Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 april 2011, 18:55
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARISKA601 schreef: | De levensweg van een muis staat vol met vallen. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 april 2011, 17:06
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Een muis loopt niet in 7 vallen tegelijk. |
pas op als poesjes muizen mauwern ze niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 april 2011, 00:35
Onderwerp: Wie is er momenteel aan het daten, via CM, en heb je tips??
|
|
|
WILLIE511 schreef: | en dat heet dan een tip....gewoon in het openbaar, op het forum!!! hoe durf je
mare bedankt hoor...als ik tijd heb zal ik em ff ten huwelijk vragen. weet heus wel dat je gewoon een gratis feessie wil |
ach jolan hij mag niet klagen hij mag al getuigen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 00:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik heb al enorm veel insectendinges op het scherm gespoten maar het ding blijft maar rondkruipen... |
misschien een virus frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 00:09
|
|
|
MARISKA601 schreef: |
wat een gemier op het forum |
ik heb er nog wel meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 april 2011, 23:54
|
|
|
MARISKA601 schreef: | |
oei muischje hier ook al beesies die kriebelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 april 2011, 23:46
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
blond of blondt
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 4 april 2011, 23:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 10:46
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
IMKE917 schreef: | Hahaha...is het gelukt Grace?? |
ja zoontje ff heel boos ,lol,omdat ie eringetuind was
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op vrijdag 1 april 2011, 10:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 08:24
|
|
|
vanmorgen ff de kids plagen
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op vrijdag 1 april 2011, 08:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 08:14
Onderwerp: Bedankt
|
|
|
weet je zeker dat je vandaag gaat¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ veel geluk saampies
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op vrijdag 1 april 2011, 08:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 maart 2011, 19:45
Onderwerp: Gezocht...
|
|
|
ik zoek een goede standaard voor mijn keyboard wie heeft er nog 1 over mail me dan a.u.b. m.v.g.Grace
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op donderdag 31 maart 2011, 19:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 maart 2011, 19:41
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
wij eten heerlijke andijvie-stamp met spekkies het weer was er echt naar nat en koud
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 maart 2011, 09:09
Onderwerp: koffieshop
|
|
|
zulke koffie gaat leven hoor
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op donderdag 31 maart 2011, 09:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 maart 2011, 08:47
|
|
|
ik ben toe aan koffie en een beetje zon op deze grijze ochtend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 maart 2011, 08:44
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
ik lees momenteel het boek;"De Mantel"vanLloyd C.Douglas ik zelf heb er ook de film van gaat over een tribuun die bij Jezus aan het kruis stond en later om Zijn mantel(kleed ) dobbelde en hem won daardoor veranderd zijn hele leven,komt hij tot geloof en sterft later samen met zijn verloofde de martelaarsdood in rome is een zeer aangrijpende roman
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 14:11
Onderwerp: Andere afkomst/huiskleur en relatie`s.
|
|
|
even een grapje tussendoor om de boel te relativeren
Kleurling, Als ik ziek ben, ben ik bruin. Als ik boos ben, ben ik bruin. Als ik het warm heb, ben ik bruin. Als ik het koud heb, ben ik bruin. Als ik dood ben, ben ik bruin.
Als jij ziek bent, ben je geel. Als jij boos bent, ben je paars. Als jij het warm hebt, ben je rood. Als jij het koud hebt, ben je blauw. Als jij dood bent, ben je wit.
En dan noemen ze mij een kleurling...
(door Ton Dalm)
en de meeste mensen in de zomer maar zonne en swinters onder de zonnebank om ook zo'n mooie bruine kleur te krijgen ik vind allerlei culturen geweldig en kunnen we veel van leren,dat daar toevallig bij de mensen een andere huidskleur komt is toch geweldig hoe God hen reeds beschermd tegen verbranden door de zon e.d. dat de ene cultuur voor mij makkelijker ligt dan een andere is persoonlijk. ik heb een muliculturele groep van vrienden,onze kerk-gemeente is ook multicultureel,blank,zwart,bruin,geel,blank noem maar op. samen volgen we God en maken Hem groot. een blanke vriendin met een surinamer getrouwd een een blanke man met antilliaanse getrouwd,een blanke vrouw met een afrikaan getrouwd stuk voor stuk geweldige mensen waar ik een fijne band mee heb. dat ik nu toevallig een blanke vriend heb doet niets af aan het feit dat het ook een gekleurde man had kunnen zijn,alhoewel hij is zeer kleurrijk hihihihi,verbrand zeer snel,
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op woensdag 30 maart 2011, 14:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 13:34
|
|
|
XABIA794 schreef: | waarom mannen liegen en vrouwen schoenen kopen is een boek van. logisch vrouwen kopen steeds schoenen als mannen liegen men koopgedrag van schoenen is drastisch gedaald na mijn scheiding |
klopt niet helemaal xabia ik heb nu meer schoenen en betere kwaliteit dan voor me scheiding
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 11:25
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MARISKA601 schreef: | nat wasgoed, moest toch gewassen worden |
was het al ingeweekt toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 10:18
Onderwerp: Japan
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | In dit geval niet, want het gaat om de kernvraag of God ons kwaad wil doen... |
God laat de zon opgaan over de goede en kwade God laat de regen nederdalen over de goede en de kwade En niemand sterft voor het zijn tijd is. we hebben allemaal in princiepe de kans om God te kennen. God haalt de ene door ziektes de ander door ongeluk of rampen of oorlogen en idd niemand vraagt daarom.maar God laat het wel toe. en zowel christenen(gelovige)als ongelovige overkomt het. dus wat wij als kwaad zien hoeft voor Hem niet zo te zijn ik geloof dus niet dat God zijn eigen schepping kwaad doet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 maart 2011, 19:47
|
|
|
mijn mooiste moment van vandaag was een dagje uit met me dochter naar indoor brabant
prachtig mooie dressuur op muziek en ook het springparcourse was geweldig
zowel bij derssuur als springen de nederlanders op de 1e en 2 e plaats
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op vrijdag 25 maart 2011, 19:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 maart 2011, 19:38
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Herman van harte gefeliciteerd met je verjaardag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 maart 2011, 14:00
Onderwerp: Moeder worden op 63-jarige leeftijd: Bijbels uit te leggen?
|
|
|
iets beoordelen of veroordelen is een groot verschil maar sommigen zien hier een beoordeling vaak als een veroordeling naar mijn beoordeling vind ik het niet gezond om net als in dit geval op 63 jarige leeftijd aan een kind te beginnen,om medische en etnische redenen ik ben zelf een oudere moeder en kreeg mijn kinderen op 42 en 43 jarige leeftijd dit was voor mij een uiterste grens en ondanks dat we bij een gynacoloog liepen mocht ik mijn kinderen op natuurlijke wijze krijgen. maar als ik nu terug kijk en ik zou mijn leven opnieuw kunnen doen dan zou ik er nooit meer voor kiezen om na mijn 40e aan kinderen te beginnen, en natuurlijk wil ik mijn kinderen nooit kwijt en ben ik zeer gezegend met hen,maar toch is het al stukken zwaarder als ik het vergelijk met iets jongere moeders die vaak lichamelijk toch meer spankracht hebben. zelf heb ik ook een oudere moeder gehad en dat was ook wel eens lastig als ik eerlijk ben. dus ik kan me heel goed voorstellen dat het straks echt niet zo leuk is voor dat kind met een moeder die de leeftijd van een oma heeft. toen ik mijn haar niet verfde kreeg mijn dochter al regelmatig te horen of ze met haar oma was ,dit is echt niet leuk voor kids en ze werd er dan ook behoorlijk tureluurs van dat mensen zo dachten en enkel naar me grijze haren keken.het kind zal m.i.z. dan ook niet altijd gelukkig zijn met zo'n oude moeder die haar op 63 jarige leeftijd baarde .ik vind het dan ook best wel egoistisch van die vrouw omdat ze zo graag een kind wilde en vraag me idd dan af of ze ook aan de toekomst van dit kind gedacht heeft.ik heb het er dus niet over of dit kind wel of geen liefde krijgt want dat zal heus wel mag ik aannemen.
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op donderdag 24 maart 2011, 21:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 maart 2011, 08:51
|
|
|
INKIE095 schreef: | * veegt koffie van het beeldscherm*
|
last van pc virus????¿¿¿¿
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 maart 2011, 19:09
Onderwerp: samen wonen en later pas trouwen ?
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | In die cultuur zijn dezelfde principes toch van kracht: ze geven in het openbaar aan dat ze samen willen. En dat wordt officieel bevestigd. De invulling van de ceremonie is anders, maar de waarde is precies hetzelfde. Ontucht in dit geval zou dus zijn voordat je bekend gemaakt hebt, dat je wil trouwen seks te hebben....
Tenslotte nog even dit. Ik veroordeel geen mensen als ze de fout in gegaan zijn. In alles vind ik dat de menselijke maatstaf gehanteerd moet worden. Wat ik wel ten stelligste veroordeel, is dat men de Bijbel hanteert om hun zonde goed te praten.... |
1e stukje; voor dat dit openbaar gemaakt wordt zijn ze wel eerst samen weggeweest dus wel goed lezen he dus pas na de daad kwam men terug
2e stukje ; men las geen bijbel dus daarop wordt niks goedgepraat ik vind wel dat je hier wel veel mensen de woorden in de mond legd als zouden zij alles goedpraten met verdraaing van Gods woord.sorry als ik het even zo scherp stel.
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op woensdag 23 maart 2011, 19:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 maart 2011, 09:10
Onderwerp: samen wonen en later pas trouwen ?
|
|
|
na veel gelezen te hebben wil ik hier toch eens reageren we hebben het hier steeds over het huwelijk en het al dan niet van te voren gemeenschap hebben en of dit dan dus ook als huwelijk teld. we gaan hier steeds uit van het nederlandse princiepe en kijken naar wat Gods woord ervan zegd
maar wat als je nu in een geheel andere cultuur leeft met andere regels cq gewoontes; b.v.;bij de zigeuners loopt een stel weg blijven 1 of meerdere dagen weg en als men weer thuis komt vragen ze de zegen van hun ouders die meestal wel gegeven wordt omdat men ervan uitgaat dat het stel gemeenschap gehad heeft ook al hoeft dit niet zo geweest te zijn. in deze cultuur zijn ze dan dus een echtpaar en gaan ze samen verder.
zo zouden dus hele volksstammen in zonde leven omdat men uitgaat van andere waarden en normen dan wij kennen???????
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op woensdag 23 maart 2011, 09:28
|
|
Naar boven |
|
|