Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 14:38
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Koop elders niet, wat uw eigen dorp u biedt.
Oproep van de burgemeester van Reimerswaal om boodschappen zoveel als mogelijk te doen bij de eigen middenstand die het vaak niet makkelijk heeft. Niet voor elk wissewasje naar de omliggende steden waar het een duppie goedkoper is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 14:00
Onderwerp: 21 aug. MOSSELDAG YERSEKE
|
|
|
HANNAH810 schreef: | en die anderen mogen dan meeleven met de nood in jouw knip?? |
Precies, jij hebt het helemaal door. Dan is alles weer in evenwicht he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 12:00
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | P R O F I T E U R!!!!! |
Nee , nee,, dat is inspringen op de behoeften van anderen in nood.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 21:37
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hmmm.........ik ben DOL op glibbers!! |
Zal ik de volgende pn voor jou rauwe oesters meenemen dan? Is weer eens wat anders dan plakplolussen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 21:32
Onderwerp: ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | haha, ja tuurlijk hoor suus!!
(hallo zeg!! ik ben nog druk met bijkomen van alle indrukken van de vorige picknick, hoor! )
roep eens een datum, suus? |
Sorry, ik ben suus dan wel niet, maar je hebt de keus uit 4 Hannah. Als je in sept. wilt natuurlijk.
3....10...17...en 24 sept. Dat moet toch te doen zijn he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 21:27
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dat zijn die dingen die door je keel glibbern |
Nee hoor.....dat is de 3e zaterdag van augustus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 21:25
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Wilt jij ons ophalen en wegbrengen naar station? |
Heb jij last van busziekte ? Maar dat wil ik best doen , ik weet de smokkelweggetjes naar Yerseke ook wel , dus geen probleem. Nog meer gegadigden? Niet allemaal op het zelfde tijdstip aankomen , want zoveel kunnen er niet tegelijk in mijn bolide.
Visser, ziet al een bijbaantje voor die zaterdag, met een dikke knip.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 09:43
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
[quote=FRANKT627]Ook ik ben te prooi gevallen aan zo'n flitsende paal
.pffff, 38 euro omdat ik 6 km te hard reed...
Onbegrijpelijk.....onbegrijpelijk.....onbegrijpelijk.....visser,die dáár totaaaaaaaaal niks van snapt.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zondag 7 augustus 2011, 09:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 09:41
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dat slechte moment moet misschien nog komen, Zeeland, nadat je Sus en Visser op bezoek hebt gehad. |
Wil jij je er even niet mee bemoeien ja?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 09:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb even de site bekeken van de mosseldag en het lijkt me wel leuk. Het zal alleen wel een probleem worden om een parkeerplaats te vinden. Ik moet nog uitzoeken of er ook een treintje die kant oprijdt. Dat is misschien makkelijker. Nou ja, als ik kan komen natuurlijk want het hangt af van het weer en nog iets |
Zelfs met o.v. is er aan je gedacht. Ik weet alleen niet of er bij jou in Brabant ergens een trein in de buurt komt. Maar anders kan je met de trein naar station Kruiningen-Yerseke , en vandaar pendelt er een bus heen en weer . Dus.....simpeler kan niet, toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:44
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Jakkes,
geef mij maar biefstuk |
Verwend jong
Maar het is niet alleen om de mosselen te doen, ( ja, bij de belgen misschien wel) maar er is die dag van alles te doen in Yerseke. Mega grote braderie door heel het dorp, gratis meevaren op de Oosterschelde ( kans om zeehonden en bruinvissen te zien), kermis, vuurwerk, taptoe, etc, etc.
www.mosseldagyerseke.nl
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:32
Onderwerp: lekker swingen als christen in een discotheek ?
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Visser Dan moet je wel kunnen dansen maar ik heb geen ritme gevoel in mn benen ik heb ooit een keer languit gelegen met de danslerares want die wilde me de tango leren terwijl ik had gezegt dat ik helemaal dat gevoel niet had maar ze wilde tenoverstaande van de groep laten zien hoe het wel moest met allegevolgen van dien dat ik gelijk de boel afgezegt want je lag daar echt voor Jan met die. Sjalom. Martin |
Martin, misschien is het volgende dan een goeie optie voor jou. Daar kan je dansen , zonder dat iemand zich aan je stoort of jij aan iemand anders.
http://www.youtube.com/watch?v=MTVnMO6cRfg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 21:34
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Weet je wat Suus??? Jij komt naar mij...en ik nodig Visser uit.... Hij zorgt voor de bolus...en ik voor de koffie.... Doen we eff een CM dagje...alleen zonder hei dan!!!! Slapen is geen probleem... We sturen Visser naar huis...die zijn bed is hier toch dichtbij...!!!
(Eigenlijk geen slecht moment van de dag, maar wel goede gedachte) |
Wouwwwww. Maar dat is een beste optie van je Zeeland. Kreeg vandaag nog te horen van Dennis dat ik iedereen wakker snurkte.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 17:31
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Zeg Visser... geldt dat ook mocht ik eens in Zeeland zijn ? Overigens nog bedankt voor je pn bolus... |
NATUUUUURLIJK Suus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 17:21
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Begrijp me niet verkeerd. Zeeland is denk ik een rustige streek, heerlijk !!
Maar wat voor contacten heb ik in Zeeland ? En is er ooit wel eens een C.M.-uitje georganiseerd in Zeeland ???
Dus nee, liever niet... |
Maar Suus.......je kent mij toch?
Een CM-uitje??? Suus , ik zal je zeggen, ik heb er wel eens over nagedacht. Maar ik denk dat voor velen idd. de afstand een probleem wordt. En als ik zie hoeveel mensen uit deze regio lid zijn op CM..... Heb net even gecheckt.....mannen en vrouwen in de leeftijd van 18- 99 jaar.....precies 80. Dat is ... bijna 5 % ? Dus een uitje in Zeeland , dat lijkt me geen haalbare kaart. Maar mochten er zijn die de afstand géén probleem vinden, visser staat er wel voor open om wat te organiseren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 17:08
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Grijze kop...zwarte kop...het is allemaal oke!!! Azze meh lief benne!!
Er is vanavond vuurwerk te zien he...op de webcam in Vlissingen...wist je dat?? |
Grijs en niet lief.....kan dat ook? Want daar kom ik wel voor in aanmerking. En dat vuurwerk.....ik wist het wel maar heb het niet gezien. Was om 00.45uur en toen had mn bed allang geroepen. Heb wel mn buren horen thuiskomen, die gaan ieder jaar naar de nachtmarkt ....schijnt toch wel iets bijzonders te zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 17:00
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik kom je versterken met mijn woorden hoor!!! Zeeland is oke...(niet ik maar de provincie!!!) Ik kom er niet vandaan...niet mijn geboortegrond maar het is hier geweldig.. Maar ja ik voel ook net als Visser de verbondenheid met het water...en de natuur. Die hebben ze in het hoge noorden ook...(de natuur dan) Maar op watergebied is het hier zeer relax wonen en frisse lucht snuiven!!!
Genoeg plaatsen om te ontspannen. |
Haha.....zo mag ik het graag horen, Zeeland.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 16:44
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Hoi, Mailen lukte ook niet ? ik kreeg alleen een onderwerp Als je wilt pvchatten lukt dat nu wel, zie wel dat je inmiddels bent uitgelogd. Ik denk overigens niet dat ik nog in 1 kamertje wil leven. (Heb er hier 2). Maar toch bedankt voor het aanbod. Zeeland is mij ook te Zuids haha... Bovendien kan ik hier voorlopig niet weg, helaas. |
Suusje, let op je woorden he!
Weet je wel hoe mooi het is hier in het zuiden des lands? Oke, nu even niet zo.... ben al 4 keer uitgeregend vanmiddag, maar.....als je één keer bij zeeland ben geweest , dan ben je gelijk verkocht . DE provincie , waar geen enkele andere tegen op kan. En mocht je toch nog van gedachten veranderen en je gaat een keer logeren bij Zeeland, dan kom je toch wel een keer een bakkie doen zeker?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 23:35
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Een spoortje grijs tussen een zwarte kop staat juist zo lief!!!! Charme!!! Maar ja dat is mijn mening... Ikzelf heb ook nog vrijwel geheel mijn eigen kleur...maar zie nu dat de grijze gloed wel erg hard gaat... Zou het altijd van verdriet en zorgen zijn...? Nee toch?? Alhoewel ik ken een vrouw van mijn eigen leeftijd die inderdaad een jaar had van veel zorgen en verdriet... Maar ook dan geheel van zwart naar grijs ging... |
En een heel klein spoortje zwart tussen een grijze kop?
Is dat ook charmant? Kwestie van gewoon NIET in de spiegel kijken, zie je er niks van ook.
Visser, bij wie die enkele grijze haar nog geen pijn doet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 22:54
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | Mosselen... |
Mosselen.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 22:52
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
alles ist bessr in Deutschland, selbst den 5 august.
Pieter.......Gratuliert mit ihrem birthday
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 22:40
|
|
|
Zaterdag 20 aug 2011 is het weer zover: MOSSELDAG IN YERSEKE
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 18:30
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | Opnieuw op de persoon gerichte kritiek, niet aan de persoon zelf gericht maar tegen derden en heeft niets te maken met het onderwerp... |
Mariska schreef: Klopt als een bus , visser.
Wat zie je dat ik niet zie. Ik zie hier totaal geen op de man gerichte kritiek. Niet op de persoon zelf gericht?????????? Mn naam staat er zelfs nog bij.... VISSER. Beetje beter lezen dus.
En wat visser dus schreef, waar mariska op antwoordde ...... nou dat was dus wel helemaal on-topic. Visser schreef nl. over schelden op elkaar , verketteren. En toen ik dat gelezen had in al de topics was dat echt geen heerlijk moment, ik zal je zeggen.....ik kotstte er bijna van.
|
|
Naar boven |
|
|