Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 20:25
Onderwerp: Een deugdelijke vrouw!
|
|
|
MAR907 schreef: | Bijzonder hoor dat er personen zijn welke binnen 8 uur weten zwanger te zijn. |
ken ook aan de papa liggen he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 20:15
Onderwerp: De gemeenste trucs die vrouwen mannen aandoen
|
|
|
ROELTJE813 schreef: | Vrouwen het zwakkere geslacht? Echt niet! De dodelijkste streken worden uitgehaald, terwijl die arme mannen keer op keer het onderspit delven.
Welke man heeft ’t niet meegemaakt: de hele avond loop je te flirten met een mooie vrouw die jouw drankjes gretig aanneemt. Maar als puntje bij paaltje komt, is ze opeens verdwenen of ze wimpelt doodleuk jouw avances af. Dat had je natuurlijk liever anders gezien. Helaas! Vrouwen weten maar al te goed hoe dit ‘goedkope’ trucje werkt. Zeker zolang er bronstige - en ietwat naïeve - mannen blijven rondlopen. |
Eigenlijk is het best terecht dat de vrouw zo reageerd... Zie jij werkelijk iedere vrouw als een breazersletje die na 2 bacardi-cola´s op jouw kosten, aan het eind van de avond als dank ff stevig met jou gaat zondigen tegen het 7e gebod???
Ik denk dat jij beter hoort te weten Roeltje... schaam je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 19:58
Onderwerp: Waarom gaan mensen naar een waarzegger/ster?
|
|
|
MIEKE364 schreef: | [da's niet hoe we met elkaar omgaan hier] |
Ik geef eerlijk toe dat ik Solafide ook wel eens een kip zonder kop heb genoemd. Maar ja, toen praatte ze ook als n kip zonder kop dus was het feitelijk geen schelden..
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op maandag 8 maart 2010, 14:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 19:39
Onderwerp: De gemeenste trucs die vrouwen mannen aandoen
|
|
|
als dat het ergste is dat een vrouw jou ooit heeft aangedaan, ben je een gelukkig man... (of heb je totaal GEEN ervaring met vrouwen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 18:27
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Nou....als dat eens zou kunnen |
ja inderdaad. kun jij weer gewoon koken en hoef ik niet iedere avond pizza te halen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 18:25
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
HENDUK927 schreef: | wie zijn vrouw lief heeft laat haar thuis |
wie zn vrouw heeft meegenomen, is nog nooit te laat thuisgekomen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 18:22
Onderwerp: Stappen in Arnhem vrijdag 19 maart
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Wedden dat ik beter kan zingen dan die apen .... Je zou nog verbaasd staan kijken Pieter... |
ik wil niet verbaasd staan. ik wil dat jij niet zingt....
jij snap?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 18:16
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
INKA401 schreef: | van mij een knuffel voor iedereen die het moelijk heeft.
iemand met veel verdriet ... iemand die leeft in spanning en onzekerheid ... iemand die zich eenzaam voeld ... iemand die het leven gestolen kan worden ... iemand die leeft met grote zorg ... iemand die in scheiding ligt ... iemand die een familie lid mist ... iemand die zich afvraagd waar God nu is ...
iemand die graag wil werken maar werkloos is ... iemand die te maken heeft met de resessie ...
groetjes inka ... ik leef met jullie mee. |
knuffel je mij niet meer inka??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 14:04
Onderwerp: Stappen in Arnhem vrijdag 19 maart
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Als suus jullie voor aap zet dan zijn ze in apenheul weer blij met een stelletje apen weer voor hun een mooie omzet |
en als suus daar ook gaat zingen, is de apenheul echt niet blij, iedereen vraagt zn geld terug en komt nooit meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 11:59
|
|
|
Eerlijk gezegd heb ik ook weleens de grenzen opgezocht... Ik heb er vannacht lang over nagedacht en ik wil deze bloedstollende ervaring met jullie delen.
waarschuwing: als je echt niets met waarzeggerij hebt, lees dan niet verder want de voorspelling kwam uit....
in november 1993 ging ik met enkele vrienden naar Tiel, een pittoresk plaatsje in de betuwe. Aldaar aangekomen parkeerde ik mn auto en we gingen de zaal in waar het medium Jomanda een dienst leidde. Opeens kwam zij halverwege de dienst het podium af en liep rechtstreeks naar mij toe. Haar handen bewogen zich ca. 10 cm boven mijn hoofd en ze zei: Jij kunt weer lopen, jij kunt weer lopen! Zenuwachtig begon ik te lachen, want ik kan al jaaaaren lopen. Jomanda ging verder de zaal in, naar andere mensen, maar opeens was ze weer bij mij. Ze had dezelfde boodschap weer. Wij besloten direct op te stappen, want het was toch wel eng en vreemd.
Eenmaal buiten aangekomen bij de parkeerplaats, bleek mn auto gestolen te zijn.... Ik kon inderdaad weer lopen dus...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 00:27
Onderwerp: rells hoekie
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Kan Inka timmeren dan? |
nou nog een bouwvergunning en hinderwetvergunning aanvragen ow en zorg dat je voldoet aan de mestregels
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 21:09
Onderwerp: Stemmen......op..
|
|
|
Het beste zou zijn een zakenkabinet met deugdelijke bestuurders, liefst zonder politieke achtergrond en verborgen agenda. Pim Fortuyn is hierbij trendsetter, hij wilde de juiste man op de juiste plek, zonder te zien of die persoon wel de juiste kleur had. Zo is algemeen bekend dat Pim aan Hans Wiegel het premierschap wilde geven.
Maarja... Pim is dood en Nederland gaat richting afgrond.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 19:54
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik denk dat met de PVV wel te regeren valt. Want voor 95% komt de PVV overeen met de standpunten van de VVD. In de media wordt natuurlijk die extreme 5% benadrukt, maar ik denk dat dat in de praktijk zal meevallen. Het grootste rampscenario zie ik als PvdA het weer samen gaat proberen met het CDA. Het tweede rampscenario is m.i. een geheel links kabinet. |
nog es goed nakijken chat... economisch gezien, is de pvv mij te links
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 18:02
Onderwerp: verbeter punten op cm
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Was het druage humor Pieter?
Hou ik wel van heur. |
Ik vond het een vrij strakke opmerking, maar ik heb m niet gesteld, ik las rustig mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 17:58
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik wist dat jij zou reageren Pieter, fijn he, hap hap hap |
hap hap hap??? ik trachtte slechts jouw gebrek aan staatsrecht wat bij te spijkeren, hoewel ik me realiseer dat dat onbegonnen werk is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 17:47
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Wat zou er gebeuren als de PVV de grootste partij zou worden over een paar maand, en dat ze geen coalitie kunnen vormen ......
Mogen we dan met zijn allen weer stemmen, zou leuk zijn, val van het kabinet al voor er een kabinet is ...... |
Als de PVV als grootste partij geen coalitie kan smeden, geeft de formateur zijn opdracht terug aan de koningin, die daarop een andere formateur benoemd. Begin jaren 80 ( of was het nou toch in 1977?) was de Pvda ook weleens de grootste partij en kreeg Joop den Uyl het ook niet voor elkaar. Van Agt wel, dus bleef de grootste partij in de 2e kamer buiten de coalitie... geen angst dus Crossy.. je hoeft niet alweeeer heel dat stuk naar het stembureau te lopen vanwege Wilders.
( slecht kortetermijngeheugen trouwens... juist dankzij Bakellende moest je vaak stemmen de laatste tijd )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 17:40
Onderwerp: verbeter punten op cm
|
|
|
IMRE695 schreef: | Dat is zeker zo. Iedereen heeft z'n eigen referentiekader. En toch worden er ook bewust dingen gezegd, die een ander pijn kunnen doen. Zelf was ik gisteravond in de chatroom. Op zich vond ik het erg gezellig, maar door 1 iemand werd ik meteen aangesproken op mijn politieke stellingname. Er vielen woorden als 'onbetrouwbaar' en 'bidden om bevrijding'. Ik zal geen naam noemen, maar ik vond het bepaald respectloos! Weinig verheffend. Het was in mijn beleving bedoeld om te provoceren. Misschien met een knipoog, maar die knipoog heb ik niet gezien. |
Ik was erbij, weet wat je bedoeld en snap niet dat jij er nu zo over schrijft hier. Degene die de opmerking maakte, heeft wel degelijk direct zijn knipoog kenbaar gemaakt. Niet door een smiley, maar door een volledige zin.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 17:30
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Soms....echt hoor....dan kan ik gewoon niet geloven wat ik lees.
Zijn dit hier allemaal christenen en die vragen zich nog af, wat ze moeten doen met waarzeggerij en waarzeggers of bepaalde, zoals geformuleerd, entiteiten in hun huis....????????
Nou....als christen dien je je helemaal niet met zoiets als waarzeggerij of waarzeggers in te laten...... en als je bepaalde "entiteiten" in je huis hebt....dan zal ik maar meteen je hele huis door de Heer laten reinigen en het door Hem laten vullen met zijn Heilige Geest en Zijn engelen en dat er een wacht komt bij iedere deur of opening in het huis, dat er geen kwaad meer in kan komen.......
Dit alles moet voor een christen toch echt geen punt meer zijn....lijkt me. Maar kennelijk geldt dit lang niet voor iedereen, zo moet ik tot mijn schrik hier constateren..........Goei grutten nog aan toe......waar zijn we soms hier mee bezig.....men speelt hier soms met meer dan vuur...... |
Sorry hoor Solafide... Als ik de bijdrages lees die geplaatst zijn voor jij je misnoegen uitte, vind ik jouw misnoegen erg misplaatst. Jill vraagt zich af of en zo ja in hoeverre mensen hiermee bezig zijn. Uit haar vraag lees ik nergens dat zij dat promoot of zelf doet. Waarom, als je al vind dat je moet reageren, niet een algemeen geluid over je mening. Nu beschuldig je mensen ongegrond dat ze zich met foute dingen inlaten... das niet aardig solo´tje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 09:57
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
INKA401 schreef: | de uitspraak jullie snap ... van wie kwam die? je snapt het nog echt niet |
ik spreek iedereen aan op zuh eiguh nivoo inka (zelfs al heb ik last van hoogtevrees )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 23:50
|
|
|
Het is zeer onwaarschijnlijk dat Wilders in een kabinet komt. Of hij moet zoveel van zijn programma inleveren dat hij ongeloofwaardig word. Ik denk dat hij daar te slim voor is.
Christenen en joden hebben van Wilders niets te vrezen, daar is hij duidelijk over geweest, al diverse malen.
Je mag over Wilders zeggen en denken wat je wil, maar het is een feit dat hij verwoord wat veel nederlanders zeggen. Onderbuikgevoel misschien, maar wel realiteit!! En dat mogen de gevestigde politici zich ook wel eens realiseren... dat onder hun bewind zoveel onvrede is ontstaan.
Hoeveel kans had dat generaal pardon gehad bij een referendum? Helemaal geen... het volk vind dat het een keertje genoeg is zo, maar toch worden er ff vlot 27.000 uitgeproduceerde asielzoekers toegelaten. Cijfers hebben uitgewezen dat minimaal 25.000 van hen niet in eigen inkomen kunnen voorzien, dus de bijstand ingerold zijn. Das dus 25.000 x 20.000 euro is dus 500.000.000 euro per jaar wat de politiek correcten het volk door de strot geduwd hebben... (das dus IEDER JAAR een half miljard euro!!)
De enige manier waarop Wilders gestopt kan worden is realiteitszin bij de andere partijen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 21:25
Onderwerp: Het breed hebben.
|
|
|
ALFAROMEO918 schreef: | Pieter ? jij kan Mij ?
Ik ben inderdaad Klundenaar,maar geen idee wie jij ben. Het enigste wat ik gedaan heeft,is die echtsheiding,wel verantwoord is,in mijn keuze. Dat was een dag voor de verjaardag van mijn jongste zoon,toen ik dat huwelijk de rug toe keerde.
Ik pleit mij eigen niet vrij,ook ik heb fouten veroorzaakt,maar wel uit machteloosheid,en doffe ellende. Vertel wie jij ben AUB. |
tot voor een paar jaar geleden, voor mn emigratie, had ik een bedrijf in zevenbergen. jij kwam daar weleens transport halen voor Winde geloof ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 19:14
Onderwerp: Agnes Kant.
|
|
|
Of troost vind bij Jezus....
en DAT wens ik haar nou es toe!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 19:11
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | CROSSROAD317 schreef: ik meen je wel eens bij pieter te hebben gezien, bbq en gourmetten dacht ik...... of is dat geen eten O nee, het is geen Aviko he
Pieter snap veel, maar of tie jou snapt ..... |
ik snap jullie geen van beiden en dat bevalt mij prima!! jullie snap?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 18:53
Onderwerp: Het breed hebben.
|
|
|
Fijn gevoel is dat he, ouwe klundernaar... Nadat je door je vrouw in de maling bent genomen en er niks is behalve een doos vol schulden GEWOON WERKEN om dat probleem op te lossen. Inderdaad niet het koppie laten hangen maar ER VOOR GAAN...
Ik ken het, veni vidi vici
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 18:48
|
|
|
Bovenaan de pagina geeft Arjan in een reactie op Chatuliem aan dat PvdAers op een andere wijze rijkdom proberen te verwerven dan VVDers.
Graag wil ik hierop reageren met enkele voorbeeldjes...
Mevr. Eefje Schoo (PVDA) heeft de staat opgelicht door onterechte declaraties in te dienen vanwege haar werk in de VS voor de Verenigde Naties... ook na herhaaldelijk verzoek weigert zij dit terug te betalen. Als U of ik zoiets flikken, worden we bij binnenkomst via Schiphol direct gearresteerd...
Dhr Wim Kok (PVDA) had als minister president de mond vol over de exorbitante zelfverrijking... na deze baan kreeg hij wat nieuwe klusjes...
De onbetaalbaarheid van de gezondheidszorg en de teloorgang van het onderwijs zijn vooral te wijten aan de PVDA, zij heeft als geen andere partij haar trouwe leden beloond met baantjes als geduputeerde, burgemeester of via nieuw bedachte managersbaantjes. De gemiddelde PVDA bestuurder zorgt in eerste instantie goed voor zichzelf, en laat zich nadien goed verzorgen door partijleden die wel ff een mooi baantje voor hem of haar regelen. PVDA beloond loyaliteit hoger dan kwaliteit.
De ware partij van de arbeid, is de VVD
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 18:25
Onderwerp: Positie en taak van de vrouw in de gemeente
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Yep |
zo kun je het dus ook zien... de bijbel als lopend buffet... laad je bordje vol met lekkers en wat je niet aanstaat, gewoon laten liggen ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 18:16
|
|
|
ARJAN007 schreef: | Het lijkt mij dat ook de man zich voorbereiden moet op het huwelijk, en hulp van de Heer lijkt daarbij wel heel belangrijk te zijn. Want de meeste vrouwen willen wel degelijk een deugdelijke man! |
er zijn ook veel vrouwen die juist een foute man willen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 07:51
Onderwerp: Positie en taak van de vrouw in de gemeente
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Wat zijn wij MANNEN toch goed he
En op jouw inzending te reageren Anita, kan ik alleen maar zeggen, "een gedachte is nog geen waarheid" |
en een jou onwelvallige bijbeltekst is gewoon over de houdbaarheidsdatum heen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 22:25
Onderwerp: in het verkeerde lichaam...
|
|
|
GLENNY451 schreef: | Mensen toch! Tuurlijk kan God alles genezen. Door Zijn striemen zijn wij genezen. Alles hing daar aan het kruis, het is een belofte! Ik de Here ben uw Geneesheer! Als God het niet kan is Hij niet Almachtig! Hiju is Alwetend anders is Hij geen God en moet nog bijleren..toch?
Dus sta op die belofte want God maakt geen onderscheid voor wie genezing wil. |
natuurlijk maakt Hij onderscheid... niet iedereen die er voor bid of zich op die gelofte beroept geneest. Met een opmerking als bovenstaand geef jij aan dat iedereen die aan een ziekte is overleden terwijl hij-zij voor genezing heeft gebeden, iets fout heeft gedaan... beetje vreemd zoals jij het hier zegt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 22:07
|
|
|
ARJAN007 schreef: | We zullen zien hoe het op 9 juni zal gaan...... ik verwacht eigenlijk dat de VVD verlies zal lijden vanwege de PVV. Er zijn nu al mensen die twijfelen tussen VVD en PVV. |
er zijn ook mensen die twijfelen tussen groen links en sp... dat noemen we zwevende kiezers Arjan, die bestaan al sinds de eerste verkiezingen gehouden werden
|
|
Naar boven |
|
|