ChristianMatch

Forum

Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 92 93 94 95 96 97 98 ... 235 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 12:28
BerichtOnderwerp: God zet de juiste mens op de juiste tijd op de juiste plaats

ERIKA129 schreef:
Voor zover ik zelfmoord zie is het een pure wanhoopsdaad, men ziet om wat voor reden geen uitweg meer en dat is heel triest!!
Ik kan me voorstellen dat er situaties zijn dat mensen denken ik kan niet meer, geen uitweg zien geen lichtpuntje meer kunnen vinden, al geloven ze in God!

Wie zijn wij om te oordelen? God is een liefdevol God en ziet Zijn kinderen aan in nood! Zelf heb ik het een periode ontzettend moeilijk gehad en kon ik me indenken dat mensen niet verder willen al had ik dat gelukkig niet, en vond ik kracht en steun in het geloof en bij mijn familie en lieve vrienden...

Ik denk dat God je aanziet als je aan de hemelpoort staat... en wat daar gebeurt kunnen we slechts naar gissen!! Maar ik denk dat als iemand gelooft in Hem dat Hij ze echt niet zomaar zal weigeren in Zijn woning op te nemen door dat je een wanhoopsdaad hebt gedaan!!
En dan de mensen die ernstig ziek zijn en daardoor een inmense strijd hebben met hun geloof en deze lijken te verliezen wat als ze sterven zonder vrede te hebben gevonden? Zouden zij dan ook verloren zijn?? Nee dat geloof ik niet!!

Hai Erika!

We zijn het niet altijd eens hoeft ook niet kan ook niet,

Maar, nu ben ik het helemaal met je eens!!!!

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 12:06
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?

Michael Landon 54 werd, en heel moedig was?

Hier

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 9 februari 2013, 12:08
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 00:57
BerichtOnderwerp: Kind van school.

ROADY558 schreef:
Welke dag?

Waar gaat het over??

De dag dat ze daar occulte dingen deden op die school.

Of degene wel of niet er goed aan deed ze kind van school te halen op die dag.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 00:49
BerichtOnderwerp: Crisis in Nederland en in de wereld

Wat denk je Roady, moeten die meisjes van HARTE vergeven, of aangifte doen. Zeker met betrekking tot het laatste meisje, in de Crises film, geen aangifte want God komt de wraak toe, toch, en ondertussen blijft het doorgaan, meer en meer slachtoffers....
Welterusten....

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 9 februari 2013, 00:52
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 23:34
BerichtOnderwerp: Bijstandsmoeders gekoppeld aan rijke man

artikel
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 21:37
BerichtOnderwerp: Crisis in Nederland en in de wereld

Crises

In de wereld, ja, er komen weer betere tijden.

Gelukkig. Is al tijd al zo geweest.!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 8 februari 2013, 21:38
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 18:31
BerichtOnderwerp: Vergeven

JOL252 schreef:
Ik sta totaal perplex van je insinuatie.

Dit is ook een insinuatie: JOL252 schreef:
Shanita, ik denk dat je je boodschap nu duidelijk genoeg hebt neergezet... maar ik vraag me af wat en hoe je nu hiermee iets wilt bereiken...

En daar stond ik weer perplext van...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 8 februari 2013, 18:33
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 18:30

Jans: Waaruit begrijp jij dat Jol dat niet snapt? Kun je dat uitleggen, Shanita?
Ik vind dit nu niet zo`n aardige uitspraak.

En ik vind dit niet aardig: Jol: Shanita, ik denk dat je je boodschap nu duidelijk genoeg hebt neergezet... maar ik vraag me af wat en hoe je nu hiermee iets wilt bereiken...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 18:27

ERIKA129 schreef:
Oke nu ben ik echt heeeeeeel blond ben de draad compleet kwijt Twijfelende smiley

Dat: Shanita, ik denk dat je je boodschap nu duidelijk genoeg hebt neergezet... maar ik vraag me af wat en hoe je nu hiermee iets wilt bereiken...
Vind ik insinuerend overkomen, ik belde een vriend die vond het ook, maar dat mag, omdat Jol me weleens hielp, en ik hielp haar zeker nooit?

Ik wil hard werken nu, en ik heb geen zin om me in woordspelinkjes te verdiepen.

Zo ook, ik laat me niet door Roady Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 11:01

beschuldigen dat ik in handen van folteraars wordt gezet, omdat ik iemand niet vergeef, en dat ging over iemand die smeekte...mat 18. en niet iemand die ontkende.

Dus ja, dan wil ik de hele vergelijking er nog wel een keer inzetten.

Als Jol dat dan niet snapt, kan ze dat ook gewoon vragen. Ipv:
Shanita, ik denk dat je je boodschap nu duidelijk genoeg hebt neergezet... maar ik vraag me af wat en hoe je nu hiermee iets wilt bereiken...

En ook: Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 15:38

LEANNE226 schreef:
Op zich een mooie gedachte maar CM zit vol met alleenstaande ouders die deze keuzes niet kunnen maken.
Deze ouders werken of zitten in de bijstand.De eerste groep kiest voor financiele zelfstandigheid,de tweede groep kiest ervoor zich te laten onderhouden..........hoe kijk je hier tegenaan?

Niemand kiest daarvoor is mijn mening, en ik heb al genoeg over me heen laten lopen in 'armoede in nederland'.

S. die nu keihard aan zichzelf wil werken en gewoon d'r mening blijft zetten,
.......
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 17:18

JOL: Shanita, ik denk dat je je boodschap nu duidelijk genoeg hebt neergezet... ???

maar ik vraag me af wat en hoe je nu hiermee iets wilt bereiken...

???

Shanita: Was mijn zoveelste reactie naar een post van Roady. Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 11:01

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 8 februari 2013, 17:22
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 15:22
BerichtOnderwerp: discriminatie uitkeringsgerechtigden

Het is in veel gemeentes een gewoonte geworden om uitkeringsgerechtigden zonder enige aanleiding te laten controleren door ambtenaren die het verschil tussen een huisbezoek en huiszoeking niet weten. Alle regels worden aan de laars gelapt en de rechten van de mens met voeten getreden. Opnieuw moeten uitkeringsgerechtigden, die dit keer door jaloerse ex-echtgenoten aangegeven worden, naar de rechtbank om zich te kunnen verweren.
In het kader van fraudebestrijding denkt men inmiddels dat alles geoorloofd is en door voortdurend de aandacht te vestigen op kwetsbare groepen zoals AOW'ers, vluchtelingen en uitkeringsgerechtigden probeert men de aandacht af te leiden van corruptie in de bouwsector en de schaamteloze graaierij van de topmanagers.

Bron: http://eindhoven.sp.nl/opinie/2007/discriminatie.stm

Ok, stuk artikel van jaar of 5/6 oud, maar nog actueel, of actueler.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 15:03
BerichtOnderwerp: Tipsch voor den man

GERRIT084 schreef:
a) is misschien mogelijk bij de oude spelling b) kunstgras te weinig stippen Gefrustreerde smiley

kapsones? Lachende smiley

Koters?

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 8 februari 2013, 15:05
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 14:26

GERRIT084 schreef:
Ja ja, en krijgt die rijke stinkerd dan ook een garantie bewijs , om bij komende gebreken te ruilen?
Ook bij weigering na veel gebruik een nieuwe Smiley die vol vragen zit

Ja, dat is maar de vraag.... Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 14:25

THOMAS968 schreef:
De gemeente Dongeradeel is weliswaar creatief maar ik vraag me wel af of ze het intelligentieniveau van de mannelijke doelgroep niet wat onderschatten. Het zou ook wel eens wat minder serieus kunnen zijn dat het lijkt. Dongeradeel kent een zeer rijke inwoner maar het gemiddelde inkomensniveau is er ongeveer het laagste van Nederland. Door een stupide politieke beslissing ligt er meer verantwoordelijkheid en minder geld bij de gemeenten. Zie het positief: die gratis kleren en opmaakbeurt zijn toch nooit weg?
Gezien de huidige liberale maatschappijopvatting en de uitwerking ervan valt het niet mee om na langdurige bijstand nog geld over te hebben voor de kapper en wat duurdere kleding, dus als je in Dongeradeel woont: speel het spel, zou ik zeggen. Al zal geen man van de doelgroep er intrappen, je ziet er toch weer een stuk beter uit.

Thomas

Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 8 februari 2013, 19:25
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 13:33

Bijstandsmoeders gekoppeld aan rijke man DONGERADEEL - De Friese plaatsen Dongeradeel en Dantumadiel hebben een bijzondere manier gevonden om te bezuinigen op uitkeringen. De sociale dienst gaat bijstandsvrouwen 'updaten' om ze vervolgens aan een rijke kerel te koppelen, die de dames kunnen onderhouden.

Woordvoerder Martijn Adema van Dantumadiel bevestigt de aanpak tegenover de Leeuwarder Courant.

Er wordt per vrouw 1400 euro geïnvesteerd in de 'opknapbeurt', zo meldt de dienst. Hiermee kan echter vier ton per jaar worden bespaard, ervan uitgaande dat eenderde van de bijstandsmoeders aan de rijke man wordt geholpen en dus geen uitkering meer nodig heeft.

Voor die 1400 euro mag de bijstandmoeder naar een kapper in Dokkum en krijgt ze een 'imagoadvies'. Ook wordt de kledingkast doorgenomen, wordt er geshopt indien de garderobe niet hip genoeg is, en krijgt de vrouw tips op het gebied van sociale vaardigheden, lichaamshouding en presentatie.

Wanneer de vrouw 'geupdate' is, mag ze op de foto bij een fotograaf waarna ze wordt ingeschreven bij relatiebureau Mens en Relatie uit Oentsjerk.

Bron Telegraaf
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 02:06
BerichtOnderwerp: Bevrijding!

En als je je dan, ondanks alles goed voelt krijg je ook nog deze beschuldigingen:

Hoi Shanita,

Kun je dit toelichten... het lijkt er anders op dat Christus je vrij heeft gemaakt zodat je toch vooral zelf kan gaan doen waar je zin in hebt, puur laat leiden door je gevoel en verder niet voor correctie vatbaar bent. Uitsluitend hoe jij het ziet is de juiste zienswijze? Sta je ook open voor andere meningen dan? In verschillende topics merk ik steeds weer een houding van je van: "zij hebben het gedaan, zij hebben jou onoprecht en onheus behandeld/benaderd en anderen hebben het allemaal verkeerd". Je schrijft veel hier op het forum. Ik vraag me soms af waarom? Is het constructief of destructief bedoeld?

S, die zich heel goed kan voorstellen waarom men zo'n hekel aan christenen heeft.

En nou nog ff wachten op de idioten die zeggen dat als je ziek bent het je eigen schuld is of een straf van God is...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 8 februari 2013, 02:09
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 01:55

LEANNE226 schreef:
Op zich een mooie gedachte maar CM zit vol met alleenstaande ouders die deze keuzes niet kunnen maken.
Deze ouders werken of zitten in de bijstand.De eerste groep kiest voor financiele zelfstandigheid,de tweede groep kiest ervoor zich te laten onderhouden..........hoe kijk je hier tegenaan?

LIES146 schreef:
Hoewel het vast niet bedoeld is struikel ik een beetje over het laatste gedeelte. Het is lang niet altijd een 'keuze' om 'je te laten onderhouden' helaas....

Nee soms heb je geen keuze,dat staat er ook..........ik zal het aanpassenKnipoog smiley
Maar ik blijf er wel bij dat het in de gevallen die corne beschrijft(thuisblijven vanwege de kinderen)wel een eigen keuze is.

Shanita: AllerMeeste bijstandsmoeders willen graag werken maar kunnen de opvang voor kinderen niet betalen, niet iedereen heeft opa's en oma's...
En ja er zijn uitzonderingsgevallen!

Deze ouders werken of zitten in de bijstand.De eerste groep kiest voor financiele zelfstandigheid,de tweede groep moet/kan er soms voor kiezen niet te gaan werken..........hoe kijk je hier tegenaan?
===============================================

Ik wou zelfs geen alimentatie toen ik ging scheiden en ik had recht op een groot bedrag.

Ik vind jou uitspraken schandalig. Ik moet ook nog ff 2000 euro aan tandarts betalen van 1500 euro spaargeld, omdat verleden jaar, ineens, zonder waarschuwing de tandartsen niet werden vergoed.

Iedereen wil graag een baantje.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 8 februari 2013, 15:02
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 18:23

Neehee, jij zei eerst dit: LEANNE226 schreef:

En daarna gewijzigd dit: Op zich een mooie gedachte maar CM zit vol met alleenstaande ouders die deze keuzes niet kunnen maken.
Deze ouders werken of zitten in de bijstand.De eerste groep kiest voor financiele zelfstandigheid,de tweede groep moet/kan er soms voor kiezen niet te gaan werken..........hoe kijk je hier tegenaan?En dan: En ja er zijn uitzonderingsgevallen!

Nou, dat kan de 2de groep vaak helemaal niet. Iedereen die ik ken met een uitkering wil juist werk, het ís er alleen niet.
En ja, dan ben je blij met een vrijwillige baan. En dat laat ik me door jou niet afpakken, die blijdschap. Door me schuldig te moeten voelen dat ik daarvoor kies.
Ja, en ik heb het zelfs nog erger gehoord, dat het zelfs slecht is voor de economie, dingen hergebruiken.
En daar kies je niet voor, dat is een goede tweede optie als er geen regulier werk is.
En ja, iedereen is blij dat als tie ziek is een uitkering krijgt. Dat is toch logisch. En als je dan opkrabbelt en beter wordt en je kan vrijwilligerswerk doen, ja, dan kies je daar niet voor, dat is een goede 2de optie.

En ben voorlopig helemaal klaar ermee, en goedbedoelde raad van ermee stoppen ik wind me teveel op, die vlieger gaat niet op, deze boosheid heeft mijn leven gered.
Nadat ik in sektes had geleerd dat je nooiiit boos mag worden.
Sowieso je gevoel en denken uitschakelen dus ook niet boos worden.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 8 februari 2013, 01:08
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 18:07

LEANNE226 schreef:
Smiley die vol vragen zit Wat voor "soort lui" denk je dat ik ben?
Ik herken mijzelf er niet in dus komt het ergens uit je eigen fantasie vandaan.........

Hierdoor: En je aanpassing komt gewoon op hetzelfde neer....LEANNE: Deze ouders werken of zitten in de bijstand.De eerste groep kiest voor financiele zelfstandigheid,de tweede groep moet/kan er soms voor kiezen niet te gaan werken..........

Iedereen wil werken maar als mensen met drie of meer kinderen thuiszitten zonder oppas en crèches zijn te duur ja, dan houdt het ff op.

Werken is een eerste levensbehoefte. Niemand wil niet werken, dan kan met dat niet. En daarom is de wao en de ww etc. in het leven geroepen.

Dan moet je bij de miljoenenfraude in het bedrijfsleven zijn die 100 keer zo hoog is.

En niet een paar mensen die het toch al niet makkelijk hebben, ook nog eens zeggen dat ze er voor kunnen kiezen...
Elke bijstandsmoeder wil werken, als er oppas zou zijn voor kinderen, elke uitkeringstrekker wil werken als het werk is wat die aankan.
Ook voor mensen die zijn afgekeurd. Dat feit is al erg genoeg.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 7 februari 2013, 18:16
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 18:06

JANS221 schreef:
Shanita, zou je a.u.b. op je uitspraken en taalgebruik kunnen letten?!

Heb ik al gewijzigd, en als anderen dan aub óók even opletten met hun uitspraken....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 17:31

Tja, opa en oma zijn omdat ze opa en oma zijn betekent niet per definitie dat ze ooit volwassen werden natuurlijk. Wat een zielig verhaal zeg!
Ja, heb ik uit de eerste hand dat verhaal.....

Er zit veel valsheid in de wereld, tis maar goed dat het geloof er is; God weet hoe graag ik had willen werken, bijvoorbeeld....en hoe erg ik het vond dat ik van de ene op de andere dag thuiszat....

En omdat het uitzendwerk was, dus half jaar weken, vier weken ertussenuit, etc. verdiende ik, ja, tien gulden per uur....maar ik was zo blij met dat werk: administratief werk, daarom kan ik nog typen oa. Want ik kon me type diploma halen voor mijn werk...

@ Leanne: Ja, en ik zit wel uren per dag in een 2de hands spullen zaak in een magazijn, prijsjes op boeken, cd's dvd's en cd roms te plakken, en dan die stapels de winkel indragen. /en dat uren achtermekaar...en dat doen heel veel mensen dit soort werk, en ik ben het aan het opbouwen naar 40 uur.

Nee, maar dan gaan dat soort lui als jij weer lopen ze@#$ dat dat niet goed is voor de economie, dat het beter is voor de economie als iedereen alles nieuw koopt. En die oude rommel wordt weggeflikkerd.... Zieke smiley

Dus ik laat me niet alleen onderhouden; ik help ook nog eens mee de economie om zeep te helpen door het helpen van 2de hands spullen te verkopen, (waar erg veel vraag naar is,) en voor veel werk zorgt voor mensen met een uitkering......ja, dat heb ik vaak gehoord, ja, van zogenaamde christenen...
Een troost: de predikant van de GVK zei dit soort mensen worden gestraft door God die dit zeggen.....en ook al kom ik daar niet zo vaak meer, ja, die kerk zit wel in mijn hart.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 7 februari 2013, 18:05
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 17:13

LEANNE226 schreef:

Lies: Hoewel het vast niet bedoeld is struikel ik een beetje over het laatste gedeelte. Het is lang niet altijd een 'keuze' om 'je te laten onderhouden' helaas....

Ja, idd, een héle gemene opmerking, oh wat had ik
graag willen werken, stapels a-vieren met afwijzingen had ik Huilende smiley, smiley in tranen

Ik kies er niet voor, ik ben helaas later, mede door de stapels afwijzingen 80-100% afgekeurd.

EEn wel ontzettend gemene opmerking.... Verraste, verbaasde smiley

Laten onderhouden...: sappelen om rond te komen zul je bedoelen.

En als je dan hartstikke depressief op therapie leert om positieve dingen te zien, zoals veel vrije tijd, wordt ervan gemaakt dat je niet wilt werken: BAH!

Niemand Wil zich laten onderhouden, en mag ik je er even aan herinneren dat ik RECHT heb op mijn inkomen, als Nederlands staatsburger?

Toen ik werkte, helaas niet lang, men ging fuseren: de laatste er het eerste uit, ja, toen was ik daarvoor verzekerd, betaalde een hoop geld ervoor elke maand.

Weet jij hoe erg het is als je van de ene op de andere dag thuiszit, nee he, want jij heb net weer een contract binnen....

Woedende smiley Woedende smiley

S. Iedereen heeft dromen wat ie wil worden EN WIL ANDERS WERK WAT IE AANKAN, niemand kiest ervoor om 'zich te laten onderhouden'....

Gemeen k#$ w#$!!

En je aanpassing komt gewoon op hetzelfde neer....LEANNE: Deze ouders werken of zitten in de bijstand.De eerste groep kiest voor financiele zelfstandigheid,de tweede groep moet/kan er soms voor kiezen niet te gaan werken..........

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 7 februari 2013, 17:27
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 16:58

CORNE927 schreef:
Ja, klopt, meestal uit economische overwegingen. De vraag is of we daar een grens over gaan. Is ander topic ook.

Ik zou het persoonlijk niet willen, dan maar een lagere levensstandaard. Als opa zou ik het ook niet doen trouwens, hoezeer ik ook van mn (klein)kinderen zou houden.

Ik ken een voorbeeld van een gepensioneerd stel, waarvan de man dacht met zijn vrouw er op uit te trekken na pensioen, genieten dus, geld genoeg hadden ze. Maar nee, de kinderen deden een beroep op zijn vrouw als oppas en die zwichtte. Dat levert dus spanningen op bij opa en oma. Hun relatie was sterk genoeg gelukkig, ze zijn nog bij elkaar.

Eenieder leeft in zijn of haar tijd en helpen is normaal, maar we moeten ook allemaal de eigen verantwoordelijkheid dragen en dat betekent dat je als jong gezin je kids bij een van de ouders moet onderbrengen vanwege de financien?
Mogen wij onze ouders daar mee opzadelen? Hebben die niet genoeg gedaan? Mogen zij ook van hun levensavond genieten na een leven van werken en zorgen?

Als jong gezin kan je dan wellicht geen twee onder een kap kopen, maar rijtjeshuis, soi, so be it. Tering naar de nering!

Nou, er zijn veel grootouders die juist op de kleinkinderen wíllen passen.

Zelfs hele strijd tussen ouders van de man en de ouders van de vrouw, wíe er mag oppassen.

Waar gemene middelen niet geschuwd worden, bijvoorbeeld een alleenstaande oma zonder auto, versus een rijke oma en opa echtpaar met dikke wagen, die dan even niet de oma oppikken maar haar heen en terug met openbaar vervoer laten gaan, terwijl ze vlakbij wonen, op een verjaardag van de kinderen ofzoiets.

Geen een situatie is gelijk. Ik heb bijvoorbeeld een hele lieve en leuke moeder, geen een schoonmoedergrapje is op haar van toepassing: alle vrienden van mij liepen en lopen met me moeder weg... Verliefde smiley

En daarom snapte ik tot me 1ste relatie ook nooit schoonmoedergrapjes, ja, totdat ik de moeder van me 1ste man leerde kennen... Gefrustreerde smiley Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 13:44

CORNE927 schreef:
Zo is het Tess, je hebt jonge opa's en oude vaders. Opa's hebben een maatschappelijk andere rol ook dan vaders naar kinderen toe.

Laten we de levenscyclus maar gewoon respecteren, voor alles is een tijd...

@SHanita; natuurlijk kunnen kinderen soms erg goed met opa's/oma's overweg, maar dan zijn het nog geen vaders/moeders?

Vaak wórden kinderen zelfs door opa's en oma's opgevoed.....

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 7 februari 2013, 13:45
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 13:43

TESSYBEAR731 schreef:
Er is een wezenlijk verschil tussen een opa en een vader, zelfs al krijgt het kind liefde en respect. Bij een groot leeftijdsverschil (tussen ouder en kind) is er al snel sprake van de welbekende 'generatiekloof' en kan alle liefde en respect in de wereld niet voorkomen dat er problemen ontstaan.

Tess, spreekt uit ervaring...

Helemaal gelijk!

Maar als je moet kiezen, tussen een jonge vader zonder liefde en respect en een oudere vader met deze eigenschappen wel, dan is het kind met de 2de duidelijk beter af ;)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 13:35
BerichtOnderwerp: slechte/ineffectieve Bijbelstudie

Nou de GVK komt er mijns inziens wel heel dichtbij..

Weet je wat het is met brainwashing, dat gaat zo subtiel daar trapt zelfs de meest intelligente persoon in....

Trouwens het is mijn advies aan Brouwer ;)

Mazzeltjes
en fijne dag!!!! Lachende smiley

Deze posting is in het algemeen en niet naar iemand in het bijzonder, gewoon, wat ik zelf heb ervaren en denk....

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 7 februari 2013, 13:38
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 12:41
BerichtOnderwerp: slechte/ineffectieve Bijbelstudie

GERRIT084 schreef:
Hoezo en waarom dan oppassen om naar een andere kerk te gaan?
Vanwege de vele dwalingen zie 'ooit evangelisch'.
Je hoort dan weer dingen die wel vragen opwekken, vragen die je weer kan stellen in je eigen kerk.
Vragen die soms een kleine schokgolf te weeg brengen, die ze dan weer wakker schud, en jou gaan vragen hoe j er aan bent gekomen.

Ik heb het in mijn jeugd ook gedaan toen ik 19 was, ze vinden het n.m helemaal niet zo geslaagd als je binnen de Christelijke beleving de boer op gaat.
Vaak stelt men zich dan de vraag (aan zich zelf) hoe heeft dit kunnen gebeuren, en dat terwijl er niets aan de hand is.

Hoezo en waarom dan oppassen om naar een andere kerk te gaan?
Vanwege de vele dwalingen zie 'ooit evangelisch'.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 12:38

Het kind heeft recht op liefde en respect, en dat heeft geen ene moer met leeftijd te maken: hoeveel kinderen, meisjes gaan niet heel leuk met hun opa om?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 12:15

[quote=CORNE927]Ik heb het niet over alle mannen, gemiddeld of zo, weet ik veel heb geen cijfers.

En ook; lang niet alle mannen!!!!

Zucht: ik zit net ervoor te schrijven dat ik 2 goede vrienden heb, beidde ouder dan mij, en daar heb ik dat weer niet mee.

Gewoon ervaringen van mij: en twas trouwens een reactie op Leanne die dat wel kan schrijven....wat ik ook schreef.

Quote Leanne: Wat ik wat triestig vind is dat menig oudere man zichzelf zo jong inschat dat ze een veel jongere partner willen hebben.Een flink leeftijdsverschil kan prima maar ik denk dat het verkeerd is om dat als uitgangspunt te hebben.Is het puur omdat je een veel jongere vrouw wilt dan moet je wat vaker in de spiegel kijken Engeltje smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 7 februari 2013, 12:17
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 10:07

LEANNE226 schreef:
Met kijken heb ik weinig problemen,wat is er mis mee?Ik kijk ook graag naar mensen,zonder bijbedoeling........
Als hun tong uit de mond hangt dan is er iets mis,dat begrijp ik ook welKnipoog smiley

Wat ik wat triestig vind is dat menig oudere man zichzelf zo jong inschat dat ze een veel jongere partner willen hebben.Een flink leeftijdsverschil kan prima maar ik denk dat het verkeerd is om dat als uitgangspunt te hebben.Is het puur omdat je een veel jongere vrouw wilt dan moet je wat vaker in de spiegel kijken Engeltje smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Stel dat je als man een 15 jaar jongere partner hebt;als hij met pensioen gaat moet zij nog 15 jaar werken en als zij met pensioen gaat is hij 82.........

Leanne,nuchter

Ps.natuurlijk kun je overal waar ik "man" schrijf ook "vrouw" invullen

Ja, jij kan dat zelfde schrijven wat ik vind, maar ja, het zo inpakken dat het erdoor kan.
En dat merk je dus ook met daten. Een man van 40, nou die zoekt toch echt wel iemand van 25, ja, zelfs mannen van 50.
En dat is geen uitzondering vind ik, je ziet dat echt heel vaak om je heen...

S. Trots en blij dat ze 41 is, en dan maar niet....

Quote:
Ps.natuurlijk kun je overal waar ik "man" schrijf ook "vrouw" invullen

Nátuurlijk....

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 7 februari 2013, 10:09
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 92 93 94 95 96 97 98 ... 235 Volgende
Pagina 95 van 235