Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:51
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
JOL252 schreef: | wat een invulling maar weer.... zucht. |
Ach Jol ik denk maar hij is niet wijzer!!! Had eerlijk gezegt wel zo'n reactie verwacht!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:44
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Ehhhhhhhhh was de zomer niet gisteren begonnen kan zijn dat ik de weg kwijt ben maar wat een pokke weerrrrrrrrrrrrr het hoost... hoost en hoost nogg eens ik wil zon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:36
|
|
|
Oke het topic gaat dus over sex voor het huwelijk....
Pittig onderwerp en wil er wel eens serieus en open op ingaan, zeg niet dat het makkelijk is maar oke
De een vind bv tongzoenen al sex en de ander vind alleen de liefde bedrijven echt sex tja meningen verschillen, ik persoonlijk vind ik dat de liefde bedrijven in de zin des woords of het nu oraal,anaal of vaginaal is dat is sex maar tongzoenen en elkaar strelen gaat me echt te ver!
En wat te denken over fantasie dan?? Ik zal mezelf als voorbeeld nemen... ik heb een moeilijke tijd achter de rug en gelukkig gaat het nu heel goed, ik heb door die moeilijke tijd heel veel steun gehad aan een goede en lieve vriend die me bijstond en er voor me was..... tja soms ga je dan als je lekker op bed ligt liggen fantaseren van hoe zou het zijn als.... maar dat hoeft niet te betekenen dat ik het ook daadwerkelijk met hem zou willen doen of gaan doen... daar zit voor mij een wezenlijk verschil in ben ik dan al bezig met seks en zondig ik dan al????
Nee ik voel me daarin geen zondaar wordt ik er opgewonden van van die ideeen ja durf dat eerlijk te zeggen, ben ik dan al een grote zondaar??
Ik kan en mag de Heere bidden een wacht voor mijn lippen te zetten en met mij mee te gaan en of Hij mij wil beschermen tegen de invloeden.
Maar als een ieder eerlijk bij zichzelf te raden gaat hebben we dat niet allemaal eens gedaan, we weten dat we zondaren zijn maar we weten ook waar het te belijden!
Heeft Hij ons niet gemaakt naar Zijn beeld en heeft Hij ins niet de gevoelens gegeven? daarmee geef ik echt geen vrijbrief om maar erop los te leven zeer zeker niet!!!
Wat ik hiermee eigenlijk wil zeggen en vragen... Ik heb nooit een relatie gehad is het dan zo vreemd dat je de ideeén en fantasien hebt?? dat je er ook eens naar verlangt om bemint te worden door een man?? Ik denk het niet denk dat het alleen maar menselijk is!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:21
Onderwerp: Cristenlijke homo´s
|
|
|
HERMAN968 schreef: | De tendens die ik merk is dat diegene die opkomen voor pro sex voor het huwelijk, ook pro homo en lesbiennerelaties zijn ? |
En waaruit maak je dit op??? Wie zegt jou wie er voor seks voor het huwelijk is en dus ook maar gelijk voor homo's en lesbienne zijn??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:13
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Lees wat er staat Jol, kunnen we toch wat mee ! . |
Wat Herman weer eens zegt is dat een Christen niet aan seks mag denken blijkbaar of te wel zoals ik het lees lijkt het alsof alleen Herman de enige christen is hier droom verder zou ik zeggen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:11
Onderwerp: Onbewust een ander ………………………………
|
|
|
YES356 schreef: | Wat bedoel je precies Herman met deze zin en bedoel je die uit liefde en opbouwend? Geef op die ene vraag eens een antwoord! Wil je?
Ik heb ruim anderhalve dag de tijd genomen om de blauwe teksten van je te lezen. Die na mijn postings kwamen en nog meerdere.
En heb bij elk stukje bidden gedacht dit zal hij uit liefde en opbouwend bedoelen. Dat denk ik ook biddend bij dit stukje. Dat je het uit liefde en opbouwend bedoeld! Dus ben benieuwd naar je antwoord.
Mocht het niet liefdevol en opbouwend bedoeld zijn wil ik je vriendelijk en toch duidelijk verzoeken op te sodemieteren en ergens in een zandbak te gaan spelen oid.en hier dan verder niet een onderwerp te verstieren!!
YES die patatten best lekker vind |
Kan alleen maar zeggen AMEN!!!! En Herman doe er eindelijk eens wat mee!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 16:37
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
PETRA411 schreef: | fijn, dus binnenkort kan ik weer goede bijdragen van jou lezen. En weggaan heeft geen nut, dan gaat herman gewoon met een ander verder. Ik heb de indruk dat frank het nieuwe slachtoffer gaat worden op het topic sex voor het huwelijk. herman vraagt hoe hij god kan eren en tegelijkertijd.....blabla dus zie het al aankomen. |
Als ik alles zo eens heb gevolgd moet er allicht een slachtoffer zijn bij hem! Eerst was het een vrouw en die is weg en nu Yes nou neem maar van mij aan die gaat NIET weg!! En Frank ach die staat ook zijn mannetje wel Er is er maar een die denk ik hier moet verdwijnen voor de rust en denk dat ik geen naam hoef te noemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 16:33
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Vroeger werkte ik bij een groente man En ik kon in die tijd me nog wel is zonder dat ik het echt in de gaten had..mij dom houden of voordoen.. Dus vroeg de man die daar ook werkte regelmatig of ik een onsje ooievaarskuitenvet wilde halen in de keizerstraat hier in Scheveningen.
Weet je dat ik soms toch twijfel,of het nu echt bestaat?.. |
Nou je het zegt! Ik ben hier door een bewoner mee in het ootje genomen tenminste dat dacht ze! Ze vertelde dat ze elke dag werdt ingesmeerd met ooienvarenkuitenvet ja a me hoela dacht ik dat bestaat niet, maar ja ze werdt wel dagelijks ingesmeerd met een zalfje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 15:18
Onderwerp: Onbewust een ander ………………………………
|
|
|
XABIA794 schreef: | ik vind het juist een heel possitief topic. uiteindelijk is het moedig om na een gebeurde situatie een open deur te plaatsen voor herstel. Dat is ook de houding die men als christen zou moeten kunnen stellen. We hebben hier al zo vaak de ervaring gehad, dat er onenigheden komen door onuitgesproken frustraties of interpretaties, die dan achteraf gezien op tijd hadden kunnen voorkomen worden. We zijn hier met een hele hoop mensen die allen verschillen in beleving, interpretaties, grenzen en ............. meningsverschillen zijn onvermijdelijk, maar ze zijn wel nuttig om als christen te oefenen in bijvoorbeeld communicatie
we moeten toch niet gaan verwachten dat we alleen nog maar mogen praten over welke saus we op onze pattaten hebben gedaan |
Juist Xabia volledig met je eens!... Ik vind het een goede en open houding en getuigd zeker van menselijkheid...' Hoe vaak gebeurt het niet dat je perongeluk iemand kwetst? of dat iemand je gaat mijden?? ik volg Yes zijn voorbeeld en als ik onbewust iemand kwets mail me gerust!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 13:38
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Wat ik vandaag heb gedaan is weer een abbo genomen op cm na 10 weken weg te zijn geweest
Hoop dat ik er geen spijt van krijg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 13:37
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Er veel forumpolutie is. |
En die voor sommige mensen ook echt nodig zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 13:35
|
|
|
Pfffffff ik ben ruim twee maanden weg geweest van CM maar met stijgende verbazing met regelmaat het forum gelezen....
Mijn gevoel hierbij? het lijkt wel een kleuterschool geworden het liedje wat in mijn hoofd omhoog kwam was: Klein klein kleutertje wat doe je in mijn hof
Zoals een volwassen man een andere man zo gigantische loopt af te zeiken op zijn eerlijke en oprechte reacties in dit topic (en andere topics)is ronduit zielig te noemen!! Dan zeggen kom eens voor je mening uit terwijl jezelf alleen maar met teksten kan gooien en met ouweneel loopt te knallen!!
Herman ik kan maar 1 ding zeggen! Ga bij jezelf te rade gedraag je als een volwassen man en draag bij aan de topics maar niet om een ander ontzettend te zieken!
YES ga vooral door met je bijdrage's de jouwe dragen welzeker heel veel bij en ik weet dat je je echt verdiept in een topic voordat je wat plaatst!
Yep ik ben er weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 13:30
Onderwerp: Cristenlijke homo´s
|
|
|
YES356 schreef: | Om hier iets neer te zetten kan ik denk ik de mensen die het aangaat heel makkelijk kwetsen,in een hokje plaatsen oid. Ik las wel een mooi artikel dat ik graag met hen wil delen.
Homo en Christen, ja dat kan!
Homoseksualiteit is binnen Christelijk Nederland nog altijd een lastig onderwerp. Er rust nog altijd een soortement taboe op dit onderwerp. De redenen hiervoor zijn: onwetendheid over het onderwerp, onzekerheid over eigen identiteit of kennis over het onderwerp en homohaat.
Vanuit deze redenen geredeneerd is het voor een Christen homo haast onmogelijk om deel te hebben aan het gemeentelijke leven. Mag een homo met partner zondagsschoolactiviteiten doen? Mag een homo deelnemen aan het Heilig Avondmaal? Mag een homo zich laten dopen? Mag een homo preken? Of de stoelen klaar zetten en corveediensten draaien?
Ik denk dat de Bijbel heel duidelijk is over wat wel en niet mag. Maar voor we op deze vragen een eerlijk antwoord kunnen geven, moeten we eerst het een en ander uiteenzetten. Als heteroman vind ik de bovenstaande vragen eigenlijk bespottelijk. Want wat maakt een hetero, die zondigt, zo verschrikkelijk anders dat hij, zo zondig als hij is, wel al die dingen mag, en een homo die ook zondigt, niet? Ik bedoel wie bepaalt gradaties in de zonde? Is een leugen minder erg dan stelen? Is slaan erger dan schoppen? Is een hetero minder zondig dan een homo? Nee. Elke zonde leidt tot de dood en de Here God haat elke zonde.
Homo’s en hetero’s zijn allen even zondig en kunnen beiden het Koninkrijk van God niet ingaan, zonder Wedergeboorte. Wedergeboorte is er voor homo’s en hetero’s, namelijk alle mensen.
Joh. 3:16 Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij Zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een ieder die in Hem gelooft, niet verderve, maar het eeuwige leven hebbe. |
Mooi stuk Yes, en idd erg waar zijn wij als hetero zoveel beter dan homo's?? Ik mag dit stuk liever lezen dan alles van ouweneel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 19:35
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...is het dan niet zonde dat je geld betaald om op CM rond te hangen? |
daarom ga ik ook er maar een poosje vandoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 19:33
|
|
|
LEANNE226 schreef: | En jij gaat ook nog weg Heel jammer maar begrijpelijk......komt helemaal goed met jou |
Zekers komt het goed met me hoor Ach we hebben elkaar nog op hyves
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 16:59
Onderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?
|
|
|
WILLEM618 schreef: | De boot op??? Het is op de hei hoor. Weet niet of boten daar wel blijven drijven, of verwacht je zoveel regen?
|
Nou als het zo blijft regenen zoals het nu doet ken je de boot wel meenemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 16:58
|
|
|
INGE721 schreef: | Ik twijfel niet aan de grootheid van God....
Evenmin aan Zijn Wijsheid.............
Maar ik erger me aan mensen die roomser willen zijn dan de paus.
|
Mag ik me hier even geheel en al bij aansluiten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 10:14
|
|
|
[quote=INGE721]
Dank je wel Inge
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 10:12
|
|
|
MARSJG370 schreef: | welke kanjer van een vrouw wil mij aftuigen, dan tuig ik haar wel op!!....
Wat voor huisdieren mogen er mee?? ik heb nog een lama in de achtertuin, is die ook gewenst??? en voor frank heb ik kippen, moet ie ze wel ff zelf nog slachten voor op de BBQ!!..... |
Zeg het feit dat je lief moet werken is geen vrijbrief voor jou om maar los te gaan he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 10:09
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Heb vanmorgen aangifte moeten doen van stalking en huisvredebreuk en nog een heel aantal andere dingen School gisteravond in rep en roer(tis die glurende puber weer),mijn kinderen over de rooie.......pffffff wat zijn er gestoorde gekken op de wereld!
Ik lijk onderhand wel een drama-queen,normaal is het hier heel rustig en vredig hoor |
Mmmmmmm gezellig is anders he!! Sterkte ermee!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 13:08
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Volgens het KNMI ziet het er voor zaterdag niet zo goed uit...80 % kans op regen...paraplu's en een tent zullen geen overbodige luxe zijn...ben eens benieuwd hoeveel er van dat lijstje nog gaan komen met zo'n vooruitzichten |
Kijk eens even naar de goede weersverwachting meneer!!! Vanmorgen gekeken! 24 graden en 40% kans op regen wel wat anders dan die van jou he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 13:06
Onderwerp: vrouwelijke aantal overschrijdend ten opzichte mannelijke
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Er zijn ook mannen die in deze dingen veel beter zijn dan vrouwen...beetje te algemeen.
Vrouwen zijn emotionele vulkaantjes, die denken niet maar voelen alleen.
Vrouwen vinden praten over problemen belangrijker dat het oplossen ervan.
Vrouwen zijn niet geïnteresseerd in de wereld, hun belevingswereld beperkt zich alleen tot kinderen, kleding en kerels.
Moet ik nog doorgaan?
Ik word af en toe niet goed van die domme opmerkingen die hier door vrouwen gemaakt worden. De realiteit is dat we elkaar nodig hebben en de één is niet beter dan de andere... |
Zo maar wat je hier schrijft gaat een beetje de perken te buiten chat en dat weet je!!! Ik herken mezelf totaal niet in de dingen die jij hier omschrijft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 11:00
Onderwerp: vrouwelijke aantal overschrijdend ten opzichte mannelijke
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Er zijn vrouwen die beter in het huishouden zijn dan mannen... Er zijn vrouwen die beter kunnen multitasken dan mannen... Er zijn vrouwen die dingen beter kunnen organiseren dan mannen... Er zijn vrouwen die beter kunnen luisteren dan mannen...
Moet ik meer dingen opsommen? |
Ik zeg maar zo ik zeg maar niks
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 10:21
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...het is altijd wat met jou...je moet het zelf maar weten maar als je komt mag je mijn nek masseren...ik heb jouw voeten ook dikwijls onder handen genomen... |
In je dromen zeker????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 april 2012, 17:18
|
|
|
Nog twee daagjes dan verloopt mijn abbo, ik zal niet verlengen! Heb hier bijna twee jaar gezeten en veel mensen leren kennen en veel vrienden gemaakt
Maar om eerlijk te zijn vind in de sfeer in de lobby en op het forum de laatste maanden niet echt om blij van te worden dus tijd om even afstand te nemen!
Ik kom vast wel weer eens langsschuiven eens kijken hoelang ik zonder cm kan!
Het ga jullie goed, God's zegen op jullie levensweg! Groetjes Erika!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 april 2012, 17:14
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik moet er een beetje om grinniken, dat je al een aantal dagen van tevoren kijkt welk weer het worden gaat, frank. mocht het gaan regenen, dan gaan er gewoon een stuk of vier feesttenten mee, en zetten we alles onder dat feestelijke dakje.......
weet je nog dat ik vorig jaar die grote 8 persoonstent meenam (waarvan de staanders iemand bijna zijn mannelijkheid gekost hebben)?
regen of niet; het wordt gewoon een feestje!! |
Ehhhhhh wie informeerd er gebruikelijk al een week van te voren welk weer het in deze regio gaat worden
Jups haar naam begint met een H
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op dinsdag 24 april 2012, 17:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 april 2012, 09:15
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Aan de neerslagkans te zien zullen we wel tenten nodig hebben... Of we kunnen allemaal in de wagen blijven zitten en er een drive-in picknick van maken...dat is ook weer eens iets anders Zonneschijn (%) 20 Neerslagkans (%) 80 Middagtemperatuur (°C) 11/16 Windrichting NO Windkracht (bft) 3 |
niet om het weer maar weet niet zeker of ik kom!!
|
|
Naar boven |
|
|