Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 09:05
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
Ik adviseer een regenjas en of plu mee te nemen. Je kan er beter mee verlegen zitten dan om verlegen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 juli 2010, 21:51
Onderwerp: met een groep gaan vasten/bidden !!
|
|
|
als je een weekend wilt vasten en bidden, kan je ook het beste met een minder luxe doen. want daar gaat het bij vasten om.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 juli 2010, 20:04
Onderwerp: naar de disco
|
|
|
Openingstijden:
Maandag: gesloten Dinsdag: gesloten Woensdag: 20:00 tot 02:00 Donderdag: 19:00 tot 03:00 Vrijdag: 20:00 tot 04:00 Zaterdag: 12:00 tot 05:00 Zondag: gesloten
Rumours Lavendelstraat 9-13 3811CN Amersfoort 033-4612247
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 juli 2010, 19:46
|
|
|
route beschrijving
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDE
Vanuit Utrecht:
· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
· Volg de A50 richting Nijmegen. · Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. · Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. · Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op donderdag 29 juli 2010, 19:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 20:35
Onderwerp: Ben ik sexverslaafd
|
|
|
Ieder mens heeft wel een een of andere verslaving. Ik denk niet dat ze openhartig op het forum over hun verslavingen praten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 19:33
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | MARISKA601 schreef: Dan Brown... titel weet ik niet
Wat snap je dan, ze heeft een boek in de kast staan wat gelezen wil worden.... Dan Brown is gewoon een prima schrijver, die heel spannend en boeiend schrijft. En zijn onderwerpen, ja daar moet je van houden..... |
de titel weet ik inmiddels...
Dan Brown - Het Verloren Symbool
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 17:10
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
nog 43 jonatan.. je haalt de 1234 wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 21:58
Onderwerp: forum
|
|
|
cm forum is niet verslavend... ene muis zit altijd onder mijn naam op het forum
hoe kom ik anders aan 1832 berichten.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op dinsdag 27 juli 2010, 21:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 21:48
|
|
|
HANNAH810 schreef: | weinig regen dus zaterdag marieke, 1 tot 4 mm is het een idee om de grote bungalowtent mee te nemen en op te zetten misschien? |
is misschien een idee. maar geen slaapkabines dan.
en misschien heeft iemand een partytent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 16:10
Onderwerp: verder...
|
|
|
Wat wil je hiermee bereiken? Dat we medelijden met je krijgen? Of is onze reactie naar jou toe verkeerd?
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zaterdag 31 juli 2010, 20:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 21:53
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | ok ik wacht wel weer.... |
Muis heeft voorrang....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 21:47
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we willen dus op 31 juli voor de derde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de tweede pagina van dit topic......inclusief foto van het restaurant. ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop nog op een stapel extra aanmeldingen, en hoop jullie komende zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!
Johanneke 817 32 jaar, met kinderen Hannah810 37 jaar met kind Marieke897 39 jaar met kids (onder voorbehoud) Peacedove820 30 jaar met kinderen (onder voorbehoud ) Susannah475 44 jaar zou graag met iemand meerijden Lielie304 Erika 129 35 jaar Grace585 53 jaar met kinderen (onder voorbehoud)(grace zou graag met iemand meerijden.) Trijnie 48 jaar Miekjes285 41 jaar Angelique 49 jaar Mariska zoekt nog vervoer naar de picknick johanna598 48 jaar anoniempje, rond 45 jaar, met vriendin marieke913 37 jaar
Cor299 49 jaar Martien579 41 jaar (onder voorbehoud) Visser278 43 jaar Henduk729 40 jaar Timo 194 25 jaar Geholi 202 50 jaar Rob325 52 jaar Andre671 33 jaar Lucas 715 29 jaar zoekt nog vervoer vanaf station ede. Henk546 (onder voorbehoud) Marcowaal200 39 jaar met 2 kinderen (heeft 2 plaatsen over voor regio sliedrecht.) Billy701 48 jaar gert856 52 jaar (onder voorbehoud) dirk548 42 jaar (onder voorbehoud) rick261 30 jaar sambal490 35 jaar(onder voorbehoud) frankt627 46 jaar(onder voorbehoud) gauke185 46 jaar William521 39 jaar neemt iemand mee (onder voorbehoud) marcelja631 39 jaar
we zitten dus op 15 vrouwen, en 21 mannen! er kan nog méééér bij, er kan nog méééér bij........ de heide is nog lang niet vol!! |
MUIS STAAT ER NIET OP
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 19:45
Onderwerp: Tour De France
|
|
|
Vanaf 28 augustus kunnen we de renners volgen in spanje.
Hoe zullen de raborenners het gaan doen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 18:35
|
|
|
De rabobank ploeg heeft 2 podium plekken behaald.
Op de 3de plaats algemeen klassement Denis Menchov.
Op de 3de plaats ploegen klassement RABOBANK
Er kan maar 1 de winnaar zijn. De rest zijn verliezers? Ik vind dit goed gedaan door de wielerploeg Rabobank.
Wat zal de tour 2011 ons brengen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 23:08
|
|
|
MARIO216 schreef: | Maar ik sta nog steeds in de TOP 5 |
Ik op plaats 1... wie verslaat mij?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 22:41
|
|
|
MARIO216 schreef: | Dit is bericht 3500 |
gefeliciteerd. je mag op vakantie naar een tropisch regenwoud en daar aan projecten mee werken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 21:00
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | van mij mag je, Mris.
ik zal maandag eens informeren of ze er nog is.
ondanks de gebruiksaanwijzing (blaasgruis) lijkt 't me gezellig om weer een poezebeest in huis te hebben. ben wel benieuwd of en zo ja hoe het accordeert met de hond. |
Zo MUIS is mijn profielfoto. Hopelijk is het niet al teverwarrend voor iedereen. Ben ik nu een poes of een muis... Of toch maar gewoon mens?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 20:15
|
|
|
CARIN303 schreef: | Oh...die is lief! DOEN hoor Griffin ,maken we van haar ons CM katje! |
Zal ik het plaatje bij mijn profiel zetten? Of wordt het dan te verwarrend voor iedereen?
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zaterdag 24 juli 2010, 20:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 18:25
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | over oude katten gesproken:
mijn kat (in schildpad-print) Bobbie verdween in oktober vorig jaar, na een dag met vreselijk onweer. terugrekenend besefte ik me dat ik 'm 10 jaar heb gehad. hij was 'al' 8 toen ik hem overnam van een goede kennis van mijn moeder. m'n kat is dus bijna 19! jaar geworden. en ja, het werkte wonderwel, samen met de p el. die kwam namelijk toen ze 3 maanden was (toen was mijn kat inmiddels al 16) en qua formaat even groot als de kat.
ik zit er nu wel weer over te denken om een kat te nemen. ik heb bij het asiel Crailoo, hier om de hoek (www.dierenasiel.net) een lief (op de foto, althans) poezebeest gezien, luisterend naar de liefkozende naam Muis |
Leuk dat die poes zo heet... ....naar mij vernoemd?......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 18:08
|
|
|
CARIN303 schreef: | Oh Mariska, wat vreselijk! Wat een verdriet zeg! Denk je er nog wel over na om nog een huisdier te gaan nemen? |
Er lopen inmiddels weer 2 katten rond en een hond.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 17:23
|
|
|
PIETER649 schreef: | wel jammer dat het met de prestaties van nederlandse renners inmiddels al zover is er gejuicht word voor de prestaties van een rus in rabodienst
.... uiteraard hebben Mentsjov en Geesink een mooie prestatie geleverd, maar het wachten op een nederlandse etappezege duurt wel errug lang ondertussen... |
Voor de sprint hebben we Freire.. maar die houd niet van ellebogenwerk. Of het in Parijs wat wordt.... ik vrees....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 17:20
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | dank je wel Carin.... ik hou er ook rekening mee, dat dit haar laatste zomer is. iedere week is meegenomen......en ach.....ik mag helemaal niet klagen..........ze is al 17..... |
Mijn poes Jasmijn moch helaas niet ouder worden dan 10 jaar. Ze was zieker dan we dachten. Röntgenfoto's gaven aan wat ze had. 2 dagen later heb ik haar inlaten slapen.
Paar maanden later heb ik mijn hond Brenda moeten laten inslapen. Het lopen ging helemaal niet meer. Ze kreeg ook pijn in haar nek en schouders. Zij mocht bijna 15 jaar worden. Ik zag dit allemaal al aankomen, iedere dag liep ze slechter.
Een week na het overlijden van mijn hond, werd mijn poes Bianca doodgereden in de straat, zij mocht de leeftijd van bijna 3 jaar halen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 17:10
|
|