ChristianMatch

Forum

Berichten van WILLEM591
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEM591
Auteur Bericht
WILLEM591 (78)

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 13:45
BerichtOnderwerp: Autobezit is noodzaak voor een goede relatie

IMKE917 schreef:
Oke thx....maar.... Verraste, verbaasde smiley ..... gij toch gene belg Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley
Nee ik ben geen Vlaming hoor (010). Ben van oorsprong Zeeuw.

Een strijkfiets kan mee in de trein dus dames die erg buitenaf wonen zijn echt wel te bereiken. Gewoon wat moeite en het komt wel goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM591 (78)

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 13:37

GIBBY159 schreef:
Lachende smiley December 1963. Mijn rijbewijs gehaald. in één keer... kostte toen alles bij elkaar naar ik mij kan herinneren nog geen 100 gulden! Auto gekocht en nee hoor, was geen succes bij de meisjes! Lekker stoer doen door soms op 2 wielen door de bocht scheuren! Haha...door de Kerkstraat stapvoets rijden alle ramen open en kei-hárd muziek op "Radio Luxemburg" toen een zeer populaire radio zender! Lachende smiley Maar...ja, geen meid die op mijn stoere gedoe sjoegel gaf! Gefrustreerde smiley

Nu, zowat 50 jaar later. Heb nog steeds een auto. Knipoog smiley Bij mijn kennismaking contacten zeg ik wel dat ik een auto héb maar dat maakt totáál geen indruk. Dat "status" symbool van 'ik heb een auto' is al lang in onze samenleving gelukkig verdwenen. Het is nu meer..."waar doet hij/zij het van?" Dus...dames, die poehá van "kijk eens...ik heb een auto!" is al heeeeel lang weg geëbt.

Straks hoop ik nog eens een zo'n 40 Km. auto'tje aan te schaffen! Prima dingetje voor m'n ouwe dag! Dames van ongeveer mijn leeftijd houden wel van lekker warm en knus zich te laten vervoeren. In mijn rebélse jeugd reed ik ook wel eens op m'n Kreidler Florett bromfiets, met m'n "verkering" achter op de buddy-seat. Met een gangetje van plm 90 Km/u opgevoerde "PLOF" Dáár had ik wel eens meer succes mee destijds! Lachende smiley

Maar goed...nee hoor, een auto is absoluut niet nodig om je persoonlijke sociale leef, woonsituatie en inkomen te moeten bewijzen! Als een dame naar mijn status zal vragen met o.a. "Heb je een autoooo?"...of..."Wat voor werk doe je?" dat soort vragen om te peilen of het dan wel of niet bij háár "status" pást door zich zo te gedragen is het bij mij super snel rechtsomkeerd en weg wezen! Dat soort type vrouwen zijn geen knip voor hun neus waard! Al met al...wij mannen zijn oké en we doen maar gewoon! We doen al gék genoég...met z'n allen! Clown smiley De groeten van een nuchtere Grunniger "BOER" die geen vrouw zoékt maar een vrouw door God geschonken mag leren kennen...Only God knows! Prijs de Heer...Halleluja! Lachende smiley

Hoi Gibby,
Signaleerde je van de week al als bezoeker van mijn profiel. Lees net je artikel. Veel herkenning, in het stuk. IK reed op een Puch met doorgeslagen potje en een 15 mm Bing. Geweldigfe tijd. Met 20 vrienden op de Puch naar Renesse. Tentje en slaapzak achterop en scheuren maar tot je er was. Was in de flowerpower tijd. Geweldige tijd hoor op de camping Dames die van die slimme vragen verweven in hun mailtjes over je financiele situatie daar moet ik ook niets van hebben.
Maar golddiggers komen ook onder christenen voor.
Ik laat het ook aan onze Heer over.
Gewoon waakzaam blijven en dagelijks gebed.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM591 (78)

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 13:21

gestopt

Laatst aangepast door
WILLEM591
op dinsdag 1 februari 2011, 21:57
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM591 (78)

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 01:19

gestopt

Laatst aangepast door
WILLEM591
op dinsdag 1 februari 2011, 21:57
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM591 (78)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 22:58
BerichtOnderwerp: begrip !!!!!!!!!

ANGELIQUE327 schreef:
inderdaad niet nodig miek! mijn ervaring is...dikke mensen zijn de gezelligste! Clown smiley
dikke mensen zijn dikke vrienden en rijden in dikke auto's verdienen dikke salarissen . Dus dik is hartstikke vet uh positief!!!!!!!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM591 (78)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 22:56

ANITA324 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=-iSB8Wfq85E

ja helemaal leuk en met een spetterende gitaar solo
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM591 (78)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 22:53

EWOUT657 schreef:
waarom afknappe op een foto !!!!!!!!! kale kop !!!! ojjeee Verraste, verbaasde smiley
bang he !!!!!!!! waarom op beteruit reizen werd ik tedybeer genoemd en waren zot op me he ! en inderdaad ze waren eerst bang voor me ! maar toen ze me leerden kennen hield al snel op !!! uiterlykvertoon komop !!! meiden bydeze durf meer tevragen over de persoon en kyk nie gelyk naar het uiterlyk !!!!
bydeze bedankt en wie weet bhoe !!!!!!!!!!!!!

Staat je goed die kale knijter en je kent toch ook wel het gezegde waar haar zit zit geen verstand . Dus het komt vast goed. Staan voor je in de rij Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM591 (78)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 22:11

Knipoog smiley

Laatst aangepast door
WILLEM591
op dinsdag 1 februari 2011, 21:54
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM591 (78)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 17:25

ANGELIQUE327 schreef:
Goh....Willem.....laat ik nou denken dat je een jaguar, saab of vette mercedes voor de deur had staan....jammer joh...maar onze date gaat niet door Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Das wordt flink balen voor jou dan. Mijn kwaliteiten, zegeningen tel ik met regelmaat en dat zijn er nogal wat. Maar die auto .......ach zegt mij niks.
Maar we kunnen toch met jouw oude autootje gaan toeren
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM591 (78)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 16:48
BerichtOnderwerp: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?

SILVER916 schreef:
masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?

eens of oneens ?

wat vind je zelf?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM591 (78)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 16:40

gestopt

Laatst aangepast door
WILLEM591
op woensdag 2 februari 2011, 21:43