Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 15:18
Onderwerp: Het glas is halfvol...
|
|
|
WILLEM618 schreef: | Ben erg blij dat jij dit soort refo-lectuur te lezen krijg Willemijn
Blijkbaar is de refo-hoek bij jou in de gemeente van een soort, waar zelfs ik me thuis zou gaan voelen. |
DANK WILLEM.....!!! (Voor dat kerkblad...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 14:51
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...geweldig??? Weet je hoeveel fanmail ik kreeg??? Ze wilde allemaal een wijs antwoord van mij, wat ik ook gaf, en een foto met handtekening... |
Dat waren goede tijden Frank!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 14:47
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Shanita, wordt het niet eens tijd om los te laten, naast je neer te leggen en door te gaan? In weze ben je nu net zo erg bezig... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 13:43
Onderwerp: gehoorzaamheid
|
|
|
Heerlijk...als er in een droge...hongerige tijd....ineens WOESTIJNVOEDSEL komt.... Dank je Willem...!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 13:41
Onderwerp: Het glas is halfvol...
|
|
|
Ik eet het....het is nu even WOESTIJNVOER!!!!!(de woorden van W)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 13:35
Onderwerp: Het weer
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hm, hier dreigt momenteel weer vanalles, zal ik het jouw kant op blazen? |
En dan zij weer naar Zeeland zeker??? Daarnet scheen warempel het zonnetje...nu alweer niet meer, maar koud is het helemaal niet...
Heeft het zin??? Ramen zemen??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 13:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dat zou ik aan jullie moeten vragen: Hoe bevalt het om met mij als sacraal en normaal mens kennis gemaakt te hebben? |
Ach...Frank...de meeste dingen wennen...(na lange tijd)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 13:30
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Er is een boek over: Room at the top. De Stichting Pandora had in 1974 een poster: Ooit een normaal mens ontmoet? En, beviel het?
Thomas. |
Die kreet op de poster...vind ik geweldig!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 13:26
|
|
|
WILLEM618 schreef: | Kan helaas niet zeggen dat het voelt als krijgen. Soms nergens geen uitweg meer te vinden, lege handen, geen uitzicht op verandering. Elke ingeroepen hulpt word afgeslagen, wat ik ook voor betreffende persoon heb betekend in het verleden. Stond altijd voor iedereen klaar, zelfs ten koste van mezelf, maar had zelf hulp nodig, en werd afgewezen. Bidden leek geen zin te hebben, God leek stil, niets te zien, elke hoop op hulp door mensen van me afgepakt zo voelde het. En voelt dat als kind van God te zijn? voelt dat of ik gezien word? Nee, voelde zo, dat het alleen maar enger en enger werd. Het enige wat ik moet zeggen hierin, dat er altijd, hoe vreemd het ook klinkt, echt altijd, een hoop aanwezig was, hoe klein ook, dat God ZOU helpen. En dat het niet eindeloos zou duren, zonder dat ik daar ook maar de minste verklaring voor had. |
Kijk...en dat bedoelde ik.... Soms is het best moeilijk als God zegt..... NA DEZE...zul je het verstaan!!!!!
(Wij mensjes,,,WILLEN FF NU!!!!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 13:22
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Vrouwen MOETEN niet alles, vrouwen weten gewoon nagenoeg alles.
En ehm..... geef je je banksaldo er ook ff bij, FrankT? We moeten natuurlijk ook ff weten wat de actuele stand van zaken is, voor er tot actie overgegaan wordt |
Pinpascode en saldo is best belangrijk.... Stuurt Frank dan nog wel even zijn pinpas op???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 10:50
|
|
|
Maar Xabia.....je zegt ""gekregen""... Dat begrijp ik....maar op dat moment...als je woestijntijd BELEEFD...zie je dat dan ook als KRIJGEN????
Immers...een woestijntijd voel je dan vaak op dat moment...als DROOG...DOR...en je zoekt naar WATER....
Begrijp je wat ik bedoel????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 22:22
|
|
|
Haha...hier ook droog....
Heb die regenbui naar het noorden gestuurd.... Scheelt vanavond weer...geen planten water geven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 20:02
|
|
|
VISSER278 schreef: | 't is wéér raak he met het weer. |
AWWEE...JA!!!!
t Zah vuuftien kilemeter varder nie ars wezen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 19:27
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ach, ik heb 't al weggehaald voor de vrede omdat jullie 't niet oke vinden. ik ben vrij eerlijk, als ik iemand mag is dat ook echt zo en altijd, en andersom ook.
Ik hou niet van verborgen boodschappen met insinuaties en elke keer
hetzelfde. |
Je haalt het weg omdat WIJ het niet oke vinden??? Das helemaal erg!!!! Je scheld niet iemand uit!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 19:20
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Herman heeft de gave dat sommige een hekel aan hem krijgen, en het zieke is dat ie daar ook van geniet. met z'n forumpolutie en goedkope waterdagers van de goegemeente etc.
Elke keer dezelfde soort postings met insinuaties....
Wat ben ik blij dat ik niet met zo'n randdebiel als jou hoef om te gaan in het dagelijks leven, H.
Prijs de Heer! |
Ik kan veel hebben...maar waar ik echt niet tegen kan...is iemand hier openlijk op het forum uitmaken!!!!!!!!!!!!!!
IK VIND DIT NIET KUNNEN!!!!!!!!
En dan nog PRIJST DE HEER...er achteraan gooien.... Ga je toch schamen...zijn jullie volwassenen???
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 5 juli 2012, 19:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 12:36
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Gezien je leeftijd...Roelande....uhmmm...ja het kan...het mag... Maar ik heb echt een verkeerd richtings gevoel...
Heeft niets met richtings gevoel te maken....maarre... Maak net een blikje open voor een salade....met een ringetje eraan je weet wel....De ene moet je omdraaien...de andere niet.... En dan trekken....BLOED AAN DE PAAL!!!!! Flinke jeps in mijn vinger....vrees niet dat het allemaal gaat lukken vandaag...ik bedoel...dat dit het laatste is...wat verkeerd gaat...
Toch maar weer terug naar mijn afdakmijmeringmeditatiehoekje???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 11:48
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
Jij...weg??? Alweer??? ZAPPER!!!!!
Ik ken je...je komt terug, maar begrijpelijk...dat je even de zomer voor jezelf neemt...zal je missen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 11:24
|
|
|
Xabia...ik geniet van je woorden....je bijdrages...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 11:22
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Net een half uur naar m'n werk gereden voor een gesprek om er vervolgens achter te komen dat het gesprek pas vanmiddag is Erger is nog dat de tijd van vanmiddag gewoon in mijn agenda staat... |
Niet leuk, maar gelukkig zijn er ergere dingen... Voortaan je agenda open neerleggen????
Moet je van mij een stunt horen??? (is al geweest hoor)
Op een ander station als in mijn woonplaats opstappen....(ik heb echt een richtingsgevoelsprobleem) De trein ingaan....en vervolgens tot ontdekking komen...dat de trein weer richting mijn woonplaats rijdt!!!!!!!!!!!!
Pas gebeurd!!!! Josina...van jouw durf ik het niet te zeggen, maar ik weet het.... Soms...denk ik...kan toch merken dat ik geen 40 meer ben...
Geneer je niet...samen met mijn dochter heb ik er naderhand hartelijk om gelachen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 11:07
|
|
|
God verlaat niet ...wat Zijn Hand ....begon....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 11:04
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Oh bah, beterschap, Zee!! Hopelijk knap je gauw weer op!
Hier is het alweer een prachtige zomerse dag, nog steeds kurkiedroog. Planten vanaaf maar es van wat water voorzien, als de regen dan nog niet gekomen is. |
Nu geloof ik dat het echt niet eerlijk is...want hier valt alweer regen...het is niet veel...en mijn meditatie hoekje blijft droog...maar helemaal geen zon Steen...maar ook helemaal niet koud...en ben ik tevreden want ik denk dat het benauwde weer mij de das om heeft gedaan...
Ziekies valt mee hoor....we hebben het hele weekeind nog hoor..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 10:50
|
|
|
Niet doen Petra...dan zegt een mens misschien weer dingen...waar hij of zij later spijt van heeft... Zoek even iets anders...das misschien beter...
Is geen dwingend woord hoor maar een liefdevolle vermaning... Soms zijn we hier gekluisterd aan een pc...aan een forum...aan Cm... Niet altijd goed hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 10:25
Onderwerp: Cristenlijke homo´s
|
|
|
Juist...die hand in eigen boezem... Kon wel eens wezen...dat het erg ""melaats "" is ja....
En dan zwijg ik...elke dag heeft genoeg aan dat eigen kwaad..van mij ja...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 09:48
|
|
|
Bedoel je mij Petra??? Nee toch???
Het was als bemoediging bedoeld voor Josina hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 09:46
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
INGE721 schreef: | Het zijn kamerplanten, zou het dan ook helpen? |
Vroeger was het middeltje...groene zeep met spiritus.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 09:43
|
|
|
TINK100 schreef: | geen druppel is er hier gevallen......het is niet eerlijk verdeeld in nederland......
maar, het is wel lekker warm en dus is het buiten verteoven bijzonder aangenaam.... |
Is waar...probeer ik ook...buiten....moet in de buurt van de w.c blijven...ben ziekies thuis...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 09:32
|
|
|
TINK100 schreef: | hier ook niet...en ik maar water naar buiten brengen bij mijn plantjes...... |
Dat hoefde ik dus ECHT niet meer te doen...het dreef hier!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 09:27
|
|
|
Als Jezus in je leven is gekomen Josina...dan veranderen toch dingen??? Dan veranderd een mens toch ook??? Dan wil jij die oude manier van leven niet meer.... En als je dan vraagt om alles wat verkeerd is geweest..dan is er vergeving...altijd bij HEM geweest...
Maar wil dat zeggen dat ziekte...ongeval...en andere zaken....voorgoed voorbij zijn??? O. nee....!!! Maar je mag dan toch weten dat er een Helper is... Hier op aarde zal dat volmaakte leven niet zijn... Immers God spreekt zelf van moeite en verdriet!!! Maar Hij heeft beloofd...gezegd....dat we dat allemaal in ZIJN Handen mogen leggen... En dan nog...(ik wel hoor) struikelen we dagelijks in veel dingen... Soms hebben we dan even een ""wenkje"" nodig van Zijn Alvermogen...
Dat doet God niet uit wraak...of uit lust tot plagen... Nee...opdat we ons oog maar op HEM mogen slaan...
Dan beloofd God ons ook geen ""kalme reis"" op deze wereld.... Maar wel een behouden aankomst... In de wereld zul je verdrukking hebben...(misschien om je geloof...misschien dan ook die ziekte) Hij beloofd....Wie Mij zoeken...zullen mij vinden... Maar dan moet ik ook ZOEKEN...niet afwachten...
Zeg ik niet speciaal tegen jouw...is voor ieder mens... Omdat het Gods woord is...
Ik denk dan vaak aan Job... Moet je toch niet indenken dat het MIJ zou moeten overkomen(wat wel kan) ""Zegen God en sterf..."" opperde zijn vrouw!!!!
Zijn woorden waren... ""Zouden alleen de goede dingen van God komen...en de kwade niet""
Job bleef volharden in het vertrouwen op God... En het kwam goed....
Soms zeg ik weleens...Jobs geduld...heb ik niet... Salomo"s wijsheid ook niet...
Maar al wat mij ontbreekt...(zegt God) Schenk ik je...zo je er om smeekt....
MILD EN OVERVLOEDIG!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 00:37
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ow zit hier nog buiten Tis gewoon te warm om naar bed te gaan |
Ik was ook buiten...onder mijn afdakkie...in mijn meditatiehoekie...
|
|
Naar boven |
|
|