerp: nutteloze dingen die nutteloos zijn maar wel leuk
|
|
|
RELLOK036 schreef: | euhm sja gezien de laatste tijd forum beetje nutteloos is... euhm weet je nuttelooze dingen die wel leuk zijn om te doen? vertel vertel... bij dees euhm mijn aftrap dieetcola met veeel mentos (pepermunt....) http://www.youtube.com/watch?v=VWS0FZEqdJA&feature=related kom ik wel oa de zomer mee door |
en nee dat ga je zaterdag dus niet met de jongens doen of je moet ze mee de weilanden in nemen, dit kan dus echt NIET achterhuis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 18:31
Onderwerp: hey maatje
|
|
|
BRAZEEVEL772 schreef: | [iHey maatje, is alles oke? Mag ik je iets vragen? Ik zit er best een beetje mee Dus ga ik het er toch op wagen.
Mag ik jouw ziel eens zien? Dan show ik jou die van mij en je krijgt er bovendien een beetje liefde bij.
Beloof je wel dat je voorzichtig zal zijn trek je geen wonden open van weleer Die doen soms nog steeds een beetje pijn Heb jij ook weleens oud zeer?
Voor de rest heb ik nog best veel liefde in mijn lijf Maar durf het niet zo goed te delen Als je soms wil dat ik bij je blijf kunnen we elkaar misschien een beetje liefde geven
Beloof je me dan wel dan je nooit weg zal gaan en me niet in de steek zal laten Dan durf ik het met jou wel aan en zal ik jou ook nooit verlaten |
heel mooi en mega herkenbaar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 18:36
Onderwerp: De gemeenste trucs die vrouwen mannen aandoen
|
|
|
ARJAN007 schreef: | Hmmm..... momenteel kan Pieter niet lezen wat je schrijft.... niet iedereen heeft hier permanent een abonnement lopen.......
Overigens heeft deze discussie ca. een maand stilgelegen....... |
Herstel hij kan gewoon meelezen, aangezien het forum gewoon te volgen is zonder dat je inlogt, je kan enkel niet reageren als je niet bent in gelogd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 08:55
Onderwerp: Het oog van de man.
|
|
|
HANNAH810 schreef: | (en ik heb haar foto's vrijwel allemaal "gestolen"/plaatjes op de pc opgeslagen) |
Ik ook ze zijn ook zo mooi En heb Leanne mogen zien in Groningen en het is echt een schat... dus Leanne... gewoon doorgaan met plaatjes plaatsen kunnen wij ze weer "pikken"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 april 2010, 13:50
Onderwerp: gebed voor mijn vader
|
|
|
Vorig jaar heb ik gebed gevraagt voor mijn vader nu in dit nieuwe jaar gaat het nog steeds niet hoed met hem... en is hij weer verscheidene keren in het ziekenhuis geweest.... Helaas weten ze nu nog steeds niet wat er precies aan de hand is, Gister weer uitslag gekregen van vele onderzoeken, Het vermoeden is nu dat het helaas wel om kanker gaat, en waarschijnlijk zelfs al verspreid door het hele lichaam, Binnenkort word hij weer opgenomen voor verder onderzoek en worden er uit verschillende organen stukjes weggehaald om op kweek te zetten... Daarom mijn vraag willen jullie bidden voor mijn vader en mijn moeder dat ze deze tijd goed doorkomen... en dat de uitslag uit eindelijk toch mee mag vallen, Of dat er uit eindelijk toch duidelijkheid mag komen zodat er iets gedaan kan worden... Helaas gebeurt er tot op heden niets...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 april 2010, 13:44
Onderwerp: scheppingsdoel
|
|
|
RELLOK036 schreef: | tis mooi maar euhm met die liefde krijg ik me broer niet terug... of dat me ouders weer bij elkaar zijn... of ene vaste baan.... of noem maar op.... Ik bedoel het niet verkeerd maar het leven vormt je in goede en slechte dingen... |
De liefde geeft het je idd niet terug... Maar de LIEFDE kan je wel helpen het te verwerken en er doorheen te komen, Zonder mijn geloof had ik alle "ellende"niet overleeft, Het geeft me een hou vast en een stuk kracht... Breng het waarschijnlijk niet goed onderwoorden, Maar durf wel eerlijk te zeggen dat als ik niet mijn geloof zou hebben ik hier niet meer gezeten zou hebben... En ja snap je heel goed dat weet je daarom een dikke knuffel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 20:12
Onderwerp: scheppingsdoel
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Is dat de weg die wij moeten gaan, is mijn vraag. Moeten we maar accepteren dat er geen overwinning is over sommige monsters in ons leven. |
Ik denk dat we idd moeten accepteren dat we helaas met sommige monsters in ons leven moeten leven, wat voor monsters het dan ook zijn
CHATULIEM619 schreef: | Moeten we accepteren dat sommige mensen veroordeeld zijn te leven met hun trauma's? |
Ik denk het woord trauma zegt het al... Ja we moeten idd accepteren dat sommige mensen veroordeeld zijn om te leven met hun trauma's, sommige trauma's blijven helaas en ja we kunnen dan niet anders dan het accepteren. Want ik denk dat wanneer we het niet accepteren we de mens achter het trauma ook niet accepteren
CHATULIEM619 schreef: | Wat wordt dan de betekenis van bevrijding? Als mensen niet eens meer bevrijd zouden kunnen worden van hun demonen, moeten ze er maar mee leren leven? |
Ik denk dat bevrijding wil zeggen dat men er juist mee om leert gaan, dat men er idd mee leert leven... Dus er MEE leert leven en niet meer het leven laat BEHEERSEN door het trauma(demonen) vind ik een beetje een zwaar woord
CHATULIEM619 schreef: | En moeten we maar accepteren dat mensen met dit gedrag anderen beschadigen? |
Ik vind dat niemand met of zonder trauma het recht heeft een ander te beschadigen, dus NEE dit hoeven we niet te accepteren.
Ik hoop dat mijn reactie een beetje duidelijk is overgekomen, vind het altijd er moeilijk om het goed te verwoorden.
Laatst aangepast door
|
ROBBEDOES873
|
op dinsdag 6 april 2010, 20:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 21:23
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
HENK710 schreef: |
Knuf voor mijn Doeshi Gewoon omdat je bent wie je bent |
Tnx heb ik die wel verdient maar hou wel van je hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 april 2010, 20:45
Onderwerp: Schepping-Opstanding-Nieuwe Hemel
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Ja het boek van Keith, over zijn leven, bekering, overgave, toewijding is echt een aanrader. |
Idd ik heb het nu een paar keer gelezen... maar het blijft elke keer even mooi boeiend en bewonderingswaardig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 april 2010, 20:39
Onderwerp: Schepping-Opstanding-Nieuwe Hemel
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Schepping van de Hemel en de Aarde Joh. 1:1 In het begin was het Woord, het Woord was bij God en het Woord was God. 2 Het was in het begin bij God. 3 Alles is erdoor ontstaan en zonder dit is niets ontstaan van wat bestaat. 4 In het Woord was leven en het leven was het licht voor de mensen. 5 Het licht schijnt in de duisternis en de duisternis heeft het niet in haar macht gekregen.
Joh.1:14 Het Woord is mens geworden en heeft bij ons gewoond, vol van goedheid en waarheid, en wij hebben zijn grootheid gezien, de grootheid van de enige Zoon van de Vader.
Joh.1:16 Uit zijn overvloed zijn wij allen met goedheid overstelpt.
Gen.1:31 God keek naar alles wat hij had gemaakt en zag dat het zeer goed was. Het werd avond en het werd morgen. De zesde dag. Gen.2:1 Zo werden de hemel en de aarde in al hun rijkdom voltooid
Jezus Opstanding uit de doden Marc.9:31 Hij zei tegen hen: ‘De Mensenzoon wordt uitgeleverd aan de mensen. Die zullen hem doden, maar na drie dagen zal hij uit de dood opstaan.’ Luc.24:1 Maar op de eerste dag van de week gingen ze bij het ochtendgloren naar het graf met de geurige olie die ze bereid hadden. 2 Bij het graf aangekomen, zagen ze echter dat de steen voor het graf was weggerold, 3 en toen ze naar binnen gingen, vonden ze het lichaam van de Heer Jezus niet. 4 Hierdoor raakten ze helemaal van streek. Plotseling stonden er twee mannen in stralende gewaden bij hen. 5 Ze werden door schrik bevangen en sloegen de handen voor hun ogen. De mannen zeiden tegen hen: ‘Waarom zoekt u de levende onder de doden? 6 Hij is niet hier, hij is uit de dood opgewekt. Herinner u wat hij u gezegd heeft toen hij nog in Galilea was: 7 de Mensenzoon moest worden uitgeleverd aan zondaars en moest gekruisigd worden en op de derde dag opstaan.’
Plaats bereiden Joh.13:1 gij gelooft in God, gelooft ook in Mij. 2 In het huis mijns Vaders zijn vele woningen – anders zou Ik het u gezegd hebben – want Ik ga heen om u plaats te bereiden; 3 en wanneer Ik heengegaan ben en u plaats bereid heb, kom Ik weder en zal u tot Mij nemen, opdat ook gij zijn moogt, waar Ik ben. 4 En waar Ik heenga, daarheen weet gij de weg.
Nieuwe Hemel en aarde Op.21:1 En ik zag een nieuwe hemel en een nieuwe aarde, want de eerste hemel en de eerste aarde waren voorbijgegaan, en de zee was niet meer. 2 En ik zag de heilige stad, een nieuw Jeruzalem, nederdalende uit de hemel, van God, getooid als een bruid, die voor haar man versierd is. 3 En ik hoorde een luide stem van de troon zeggen: Zie, de tent van God is bij de mensen en Hij zal bij hen wonen, en zij zullen zijn volken zijn en God zelf zal bij hen zijn, 4 en Hij zal alle tranen van hun ogen afwissen, en de dood zal niet meer zijn, noch rouw, noch geklaag, noch moeite zal er meer zijn, want de eerste dingen zijn voorbijgegaan. 5 En Hij, die op de troon gezeten is, zeide: Zie, Ik maak alle dingen nieuw.
God schiep de Hemel en Aarde in 6 dagen
God wekte Jezus op uit de dood in 3 dagen. Hij overwon de dood !!
Jezus is heengegaan om ons een plaats te bereiden.......Hij is daar al 2000 jr mee bezig !!
In 6 dagen de hemel en aarde ....in 2000 jr nog steeds de nieuwe Hemel en aarde niet klaar....... God zij geprezen dat Hij zoiets GAAFS aan t maken is...... en dat jij en ik daar welkom zijn....Jezus maakt daar ook een plaats voor jou en mij.
http://www.youtube.com/watch?v=vVcRoZGhTJU&feature=related
Ben geïnspireerd door Keith Green dus !!! |
Een geweldig nummer heb em op cd en ook het boek is zeker een aanrader
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 april 2010, 14:14
|
|
|
HAAS141 schreef: | een afscheidsknuffel voor allen! morgen verloopt onze abbo en we gaan niet verlengen. we gaan ons concentreren op nieuwe dingen wordt vervolgd!
groet aer & sas |
Heel veel geluk en gefeliciteerd? dikke kus knuffel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 18:31
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
Over tandartsen gesproken Loop al 3 jaar met de jongste bij de Bert en Ernie tandarts...Ben er naar doorverwezen door men vorige tandarts... Was nml beter is een speciale kindertandarts.... Elke 3 maand erheen en soms vaker een ommelandse reis want uiteraard weer ver weg en moeilijk bereikbaar Maar tot mijn grote schrik kreeg ik vorige week te horen dat de kindertandarts helemaal geen tandarts is En zeker geen tandheelkundige handelingen mag verrichten Morgen naar men eigen tandarts om de "schade"aan het gebitje van de kleine meneer op te nemen.... Ben heel erg benieuwd...Mocht er schade zijn ontstaan dan krijgt dit muisje zeker nog een staartje zo niet een hele dikke staart... MOI is BOOS heel BOOS.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 21:34
Onderwerp: Avondmaal
|
|
|
MAR907 schreef: | Ik denk dat een inbreker die van tevoren aangeeft dat hij/zij gaat inbreken een ander probleem heeft.
Het komt bij mij over zoals, appels met peren vergelijken. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 21:28
Onderwerp: kan alfaromeo niet een heel apart onderwerp gedeelte krijgen
|
|
|
MARIO216 schreef: | Zat er vanavond er ook aan te denken. Ik wil de reactie van Chris horen. Waarom zegt hij er niets van ???? |
Waarom zou Chris er iets van moeten zeggen Alfa heeft niets verkeerds gedaan... Buiten het feit dat hij inmiddels weer weg is ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 maart 2010, 11:45
|
|
|
HENDUK927 schreef: | ben je zon knuffel diertje dan doesie |
Ikke wel wil je een extra knuffie dat kan hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 maart 2010, 11:21
|
|
|
Iedereen een hele dikke knuffel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 maart 2010, 11:19
Onderwerp: Het oog van de man.
|
|
|
ARJAN007 schreef: | In feite hebben modeontwerpers zich al veel met jullie kledingkeuze bemoeid. Een tijd lang was er niet veel anders te kiezen dan te korte hemden, te korte bloeses en te korte jurken/rokken. De modeontwerpers hebben ronduit geweigerd mode te ontwerpen die wél lang genoeg is. Als modeontwerpers vrouwen dwingen om kleding te dragen die ze eigenlijk niet willen, dan vind ik dat er iets goed fout zit. Ik denk echt niet dat de meeste vrouwen graag een hemd dragen dat zo kort is dat de vrouw niet meer met goed fatsoen kan bukken om iets op de grond op te rapen.
Wat mij betreft hoeft de regering niet met een wet te komen, maar als modeontwerpers vrouwen dwingen tot het dragen van kleren die ze eigenlijk niet willen, dan moeten die modeontwerpers gecorrigeerd kunnen worden. Als de modeontwerpers op een andere manier gecorrigeerd kunnen worden, vind ik dat ook prima. Maar zoals het nu is, kunnen ze van alles ontwerpen zonder dat iemand hen tot de orde kan roepen......
Dus zoals je ziet, wil ik juist wél dat vrouwen kleding kunnen kiezen! Maar dan moet het een échte keus zijn en niet alleen iets wat de mode voorschrijft...... |
Ik maak altijd nog men eigen keuzes Arjan... Geloof het of niet... en Te korte rokken of Te korte shirts... daar heb ik bijna altijd last van ben nu eenmaal lang en daar word helaas weinig rekening mee gehouden... Dus kom je dan ook in Te korte broeken Leve de heren afdeling met WEL Lange spijkerbroeken en Lange truien Ik trek aan waar ik me goed in voel en niet wat een ander vind wat ik aan moet... en ik denk vele vrouwen met mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 maart 2010, 18:31
|
|
|
GRACE585 schreef: | Wat is liefde voor jou,maak de zin eens af;
LIEFDE IS.............................. |
de liefde is lankmoedig (geduldig, toegeeflijk, tolerant)
de liefde is goedertieren (vriendelijk, genadig, barmhartig)
de liefde is niet afgunstig (jaloers)
de liefde praalt niet (doet niet gewichtig)
de liefde is niet opgeblazen (verwaand, beeldt zich niets in)
de liefde kwetst niet (handelt niet oneerbaar)
de liefde zoekt zichzelf niet (is niet egoïstisch)
de liefde wordt niet verbitterd
de liefde rekent het kwade niet toe
de liefde is niet blij met ongerechtigheid (onrecht)
de liefde is blij met de waarheid
de liefde bedekt alle dingen
de liefde gelooft alle dingen
de liefde hoopt alle dingen
de liefde verdraagt alle dingen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 20:23
Onderwerp: Mijn zoon
|
|
|
MARY052 schreef: | Hallo allemaal,
Gistermiddag werd ik gebeld.........Karst(mijn zoon van 17) had zijn pink in een machine gehad en het zag er slecht uit. Naar het UMCG in Groningen......... Daar de hele middag op de spoed eisende hulp gezeten en wachten wachten wachten. Uiteindelijk is hij om 21.45 uur geopereerd aan zijn pink. Ze kunnen nu nog niet zeggen of zijn pink herstelt of .........dat de pink af gaat sterven.......Willen jullie bidden voor algeheel herstel? en om rust en vrede voor Karst en mij?
Thanks! Groet Mary |
Heel veel sterkte meis zal aan je denken en voor je bidden...en een hele dikke knuffel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 12:38
Onderwerp: Avondmaal
|
|
|
Bij ons mag ook iedereen aan het avondmaal... Ik vind dit een heel mooie gedachte, Ook de kinderen mogen aan het avondmaal, Wel word er aan de kleine kinderen kinder catechatie gegeven, Hier word ze alles uitgelegd wat het inhoud om aan het avondmaal te gaan, Voor ze aan "tafel" gaan word er bij de kindernevendienst ook weer op hun niveau overgesproken....Ze weten dus wel wat ze doen,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 12:32
|
|
|
RENSKE067 schreef: | een knuffel voor iedereen die hem wil
en vandaag speciaal 1 voor raps |
een hele dikke knuffel terug meis had em echt ff nodig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 maart 2010, 09:01
|
|
|
Een hele dikke verjaarsknuffel voor Raps...
Maak er een hele fijne dag van en uiteraard nog heel veel jaren erbij.
|
|
Naar boven |
|
|