Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 15:04
Onderwerp: De klik...
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik denk dat als er wederzijdse liefde is , echte liefde , dat er dan vanzelf ook liefde is voor de ander zijn / haar kinderen . Geeft de ander gelijk aan van jou kinderen , nee dat hoeft voor mij niet .........lijkt mij het beste om dan helemaal niet aan een relatie met zo iemand te beginnen . |
ook mee eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 23:14
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Soms vraag ik mij wel eens af hier, of sommige mensen op een onbewoonde planeet op hun uppie leven. De geschiedenis boeken nooit gelezen hebben, of van het woordje weeshuis ooit hebben gehoord |
je hebt me door. Ik heb maar op de universiteit gezeten dus ben echt verschrikkelijk onderontwikkeld . Natuurlijk, vondelingen zijn er en verwaarloosde kinderen ook, maar de link met dat de kinderen gedumpt worden voor een nieuwe partner zie ik niet, is niet 1 op 1 te trekken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 17:46
Onderwerp: Bijstandsmoeders gekoppeld aan rijke man
|
|
|
SHANITA130 schreef: | En beter bitchy overkomen, dan laat iedereen maar over me grenzen gaan overkomen. |
Jet reageerde op een opmerking van Gerrit, die denk ik vooral als grapje bedoeld was maar door Jet niet zo werd opgepakt. Ik snap daarom jouw reactie niet zo goed, omdat het niet op jou was gericht en gerrit bovendien niets schreef dat met grenzen te maken had.
On topic: ik vind het een vreemde manier van omgaan met bijstandsvrouwen. ook een hele oppervlakkige manier trouwens. het toeval wil dat ik wél og niet zolang geleden iets soortelijks heb gedaan. Maar dan dus totaal niet met al doel om een rijke man aan de haak te slaan, maar voor mezelf, om uitmn eigen schaduw te komen na ene hele moeilijke perode. Naar de visagiste geweest om mezelf op een normale, niet-dellerige manier op te leren maken. Met een kledingcoach wezen shoppen om mijn garderobe sterk te verfrissen. En als latste naar de kapper. Maar dat heeft ook met zelfvertrouwen en voor jezelf willen zorgen te maken. Daarom vraag ik me ook af of het project van het artikel gaat slagen. je kan een uiterlijk tot een bepaalde mate verfraaien. Maar als dat niet op gelijke hooge staat met een innerlijk zelfvertrouwen, voor jezelf uit durven en willen komen, dan is het een luchtballon waar ook die rijke mannen best wel doorheen gaan prikken.
Laatst aangepast door
|
LIES146
|
op zaterdag 9 februari 2013, 17:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 17:03
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ja maar dat bedoel ik ook, maar er zijn er, die zelf kinderen hebben, die een goede relatie, met een toekomstige partner belangrijker vinden. Die zelfs zo ver gaan, een andere oplossing voor de kinderen willen zoeken, als het met de nieuwe partner niet klikt met de kinderen. |
Ik ben wel benieuwd wat de achtergrond is van dat je dit zegt. Heb je deze mensen echt in den persoonlijke ende zelve ontmoet? Ik kan me er namelijk echt totaal niets bij voorstellen en heb het ook nog nooit in mn omgeving gezien.
Laatst aangepast door
|
LIES146
|
op zaterdag 9 februari 2013, 17:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 16:57
Onderwerp: Ik match niet
|
|
|
237? 80? jee, dan ben ik denk ik te kritisch mensen! Ik heb er 3...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 15:53
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
lukt niet
Laatst aangepast door
|
LIES146
|
op vrijdag 8 februari 2013, 15:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 14:48
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Mr. Frank voor al uw relatie problemen |
Welnee, Frank is gewoon jaloers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 13:38
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Ik heb een aangepaste dagplanning vandaag.. Zoonlief kwam met 39 graden koorts z'n bed uit. Hij kijkt al een week uit naar het carnaval vanmorgen op z'n school,dus in plaats van met heet leerlingenvervoer heb ik hem gebracht en twee uur later weer gehaald zodat hij het toch een beetje mee kon krijgen. noodmedicatie voor z'n epilepsie voor de dag gehaald want hoge koorts is wachten op.. Die bleek over datum dus nieuwe bestellen en halen. Studieonderzoek waar hij aan meedoet opbellen en op de hoogte stellen en nu t menneke rustig proberen tte houden. Slapen en in bed liggen lult niet, want dat "hoort niet" Je zal maar autistisch zijn Inmiddels 39.6. Vooruit maar weer allemaal..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 09:54
|
|
|
Vandaag vraag ik me af wat er nou precies misging waardoor ik een blauwtje liep gisteravond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 09:32
Onderwerp: Tipsch voor den man
|
|
|
CORNE927 schreef: | Het is goed zo, back on topic maar weer.
Er zijn nu eenmaal mensen die alles op zichzelf betrekken en hun eigen beerput telkens opnieuw willen delen. Nu kan dat best een keer misschien, maar bij herhaling is wat te gortig. Dat is privé.
Het is zowaar een hele kunst om bij het topic te blijven |
hihi, mee eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 15:38
Onderwerp: Tipsch voor den man
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Op zich een mooie gedachte maar CM zit vol met alleenstaande ouders die deze keuzes niet kunnen maken. Deze ouders werken of zitten in de bijstand.De eerste groep kiest voor financiele zelfstandigheid,de tweede groep kiest ervoor zich te laten onderhouden..........hoe kijk je hier tegenaan? |
Hoewel het vast niet bedoeld is struikel ik een beetje over het laatste gedeelte. Het is lang niet altijd een 'keuze' om 'je te laten onderhouden' helaas....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 15:36
Onderwerp: Ik match niet
|
|
|
Kijk verder dan de 'matches' die de site je biedt! Ga lekker rondsnuffelen, meeforummen, chatten s avonds. Plenty o 'more fish in the sea!
Lisette, die officieel maar 2 matches via deze site heeft die beiden niet haar type zijn, daarentegen beginnend leuk mailcontact heeft met 3 andere mannen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 13:28
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zeg zeg...je moet anna niet te vlug aan man helpen, hoor. Ze wilt eerst nog met mij gaan wokken. Als er dan een man in haar leven komt kan ik niet gaan wokken |
Jij hebt t druk he, wokken, in andermans bedden kruipen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 10:47
|
|
|
Oh, grappig, die ramen kwamen hier vandaag ook voorbij toen de zon (JAAAAA ZON!) vol op mn ruiten scheen. Het was visueel zeer zichtbaar dat het weer tijd wordt om daar even iets aan te reinigen zeg maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 21:55
|
|
|
Ik heb dat gisteren voor het eerst gehad bij een profiel wat ik las.. T kwam echt 'binnen' ofzo, t deed me wat.. Eerste keer dat ik dat ervoer...ja, k heb er maar een mailtje aan gewaagd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 17:26
|
|
|
PETRA373 schreef: | ha ha dank jullie allemaal en echt ja hij is echt leuk. ha ha maar oh oh wat was ik nerveus,want hij leek me zo leuk. dus busdriver kwam gisteren effe langs en bij me eten (je kon hemdus met kip siam lokken) en toen hij er bijna zou zijn, belde er iemand aan , en wie stond daar voor de deur
echt er stond een hele hele oude man, die glimlachend me aankeek en zijn handen op zijn rug hield,dus ik dacht: shittttttttttttttt, jeee heb ik weer, spreek ik es met iemand af, een faker,iemand die fotos van zijn zoon op cm heeft gehad en eh daar staat hij met zijn handen op zijn rug met bos bloemen.... help dus ik zei hoi en ha ha bleek het een colecte bus te zijn. dat was het moment dat ik hartkloppingen kreeg, vooral toen er later weer aaan de deur werd gebeld |
Das een mooie anekdote voor later
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 16:42
Onderwerp: Het weer
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik zie nu toch ook dat er hier wat sneeuw is gevallen.
Het is onwarm buiten... |
Nee, jij vond het heerlijk weer vandaag he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 16:24
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Door die tik kan je ook ge-elotuketeerd (of hoe schrijf je dat) worden. Het is dus inderdaad beter dat de vrouw dat doet... |
Dit is weer de kat die spreekt zeker?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 16:13
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...als je toch met alle geweld van de wereld in Vriesland wilt wonen moet je er maar tegen kunnen dat er geen zon is...voila |
Jij had anders altijd warme handen en voeten zei je gisteren nog tegen me, dus wat zeur je eigenlijk over dat weer?
Laatst aangepast door
|
LIES146
|
op woensdag 6 februari 2013, 16:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 16:09
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
CORNE927 schreef: | Erika, je zult het zo niet bedoelen, maar wat je zegt komt nogal denigrerend over. Daarvoor heb je.....en nergens anders voor dus?!
Als je nou zegt; man en vrouw hebben elkaar gewoon nodig dan klinkt het al wat positiever |
Ik las het juist exact andersom, zo van, vrouwen zijn ook maar vrouwen en kunnen ook niet alles. Eerder denigrerend naar de vrouw toe dan andersom zeg maar. Zo zie je maar, het blijft geschreven taal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 15:31
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ik ontken de technische noodzaak van deze beweging niet, maar daar ging het niet om. |
Ik lig echt helemaal krom om deze zin
Zo heerlijk plastisch geformuleerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 13:44
|
|
|
Ik durf het haast niet te zeggen, maar in een meer genuanceerde versie ben ik het wel een beetje eens met dit artikel dat er ook doorgeslagen kan worden aan de vrouwen kant. De man is door God ook duidelijk als hoofd van het gezin geplaatst. Ik zie met lede ogen toe hoe baby's van 4 maanden oud soms 4 dagen per week naar de creche gaan omdat mama ook wil werken. Dat er een gezin ontstaat waarbij iedereen langs elkaar heen leeft omdat er geen samenbinden factor is. En waarbij, inderdaad, de behoeften van kinderen minder van belang zijn waar we de gevolgen weer van plukken in de ontwrichte maatschappij zoals hij nu is. Hoe kunnen we een stabiel gezin en daardoor een stabiele samenleving krijgen als kinderen vaker niet bij hun ouders zijn dan wel?
Dat gezegd te hebben vind ik de man als hoofd van het gezin plaatsen en het moederschap een belangrijkere rol toekennen dan het nu van veel vrouwen krijgt iets héél anders dan al je dromen opgeven en onderdanig zijn zoals in het artikel gesteld wordt. De bijbelse oproep is namelijk tweeledig: vrouwen respecteren hun man als hoofd van het gezin zoals de gemeente christus aan het hoofd stelt. MAAR de man dient ook de vrouw lief te hebben zoals Christus ook zijn gemeente lief had. En volgens mij is de liefde van Christus niet van het onder-de-duim-houden-en-onderdrukken soort. Doe de was, voed de kinderen, kook het eten en spreid je benen omdat de man het zegt? Nee...Christus had alles over voor zijn gemeente....hij gaf zijn leven.. en met dat respect en die liefde mag ook de vrouw benadert worden. Zo, tot zover mijn diepzinnige gedachten deze woensdagmiddag
Laatst aangepast door
|
LIES146
|
op woensdag 6 februari 2013, 13:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 10:56
|
|
|
Ik wil vitamine Zon!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 10:51
|
|
|
Ik vraag me vandaag af of er niet twee mensen zijn die iets te delen hebben over hun gisteravond-tijdsbesteding
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 10:48
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik heb er spijt van dat Floshke weer zo'n rare opmerking tikte.. | zonder muizen naar bed sturen vanavond dat beestje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 09:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Lies heeft nog maar net de schoolbanken verlaten. Het zit nog fris in haar geheugen... |
Volgende keer als het onweert dus alleen een hond erbij, dat is duidelijk
Laatst aangepast door
|
LIES146
|
op woensdag 6 februari 2013, 09:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 07:12
|
|
|
Ja, hier ook sneeuw! En mte respect kijk ik naar mijn hervormde broeders die hun kerk tegenover mijn huis hebben staatn, want daar staat vanaf 7 uur iemand al sneeuw t schuiven op t kerkplein.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 19:29
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Regen, zon, hagel, sneeuw, wind....... van alles wat, vandaag. Het kon wel winter zijn |
ja raar weer he!!! Ik heb ook alles voorbij zien komen, heel vreemd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 19:04
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Is dat een 'ja'? | Naast de hond aan het voeteneinde? Ja hoor!
|
|
Naar boven |
|
|