Auteur |
Bericht |
|
ALFAROMEO918
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 18:34
|
|
|
Of ik ben oerstom dus.
Ooit had ik grote schulden,in een huwelijk. Maar? met mijn zeer geringe ontwikkeling,altijd goed geld verdiend,zelfs bovenmodaal dus.
Wel ijver tonen,en koude onbelangrijk vinden,ook hitte.
Met mijn nog steeds geringe opleiding,na echtsheiding,heb ik financieel geen vermogen opgebouwd,maar voldoende om geen zorgen te hebben.
Met mijn lichaam heb ik nooit medelijden gehad,en beheerst mijn fysieke gesteldheid uitstekend. Solicitatie,is onbekend voor mij,ik word alltijd benaderd door werkgevers. Niet de kunde,maar best mijn persoonlijkheid,is meestal de vraag.
Die schulden,best een groot bedrag,had ik vrij snel weer afgelost,door niet mijn lichaam te sparen,maar ijver te tonen. Met zelfmedelijden,spaar je geen vermogen op,maar afwijzing.
Dat lukte mij,door inzet,en Godsgeloof.
Geen voedselbank dus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 18:53
|
|
|
Fijn gevoel is dat he, ouwe klundernaar... Nadat je door je vrouw in de maling bent genomen en er niks is behalve een doos vol schulden GEWOON WERKEN om dat probleem op te lossen. Inderdaad niet het koppie laten hangen maar ER VOOR GAAN...
Ik ken het, veni vidi vici
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALFAROMEO918
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 20:29
|
|
|
PIETER649 schreef: | Fijn gevoel is dat he, ouwe klundernaar... Nadat je door je vrouw in de maling bent genomen en er niks is behalve een doos vol schulden GEWOON WERKEN om dat probleem op te lossen. Inderdaad niet het koppie laten hangen maar ER VOOR GAAN...
Ik ken het, veni vidi vici | Pieter ? jij kan Mij ?
Ik ben inderdaad Klundenaar,maar geen idee wie jij ben. Het enigste wat ik gedaan heeft,is die echtsheiding,wel verantwoord is,in mijn keuze. Dat was een dag voor de verjaardag van mijn jongste zoon,toen ik dat huwelijk de rug toe keerde.
Ik pleit mij eigen niet vrij,ook ik heb fouten veroorzaakt,maar wel uit machteloosheid,en doffe ellende. Vertel wie jij ben AUB.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 21:25
|
|
|
ALFAROMEO918 schreef: | Pieter ? jij kan Mij ?
Ik ben inderdaad Klundenaar,maar geen idee wie jij ben. Het enigste wat ik gedaan heeft,is die echtsheiding,wel verantwoord is,in mijn keuze. Dat was een dag voor de verjaardag van mijn jongste zoon,toen ik dat huwelijk de rug toe keerde.
Ik pleit mij eigen niet vrij,ook ik heb fouten veroorzaakt,maar wel uit machteloosheid,en doffe ellende. Vertel wie jij ben AUB. |
tot voor een paar jaar geleden, voor mn emigratie, had ik een bedrijf in zevenbergen. jij kwam daar weleens transport halen voor Winde geloof ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALFAROMEO918
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 22:16
|
|
|
PIETER649 schreef: | tot voor een paar jaar geleden, voor mn emigratie, had ik een bedrijf in zevenbergen. jij kwam daar weleens transport halen voor Winde geloof ik |
Ja drie jaar heb ik bij windetranscar gereden,maar ik kan mij totaal niet herinderen,in zevenbergen ooit geladen te hebben,of gelost. Fris mijn geheugen eens op. Jij kan mij dus,ik heb geen idee wie jij ben,helaas.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALFAROMEO918
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 22:56
|
|
|
ALFAROMEO918 schreef: | Ja drie jaar heb ik bij windetranscar gereden,maar ik kan mij totaal niet herinderen,in zevenbergen ooit geladen te hebben,of gelost. Fris mijn geheugen eens op. Jij kan mij dus,ik heb geen idee wie jij ben,helaas. | Het klopt ook niet. Bij Winde was ik ongehuwd,en bij van der linde transport,huwde ik. toen was ik 30 jaar,en jij ong 9 of 8 jaar. wat ? is jou? achternaam ?. Want vele jaren heb ik aardappeltransport gedaan,naderhand. Ook bij Karsten groothandel,vele jaren,met mijn broer Corné,die jou leeftijd heeft ongeveer. Nu nog steeds mijn Colega,bij Peter Appel transport.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|