Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: woensdag 27 januari 2010, 00:22
|
|
|
liefde is een gevoel van ik hou van jouw Een gevoel ik hoor bij jouw een gevoel van jij hoort bij mij geven om elkaar voor elkaar zijn houden van elkaar vasthouden elkaar steunen in goede en zeker in slechte tijden dingen die niet zijn te vermijden liefde vreemd fijn geweldig mooi raar gewoon alles bij elkaar gemixt in eeen grote pot en die pot daar mag je van snoepen proeven likken opeten
hou elkaar goed vast want misschien straks.... sta je weer alleen dus hou dit moment vast en geniet van alle pracht de gedachten vast houden want morgen ja morgen komt alles weer goed
Liefde sja vreemd heel vreemd die roze wolk he...
Laatst aangepast door
|
RELLOK036
|
op woensdag 27 januari 2010, 00:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: woensdag 27 januari 2010, 00:36
|
|
|
RELLOK036 schreef: | liefde is een gevoel van ik hou van jouw Een gevoel ik hoor bij jouw een gevoel van jij hoort bij mij geven om elkaar voor elkaar zijn houden van elkaar vasthouden elkaar steunen in goede en zeker in slechte tijden dingen die niet zijn te vermijden liefde vreemd fijn geweldig mooi raar gewoon alles bij elkaar gemixt in eeen grote pot en die pot daar mag je van snoepen proeven likken opeten
hou elkaar goed vast want misschien straks.... sta je weer alleen dus hou dit moment vast en geniet van alle pracht de gedachten vast houden want morgen ja morgen komt alles weer goed
Liefde sja vreemd heel vreemd die roze wolk he... |
Je stijg toch niet op he, Rel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 januari 2010, 10:39
|
|
|
JILL658 schreef: | Je stijg toch niet op he, Rel | ikke niet ik vroeg me af wat is liefde ds alles toen kwam dit in me op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GLENNY451
|
|
Geplaatst: maandag 1 februari 2010, 21:22
|
|
|
Mag ik wat toevoegen? Liefde is een "zeker weten dat"!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DUHDUDE544
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 februari 2010, 05:27