Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 18:33
Onderwerp: wie gaat er (MISSCHIEN) mee naar EVA
|
|
|
GRACE585 schreef: | ik ken een journaliste en kollumschrijfster van eva dus zal eerst eens bij haar informeren van het hoe en wat? |
ja; geef haar de link van t forum, en de tip, om een proefabonnementje te nemen, grace... dan kan ze mee-discuseren; wordt het helemaal een leuk kerst-diner-gesprek!
EVA999, getrouwd, laten we gezellig mailen, we zien wel wat er van komt....
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 13 september 2010, 18:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 18:27
Onderwerp: kromme kinderbabbeltjes
|
|
|
zit ik net op de bank, klimt mijn meisje op mn schouders; dat doet ze vaker, en ik neem haar dan op mn schouders mee het huis door, moet ik bukken, dan wordt het pas wérkelijk interessant.... aangezien ik nog niet overeind kwam vroeg ze; mama; ga je opstijgeren?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 18:04
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Mij niet gezien! ECHT NOOIT! dus.
'k Krijg al visioenen van leerlingen, die met dit blad op school aankomen. Vinden ze vast geweldig interessant. Een aantal jaren geleden las ik dit blad ook al, toen hebben ze een aantal heren bereid gevonden om mee te doen. Ik ken iemand die er in heeft gestaan, maar hij is nu nog steeds vrijgezel. Hij is me toch druk geweest met al die brieven. Lijkt mij logischer om er mannen in te zetten, omdat het een blad is dat vooral door vrouwen gelezen wordt. Maar 't zal wel de bedoeling zijn, dat dames dit blad laten lezen aan hun vrijgezelle familieleden/kennissen/ enz. |
marijan; je moet er gewoon een beetje de humor van inzien; heb je toch wat te bespreken onder het kerst-diner??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 17:50
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik vind het helemaal geen gek idee maar welke vrijgezelle man leest de Eva???? Meer kansen voor de heren dus |
en al die familieleden, die nou eindelijk wel eens een schoonzus/dochter bij het kerst-diner zouden willen zien, dan? denk je niet dat die de eva even onder meneer zijn neus zullen schuiven?
t is wel goed tegen het taboe dat op een site als deze rust; tenslotte heb ik soms nog meer (lotgenoten-)contact met de dames, als met de heren op deze site!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 17:27
|
|
|
Beste NAAM,
Het magazine Eva (EO) zet in haar blad een ontmoetingsreportage op touw! Wil jij via het kerstnummer anderen ontmoeten? Stuur dan een berichtje met omschrijving naar eva@eo.nl.
Met vriendelijke groet,
ChristianMatch
ha, mede cm-ers wie overweegt er om te mailen naar EVA? wie weet zeker hier ECHT NOOIT aan mee te doen? het lijkt me leuk om hier wat uit te wisselen over voor en nadelen......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 11:21
Onderwerp: Luisteren naar je innerlijke stem
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Vrouwen, wat is er mis met zorgzaamheid???? |
helemaal niks, chatuliem; ik heb een overdosis zorgzaamheid in huis, maar als pieter zegt dat hij zijn annetje "naar de keuken stuurt" kan ik het niet laten om daar even op te reageren! (en volgens mij kan hij prima overweg met een dergelijke opmerking)
en om weer on-topic te gaan; mijn innerlijke stem vraagt om een broodje.........
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 13 september 2010, 11:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 08:38
Onderwerp: Luisteren naar je innerlijke stem
|
|
|
die vrouw van jou is echt een "engel"! nog één die zich naar de keuken laat zenden ook blijkbaar;.........toppie, pieter!!
(nou nog gehoorzamen..... )
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 13 september 2010, 08:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 september 2010, 16:17
Onderwerp: Voor de dames die het toch niet kunnen laten!
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dankjewel, dankuwel, dankjulliewel voor de bemoedigende woorden tot mij, tot ons gesproken. |
so sijn wei gewoon!! toch, marijan???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 september 2010, 13:41
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
[quote=GRIFFIN748]even wachten nog....
P I Z Z A !!
(of had je wat anders in gedachten?)
ja, griffin; doe maar ehhh....... zalm-carpaccio vooraf asjeblieft, mosterd-honingroomsoepje als vervolg, lijkt me wel lekker, tussendoor lust ik wel even een champagne-spoon-bosvruchten... dan een fijn gesneden rosbeef met pesto sausje, natuurlijk met overheerlijk groente garnituur, doe als toetje maar warme perziken in een badje van witte wijn en winterkruiden, gevuld met walnoten-ijs, als je dan een dubbele expresso toe hebt, ben ik al dik tevreden!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 12 september 2010, 13:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 september 2010, 11:27
Onderwerp: Voor de dames die het toch niet kunnen laten!
|
|
|
VISSER278 schreef: | oke mario, de mannen gaan het eens even volzetten hier op dit topic. Misschien wordt deze binnenkort dan ook gesloten. En de vrouwen reageren hier toch bijna niet meer. |
beeeeeeeetje een eigenwijs vissertje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 september 2010, 00:19
Onderwerp: Scheiden en hertrouwen
|
|
|
MAR907 schreef: | Als ik dit zo lees moet ik denken aan de "ballingschap" van Gods volk in Egypte. Zij moesten zich ook houden aan de "wetticisme" van Farao. Dan komt er een verlosser (Mozes) en moesten de Joden kiezen.
Even een Parallelisme waar het antwoordt te vinden is.
De Here Jezus zegt dit:
Rev 18:4 En ik hoorde een andere stem uit den hemel, zeggende: Gaat uit van haar, Mijn volk, opdat gij aan haar zonden geen gemeenschap hebt, en opdat gij van haar plagen niet ontvangt.
Met andere woorden: ga uit de wetticisme van Babylon. Inderdaad sta je dan aan de zijlijn voor hun. |
toch zie ik hier wel een duidelijk verschil, mar, hoewel je reactie als steuntje bedoeld lijkt te zijn;
* het volk israel werd onderdrukt door een farao, een afgod(endienaar) dus eigenlijk; en een kerkeraad met een andere visie dan de mijne kun je daar denk ik niet mee vergelijken. * daarnaast denk ik persoonlijk dat het niet verstandig zou zijn, om "van haar uit te gaan" en dus deze gemeente dan maar te verlaten; de kerkeraad probeert Gods woord te laten prevaleren boven persoonlijke belangen, van uit hun visie op echtscheiding en hertrouw. op zich een nobel streven, vind ik, ook al betekend dit dat ik hierin enorm van mening met hen verschil, en we onze denkwijze beiden op de bijbel denken te baseren. * bovendien zou het verlaten van de gemeente waar ik bij behoor, geen uitgaan zijn, vanuit een zondige leefomgeving, om zo niet besmet te worden met een zondige manier van denken/levensstijl, maar het zou een vlucht zijn, om de emoties te ontlopen. vanuit de bijbel zijn echter ook voorbeelden te vinden, dat gelovigen zich aanpasten aan een te strakke structuur binnen de geloofsgemeenschap, in afwachting van de weg die God met hen wilde gaan..... soms is die weg misschien, om je te "onderwerpen" aan het gezag, dat de kerkeraad van God zelf heeft gekregen, hoewel dat niet altijd de gemakkelijkste weg hoeft te zijn. * wat voor mij persoonlijk meespeelt, is dat ik in deze gemeente fijne contacten heb met medegelovigen, en bovendien het leven van mijn meisje ook niet uit haar sociale omgeving wil losrukken. dit ingebed zijn in de gemeente is ook van groot belang, denk ik!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 12 september 2010, 00:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 september 2010, 23:18
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten. - er wordt geen muzikale invulling aan het geheel toegevoegd.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!
Hieronder vind u de route beschrijving die u leid naar de picknickplek, (met dank aan mariska;)
juffrouw tok heet het restaurant. tegenover de schaapskooi. gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDE
Vanuit Utrecht:
· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
· Volg de A50 richting Nijmegen. · Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. · Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. · Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
voorlopig hopen mee te gaan;
Hannah810 37 jaar met pleegdochter Erika129 36 jaar Grace 585 54 jaar Muischje leeftijd 05 jaar Susannah475 44 jaar (onder voorbehoud) Hechas020 48 jaar Marianne 129 49 jaar (evt met kinderen) Thabitha338 49 jaar Angelique327 (leeftijd niet van toepassing; OUD) Katja065 "honderd" jaar met introducee Annette 965 49 jaar Wadriaan 54 jaar Eveline482 55 jaar Vrolijk anoniempje 40+
Billy701 48jaar Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50 Wim727 (42) met 2kids (ondervoorbehoud) MarcoWaal200 39 jaar zonder kinderen) 3 plaatsen Omg. Sliedrecht A15 Herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen Yes356 45 jaar Frank627 leeftijd 40+ William521 39 jaar Roel350 42 jaar Beau183 42 jaar marc637 33 jaar (onder voorbehoud) dirkie395 39 jaar, met twee pubers en een voetbal..... anoniempje 45-
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 11 september 2010, 23:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 september 2010, 23:18
|
|
|
ik wordt eerlijk gezegt een beetje moe van dat gehakketak over zingen op de heide, over alcohol drinken op de heide en over foto's op de heide; de afspraken zijn duidelijk; wil je iets op een andere manier invullen, dan staat het je vrij om hier een nieuw topic over te openen. er zijn mensen die meegaan, mits deze voorwaarden gehandhaafd worden; zij rekenen ook op deze gezellige middag, en hier wordt gewoon rekening mee gehouden.
ik hoop dat ik nu wél duidelijk genoeg ben?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 11 september 2010, 23:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 september 2010, 18:49
|
|
|
LOES550 schreef: | wat ontzettend ingewikkeld allemaal. Ik ga voor mezelf uit dat God me vergeeft voor de dingen die ik fout doe. Soms weet ik niet eens dat ik t fout doe. Misschien heel kort door de bocht en struifvogel-aktie van mij. Maar ik ga ondanks alles aan het avondmaal en hoop dat God me behoedt voor nog meer verdriet. |
twee lege handjes, en een zondig en behoeftig hart is de beste manier om naar de tafel van Christus te gaan, hoor loes! wat zou je aan de tafel van verlossing moeten doen, wanneer je alles wat je nodig hebt in jezelf zou vinden? ik verwacht echter niet dat God je zal behoeden voor alle verdriet, Hij zal je echter helpen dragen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 september 2010, 11:38
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Als degenen die vinden dat ik niet respectvol communiceer eens het voorbeeld zouden geven naar andersdenkenden toe; misschien dat ik daar dan wat van opsteek? |
op deze pagina alleen al kun je een aantal voorbeelden noemen.... marian 519 in de eerste reactie mieke 364 in de tweede reactie zinga672 in de derde reactie thomas 968 in de vierde reactie daniel 777 in de zevende reactie marijan 072 in de achtste reactie leanne226 in de negende reactie willemijn232 in de tiende reactie marijan072 in de elfde reactie geen commentaar op de ..ton reactie.....
afijn..........wel even genoeg verwacht ik.....
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 12 september 2010, 14:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 september 2010, 10:04
Onderwerp: INTIMITEIT MET GOD...
|
|
|
MAR907 schreef: | Grappig dat je dit zegt Eva.
Ikzelf heb niks met de Alphacusrus. De leer daarvan is gebaseerd op de "trinity" geloof vanuit de bijbel. Deze cursus is door de Paus en Billy Graham ontstaan om zo hun leer binnen de huiskamers in deze wereld te krijgen.
Ik kies voor de Joodse beginselen de " wet en de profeten, welke een aanhangsel zijn aan de eerste en de tweede gebod" waar de Here Jezus het over had.
Shalom. |
hoe is je gedachtengang dan, wat dat betreft, mar? de joodse beginselen zijn immers voor het volk israel bedoeld? volg je alle oud testamentische wetten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 september 2010, 01:03
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Hannah, betekent dit dat je - volgens de kerk(enraad) - nooit meer aan het Avondmaal zou mogen gaan? Dat vind ik de ene zonde met de andere vergelijken. Wat lijkt mij dat moeilijk zeg. Sterkte! |
nee, marijan, ik zou niet open mogen staan voor een nieuwe start, maar mocht ik eenmaal opnieuw getrouwd zijn (rara, hoe doe ik dat in dat geval??) dan kan ik schuldbelijdenis doen over een zegen, en dan zou ik weer aan mogen gaan. (overigens verliep het gesprek heel broeder/zusterlijk, en was er zeker geen veroordeling, wel een duidelijk verschil van mening.)
gods zegen is echter ook niet "aan tijd of plaats" gebonden hoor marijan; maak je geen zorgen, onze Vader slaat met groot mededogen op t menselijk kroost Zijn ontfermende ogen; Hij is het die ons Zijne vriendschap bied!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 september 2010, 00:47
|
|
|
JOOST764 schreef: | Ik heb ooit eens aan iemand in een zwart pak gevraagd of het nou de bedoeling is dat iedereen die gescheiden is voor de rest van zijn leven in z´n uppie naar de muur moet gaan staren.
Hij vond van wel. Dat is zijn goed recht. Ik vind van niet. Dat is mijn goed recht. |
joost, ik heb diezelfde discussie over hertrouw met onze predikant en kerkeraad gevoerd; maar nu is het komende zondag voorbereiding op het heilig avondmaal, en wat doe je dan, he? tegen de visie van de kerkeraad ingaan, heb ik geen moeite mee; mijn leven behoort Hem toe; niet aan een kerkgemeenschap, maar om nu tegen de visie van de kerkeraad in, toch aan het avondmaal te gaan, dat is weer tegen mijn beloften, die ik bij mijn belijdenis heb gedaan; zo kom je gevoelsmatig toch heel gemakkelijk aan de zijlijn van een gemeente te staan, zoals imke en pieter al aangaven.
het zal vast geen gemakkelijke zondag worden, en volgende week ook niet; maar ik verwacht dat God de zegen van de tafel wel naar de bank kan brengen..........
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 11 september 2010, 09:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 september 2010, 15:14
Onderwerp: Gezocht: Sjouwers m/v
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Ik zou wieletjes onder het bed maken, een touw aan de trekhaak en het bed erachter met Grace erin. Wel je pyama aan hoor Gracy, stel dat je kou vat! Wel voorzichtig rijden Griffy. ( ik zie het alvoor mij) |
niet zo ingewikkeld carien! mond open over de trekhaak, billen optillen en rijden maar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 23:34
Onderwerp: reageer toch alstjeblieft eens niet zo allergisch!!!
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wat denk jij negatief over vrouwen. Alsof mannen geen drama's kunnen maken, niet claimen of stekelig kunnen reageren.... |
vallen mannen dan ook onder de queens, en de sisters, chatuliem? of vallen ze onder de travesto-cactussen..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 22:55
|
|
|
we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!
hannah810 37 jaar met pleegdochter erika129 36 jaar grace 585 54 jaar muischje susannah475 44 jaar (onder voorbehoud) hechas020 48 jaar marianne 129 49 jaar (evt met kinderen) thabitha338 49 jaar angelique327 (leeftijd niet van toepassing; OUD) katja065 "honderd" jaar met introducee annette 965 49 jaar wadriaan 54 jaar
billy701 48jaar Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50 wim727 (42) met 2kids (ondervoorbehoud) MarcoWaal200 39 jaar zonder kinderen) 3 plaatsen Omg. Sliedrecht A15 herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen yes356 45 jaar frank627 46 jaar william521 39 jaar roel350 42 jaar
13 dames en 9 heren dus....
het zou fijn zijn als jullie allemaal een prikbordje zouden willen plaatsen, en op het laatste bericht reageren, anders bestaat de kans dat er namen van de lijst raken, namelijk! overigens begint het lijstje weer prettig te groeien! wie wil er nog meer mee? you're welcome!
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 8 september 2010, 23:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 21:13
Onderwerp: Waarom ik niet naar de picknick ging
|
|
|
hoeft niet mariska; ik ben bang dat dat te verwarrend wordt; misschien wil je wel, als je tijd hebt, je foto nog eens plaatsen die je hebt van restaurant juffrouw tok, verlengde arnhemseweg 101 in ede.
het volledige bericht over hoe en wat van de picknick vind je onder dit topic; www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=592&lastPage=t#btm
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 8 september 2010, 21:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 21:05
|
|
|
willen jullie wel steeds op het laatste bericht reageren? anders kloppen de namenlijsten niet meer nl!!
en er kunnen nog veel meer mensen worden uitgenodigd; dus willen jullie zo vriendelijk zijn een prikbordberichtje te plaatsen? (dit doe je door naast de knop "mailbox" op "prikbord" te klikken......en de vakjes daar in te vullen.)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 21:02
|
|
|
HANNAH810 schreef: we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
hannah810 37 jaar met pleegdochter erika129 36 jaar grace 585 54 jaar muischje susannah475 44 jaar (onder voorbehoud) hechas020 48 jaar marianne 129 49 jaar (evt met kinderen) thabitha338 49 jaar angelique327 (leeftijd niet van toepassing; OUD) katja065 "honderd" jaar met introducee
billy701 48jaar Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50 wim727 (42) met 2kids (ondervoorbehoud) MarcoWaal200 39 jaar zonder kinderen) 3 plaatsen Omg. Sliedrecht A15 herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen yes356 45 jaar frank627 46 jaar william521 39 jaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 18:50
Onderwerp: Waarom ik niet naar de picknick ging
|
|
|
dank je roel; probeer jij chatuliem over te halen om toch eens een kijkje te nemen op de picknick? (ennehm.....zelf ben je overigens ook van harte welkom, de 25e )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 14:46
Onderwerp: kromme kinderbabbeltjes
|
|
|
mijn meiske zit op dit moment naar "gargamelk" en de smurfen te kijken.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 13:39
Onderwerp: niet altijd een antwword op mail
|
|
|
welke moet marijan dan aanschrijven, carien? t worden dus vier zustertjes op het hek?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 13:20
|
|
|
HANNAH810 schreef: we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
hannah810 37 jaar met pleegdochter erika129 36 jaar grace 585 54 jaar muischje susannah475 44 jaar (onder voorbehoud) hechas020 48 jaar marianne 129 49 jaar (evt met kinderen) thabitha338 49 jaar angelique327 (leeftijd niet van toepassing; OUD) katja065 51 jaar
billy701 48jaar Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50 wim727 (42) met 2kids (ondervoorbehoud) MarcoWaal200 39 jaar zonder kinderen) 3 plaatsen Omg. Sliedrecht A15 herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen yes356 45 jaar frank627 46 jaar william521 39 jaar
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 8 september 2010, 20:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |