Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 10:29
Onderwerp: Autobezit is noodzaak voor een goede relatie
|
|
|
BIJ VERTRAGING GEWOON JE KAARTJE DECLARERENEN ALS JE ER VAN UIT GAAT DAT HET DE MEESTE KEREN GOED GAAT
VALT HET ALTIJD MEE MAAR IK BEGRIJP WAT JE BEDOELT HOOR WE HEBBEN OOK TWEE JAAR GEWOOND IN EEN BRABANTS GRENS DORPJE GEEN STAION GEEN BUSVERVOER ALLEEN AF EN TOE EEN BUURTBUSJE
HEEERLIJK RUSTIG TOT DAT JE EENS WEG WIL EN DAN BEGINT HET AVONTUUR
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 23:58
|
|
|
HERMAN
DAT IS EEN DISCUSSIE BIJ DE NS OVER DE SPRINTERS......
ELKE TREIN HEEFT EEN TOILET GEWOON UITPROBEREN WAAR ZOUDEN WE ZIJN ZONDER DE TREIN...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 23:32
|
|
|
MENSEN..... WAT MAAKT HET ALLEMAAL UIT
ALS JE ER MAAR KOMT OP DE PLEK VAN BESTEMMING
OP DE FIETS MET DE TREIN OF VIA DE SNELWEG [JA DAN HEB JE NOG WEL ES PECH] dus kies ik ook voor de trein toch veel gezelliger een toilet koffie thee wat wil je nog meer altijd gezelschap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 16:10
Onderwerp: Boos zijn op GOD?
|
|
|
Alleen God weet van jullie verdriet Hij ziet je tranen en jullie pijn Hij wil ook al voel je het nu niet voor Inka Toch altijd heel dicht bij je zijn
Alleen God kent al jullie vragen al je waaroms waartoe,s Hij weet er van Hij wil je helpen om te dragen daar waar een mens niet helpen kan. ----- Uit eigen ervaring schrijf ik dit en weet waar je over schrijft
mijn man was vergiftigd door de werkgever heeft heel veel met oplosmiddelen giftige stoffen gewerkt en is daar aan overleden hen hem jarenlang zien lijden we hebben als gezin ook dat zelfde ervaren wat je beschrijft
wens je heel veel troost toe van je Hemelse Vader
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 18:06
Onderwerp: Zat 5 febr Uit in Leeuwarden
|
|
|
Kan mijn mannen sturen......
sorry er waren dames te weinig
zie ik net lol in ieder geval bodyguards genoeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 17:32
|
|
|
Dank je Mar
Een avondje heen en weer is nie handig voor ons
ik weet het geen excuus
er komen vast andere mogelijkheden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 17:05
|
|
|
Ha leuk zo te zien een
afterparty
na de nieuwjaarswandeling voor degene die er waren een gezellige tijd
alvast gewenst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 20:28
Onderwerp: Uiterlijk of innerlijk
|
|
|
Parels verwijzen soms naar tranen Ze worden uit pijn en lijden geboren
De parel is eenglanzend harde verdikking die in de schelp van een parel oester ontstaat ten gevolge van een irritatie, bijvoorbeeld een zandkorreltje Hij is dus zijn leven niet als parel begonnen. De stroom laat een scherp korreltje binnendrin gen in de geopende schelp. , dat het weekdier pijn doet., en om die pijn te verzachten, omkleedt hij het 3 a 4 keer per dag met een laagje parelmoer. Een natuurlijke parel groeit langzaam en doet er ongeveer twaalf jaar over om van een spelde knop tot de grootte van een erwt uit te groeien. Een oesterschelp word opgedoken door een parel visser. De oester moet stervenom de parel te kunnen winnen. Een parel word dus uit pijn geboren en symboliseert het lijden. Christus is de Kostbare Parel. Hij opende na drie dagen zijn graf [schelp] De pareloester is ook een opstandings symbool
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 18:38
Onderwerp: Het rechte spoor uit een Christelijk dagboek tekst.
|
|
|
GIBBY
heb al positieve reakties gehoord En er waren maar 20 personen van de 23000 leden.......? Van mij mag je het laten staan hoor
An waardeer je meedenken hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 13:26
Onderwerp: WAAROM
|
|
|
Gibby schreef
alleen daar hoop ik mij veilig te voelen...
Inderdaad bij Hem is de beste Schuilplaats En Hij is met ontferming over je een ieder bewogen Nog voordat we die keus maakte was Hij al op de hoogte
Wauw als dat geen Genade is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 11:37
|
|
|
Op de rouwkaart bijna twee jaar geleden schreef ik Aangeslagen ...maar niet .....Verslagen
dat was mijn vast beraden keus Zelfs in mijn boosheid verdriet machteloosheid kwam dit als eerste in mij op Natuurlijk hield ik mijn vragen mijn waaroms waartoe, s Elke dag gold voor mij waar kies ik voor de putjesclub [degene die blijven hagen in hun verdriet boosheid ] of..... kies ik voor een Weg die verder omhoog voert
En ben ik bereid om Gods troost te ontvangen Gods Aanwezigheid die ik toelaat geneest En als iemand Gods troost heeft ervaren is hij in staat ook om anderen te troosten Dat is voor ons allemaal weggelegd zie 2 korintieers 1 vers 3 en 4 De Amplified bible spreekt over bemoedigen en opbeuren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 21:03
|
|
|
Waartoe......
Dat is het meest moeilijke dat stukje aanvaarden accepteren Maar als we IN HEM blijven [joh 15] kan het veranderings proces beginnen En met Gods ogen kijken naar ons verdriet boosheid situatie Weg lopen uit Zijn beschermiing is voortdurend iets om voor te blijven waken Omgaan met boosheid blijft een strijd Soms kan als God een deur sluit het antwoord wel eens lang duren
zonder strijd geen overwinning
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 14:14
|
|
|
Ook heel herken baar bij mij hoor De vraag is natuurlijk hoe ga je daar mee om Wat doet boosheid met je verder
Zijn onze gevoelens emoties van boosheid terecht Als we in de normale wereld met boosheid kunnen omgaan EN onze relatie met onze Hemelse Vader is daar naar zeg Hem is mijn ervaring maak Hem deelgenoot daar van
Hij mag juist jou boosheid en verdriet weten houd het niet vast En geef Jezelf de ruimte om God daar in te betrekken Ik ben ook het type regelaar en rende voor God uit om de boosheid een plaats en vorm te geven zocht ik oplossingen Ook dat werkte niet leef niet in een kramp maar zet je zelf vrij daar heb ik zelf veel aan gehad
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 08:27
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Mijn dag begon slecht brbrbr buikgriep en dacht toch maar even het mooiste moment vermelden
van gisteravond
Verschijnt er op eens iemand in beeld die vraagt hoe het gaat nu.....en begint spontaan te bidden voor genezing
das wel heel bizonder God is goed !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 08:20
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Mijn mooiste moment was gisteravond toen ik even gestresst was door kortsluiting in huis, een heel gedoe om de oorzaak te vinden. alles valt weg internet telefoon tv Stond er op eens een onbekende familie aan de deur met een tas vol boodschappen.
God is goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 11:18
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
Een HELE GROTE SUPERMOOIE
FLEURIGE KNUFFEL VOOR JOU ANGEL
JE WEET WEL WAAROM liefs lor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 20:37
Onderwerp: pad van geleidelijkheid
|
|
|
Inderdaad Daar gaat het om de gesteldheid van je hart En waar die op is gericht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 18:59
|
|
|
Normvervaging...?
Volgens mij gaat het over Bijbelse normen en waarden hier.
Daar kan niemand toch iets op tegen hebben
En een wijsvinger ...kom op zeg zo extreem ben ik helemaal niet en zo is dat ook helemaal niet bedoeld met alle respekt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 18:00
|
|
|
Wie de schoen past...... En bovendien lezen we meerdere keren in openbaringen wie oren heeft die hore wat de Geest zegt
Dan vergeet je het woord getuigenis waarom is het zo zwaar beladen opeens... waar het om gaat hier is al duidelijk verwoord En Gods Woord is er zelf ook duidelijk over
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 15:34
|
|
|
Naar mijn idee word er een advies gevraagd...hoe om te gaan met..... Ik denk dat marylien het al begrepen heeft, kom nl. twee keer het woord Respekt tegen
Er is een constateren van.. normvervaging onder ons christenen overal[wereldwijd] daar gaat het hier over dat stukje delen kunnen we hier kwijt
Voor mij geen probleem om te delen van wat je mee maakt elk getuigenis is belangrijk
We hebben elkaar juist hard nodig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 13:38
|
|
|
Marylien
Getuigen en overtuigen zijn twee verschillende dingen Bij overtuigen moet ik denken aan iemand iets dwang matig opleggen...
En bij getuigen denk ik aan momenten wanneer God wegen en deuren opent op momenten dat wij het vaak niet verwachten Natuurlijk is het NIET de bedoeling om homo,s aggressief te benaderen of met bijbel teksten om de oren te slaan
Je eigen manier van Leven is als het goed is een getuigenis [reklame ] op zich
we hebben meegemaakt dat spontaan een homo bij ons op de bidstond kwam met een persoonlijke nood en vond bij ons een veilige plaats schuilplaats zei hij Per dag leven dicht bij het Vaderhart van God is al een hele kunst gewoon ontspannen En zijn Woord als maat staf houden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 12:29
|
|
|
Zo komt het over inderdaad
Ondanks dat hoop ik dat jullie net als ik zelf alle kansen die we krijgen en op ons pad komen aangrijpen en de Levens veranderende boodschap doorgeven op het juiste moment en zelf uitdragen dan gaat de omgeving jaloers op ons worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 10:57
|
|
|
Inderdaad Als je het nog duidelijker wilt
De hele christelijke wereld is vervaagd niet duidelijk niet meer herkenbaar niet radicaal Dus aan ons zelf elke dag de keus Doe ik er aan mee of dien ik een Hoger doel....
Het is heel gemakkelijk om mee te lopen met de massa en dat zien we om ons heen gebeuren
Als jij een eenling durft te zijn word de groep om je heen vanzelf groter en sta je niet meer alleen is mijn ervaring
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 10:54
|
|
|
Inderdaad Als je het nog duidelijker wilt
De hele christelijke wereld is vervaagd niet duidelijk niet meer herkenbaar niet radicaal Dus aan ons zelf elke dag de keus Doe ik er aan mee of dien ik een Hoger doel....
Het is heel gemakkelijk om mee te lopen met de massa en dat zien we om ons heen gebeuren
Als jij een eenling durft te zijn word de groep om je heen vanzelf groter en sta je niet meer alleen is mijn ervaring
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 10:36
Onderwerp: 50 Dingen die u moet weten over Tongen en Genezingen
|
|
|
Nog een reden kan zijn dat als iemand wel wil spreken in tongenen als maar probeert en probeert leeft van uit een krampachtig heid....en dan denkt ik kan het niet en dan teleurgesteld raakt LOSLATEN het komt spontaan Gods Geest werkt niet dwangmatig maar spontaan niet vanuit die kramp maar vanuit de vrijheid jaren geleden bij ons thuis op een bidstond baden we voor iemand voor de vervulling met de Heilige Geest en die persoon begon spontaan te spreken in tongenen wat dacht je in een taal die voor iemand bestemd was op dat moment....in de Noorse taal Dat doet God alleen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 09:49
|
|
|
Inderdaad de bijbel heeft ons er op voor bereid De vraag blijft wat doen wij er zelf mee ??? lopen we met de massa mee worden we een meeprater.... of durven we te zijn als een Daniel..... alleen te staan naar de buitenwereld toe duidelijk te zijn ik moet zeggen wel het meest bevrijdende een voorbeeld...een van de vele...herinner mij een vergadering op school van de ouderraad waar ik in zat met pasen kregen de kinderen een kadotje zoals elk jaar dat kon van alles zijn een potje met een narcis enz tot mijn verbazing kwam er een voorstel van iemand om de kinderen gelukspoppetjes te geven oei...wat nu en dacht dit kan absoluut niet en wist als ik zwijg gaat het uit de hand lopen bidden en werken.... En heb toen de moed genomen om te zeggen dat er nog genoeg mogelijkheden zijn voor andere attenties en dat ik niet achter dit idee stond stond werkelijk alleen en dat op een chr.school het gevaar uitgelegd misschien met kromme tenen maar werkte wel bevrijdend en na drie dagen werd er toch een ander kado aangenomen
Goed dat was even een persoonlijke insteek Om terug te gaan naar het grote geheel wil je niet teleurstellen chat maar denk dat het alleen maar gekker word wat zegt het Woord wat rein is word reiner........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 09:49
|
|
|
Inderdaad de bijbel heeft ons er op voor bereid De vraag blijft wat doen wij er zelf mee ??? lopen we met de massa mee worden we een meeprater.... of durven we te zijn als een Daniel..... alleen te staan naar de buitenwereld toe duidelijk te zijn ik moet zeggen wel het meest bevrijdende een voorbeeld...een van de vele...herinner mij een vergadering op school van de ouderraad waar ik in zat met pasen kregen de kinderen een kadotje zoals elk jaar dat kon van alles zijn een potje met een narcis enz tot mijn verbazing kwam er een voorstel van iemand om de kinderen gelukspoppetjes te geven oei...wat nu en dacht dit kan absoluut niet en wist als ik zwijg gaat het uit de hand lopen bidden en werken.... En heb toen de moed genomen om te zeggen dat er nog genoeg mogelijkheden zijn voor andere attenties en dat ik niet achter dit idee stond stond werkelijk alleen en dat op een chr.school het gevaar uitgelegd misschien met kromme tenen maar werkte wel bevrijdend en na drie dagen werd er toch een ander kado aangenomen
Goed dat was even een persoonlijke insteek Om terug te gaan naar het grote geheel wil je niet teleurstellen chat maar denk dat het alleen maar gekker word wat zegt het Woord wat rein is word reiner........
|
|
Naar boven |
|
|