ChristianMatch

Forum

Berichten van ERIKA129
Ga naar pagina Vorige 1 ... 92 93 94 95 96 97 98 ... 213 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ERIKA129
Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 12:06
BerichtOnderwerp: gehoorzaamheid

Bij het woord gehoorzamen denk ik dat je in de eerste plaats God moet erkennen als onze Heer en Zaligmaker..
Dat je gelooft in zijn woord en dat je dan kan zeggen Heer hier ben ik..
Hij vraagt ons hem te gehoorzamen en zijn wetten te houden... maar als ik naar mezelf kijk o het is zo moeilijk de wil is er zeker en dan zeg ik Heer ik volg U ik zal luisteren naar wat U mij zegt door middel van Uw woord... om er dan een paar dagen later soms achter te komen dat je er weer niks van gemaakt hebt!!

Gehoorzamen in God zie ik dus dat je probeert naar zijn woord te leven..

Als ik alleen al denk aan het mooie gedicht Voetstappen in het zand,
daarin zegt Hij al mijn kind als je het moeilijk hebt zal IK je dragen.... altijd is Hij bij ons en dan is het voor ons toch nog moeilijk om te gehoorzamen... wat is de mens......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 09:39
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

ANNA415 schreef:
mmmuhhhhhhhhhh, ben net wakker Slapende smiley
straks de tuin in Coole smiley met zonnebril

Ook net wakker Knipoog smiley t'is zaterdag he Clown smiley enne ook hier ga ik de tuin in het is heerlijk weer Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 22:26
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?

YES356 schreef:
vervolg

Ja het jachtseizoen was dus duidelijk geopend werd gejaagd op alles met 2 of meer “poten” las ik als koffie drinkend in de tuin .
Ik moest denken aan mn opa in zijn schuurtje hing een geweer uit de oorlog.
Als ik als kind dan met hem in het schuurtje was prate hij over die tijd, alleen de leuke dingen deelde hij met mij.
De minder leuke dingen wist alleen mn oma (de zus van…… weet je nog?) die woonde op de heide.
Dan vertelde mn opa ook over hoeveel mieren er daar zaten. EEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIndeloos kon hij daar over praten En wat er mee te doen!
Dan stond hij even stil het gereedschap[ doelloos en onhandig lijkend in zijn handen. De mouwen van zijn Blauwe stofjas opgestroopt. Zijn ogen keken starend naar en plek die niet te zien was voor mij..
Maar hij vertelde dat het er wemelde van afschuwelijke monsters MIEREN! Ik vroeg me af of hij dacht aan de oorlog of aan de problemen die mensen toentertijd hadden met de mieren op het terras.
Hij had wel een verteld dat hij in het leger zulke en andere dieren wel gegeten had!
Ik schrok op uit mijn gedachten en was weer in het hier en nu. Bedacht me wat er tegenwoordig allemaal tegen mieren te doen en te krijgen was .een heeel milieuvriendelijke oplossing is, koop bij de bakker gist doe dat op een schoteltje en meng er stroop door. De mieren eten het op, gaan naar hun nest en blazen zichzelf op... (Kamikaze mieren.)

Wat ook helpt, kaneeelpoeder stroooien of kaneelstokjes neerleggen. Of kokend water....... ,er kwam een bezige bij voorbij vliegen! Schrok er van die ging vast naar de flat die gaat het liefst 14 hoog wonen ipv un paar mieren temmen dacht ik bij mezelf.
Maar goed waar was ik ooooh ja verder kan nog, een potje met nog jaja 1 centjes,van voor de euro tijd, daar zit een bepaald luchtje aan die centjes echt. dus waar veel mieren gaan lopen leg die centjes neer, daar houden ze niet van want geld stinkt. En wie weet waren die mieren meegegaan met de tijd en lieten ze eirocenten links liggen.
Wat had je tegenwoordig nog meer ik stote bijna mn kofiie om toen ik een stem hoorde die gillend riep “Hey jij lkkr in de zon buiten en ik loop al teveel achter in mijn huishouden ze had een houten wasknijper op dr mond maar toch leek ik te horen dat ze zeiikmoetmijnhuisnodigpoetsendag” haar probleem dacht ik.

Ik dacht ineens aan mn oma dat kwam eigenlijk niet zo vaak voor. Omdat ik haar niet goed gekend had die had vaak klusjes voor mn opa afgerukte vonkende stopcontacten loszittende handvate van de kraan. Mijn opa werd daar altijd moe van. Helemaal als zoals hij het noemde “ze haar maandelijkse ding had” toender tijd had ik geen idee wat hij bedoelde. Maar het was wel altijd jammer dat we dan geen gehaktballen kregen bij het eten. Nee dan kregen we spagettie of ladingen pannekoeken.

De buurvrouw kwam naar buiten en begon tegen die vrouw te praten over hun maandelijkse probleem. Pfffff ik dacht zoek daar ff een andere plek voor dhuu! Er kwam een broeder langs fietsen en ving het gesprek ook op Hij riep als fietsend hey!!! Hierbij benoemen we zuster Menstrua (E) en zuster Hormonica (P) als leden van de Orde van het Gevleugelde Maandverbond... dat miste zijn uitwerking niet !! dr kwam ook nog een vrouw in een stoomwals voorbij die naar me riep.. is dat je opa die op die fiets? Ik dacht waarom gaan die vrouwen niet gewoon in hun eigen “hokje” zitten!!!

Pffffff ik snapte nix meer van deze wereld!! Pakte mn koffie en…. waar had ik het over…. Oooh ja eten koken. Man ik heb moeite aan het eind van de maand het verband te blijven zien!! Ik zelf at tegewoordig vaak makkelijk bv simpel schoteltje van bruinebonen uit potje puree(kan uit pak) eitje koken en appelmoes (evt pot) dat in laagjes in een schaal en ff in oven of magnetron en klaar ben je. Vaak maakte ik ook vissticks,bruine bonen,appelmoes,tomaat en yogert. In mijn ooghoek zag ik de vrouwen vertrekken naar hun eigen “hok” niet dat ze niet mogen komen nee ik vind vrouwen best grappig . er hangt ook een bordje aan de poort waar vrouwen pro-staat! hehe kon ik me eindelijk consenteren!!!

Maar dat was nog niet voor me weggelegd. Komt daar een vrouw met gierende banden en een naaktslak tussen de wielen de bocht om zeilen op skeelers en verdwijnt met een knal en een hoop lawaai in de struiken!! Er kwam een man aanlopen die mopperde wie kom op dat stomme idee om voor de vrouwen een speciale “hok”te stoppen??? Nu moet ik als man “deze” uit de bosjes plukken!!

Man wat een gedoe toch allemaal tegenwoordig. Daar had mn opa geen last van in zijn tijd dacht ik bij me zelf. Hij vertelde me wel dat vroeger in zijn tijd alles beter was en dat de mensen nog goed Nederlands konden lezen en spreken maar Nederlands vond ik toen best lastig bv. Het meervoud van slot is sloten. Maar toch is het meervoud van pot geen poten. Evenzo zegt men altijd: een vat, twee vaten, ... maar zal men zeggen: Een kat, twee katen? Van raden, komt ried, maar van baden geen bied. Dit komt weer van bieden, ik hoop dat u 't ziet. Ook komt hiervan "bood" , maar van wieden geen "wood". U ziet, de verwarring is akelig groot.!!

Mn opa zei dan “jongen als je verward bent neem een fles bier, laat een boer, ga op de bank zitten kijken naar een voetballen op de tv en laat ongeneerd een scheet, Daarna voel je je weer helemaal een echte man. Wijze man was het!
Ik pakte nog een bakkie koffie. Hoorde bij de buren een angstige kreet.HEEEEEEEEEEEELP!! Hoe krijg ik een vlieg doodgemept die sneller is dan ikke.. Ik dacht ja daaaag ik heb er ff genoeg van vandaag van al die vrouwentoestanden!! Ga rondjes rennen of ergens zitten en doe het geluid van en potje honing na!! Ze bonkte met dr hoofd tegen de muur. Denk dat de vlieg daar zat en dat ze geen mepper had!!

Ik ging weer lekker naar buiten. Zette de radio aan en hoorde het liedje. Hop, hop, hop, mannetje in galop... hehe lekker rust nu. Ik keek tevreden naar een dikke harige vette spin die me met zijn grote ogen aanstaarde!! Ik knipoogde naar hem en hij ging door de mieren op te eten van mijn terras. Nix chloor poeder en andere bende zei mijn opa altijd!! Laat de natuur zijn gang gaan!.

Ik zette mn tuinstoel in de ligstand en ging ff een dutje doen. Er voor zorgend dat mn mond goed dicht bleef!! Er zou maar eens een spin in komen. Tegenwoordig hoorde je de gekste dingen!

Echt rust werd me niet gegeven !!! pffffffffff kwam er een pas getrouwd paartje ruziënd langslopen de man riep tegen zijn kersverse vrouw” nou!! NOU!!! Wie moet eigenlijk afwassen? Man of vrouw NOU???!!! Ik deed snel mn ogen weer dicht en dacht. Neem dr mee uit eten en koop een vaatwasser. Maar ik riep ze nog ff achterna hey!! btw: van harte gefeliciteerd !!!

iemand riep allesverdwijnendeschoonmakendeschoonmaakazijn kan je daar ook mensen en vrouwen met laten verdwijnen? Die dacht in het groot en niet aan mieren en dergelijke!! Die had hij in het leger gewoon spinnen ed opgegeten. Of dat spul er tegen hielp kon ik hem geen antwoord op geven. Ik was in slaap gevallen en droomde over een date en inspiratie nieuwschierige vrouwen die op de kop gingen staan.
Ik schrok met een schok wakker omdat er een vrouw kiekeboe!!! In mn oor toeterde. Ik zei een beetje humeurig. Waarom maak je me wakker???!!!! Ze zei” Daarom zijn wij vrouwen er he….Om vergeetachtige mannen te helpen herinneren… hoe laat het is!!! Ja ik was meteen weer wakker en zag het “nut”van het andere geslacht weer helder in. En dacht toch nog warrig van die gekke droom. Jullie zouden elke dag migraine of iets dergelijks moeten hebben...nou ja dat is dan weer niet goed voor de gehakballen-industrie... waar was die droom eigenlijk geindigd ow ja dat was een man op een schip die riep” Sjonge jonge ........ je kan beter medelijden hebben is er hier door de vrouwen geouwehoerd over spinnen en mieren . Moet je dáár iets van zien te bakken? Gek is dat met dromen er zitten stukjes in die kloppen en sommige dingen helemaal niet erg verwarrend allemaal! Of hou ik me zelf voor de gek?? En is dit het begin van CM-HEIMER…………….

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahaha Lachende smiley heerlijk ga door zo!!
Ongekende talenten komen er hier tevoorschijn!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 17:19
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

FRANKT627 schreef:
Je verhaal is niet af...nu weten we nog niet wat je gaat eten. Ik verondersel wel dat het een vettige ongezonde troep zal zijn. Zieke smiley

Waarom vragen als je het antwoord weet Smiley die vol vragen zit Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 16:36
BerichtOnderwerp: Sorry...

Fijn dat iemand open en eerlijk sorry durft te zeggen!!
Alleen jammer dat tie nu dus alweer weg is Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 16:35
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

ROELANDE345 schreef:
Zeeland dit liedje is speciaal voor jou:

God wijst mij een weg
als ik zelf geen uitkomst zie.
Langs wegen die geen mens bedenkt,
maakt Hij mij zijn wil bekend.
Hij geeft elke dag
nieuwe liefde, nieuwe kracht.
Als ik mijn hand in zijn hand leg,
wijst Hij mij de weg,
wijst Hij mij de weg.

Al moet ik door de wildernis -
Hij leidt mij.
Hij toont mij een rivier in de woestijn.
Alles zal ooit vergaan
maar zijn liefde blijft bestaan
en Hij maakt iets heel nieuws vandaag

Mooi lied Roelande..
Aan dat lied heb ik me het afgelopen jaar mogen optrekken...
Het is zo waar hoe moeilijk je weg ook mag zijn HIj is er altijd!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 16:34

Denk dat het vandaag een snelle hap wordt Twijfelende smiley
Heb de hele week netjes gekookt en groente gegeten maar moet rond etenstijd met 1 van de katten naar de dierenarts dus tja
dan maar een keer de frituur aanslingeren Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 16:31
BerichtOnderwerp: gehoorzaamheid

Wat een mooi en goed topic Xabia!!!
Ik lees hem nu net pas en moet even alles tot me door laten dringen voordat ik echt reageer maar de reacties zijn mooi, zuiver en heel herkenbaar Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 16:22

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ..het verwonderd mij dat er nog mannen zijn op deze site. Jullie hebben echt wat tegen ons, zoveel is duidelijk.

Jullie zouden elke migraine of iets dergelijks moeten hebben...nou ja dat is dan weer niet goed voor de gehakballen-industrie...

Ouwe mopperpot Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 16:21
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)

HERMA135 schreef:
In dit topic, alleen voor vrouwen, wil ik graag jullie mening weten over iets.
Als je patrner, van wie je veel houdt, soms veel verbaal geweld gebrukt, soms erg vernederd, voor je neus de playboy leest, en je geslagen heeft,
maar ook een ontzettend lieve kant heeft....wat zouden jullie doen en waarom doen mannen zoiets...
wat moet je doen, omdat je door je liefde voor hem ergens afhankelijk bent. je die liefde voor hem niet kunt wegbannen....

Das een heftig stukje Herma... en ik heb daar totaal geen ervaring mee vind het knap dat je het hier neer durft te zetten!!Maar persoonlijk denk ik dat er iets behoorlijk fout zit als je partner dit doet!!! een man hoort ten eerste al niet te slaan(een vrouw eveneens niet) en als ik het zo lees is hij verbaal en non-verbaal agressief, dan zijn er denk ik maar twee opties... 1) in therapie en kijken of het op te lossen is 2) ondanks dat tie lief kan zijn ging ik weg bij een man die dit doet!!!

Maar ja dit is wat iemand zegt die er geen ervaring mee heeft.
Sterkte ermee...

P.s denk dat er toch wel mannen gaan reageren hierop!!

en in deze kan ik me dat ook wel voorstellen want er zijn ook vele mannen die dit echt niet goedkeuren!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 14:27

INGE721 schreef:
Hier een geweldige tip voor vrouwen........als je eelt onder je voeten hebt is dat heel makkelijk weg te halen door regelmatig met de binnenkant van de schil van een sinaasappel de eeltplekken te massereren.
Ik wilde het eerst ook niet geloven maar de ervaring leert dat het echt helpt. Nu dus braaf elke dag een sinaasappeltje schillen Lachende smiley

Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Blij dat ik daar geen last van heb Knipoog smiley

Laatst aangepast door
ERIKA129
op vrijdag 29 juni 2012, 14:27
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 14:26

PETRA411 schreef:
echt niet.....ach heel voorspelbaar waar het over gaat:
voetbal....
darm problemen
prostraatproblemen
auto,s
wie het hele alphabet in boeren op kan zeggen
oke het is natuurlijk wel grappig als ze in een midlife crisis gaan en denken dat ze nog aantrekkelijk zijn voor vrouwen van duh zoveel jaar jonger.

weet je trouwens wanneer mannen stoppen met ontwikkelen?
op het moment dat ze zindelijk zijn geworden. Knipoog smiley

en toch zijn ze zo leuk Verlegen lachende smiley dus voor de leuke mannen die dit lezen,niet serieus nemen he,is humor Knipoog smiley
en nu ga ik verder met me huishouden,en moet me wenkbrouwen nog epileren,stelje komt vandaag de leuke man tegen en je hebt je wenkbrouwen niet geepileerd.....vervelend
oh jee en ik moet ook nog snappen hoe me nieuwe fototoestel werkt voor vanavond....

Idd heeeeeeeeeeel voorspelbaar en dan zeggen ze dat wij vrouwen het zijn Gefrustreerde smiley

Tja die ontwikkeling van mannen Clown smiley onvoorspelbaar is dat!

Valt epileren nu onder het huishoudelijke topic of zit je nu off-topic Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
in iedergeval succes ermee Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 13:06

PETRA411 schreef:
ja en waar blijft dat mannen topic alleen voor mannen?, gun ons vrouwen een lolletje dat we het hele weekend in een deuk kunnen liggen van het lachen als we jullie mannen problemen lezen. Knipoog smiley

tja wel een grote mond hebben maar dat durven ze dus niet he Clown smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 11:59

PETRA411 schreef:
Ik ga vandaag iets geweldigs doen, een zoon en dochter van mij laten zich dopen,en dat is toch een bijzonder moment, ik heb ze altijd in vrijheid gelaten met hun geloof, het vb. proberen te geven en ze te leren over jezus en nu vandaag me zoon van 15 en dochter van 21 laten zich dopen omdat ze dat zelf graag willen.
Lachende smiley

Wat mooi en fijn dat je kinderen Hem ook willen volgen Petra Lachende smiley
Dat is de bekroning op je opvoeding en een rijkdom die je wordt gegeven!
Een goede en gezegende avond gewenst!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 11:56

YES356 schreef:
Date …….?? Andere dingen aan mn hoofd……..??

Ik heb wel dingen aan mn hoofd!! Oren!! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Die heb ik 1 maal per dag te luisteren gelegd. Waar mannen niet mogen spreken! Verraste, verbaasde smiley Was daar inderdaad helemaal van onderste boven.. Vergat ik helemaal mn HUISHOUFELIJKE verantwoordelijkheid hier. Gefrustreerde smiley

Daarom zijn wij vrouwen er he Lachende smiley
Om vergeetachtige mannen te helpen herinneren Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 10:22

Zou Yes geen fantasie meer hebben Smiley die vol vragen zit
Mis al 5 dagen een verhaal of inspireren we hem niet meer Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 10:19

INGE721 schreef:
Erika volgens mij ben je bj het begin van dit topic vergeten om een forum politie neer te zetten Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril
Nu zitten we nog met die (lieve en niet lieve )mannen Slapende smiley

Pfffffffffffff ze kenne gewoon niet lezen daas het probleem Coole smiley met zonnebril
Maar ja wat doene we eraan??? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 10:10

LEONARD480 schreef:
Waarom strooien jullie met al die namen van de mannen Geschokte, onthutste smiley

Jaloers omdat we de naam Leo niet gebruiken? Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Enne VROUWEN topic val jij daar tegenwoordig ook al onder Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 22:31

ROELANDE345 schreef:
ja zo lust ik er ook nog wel een paar

Dat kan nie he dan ben jij niet de BOB Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 20:55

YES356 schreef:
Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Ik weet het ! het mag niet!! Maar ik moet elke dag ff om het hoekje kijken hier!! Wel leuk trouwens dat er nu zoveel dames met hun neus tegen het beeldscherm zitten

Nieuwsgierig mannetje Boze smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 20:54

NICKY298 schreef:
Nou dat is niet verkeerd , wanneer? maar mogen de heren dan ook? Lachende smiley Lachende smiley

tuurlijk het is toch een datingsite Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 20:25

FRANKT627 schreef:
kan je daar ook mensen en vrouwen met laten verdwijnen? Lachende smiley

Jij kan heel niet zonder dat de vrouwen je plagen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt dus niet zeuren ja Boze smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 20:12

INGE721 schreef:
Kom dan maar bij mij thuis.....ben ik de bob Clown smiley

Kunnen we er net zo goed direct een strandhappening van maken Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 19:52

SHANITA130 schreef:
Erika,

Ik slaap daarom ook altijd met het licht aan, ja, een kleine lichtbron hoor.
Voor de zekerheid, als ik een spin ofzo zie, als ik even wakker wordt mep ik 'm dood,

Ik heb trouwens in de 7 jaar dat ik hier woon, 2 keer een spin gezien... Knipoog smiley

Ik woon op 1 hoog, dus niet op begane grond, scheelt ook.....

nee tuurlijk zie je ze nie ze zitten al in je maag of ehhhhh... in het riool Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 19:15

SHANITA130 schreef:
Ja, maar dát gebeurd alleen in beneden huisen, die spinnen.

Toen ik eerst in een vrijstaandhuis woonde zaten daar altijd veel spinnen binnen. Het was een oud huis wel opgeknapt, maar toch, veel plek waar de spinnen door konden. En elke dag weer binnen spinnen opzuigen, het waren er steeds teveel, om te vangen en naar buiten te brengen...

Maar als je gewoon in een nieuwbouw appartement woont, dan heb je daar geen last van. Engeltje smiley

Mag ik je even uit de droom halen???
Ik heb een nieuwbouw appartement en ook daar spinnen hoor Knipoog smiley

Ik ga zo maar eens even mijn mos te lijf in de tuin met het allesverdwijnendeschoonmakendeschoonmaakazijn Clown smiley

Laatst aangepast door
ERIKA129
op donderdag 28 juni 2012, 19:16
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 19:12

Warm weer dus lekker gebakken aardappeltjes en een bord sla erbij stukkie vlees klaar Kwijlende smiley

Maar ja het is al op Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 19:10

ANNA415 schreef:
Ik denk dat het een hele rage gaat worden Clown smiley Knipoog smiley
Maar een borrel is ook een goede oplossing Lachende smiley met blinkend witte tanden

Wanneer? Kwijlende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 19:09

Euh niet veel gedaan te warm voor Knipoog smiley
Twee wassen gedraaid en opgehangen moet alleen nog naar binnen Clown smiley
Verder veel gepraat mer vrienden op msn en een leuk avondje geplant Lachende smiley
eten gekookt en opgegeten Kwijlende smiley afwas gedaan Twijfelende smiley en nu lekker bankhangen, forum bevuilen en eens kijken of er nog een mooie film of zo komt vanavond Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 13:53
BerichtOnderwerp: gescheiden...

Ach arme Frank moeten die meiden je nu weer hebben? Boze smiley
en tja ik ben onder de 40 dus mag ook niet zeggen of ik gescheiden ben zeker Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Nee ben nooit gescheiden
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 22:43

ANNA415 schreef:
Pffff. Wel eens gedacht aan een aftapkraan. Even op je navelpluggen, afpompen klaar. Maar zal wel niet werrken. Gefrustreerde smiley Smiley die vol vragen zit

Denk we gaan gezellig met een aantal damens borrelen en dan eens een plan de campagne maken Lachende smiley

Maar nee mw gaat navelpluggen weer eens wat anders dan navel piercen Clown smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van ERIKA129
Ga naar pagina Vorige 1 ... 92 93 94 95 96 97 98 ... 213 Volgende
Pagina 95 van 213