Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 23:29
Onderwerp: Jeugdsentiment
|
|
|
GEHOLI202 schreef: | Zwemles in het sportfondsenbad in amsterdam............
Een kreng van een juf hield je nek vast met een ijzeren haak... En koud....dat water.
Alleen de busreis van en naar het zwembad was leuk; heel veel snoep , door sommigen gestolen uit de buurtsuper( ik niet natuurlijk!)
Geen wonder dat ik nog altijd NIET van zwemmen houd. |
ik hou ook niet van zwemmen en toch ga ik naar henschoter meer.. alleen voor de fun. jij komt toch ook wel?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 18:52
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | mariek; doen we 28 augustus, als we terug komen van vacantie, of 25 september? de andere zaterdagen heb ik nl al ingevuld staan. |
28 augustus gaan er al een stel naar noordwijk. ik denk dat het dan september word.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 17:28
Onderwerp: tijd van komen en gaan....ik ga
|
|
|
Ik vind dit wel een aardig topic om tijdelijk afscheid van iemand te nemen, en die het beste te wensen. En sommige mensen kennende, komen ze terug.
GEEN SLOTJE OP DIT TOPIC.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 17:26
Onderwerp: Platte praat in de chatbox
|
|
|
DAVID923 schreef: | ik ben nooit in de chat. zonde van mijn tijd, laag niveau, ook bij funky fish.
maar zo te horen gaat het verder dan slappe praat.
mag ik een ieder herinneren, en misschien moet je deze tekst boven aan de chat plakken:
efeze 5:
3 Maar van hoererij en allerlei onreinheid of hebzucht mag onder u zelfs geen sprake zijn, zoals het heiligen betaamt, 4 en evenmin van onwelvoegelijkheid en zotte of losse taal, die geen pas geven, doch veeleer van dankzegging. |
Hoe kan je dit nou beweren.. je bent nooit in de chat. Laat ik verder maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 12:00
Onderwerp: Gibby
|
|
|
Heel veel sterkte de komende dagen. We zullen aan je denken. We zullen je missen bij het koffieuurtje, theekransje en de borrel 's avonds.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 20:37
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dat is wel erg vergezocht hoor. het is omdat de Kerk verward geraakt is in haar boodschap |
de kerk blijft bij haar principes, maar de tijden zijn veranderd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 17:22
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
Alle dierenasiels die sterillseren/casteren de honden en katten, anders mogen ze ze niet meegeven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 10:45
Onderwerp: De rode balk
|
|
|
het gebeurt bij mij de laatste tijd dat ik savonds een rode balk krijg met de mededeling geen internetverbinding of de chatsever is traag, en dan kan ik niet meer op cm komen.
dan haal ik mijn laptop te voorschijn en dan kan ik wel op cm komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 01:00
|
|
|
MARCOWAAL200 schreef: | Had ik maar iemand om van te houwe. 2 sachte armen om me heen . Die mij altijd beschermen sauwe . Ik foel me so ver@@#@ alleeeeeeen
Uit lied bundel Chat.... |
Welk nummer?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:33
|
|
|
VISSER278 schreef: | Sja, je hebt werkkatten en je hebt slaapkatten he. (en knijpkatten) |
Als je de kat in het donker knijpt heb je licht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 16:58
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Dan krijg ik zeker een aparte versie van jouw profiel...geen kruimel te bekennen
Of zou Chris gewoon niet zo snel zijn? |
Kruimel is zo klein, daarom zie je haar niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 16:53
Onderwerp: uit eten of naar de film gaan
|
|
|
CARIN303 schreef: | Je zou even naar het topic van Chatuliem moeten gaan,die heeft namelijk hetzelfde idee als jij ! |
Het topic wat Chatuliem op starte is verwijderd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 15:23
Onderwerp: benny hinn gaat vreemd
|
|
|
Dit onderwerp hoort niet op een forum of wat dan ook thuis. Zo ben je zelf bezig met het verspreiden van laster.
Chris verwijder svp dit hele topic.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 15:15
Onderwerp: Uit de LIBELLE
|
|
|
Extra prijs voor beide winnaars Of u nou eerste of tweede wordt, u krijgt bij beide prijzen dit picknickkleed erbij. Het kleed is waterafstotend en u kunt het kleed gewoon wassen. Afmeting ca. 132 x 163 cm
Meedoen Wilt u meedoen aan deze fotowedstrijd? Ga dan een middag gezellig picknicken en stuur uw foto op naar internetredactie@libelle.nl. Vermeld in de e-mail uw naam en adresgegevens en stuur de foto als bijlage mee (dus niet de foto in de mail ‘plakken’.) Wij plaatsen de inzendingen bij dit artikel. U kunt meedoen aan deze actie tot 2 augustus. Daarna worden de leukste inzendingen beloont met een van bovenstaande prijzen.
Zo blijft de picknick leuk Wij geven u alvast wat tips voor een geslagade picknick. Als u deze tips opvolgt wordt het vast en zeker een geslaagde middag.
Meer picknickartikelen? Bent u benieuwd naar andere artikelen op het gebied van een picknick? Bekijk dan de website van Present Innovations.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 15:13
|
|
|
vervolg...
De tweede prijs Voor de tweede prijs hebben wij ook een mooie picknickmand. Deze mand is van het merk Henlet en is geschikt voor een picknick met 4 personen. De inhoud is als volgt:
•Edelstalen bestek (4x) •Borden (Porselein) (4x) •Glazen (4x) in Basket •Flessenkoeler •Cooler Bag •Flessenopener •Tafelkleed •Servetten (4 x) De mand is gemaakt van riet en de binnenkant is gevoerd. Afmetingen ca. 54×34x20 cm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 15:12
|
|
|
vervolg...
De prijzen We mogen twee picknickmanden weggeven aan degene die de leukste kiekjes insturen.
De eerste prijs Degene die de allerleukste foto instuur krijgt deze luxe picknickmand van Ascot voor 4 personen. De inhoud van de picknickmand is als volgt:
• Edelstalen bestek (4 keer) •Porseleinen borden en bekers (4 keer) •Mandje voor bekers •Vershouddoos (2x) •Thermoskan 0,75l •Peper en zoutstel •Edelstalen flessenopener •Servetten (4x) De mand is gemaakt van riet en heeft een leren handvat. De binnenkant is gevoerd. Afmeting ca. 53×36x22 cm.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 15:10
|
|
|
De zomer staat voor de deur en bij veel mensen slaat de stress toe. Wat gaan we doen met de kids? Hebben we wel genoeg geld voor leuke dingen? Worden we wel bruin genoeg?
De oplossing is simpel: ga picknicken. Bovenstaande dilemma’s zijn dan meteen opgelost. Als u een leuke plek uitkiest in een bos of park bijvoorbeeld kunnen de kids lekker spelen in de buitenlucht. Neem een bal mee en andere buitenspelletjes en je hebt geen kind aan ze. Ook als u geen kids hebt is een picknick heerlijk. Lekker alleen of samen genieten van het zonnetje. Wordt u nog lekker bruin ook! En… picknicken hoeft ook niet veel te kosten.
Libelle.nl daagt u uit om er een middag op uit te trekken. Maak wat lekkers klaar en ga op zoek naar een leuke picknickplek. Stuur uw foto in van dit gezellige uitje en wie weet maakt u kans op een mooie, complete picknickmand!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:19
|
|
|
VISSER278 schreef: | Voor iedereen die er niet was: Wie was de kampioen bolus-e(ets)ter? |
Muisje niet... die had genoeg aan 1 zo'n bolus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:02
Onderwerp: Picknicken bij het henschotermeer
|
|
|
de datum die gepland is is 14 augustus. we ontmoeten elkaar op de parkeerplaats .
de volgende hebben zich dus al op gegeven:
mariska de muis, hannah 810, 37 jaar met pleegdochter johanna598, 48 jaar erika 129, 35 jaar anoniempje met kinderen, vriendin en nog meer kinderen zinga672 46 jaar onder voorbehoud
cor299, 49 jaar gauke 185, 46 jaar
wie volgt.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 11:47
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik begrijp dat ik me niet geliefd maak met mijn opmerkingen
Meneer Chat
Heeeeeeeel goed van u dat u dat in de gaten hebt.
Maar ik zou zeggen , kom de volgende keer ook eens. Afstand hoeft toch geen bezwaar te zijn. Zelf heb ik er bijna 2 uur voor gereden, kan me niet voorstellen dat u er uren langer over zou doen. En voor die 2 uren heb ik wel een hele leuke , fijne gezellige middag teruggehad. De volgende keer , als ik in de gelegenheid ben , hoop ik zeer zeker weer van de partij te zijn |
En vergeet DE Echte Bolussen niet. Die waren heel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 11:45
|
|
|
Wie heeft er zin om deze zomer naar het henschotermeer te gaan.
Lekker luieren en genieten van de mooie omgeving. Zwemmen in het meer. Je een piraat wanen op een piratenschip. Bouwen aan je eigen zandkasteel. Hardlopen rond het meer. Wandelen langs weiden, bos en strand. Of met een verrekijker speuren naar een ree, bosuil of boomvalk… Het kan allemaal in, bij en om het Henschotermeer: een unieke zwemplas met witte Caribische stranden, middenin de mooiste bossen van de Utrechtse Heuvelrug.
Het Henschotermeer is toegankelijk van zonsopgang tot zonsondergang. Honden worden niet toegelaten langs het meer. Aangelijnd mogen honden wel op de omleidingsroute (aangelegd voor hondenbezitters). Deze route gaat via de toegangsweg richting de vierde parkeerplaats. Voor een bezoek aan het Henschotermeer wordt geen entreegeld geheven. Voor de fietsenstalling geldt een dagtarief van € 1 per fiets en € 2 per bromfiets of motor.
Op zwembare dagen wordt er badtoezicht gehouden. Ouders let wel goed op uw en andermans kinderen want een 'ongeluk zit in een klein hoekje'. De waterdiepte is ten hoogste 2 meter, waardoor de temperatuur van het water altijd relatief hoog is.
De kwaliteit van het zwemwater is goed. In de zomer wordt het water regelmatig in opdracht van de provincie gecontroleerd door het waterschap.
Het 4 km lange (!) zandstrand leent zich prima voor allerlei strandspelen, zoals strandvolleybal. Er zijn diverse speeltoestellen aanwezig, waaronder ook een speelschip. Aan de rand van het bos liggen speelweiden en speelheuvels. Het meer heeft een eiland, dat door twee voetbruggen met het strand is verbonden.
Voor gebruikers van een rolstoel is een speciale parkeerplaats, een aangepast toiletgebouw (bij de grote kiosk) en een picknicktafel. Het voetpad rondom het meer is ook geschikt voor rolstoelen.
De Henschotermeer ligt in de gemeente Woudenberg en Heuvelrug. De streekbus (lijn 83, van Driebergen-Zeist NS naar Veenendaal) brengt u naar het Henschotermeer via halte Heygraeff.
Met de auto : Vanaf de A12 neemt u de afslag Maarn/Doorn Vervolgens volgt u de N227, richting Amersfoort Ga op de kruising met de N224 rechts en volg de N224, richting Woudenberg Na 1,5 km. rechtsaf het terrein op.
Adres: De Heijgraeff 2 3931 MK Woudenberg
Het terein is tijdens het hoogseizoen tot 22.00 uur open.
Het parkeren is helaas niet gratis. De tarieven hangen af van hoelang je erbent. http://www.recreatiemiddennederland.nl/aanvragen/parkeren-henschotermeer.html
N.B. Zwemmen is niet verplicht. Voor plaatje zie pag 1 van dit topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 11:15
|
|
|
Effe dit onderwerp naar boven boven halen.
Picknick henschotermeer... zwemmen niet verplicht. Maar als men de picknick op de hei nog leuker vind, dan doen we dat.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zondag 1 augustus 2010, 11:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 11:13
|
|
|
Je kan pas oordelen over de sfeer van de picknick als je er zelf geweest bent.
Verder heb ik geen zin meer om er woorden vuil aan te maken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 09:25
|
|
|
Tot nu toe heeft Christianmatch ons er niet van weer houden om iets leuks met elkaar te organiseren. Ik als christen ontmoet andere christenen, om iets ontspannends met elkaar te doen. Ik ben niet verplicht om te gaan daten.
Als jij vind dat je op deze site alleen met ekaar mag daten, dan mag jij dat vinden. Maar dan moet niet je de dingen niet gaan verpesten voor anderen. Wij weten nu zo langzamerhand jouw mening erover.
En ik wil eigenlijk dat je zowel op het forum als in de chat je mond houd over een picknick met of zonder kinderen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 08:55
|
|
|
CARIN303 schreef: | Nee Mario, dat kan niet hoor, als dat zo is krijg jij haar van mij, beloofd!!
Shoot...moet ik toch nog gaan opvoeden, onweer is ENG kruimel,ENG!!!
|
Waar blijft de foto van kruimel? Onweer eng? Mijn katten vertellen elkaar : wouw, dat was een mooie flits. Waar zullen we kijken.. achter bij het raam of voor? Ter wijl de katten dan heen en weer rennen gaat de hond dan ook nog es voor het raam staan en kijken. Maar die vind er weinig interessants aan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 23:12
|
|
|
MARIO216 schreef: | Is iedereen gebleven op de hei ????????????? Verdwaald tussen de schaapjes. |
Ik vertoef nog steeds in die regio
|
|
Naar boven |
|
|