Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 10:26
Onderwerp: ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hahaha oepssssssss jij bent nog van de ouderwetse opvoedstijlen, josina,
(wel sielug voor frank, hoor!!)
ik stel voor dat we het doen met; "daar komt het vliegtuigje.......brrrrm daar komt de motor; doe de garage maar open.....!!! en daar komt het treintje aan...........tjoeke tjoeke tjoek........
(blijft er nog wel iets over van je zelfbeeld, frank?? ) |
hahaha, ga met jou mee, hoor Hannah, is eigenlijk véél leuker Maar dan moet ie wel blijven zitten en hoe doen we dat dan Kunnen het ook beide doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 10:19
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
WIMBRIEN639 schreef: | Dat ik hier kon lezen dat het eindelijk goed is gegaan met Josina. Dat eindelijk Ed en Willem Bever hun werk goed hebben gedaan. Fijn voor je meid. |
Ed en Willem Bever moeten nog hoor, dat duurt nog een paar weken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 10:14
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hahaha, arme frank! die zit al vol van een kip-vleugeltje! straks komen alle dames aan met een bord vitamientjes, hij zou nog over-voed raken. gelukkig kan hij er uren over doen, om zijn bordje leeg te eten, josina; en desnoods moet hij aan tafel blijven zitten tot hij zijn bord leegheeft, vind je niet? |
Zeker te weten, binden 'm gewoon vast. Neus dicht en mond open
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 10:10
|
|
|
HANNAH810 schreef: | jaja, als je het dan maar wel opeet, deze keer, frank!! je trekt voor!! als ik je een stukje vlees aanbied, zeg je nee; en ik draai me om, en je vraagt aan josina brutaalweg om een worstje én een kippepoot........ wat moet ik daar nou weer van denken......
weet je; je krijgt er van mij nog een schep vitamientjes naast; voor straf!! (bord leegeten verplicht!!) |
Ok dan, zit dit zo, nu dat weet ik dan ook weer Krijgt ie van mij er een extra schep vitamientjes bij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 09:22
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Je bent niet wijs Josina Laat Frankie jou maar eens verwennen na al die narigheid dat heb je wel verdient vind ik
Dus Frank..... Wees een heer en zorg voor Josina deze keer |
Ik wilde hier nog iets schrijven in het voordeel van Frank, maar gezien zijn reacties na jouw posting geloof ik dat je gelijk hebt: ik ben idd niet wijs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 09:19
|
|
|
FRANKT627 schreef: | het moet voor mij ook wel een ontspanningen blijven hoor. Dat verzorgen is niet zo'n erg maar al die jaloerse blikken over me heen krijgen kan ik niet aan. Ik denk trouwens dat ik die dag ziek ben en niet meekan |
Nou, als je zo gaat beginnen, dan kun je die kippenbout wel op je buik schrijven, kun je hooguit een paar mosselen krijgen vanuit Yerseke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 08:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wel dat Josina, als straf, voor mij een kippebout en een worstje voor de BBQ moet meebrengen ...om het goed te maken... |
Hahaha, dat valt mij erg mee hoor, Frank. Dit gaat mij nog wel lukken (hoop ik )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 23:31
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Rondom me heen..horend...zien...dat er zoveel ziekte is...openbaar komt... En dat ik zelf...(gelukkig) bijna nooit iets mankeer.... Ik besef dat ik eigenlijk niet weet wat ziekzijn is... Althans niet in lichamelijk opzicht. Wat een groot goed is het dan...gezondheid. Immers hij of zij die dit wel overkomt, is immers niet beter of slechter dan mij??? Vandaag ontdekte ik daarom ook pas, dat de dokter in een nieuw pand zit...
(al een jaar!!!)
Dank U God voor mijn gezondheid Voor mijn kracht weer..elke dag... Dat ik toch maar veel meer dankte... Danken U voor elke dag!! |
Heel fijn voor je, het is je gegund! Maar eerlijk is eerlijk...ook jij hebt je moeilijkheden en die zijn echt niet minder hoor!
En een heel mooi gedichtje, maar wil er graag iets aan toevoegen: Dank U, God, dat U ziekte en lijden ook wilt gebruiken in dienst van U en tot eer van U!
Liefs, José
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op dinsdag 9 augustus 2011, 23:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 22:45
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | heel veel beterschap hoor meis.... wie weet komt er dan nogges een etentje |
Haha, daar hou ik jullie aan
Btw...ook fijn om jou hier weer te zien!
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op dinsdag 9 augustus 2011, 22:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 22:20
|
|
|
Haha, ik wacht af.
Heb mij inmiddels al opgegeven, echter wel onder voorbehoud omdat ik nog niet weet wanneer ik precies weer geopereerd ga worden en hoe ik er daarna aan toe ben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 22:08
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Dat ik vandaag weer heb mogern meemaken dat onze HEER groot is want ik kreeg vanmorgen weer te horen dat de dokters op de scan gezien hebben dat alles nog steeds rustig is en dat ik weer een halfjaar mag wegblijven ik ben daar heel dankbaar voor. Sjalom. Martin |
Fijn voor je, gefeliciteerd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 18:20
|
|
|
Dat ik vandaag weer thuis mocht komen uit het ziekenhuis en dat het ontlasten van het abces geslaagd is!
Weliswaar heb ik de komende 1,5 week nog wel een extra drain erbij, maar ach...dat mag de pret niet drukken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 12:13
Onderwerp: relatie nemen met iemand die autistisch is
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik herken er veel in van mijn eigen situatie... Na mijn scheiding (ex waarsch...licht autisme) is er nu bij de dochter van 20 PDD-NOS vastgesteld.... Moet enorm voor haar vechten...qua werk...uitkering...maatsch werk enz...enz... Herinneringen komen erg boven uit de laatste periode dat we nog thuis waren.. Geduld...heel veel geduld...maar het is zo moeilijk!! |
Heel veel sterkte, zal voor jullie bidden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 08:48
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Een week na de 24??? Dan moeten we echt in de winterkleren duiken...en dan moet iedereen een BBQ meebrengen anders gaan we met wintertenen naar huis... |
Frank, wat ben je toch een aansteller, ben jij nou een vent?
Ik ga voor de 24e. Uiteraard nog ff aankijken hoe mijn fysieke gesteldheid er dan aan toe is. Maar als het enigszins kan, wil er graag een keer bij zijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 08:36
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Lisa!
Een fijne dag vandaag en Gods zegen voor het komende jaar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 08:33
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Ik kreeg vanavond een mail dat mn vriend in Frieland 8 chemo.s moet krijgen en dat is niet best ik heb ooit bij mn vader gezien wat het te weeg brengt . Ik wil hem alle sterkte wensen en de kracht van onze GOD.s. Sjalom. Martin |
Sterkte, Martin!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 12:59
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hele leuke!!!! Net zo iets als(helemaal goed schrijf ik hem niet)
Het mogelijk doen we voor u Voor het onmogelijk moet u naar een ander gaan... |
Of...
Wie geen fouten maakt, werkt niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 08:12
Onderwerp: Incidenteel en eenmalig!
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Beterschap José
Mijn hand zit al 3 maanden in het gips, ik weet niet hoelang nog. Over 2 weken terugkomen. |
Jij ook beterschap dan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 23:52
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik vind jouw idee prachtig Maak jij een nieuwe topic
Judith heeft zeker geen bezwaar. |
Ik denk er nog even over, het was nl Lisa haar idee en misschien wil Judith dit topic ook zo wel laten en dan krijg je 2 (bijna) dezelfde topics naast elkaar.
Daarnaast moet ik morgen eerst naar het ziekenhuis en daar wrs ook een nachtje blijven. Dat doe ik dus maar eerst. Mijn laptop gaat wel mee, zodat ik evt de boel hier nog wat kan volgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 23:43
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Dan maar nieuwe topic beginnen, opschonen heeft geen zin. |
Da's ook een optie.
Zullen we eerst maar ff afwachten waar Judith mee komt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 23:29
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Judth,
Het onderwerp van dit forum is overbodig.
Graag op slot
|
Ik weet niet of dat de naam van dit topic gewijzigd kan worden naar bv "welke Psalm spreekt jou aan en waarom?", anders is dit ook nog een optie. Die kant was het nl al opgegaan en ik vind dat dit topic daardoor een mooie wending gekregen heeft.
Groetjes, José
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 14:12
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|