Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 februari 2010, 11:59
Onderwerp: zondag
|
|
|
PIETERVD711 schreef: | sommige mensen zijn nog geleerd om zich aan te passen op de dag de HEEREN. |
ik ook maar euhm ik bedoel wat is er fout om dan bv op forum iets te zeggen of op de chat te praten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 februari 2010, 11:56
Onderwerp: zondag
|
|
|
euhm ik doe ook eten koken op zondag.... maar als jehet over echt werken hebt....euhm een dominee, pastoor, voorganger of zo die werken toch juist op zondag? bedoel de preek ed? of euhm wat dacht je van de politie brandweer verpleging, openbaarvervoer? dat gaat op zondag ook gewoon verder... dacht ik enne hier actief zijn op zondag is dacht ik ook geen werk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 februari 2010, 11:08
Onderwerp: zoeken van
|
|
|
ooooow dan doen ik iets fout door hier 3 jaar voor jan doedel rond te hangen... dus niet lol trappen maar jagen? Oké det ken ook ja Denk dat ik toch maar verder ga met lol trappen vind ik persoonlijk leuker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 februari 2010, 15:09
Onderwerp: Nieuwe knop: dit is niet okee
|
|
|
wel jammer dat er nu bijdrages zijn verwijderd..... zou dan graag de reden willen weten of hier op gedrukt van dit is niet oke?
Laatst aangepast door
|
RELLOK036
|
op maandag 8 februari 2010, 15:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 februari 2010, 13:15
Onderwerp: 'Voor mijn tiener'
|
|
|
zo moet dat ook does
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 februari 2010, 01:29
Onderwerp: Stel je je eens voor dat
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik ben niet zo iemand van complottheorieën. En het is niet mijn bedoeling dat met topic aan te wakkeren, maar toch?
En de komst van de string theorie heeft toch ook wel andere visies op de wereld om ons heen veranderd. Maar goed, daar weet ik ook niet zoveel van. Maar het brengt me wel aan het twijfelen geslagen
Graag jullie reacties |
euhm misschien domme vraag maar euhm string theorie? dat bilveterding geval string? enne welke theorie hangt er aan dan? bedoel welke theorie zit er nu achter een onderbroek? Oke euhm sja... ziet er wel euhm mooi uit bij sommige dames geef ik eerlijk toe maar euhm ik zou echt niet weten wat ik achter een string moet zoeken... euhm als er achter die string (lees dat slipje) theorie achterzit euhm wil ik het wel weten ja ben benieuwd....of het is al laat kan ook bedoel gezien mijn posting....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 februari 2010, 21:14
Onderwerp: rells hoekie
|
|
|
HENK710 schreef: | Tegen welke kalkoen zijde gij aangebotst, gobulle gobulle gobulle gloep | die ene goebelle goebelle goebelluh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 februari 2010, 19:57
|
|
|
CARIEN982 schreef: | nee gin laast mer van um, hebbum ff een gegeven. | geblok? cool of een vette kopstoot gegeven dat ie nu in het ziekenhuis ligt met een schedelbasis fractuur?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 februari 2010, 19:56
Onderwerp: en hoe was jóu dag vandaag?
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Hij komt terug Rel........hij kan ons toch niet missen. | mij wel maar kan hij jouw missen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 februari 2010, 19:55
Onderwerp: Moppentrommel
|
|
|
HENK710 schreef: | Rellok, Robbedoes en ik zijn net samen met Remco (5 jaar) een dagje uit geweest in Leeuwarden. Op de weg terug in de auto ontstaat er een gesprekje over het accent van Rellok. Remco was even de tolk. Toen Rellok zei "ik ben Limburgs", sprak onze tolk "Rellok zegt dat hij winderig is" |
enne was geen mopke ookal is rem een mop
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 februari 2010, 19:52
Onderwerp: werking deze site
|
|
|
euhm ik zoek als ik al zoek een vrouwke denk ik ongeveer... enne ik zie wel wat er los loopt of rent of huppelt of zit of wat dan ook blijf ten alle tijden me zelf hoop ik maar det mot dan de toekomst uitwijzen dus zie wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 februari 2010, 19:45
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: |
Een mega dikke knuffel voor Rell... Van ons allemaal, Maar boven al van Rempie Tnx je was super.... | geen dank had ik over does ook voor zoiets heb je vrienden he enne goebbele goebele goebeluh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 februari 2010, 13:43
|
|
|
gij ken da.nog steeds geen last van em?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 10:27
|
|
|
dan zie je alle mensen die op dat moment online zijn niet van de chat...je kan wel dara eens kijken hoor kan altijd he dacht ik zo ffkes ongeveer ja toch wel zoiets...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 10:23
|
|
|
bij optie zoeken klikken en dan online leden krijg je een lijstje wie er allemaal op dat moment onlone zijn.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 10:22
Onderwerp: en hoe was jóu dag vandaag?
|
|
|
INKA401 schreef: | ik kwam er vandaag achter dat mijn abbo vanavond afloopt |
en dat terwijl je dit schrijft is je dag nog niet echt begonnendus nog ff vol houden he.... dat gaat je wel lukken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 10:05
|
|
|
wel knap dan dat je een forum hebt gevonden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 februari 2010, 11:52
|
|
|
CARIEN982 schreef: | ikke nie tegen plagen kunnen? nee blokken doe ik zomaar niet, dan moeten ze het wel errug bont maken. ik zal hem wel aanspreken alsie het weer doet. | doe dat eens misschien helpt he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 februari 2010, 10:54
|
|
|
CARIEN982 schreef: | ow dusse.... jij lost hier problemen op? ik heb een probleempje...misschien kande gij mij helpen? euh... dr is hier een manneke oftewel een man.... net hoe ge hem noemen wil. die plaagt mij een bietske, moet ik hem nou blokkeren..of wat zou jij me nu aanraden ? ik hoor het wel van je. groetekes uut brabo. |
kende gij nie tegen plagen dan? blokken is wel een bietje rigoreus ik zou voorstellen zeg hem dan an goh ik ben er nie van gedient joa? of moet ik langs komme met den trekker?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 februari 2010, 20:03
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Rel..... even je hoekje aandacht geven , je zakte een beetje af naar beneden. | dat moeten we niet hebben nee anders kan ik gene problemen meer oplossen he... als men niet meer weet waar me hoekie is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 februari 2010, 00:17
Onderwerp: Nieuwe knop: dit is niet okee
|
|
|
JILL658 schreef: | En ik maar denken vandaag,wat heb ik nu gedaan met mijn pc dat overal onder elke reactie staat: deze reactie is niet oke. Mijn pc staat op crashen dacht ik Nu ik jullie reacties lees begrijp ik het pas..............poeffff niks mis met mijn pc Tja zo`n knop kan je gebruiken en/of misbruiken dat is de verantwoordelijkheid die je zelf neemt |
zal ik er eens op klikken? kijken wat er gebeurd? misschien verwijdert ofzo?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 februari 2010, 21:20
Onderwerp: namen gegeven aan Jezus
|
|
|
GLENNY451 schreef: | Lieve mensen, heel mooi al die titels maar het zijn geen namen van Jezus.
Er is maar 1 naam gegeven aan Hem en dat is Jezus Christus, de naam boven alle namen. Dus Jezus is de naam en de rest zijn titels gegeven om Zijn grootheid aan te duiden. |
Euhm is Christus zijn achternaam dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 31 januari 2010, 18:55
Onderwerp: De rijke en de arme man
|
|
|
euhm denk arm of rijk of er tussen in maakt voor God niet uit. Hij gebruikt iedereen, de rijke bv om geld te geven de iets minder om dingen te doen met dat geld en de arme om hun te helpen zeg maar,maar zonder arme geen rijke en andersom..... zelf denk ik waarom geef je.das belangrijker, en of het nu Geld of tijd is maakt denk ik niets uit. Als het maar uit het hart komt en niet van sja ik moet.... kee de arme hebben het financieel moeilijk, maar een rijke kan in verleiding komen he.... bedoel wat doe je je met je geld dus een goede rent meester zijn, Je kan nutteloze dingen er mee doen of de vereleiding om nog meer te willen hebben.... daar heeft iemand met minder tot geen geld geen moeite mee aangezien ze het niet breed hebben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 januari 2010, 22:20
|
|
|
JILL658 schreef: | Nou Rel, ik heb een vraag:
Misschien is het voor anderen duidelijk, maar ik ben niet z`n pc techicus. Als je naar home gaat en je gaat daarna naar de mensen die jou profiel hebben bekeken. Dan zie je daar groene streepjes onder namen staan of geen streepjes. Oranje streepjes zijn er ook. Misschien nog andere kleuren. Maar waar staan die streepjes voor, wat willen ze mij daar mee zeggen? Jill | ik heb net ff gekeken op de home pagina en zag da nieuw blauw was met naamje en idd ene blauwe streep en ene lijsteje mathches met oranje streepje en ene lijstem met rood dat zijn de jarige van vandaag...maar ik zal ook eens kijken op mijn acount en daar staan onder sommige ook streepjes maar war die voor zijn? sj aweet ik ook niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 januari 2010, 19:32
|
|
|
INKA401 schreef: | is er brand dan | misschien in me koelkast...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 januari 2010, 12:01
Onderwerp: De rijke en de arme man
|
|
|
HENK710 schreef: | Tja, wat is barmhartigheid...en aan wie hebben wij barmhartigheid te bewijzen? In de gelijkenis van de Barmhartige Samaritaan laat Jezus ons duidelijk zien dat we niet moeten vragen wie onze naaste is, maar voor wie we onze naaste moeten zijn. Maar Hij geeft daarbij niet aan dat we dan maar de last van de hele wereld ons aan moeten trekken. Zodoende is het voorbeeld van de Nederlander en de Koreaan niet echt dekkend. Jezus heeft in de gelijkenis van de Barmhartige Samaritaan nu juist mensen laten passeren die je zo in je omgeving kunt tegenkomen: een voorganger, een diaken en een andersdenkende. We mogen best over de grens kijken om te zien wie we kunnen helpen, maar ik geloof zeker dat je ook weer niet te ver van je bed moet gaan kijken, omdat je dan nog meer leed weet te missen....denk eens aan je buurman/buurvrouw, ook die van een blok verderop. | ben ik het mee eens oke er is in de wereld veel leed maar hier in ons eigen kikkerlandje is er ook zat... neem de ouderen de zwakkere van deze maatschapij de zwervers de kansloze... noem maar op of idd het leed bij de buren, je eigen fam, overal waar mensen zijn is er ook helaas leed....waar ik ff ana moet denken is wat Jezus zelf zegt: heb je naatse lief als je zelf.... en wie is dan je naaste? kan letterlijk zijn he de gene die naast je woont of degene die je digt aan het hart ligt, maar idd ook de mensen die bv nu in haitie leven daar gaa het ook slecht, maar door alle elende op dees aardkloot vergeet men soms wel eens de ellende die er in je eigen straat is. De buuf die bv op sterven ligt, of de andere buuf die werkeloos is geworden door de crisis, en daar door moet wachten op WW wat ook nu lang op zich laat wachten (spreek uit eigen eraring) Je kan je ogen wel richten op de landen die ver weg zijn maar kijk eens in je straat stad provincie of land.. er is hier ook veel leed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 januari 2010, 11:14
|
|
|
ff kijken zijn er nog dingetjes waar men mee zit? ik kan "raad" geven en met name kan.... maar kan ook wel serieus zijn oke tis wel moeilijk maar kan het wel dus mensen brand maar weer los....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 januari 2010, 10:39
Onderwerp: wat is liefde?
|
|
|
JILL658 schreef: | Je stijg toch niet op he, Rel | ikke niet ik vroeg me af wat is liefde ds alles toen kwam dit in me op
|
|
Naar boven |
|
|