Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 04:11
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
hier nog 1 die veel slaap heeft, maar mijn benen houden me wakker/ rls heb last van. helaas geen medicijnen er tegen dit weekend.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:39
Onderwerp: BBQ- en in het midden van Nederland
|
|
|
nu ben ik heel serieus.
bij deze wil ik de weldoener heel hartelijk bedanken voor de gezellige avond. en ik weet niet hoe ik je moet bedanken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:30
|
|
|
en trouwens dat muischje zag allemaal vliegende marsmannetjes. en 1 iemand een vliegend marsvrouwtje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:29
|
|
|
GRACE585 schreef: | dlonken ??? wat is dat??? |
geen idee...ik kan het niet vinden op google
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:26
|
|
|
GRACE585 schreef: | hahahaah ik zit er hier zelf bij willemijn dus ik noem dit geen roddel dat mag ze doen als ik staks weer aan het trijnen ben,lol snurken heb ik niks van gehoord |
moe je kijken hoe slordig nederlans se schrijf.. se heeft denk ik vast nog een kater, ja en as je dlonken bent, ja dan hoor je niks nada, wat je snachs in je slaap doe.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 11:23
|
|
|
GRACE585 schreef: | WEKDIENST ??? O was dat wekdienst ik dacht een een peleton M E - ers die binnen gevallen kwamen met ingetrapte deur |
Dat mens lag in een zeer diepe coma omdat ze een hele fles rose had leeg gesope. dan krijg je dat. en snurke dat ze kon, leek wel of ze bomen op de hei aan het zagen was.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zaterdag 21 augustus 2010, 11:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 11:15
|
|
|
GRACE585 schreef: | uitbuiken???,ik kreeg niet eens ontbijt op bed,wel koffie met ijs. pffffffffffff ik val nog af als ik niet uitkijk |
mens niet seure voor de koffie... wees blij dat de wekdienst werkte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 10:59
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Mooiste moment van vandaag, hmm
Dat ik net thuis ben gekomen, en kan terugzien op een hele fijne avond met een aantal leuke CM'ers Annette (+) Pieter Sandra Brazz Duck Sus Bert Maris Imke Sweet Angel Zivaatje Grace Trijnie Billy Marianne Johan en natuurlijk gastvrouw Erika Allemaal hartelijk dank voor jullie aanwezigheid en gezelligheid |
cross je bent er 2 vergeten... dat rare muisje en die knuffelbeer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 11:07
Onderwerp: Retraite
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik ben stellig waar de Bijbel stellig in is. Ik durf mijn mening te geven waar ik een mening over heb en ik durf dingen te benoemen die gewoon zo zijn als ze zijn. In mijn bijdragen geef ik duidelijk weer wanneer ik ergens een mening over heb. Dat dat niet zo gewaardeerd wordt is mij allang duidelijk. Mensen hebben liever dat je niet zo'n duidelijke mening hebt. Want alles moet maar bespreekbaar zijn, overal zitten verschillende kanten aan en stel je voor dat je iemand eens kwetst met je mening. Weet je wat echt verstikkend werkt voor mensen? Angst te hebben om duidelijk te zijn. En deze angst bezit ik niet. Omdat ik weet dat duidelijkheid uiteindelijk het meest gerespecteerd wordt. Mensen worden niet gekwetst door mijn uitspraken, maar doordat het aansluit op hun eigen onzekerheid. En misschien zou men zichzelf ook eens moeten afvragen, waarom voel ik me nu gekwetst? Maar ik zal doorgaan met het verkondigen van mijn mening, omdat ik weet dat in veel gevallen het grootste deel van de mensen het met me eens is. En geloof me, dat zijn er heel wat meer dan die cactussen die hier van zich laten horen!!!! |
Jij gaat er van uit dat er maar 1 waarheid is, en dat is jou mening. Een andere mening duld jij niet. Een andere mening zie jij niet als bijbels.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 23:42
|
|
|
het allermooiste moment van de dag komt als ik straks in bed lig. heb een voldaan gevoel over de dingen die ik vandaag gedaan heb.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 16:59
|
|
|
het mooiste moment is nu eigenlijk. de zolder opgeruimd en stofgezogen. de badkamer geboend en gesopt. de 2 slaapkamers gesopt en stofgezogen en alles gedweild. je kan hier boven van de vloeren eten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 10:30
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou Mariska toch............ die leg je toch niet op de barbeque!
HAMBURGER. |
dit is een ham in de vorm van een ster, en dat noem je een hamster.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 augustus 2010, 22:37
Onderwerp: WAARSCHUWING AAN IEDEREEN
|
|
|
BRAZEEVEL772 schreef: | op deze site maar ook op andere christelijke datingsites is een netwerk aktief die mensen oplicht
ga nooit in op engelse of buitelandse sms stort nooit geld
ik heb het zelf ervaren hoe op slinkse wijze iemand je vertrouwen weet te wekken en kan het nu eigelijk nog niet geloven dat ze zo was maar heb bewijzen genoeg in handen gekregen nu
maar ook vrouwen pas op heb nu ook bewijzen dat er mannen aktief zijn en je kunt het echt niet geloven maar alles wat ze zeggen klopt gewoon ze gaan zo gerafineerd te werk dat je dr intuind stort echt nooit geld hoe zielig het varhaal ook klinkt want je word echt bedrogen het zijn vaak buitelander die in suriname gana amerika indonesie noem maar wonen of werken maar dr zijn dr die gewoon in nl woonen mat allerlei soorten belkaarten alles wat je mar na wil trekken klopt wees echt heeeeeeeel voorzichtig ze doen het zo wel in nl taal of engels GA DR NOOIT OP IN denk echt niet tesnel dit is wel ee vertrouwd persoon want ze spelen heeeeel goed toneel en ze zijn aktief onder christenen en ze zijn heel goed op de hoogte van alles ze smijten met bijbel teksten om je oren maar als je op msn oplet typen ze maar kort en je het grote tekste gelijk dus knippen plakken bijdeze dus een gewaarschuwd mens teld voor 2 nu kanik me voorstellen als buitelanders dit lezen dat ze dit niet fijn vinden als ik dit zo schrijf . maar dat is dus de goede moeten onder de kwade lijden en ik heb bewijs genoeg . er is aangifte gedaan bij politie en ik schrijf dit hier omdat er door moderator niets word tegen ondernomen of dat ze niet in willen zien hoe ernstig dit is voor beelden ken twee mannen die voor 10.000 en 15.000 euro dr in gegaan zijn ken een vrouw die pet kleine porsies toch bij elkaar voor 3000 er in is getuind mensen pas op je tellen kan jullie niet genoeg waarschuwen
wil je iets persoonlijks vragen stuur me dan een mail |
Als niemand melding maakt bij de redactie van cm, dan kunnen die lui doorgaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 augustus 2010, 22:01
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Gefeliciteerd jarige jobjes en jetjes |
ook dit muisje feliciteerd jullie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 augustus 2010, 09:40
Onderwerp: Queen and gospel
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ergo: ik bepaal dus zelf waar ik naar luister.
je mag best je mening hebben, maar begin dan niet in mijn postvak te z ken dat ik verkeerd bezig ben, dat bepaal ik dus zelf (als inmiddels 'fijn heiden').
en verder ook niet mauwen als ik met b.v. Rammstein uit de spakers op een CM-aktiviteit kom, he.
zo, da's ook weer opgelost...
|
wat voor muziek zullen die z**kerds dan in huis hebben? van mij zal je niks horen griff. mijn pc zit ook vol met muziek van de rolling stones, deep purple, the who, the beatels en nog 10tallen rockbands. zelfs gothic staat er op, zo'n 30 GB aan niet christelijke illegaal gedownloade muziek.
en zelf bezit ik niet veel cd's, mij te duur om het allemaal te kopen.
ps... ik heb nog geen ramstein gedownload.. vandaag maar es effe doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 21:46
|
|
|
het mooiste moment is eigenlijk nu. tuin fatsoenlijk en de huiskamer fatsoenlijk. en kan ik straks met een voldaan gevoel gaan slapen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 20:20
|
|
|
voor mij was het vandaag tuinieren. de voortuin en achtertuin zijn als het goed is onkruid vrij nu. en dan kan ik weer even genieten van de tuinen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 09:25
Onderwerp: tijd van komen en gaan....ik ga
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | .......durf het bijna niet te zeggen........ maar ben weer terug....
Het was toch echt mijn eerdere bedoeling om wat langer afstand te nemen van CM. Had ik zo mijn redenen voor, moest ff iets voor mijzelf verwerken. Maar datgeen heeft opeens een heel andere wending genomen. Helemaal onverwacht lossen dingen zich zo anders op dan verwacht.
Maar ik kon jullie niet missen hoor..... |
welkom terug in de wereld van cm.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 21:50
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
[quote=LIESBETH326]
Wat betekend het nou?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 20:05
Onderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus
|
|
|
ZINGA672 schreef: |
Ik dacht dat je gezien had wat er gebeurde... Nee; ik word liever niet aangerand. Voor mij reden om voortaan héél voorzichtig te zijn met deelname aan cm-uitjes. |
Ik heb het vermoeden wie het was. Die persoon gewoon negeren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|