Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 maart 2012, 04:11
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Moet hij dat nu hier neerzetten? Wees blij dat hij weer ontstresst is.....W hoeven niet alles te weten toch? |
En toch stiekem hopen dat Visser verteld waarom hij zo gestressd was...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 maart 2012, 04:07
Onderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
|
|
|
JOS689 schreef: | zijn we hier met volwassenen of met kinderen ? |
Kinderen, volwassenen, kletstantes, zeurpieten (m/v)...het is hier allemaal te vinden op CM...
Hoezo, christianmatch is maar een hele kleine kan voor een vaste relatie? Je moet gewoon bij je eigen soort gaan zoeken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 maart 2012, 12:15
Onderwerp: ziekenhoekje
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik ben erg blij dat ik weer thuis gekomen ben na 1 nachtje in het ziekenhuis Dordwijk te Dordrecht gelegen. Herstel van mijn heup gaat heel snel, na het verwijderen van het stukje bot en overgeplaatst naar de duim. Herstel van mijn hand gaat heel lang duren want er zit ook metalen plaat in met 3 schroeven. Dat moet bij de volgende operatie verwijderd worden als de botten weer sterk genoeg zijn. Iedere 6 weken controle na het maken van röntgenfoto`s en ook nieuwe, door mij gekozen gekleurde, gips. |
Herman, je kan ook een Blog starten en daarin al je medische en andere ervaringen in meedelen. Je kan ook in een blog foto's plaatsen...wees creatief, schrijf een blog...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 maart 2012, 11:25
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Niet te jaloers he??? |
...waar moet ik dan jaloers op zijn? Op een wurgfoto? Een hospitaalbed? Of een wc-foto???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 maart 2012, 22:42
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
VISSER278 schreef: | Daar hebben wij mannen nou helemaal nooooooooooooooit geen problemen mee. |
Dus, je had enorm veel problemen dan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 maart 2012, 22:40
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik heb een pak gekregen voor brownies... Ook alweer zo akelig lekker... Zat een karton bij om zelf te vouwen tot soort cakeblik...
Mmmm ...past niet ik de magnetron... |
Moet je maar een grotere magnetron kopen anders is het zonde van brownies...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 maart 2012, 22:33
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Nee Frank,
we zullen onze aanstaande trouwfoto`s niet vergeten om hier te plaatsen |
...aanstaande trouwfoto's??? Ik denk dat ik het begrijp, denk ik...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 maart 2012, 21:04
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Inderdaad Tink
Ik heb hele tijd niks te doen, hand in het gips, drain aan de heup tot maandag en loop nog niet makkelijk en nog pijnlijk |
Hou je vooral maar rustig zodat je geneest. Maar baaidewee, we hebben al verschillende foto's van je hand gezien. Ook een 'wurgfoto' en nu een foto liggende in een hospitaalbed. Gaan we binnenkort een foto zien dat je op de wc zit???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 maart 2012, 09:08
|
|
|
TINK100 schreef: | nog helemaal niks...koffie gedronken, meer nog niet |
Drink maar eerst koffie, eten doe je altijd, en dan kan je met volle kracht in je huisje aan de slag...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 maart 2012, 09:06
|
|
|
VISSER278 schreef: | Moest vandaag van de dokteres gòed uitzieken. Nou..... dat is eerlijk gezegd best goed gelukt. |
Komt vast door die strandwandelingen...
Zie maar dat je niemand anders ziek maakt met je vier russen of bacterieën...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 maart 2012, 22:13
Onderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?
|
|
|
VISSER278 schreef: | En wie neem je mee als privé-chauffeur? Is Floshke er al van op de hoogte? |
Ik ga wel met de trein...als ik ga want ik heb al niet veel zin meer door al jullie getreiter...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 maart 2012, 22:09
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
COOTJE711 schreef: | We verwachten vanzelfsprekend wel een dagverslag.... |
Ik zou graag eens een verslag van de dolfijnen willen lezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 maart 2012, 08:37
|
|
|
TINK100 schreef: | nee....maar wel hard aangetrokken...... |
...ja, en dat deed pijn tot onder mijn oksels. Had je ze nog iets harder aangetrokken zouden mijn voeten eraf gevallen zijn...en natuurlijk stond je dochter dat allemaal te fotograferen met mijn fototoestelletje dat ik al uren kwijt was...
Ik ga de 28ste wel Visser wandelen op het strand...dat is veel veiliger en zuuniger...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 23:21
|
|
|
VISSER278 schreef: | Klopt het dat ik je een week of 3 geleden in DE PROVINCIE heb waargenomen???? Of was het nu ècht Floshke? |
...waarom denk je dat ik daar was??? Niet voor mijn plezier hoor maar wel om jullie in goede banen te leiden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 23:10
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Zeeland....... ligt dat niet vlakbij België, N-Brabant enzo?? |
...Ja spijtig genoeg wel. Iedereen maakt toch eens fouten maar lief als wel zijn laten we de Zeeuwse provincie maar liggen waar ze is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 14:23
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik denk meer de hot-chick-influenza of de bieteritis, daan!! |
na het Zeeuws-ZH duo is er nu ook een vereniging van Tripel 7 en 810 die tegen deze allerliefste Belg, van hééééél de wereld zijn...,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 13:34
|
|
|
HANNAH810 schreef: | bietensalade met hot chicken............hmm wij regelen dat wel even, toch?
(tjoeke tjoek, daar komt het treintje aan.............. broem broem, garage open, daar komt de brommer.......... ) neem jij een slabbetje mee, tink? bietjes geven van die vervelende vlekken, vind je niet? |
Ik kan helaas niet meegaan op 28 april want dan heb ik griep
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 12:12
|
|
|
TINK100 schreef: | het is zij manier om te vragen of hij uit de pan mee mag eten......net als bij mij met het kipje.....
( zal er nog es een paar meenemen, denk ik) |
...breng er zoveel mee als je wilt. Ik ga niet meer eten van die gloeiend hete ei-producerende vogelbeesten...verbrande mond en dan nog een hoop domme foto's kan ik wel missen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 12:08
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
COOTJE711 schreef: | maar vervolgens 11 knipogen? Hoe verklaar je dat?? per dag/ week/ jaar? |
...hij brengt ons in een opperste stemming van blijdschap...hij telt af tot zijn abo afgelopen is...of hij telt af tot wanneer hij zijn abo verlengt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 12:06
|
|
|
VISSER278 schreef: | Als hun dan de ouwe meenemen , en we kunnen dat met gesloten beurs afhandelen, vind ik dat een geweldig idee. |
...een echte Zeeuw...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 12:06
Onderwerp: Moppen die je wil delen.....
|
|
|
VISSER278 schreef: | Een Belg spijkert zijn nieuwe vloer. Telkens als hij een spijker pakt bekijkt hij die aandachtig en regelmatig gooit hij ze dan weg. Een andere Belg vraagt verbaasd wat dat voorstelt. Volgens de eerste Belg zit bij de meeste spijkers de punt beneden en de kop boven maar er zijn ook afwijkers bij met de punt naar boven. Wat ben jij een ongelooflijke oen zeg zegt de tweede Belg . Die gooi je toch niet weg? Die kun je bewaren voor het plafond. |
-->
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 07:22
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
Hij bedoelt dat hij al 12 gelachen heeft en dat het eigenlijk niet de bedoeling was...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 07:20
|
|
|
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, regio 073, 39 jaar, met drie kinderen (6, 6 en 7 jaar) Joëlle 246, 53 jaar, regio 015 trijnie671, regio 0549, 50 jaar maria576, regio 038, 46 jaar Erika129, regio 0318, 37 jaar roos489, regio 0180, 38 jaar myrthe113, regio 075, 34 jaar xabia794, regio belgie, 48 jaar Angel086, regio 036, 44 jaar met wie kan Angel meerijden? riaatjuh149, regio 030, 49 jaar, etv met zoon (12 jaar) Tink100, regio 072, 43 jaar, evt met dochter (o.v.b.) blomke935, regio 030, 54 jaar miekjes, regio ???, leeftijd: jong
markvos129, regio 0548, 32 jaar bert364, regio 0321, 42 jaar met zoon (10 jaar) willem618, regio 0344, 43 jaar, met drie kinderen (15, 13 en 8 jaar) henkeman339, regio 596, 38 jaar heeft nog ruimte over in de auto frankt627, regio 076, 48 jaar harald940, regio 038, 36 jaar, heeft nog ruimte over in de auto marsjg370, regio 0346, 44 jaar, evt met zoon (o.v.b.) bommie663, regio 0184, 46 jaar gerrit 084, regio 071, 53 jaar vergevorderde gezellige vriend van gerrit fredbunt, regio 0113, 50 jaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 07:19
|
|
|
HANNAH810 schreef: | HO-STOP!!
frank wordt van water al dik, dus het is geen enkele optie om lekkernijen naar binnen te werken, voor hem althans....
radijs, beschuit, komkommer........en...............BIETENSALADE. dat lijkt me een veel passender idee, cootje!! |
Bietensalade??? Tja, je pronkt er wel mee op de pn maar ik heb nog nooit eens mogen proeven. Het is blijkbaar alleen maar voor de mensen die je aardig vind.
|
|
Naar boven |
|
|