Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 21:11
Onderwerp: operatie
|
|
|
GIJS102 schreef: | Ik zal aan je denken! |
Dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 21:03
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARIA576 schreef: | O ja Zeeland, mijn vakantie is nu begonnen! En dan te bedenken dat ik wel anderhalve week voor mezelf heb! 'k Heb wel duizend dingen bedacht en ik wil ze állemaal doen! Maar eerst....nog een poosje van de stilte genieten.... |
Fijne vakantie, geniet van de rust!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 21:03
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | En?????? Was het gezellig Josina??? Lekker gegeten??? |
Het was heel lekker en vooral heel erg gezellig! Het was een welkome afleiding temidden van alle vervelende gebeurtenissen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 16:13
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het zal bij die belg ook eens goed zijn he met het weer Dan te nat..... meneer kan niet naar buiten. DAn te koud.... meneer wil niet naar buiten. Dan te warm....meneer kan en wil wel naar buiten maar wordt er lui van Wanneer is die man tevreden te stellen? |
Hoezo wispelturig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 13:53
|
|
|
FRANKT627 schreef: | heerlijk weer??? Het is helemaal niet heerlijk. Het is te warm en daar word ik zo lui van. Er moeten dingetjes gedaan worden maar als ik er aan denk begin ik al te zweten. Het kan maar beter regenen want dan heb ik een goede reden om die tuinwerkjes niet te doen...
Maw: de zon schijnt hier in Hoeven... |
Het zal toch niet hè? Hebben we eindelijk mooi weer, is het nog niet goed Ben je alleen lui wanneer het mooi en warm weer is dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 13:23
|
|
|
En wat is het heerlijk weer vandaag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 11:52
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wel eerst vooraf melden aub. |
Kan geregeld worden hoor, ff een topic onder de agenda plaatsen maar?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 11:14
|
|
|
VISSER278 schreef: | Waaaaaaaaaaaaaaaat.......jij moest vandaag toch naar mosseldag in Yerseke samen met Marian? Als ik jou was zou ik maar heel snel opschieten want het was een half uur geleden al mega-druk op de snelweg A58. De kust is weer zeer in trek vandaag. |
Het was ook niet de bedoeling dat Herman voor warme choco en eten zou zorgen Maar toch lief dat je je huis aanbiedt voor een lekker warm kampvuur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 10:45
Onderwerp: Huisdieren en opvoeding
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik weet dat er 2 soorten blafbanden zijn. 1 die stroomstootjes leverd lijkt mij niet de oplossing, aangezien een hond er nerveuzer door kan worden. En 1 die geurstoffen afgeeft.
Maar ik zat meer te denken aan die een geurstof afgeeft.
Het probleem in de tuin is juist het blaffen daar als iemand langs de poortdeur loopt, of als ze de buren hoort.
Ik weet dat die banden erg prijzig zijn. Maar ja afleveren in het asiel om de buren te plezieren zit ook een prijskaartje aan.
Ik snap het niet, ik heb nu 3 jaar die hond en nu komen pas de klachten.
En de buren zijn niet bepaald diervriendelijk, ze snappen ook niet dat voor sommige mensen huisdieren een goed effect heeft op hun gezondheid.
Mijn 2 katten heb ik al binnen, nu de hond binnenhouden? Straks ik verplicht binnen zitten? |
Het zou dus heel goed kunnen zijn dat er iets gebeurd is waardoor dit gedrag nu gaat spelen, mogelijk in combinatie met aandacht dmv geruststelling (dus beloning).
Maar zeker de hond niet binnenhouden! Annet gaf een paar goede adviezen, ik zou eerst die gaan proberen.
Ik heb het emailadres voor je van de Martin Gaus opleidingsacademie, je zou hen eens kunnen mailen en je vraag voorleggen. Zij zullen vast een paar hele goede adviezen hebben. Ik heb ze ook wel eens gebeld toen mijn hondje dement aan het worden was en ik kreeg telefonisch advies zonder te hoeven komen en ervoor te betalen. info@martingaushondenscholen.nl
Succes!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 10:06
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik heb Jack Russel, hij blaft niet veel hoor Hij is heel tam en lief en is 4 jaar oud en hij speelt graag |
Fijn voor je, geniet maar van hem!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 10:05
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Dat is goed voor je bloedsomloop. Frank zorgt voor de zwemmers warme chocomel met slagroom Visser zorgt voor de maaltijden |
Oh, in dat geval, als de heren zo lief willen zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 10:00
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Idd Josina, zielig voor hondjes
Hou je niet van je hond? |
Ik ben stapel van honden en was ook gek op mijn hondje. Helaas is hij vorig jaar overleden na bijna 16 jaar mijn trouwe maatje te zijn geweest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 09:55
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik zou graag willen weten, wie er ervaring heeft met antiblafbanden. Op internet zie ik alleen maar negatieve ervaringenen of opmerkingen.
Dat ik deze vraag stel heeft te maken met het feit, dat ik buren heb die last hebben van het geblaf van mijn hond. Ze willen dat ze niet meer in de tuin komt. De hond is waaks. Ik heb haar gekregen toen ze 10 maanden oud was. Binnenkort word ze 4 jaar. Ik weet niks van haar voorgeschiedenis.
Voordat ik afstand van haar ga doen, wil ik een antiblafband proberen. |
Zover ik weet gaan die banden gepaard met stroomstootjes op het moment dat ie blaft. En in mijn ogen is dat dierenmishandeling.
Het blaffen is echt wel af te leren, zij het wel met tijd en geduld en vooral heel consequent zijn. Vooral goed gedrag belonen en verkeerd gedrag negeren.
Heb je de clicker al eens geprobeerd?
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zaterdag 20 augustus 2011, 09:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 09:51
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Vandaag eindelijk zonnig Zullen we zwemmen in de Noordzee? |
Whaaaaaaaat, zwemmen in de Noordzee Is mij veel te koud hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 09:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | het zijn steeds dezelfde die geluk hebben...nou ja, ik wens het hen van harte toe hoor... |
Ach, ben je jaloers, geef mij je nummer van je tandarts maar ff, dan regel ik wel wat voor je
maar weer ff ontopic...het belooft hier een mooie dag te gaan worden...zonnetje doet al erg haar best
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 23:28
Onderwerp: Loterij
|
|
|
Idd !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 23:24
|
|
|
MARIAN751 schreef: | Beste José en Herman
Ook ik zal voor jullie bidden. Heel veel sterkte toegewenst bij jullie ingrepen. Moge God jullie beiden bijstaan en dat jullie snel weer moge herstellen. Hou ons op de hoogte van het verdere beloop.
Groetjes, Mariana |
Dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 22:29
Onderwerp: lekker swingen als christen in een discotheek ?
|
|
|
VIJFNUL285 schreef: | Helemaal mee eens "christianmatch!" Men dient respect te hebben voor elkander en een ieder heeft en mag een mening hebben. Daar val ik toch ook onder!? Natuurlijk mag men een mening hebben over hoe we als christenen met elkaar omgaan. Zoals "christianmatch" reclameert dat we elkaar als christenen, wel of niet vrijgezel, (virtureel)kunnen ontmoeten en van gedachten kunnen wisselen over ons gezamelijke geloof in God, Jezus en de heilige Geest.
Ik voel mij niet 'meteen' aangevallen cm. Ik mag mijn geloof toch wel enigzins verdedigen, hij profileert mij immers als een fake christen. Toch wel jammer dat ik dan moet indammen en mensen mij te ver vinden gaan omdat er grafisch wordt gezegd dat ik geen echt christen zou zijn.
Ik respecteer iedereen, ik laat ze in hun waarde. Oke, iedereen geloofd op zijn/haar manier cm zoals je/jullie vermelden. In dat geval had deze persoon daar ook zich aan kunnen houden, maar dat staat zwart op wit.
Mijn excuus voor de woorden die ik, grafisch, gebruikte. Ik had 'wolf in schaapskleren' liever niet moeten zeggen, deed hij al... al was het in niet zoveel woorden/zinnen, maar ... ik lees het wel tussen de regels.
Hou er wel rekening mee dat men, respectievelijk, geen expressie en intonatie zien en horen en dus niet weet hoe ik eronder was toen ik een 'RE' gaf.
Ik blijf bij wat ik zei en dat recht heb ik, zoals christianmatch dat zo mooi formuleert.
Sjon |
Allereerst...tof dat je je excuus aanbiedt!
Maar voor de rest vind ik je reactie erg jammer, omdat ik denk dat je in Gijs zijn reactie meer leest dat dat er daadwerkelijk staat.
Gijs heeft alleen maar weer proberen te geven hoe hij er tegenaan kijkt en wat zijn idee daarbij is. Net zo goed als dat jij het recht hebt, heeft hij dat ook.
Jij vraagt om rekening te houden met het feit dat wij niet weten hoe jij je voelde toen jij je reactie gaf. Misschien dat jij dat ook kunt doen naar Gijs toe?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 22:25
Onderwerp: Loterij
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Hieronder een overzicht van de grootverdieners van enkele Goede Doelen. Zo kunt u precies zien waar uw geld blijft wanneer ze weer aan de deur staan met de collectebus of wanneer er weer eens een grote geldinzamelactie is om de mensheid te redden. Hieronder worden alleen de verdiensten van de directeuren aangegeven. Daarbovenop komen nog de kosten die het in stand houden van de betreffende Goede Doelen met zich mee brengen, alsmede de bedrijfskosten en de kosten van de medewerkers. En nogmaals; de enige inkomsten die ze hebben zijn de giften van gulle gevers en donateurs.
Unicef: Henk Franken €371.459 -- Rode Kruis: Cees Breederveld €198.000 -- Hartstichting: Hans Stam €181.119 -- Nierstichting: Paul Beerkens €177.249 -- Kerk in actie: Haaije Feenstra €176.000 -- KWF Kankerbestrijding: Ton Hanselaar €175.135 -- Artsen zonder Grenzen: Hans van de Weerd €174.000 -- Prins Bernard cult. fonds: Adriana Esmeijer €160.400 --
Natuurmonumenten: Jan Jaap de Graeff €154.000 -- Plan Nederland: Tjipke Bergsma €136.000 -- Wereld Natuur Fonds: Johan van de Gronden €129.498 -- Cordaid: René Grotenhuis €128.514 -- Greenpeace: Liesbeth van Tongeren €126.901 -- Woord en Daad: Jan Lock €125.361 -- Astma fond: Michael Rutgers €125.000 -- Zonnebloem: Marijke van Eck €122.416 -- Terres des Homme: Ron van Huizen €117.440 -- Amnesty: Eduard Nazarski €115.955 -- Oxfam/Novib: Farah Karimi €115.769 -- SOS Kinderdorp: Albert Jaap van Santbrink €103.164 -- Cliniclowns Nederland: Hans Geels €94.577 -- Liliane fonds: Kees van den Broek €92.016 -- War Child: Mark Vogt €87.600
http://ronnietielenburg2.web-log.nl/mijn_weblog/goede_doelen_weet_waaraan_u_geeft/ |
Wow, da's niet mis zeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 22:12
Onderwerp: Boze mail, geen mogelijkheid om te antwoorden ....
|
|
|
THOMAS968 schreef: | De ouderling van dienst gaf de dominee voor de preekstoel een hand. Hij wilde origineel zijn en zei: Ik wens u een goede stoelgang.....
Thomas |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 20:02
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nee Ik mocht 1.5 uur bij de tandarts op de stoel liggen Nadat ik ongeveer heel veenendaal had doorkruist om er te komen |
1,5 uur Jij liever dan ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 19:54
|
|
|
Dat ik mijn ouders hier op visite mag hebben en dat zij even komen vertellen dat ze mij morgen meenemen uit eten! Wat een schatten zijn het toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 17:59
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Herman en Josina........heel veel sterkte en beterschap toe gewenst. Of het nou grote of kleine ingrepen zijn........een operatie is een operatie. Het is te hopen dat alles weer bij het oude wordt, zodat jullie weer goed kunnen functioneren. |
Dank jullie wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 17:56
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Sterkte Josi,
We leven met je mee, hopen dat het spoedig beter gaat en je weer opknapt. |
Dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 15:12
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Hoi CM vrienden,
Vanmorgen ben ik naar het ziekenhuis geweest voor de controle van mijn hand. De dokter is tevreden met gevorderde herstel. Maandagochtend rond 10 uur word ik geopereerd om metalen plaatje te verwijderen, die vastgeschroefd aan de botten van rechterduim. Op dezelfde dag mag ik naar huis. Het was al 3 maanden in het gips.
Verder afwachten, het moet ook nog revalideren. |
Sterkte Herman!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 14:21
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
MADED321 schreef: | Dat gaat niet je staat te ver weg! |
Of Hannah heeft héle lang tenen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 14:18
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Vertrouw er maar op...het komt goed...al is het moeilijk!!!! |
Ik heb er zeker vertrouwen in dat het goed komt, maar je hebt gelijk dat het niet makkelijk is. Alles wat tegen zit, zit ook tegen, maar zoals ik hierboven al als antwoord schreef naar Erika...ik hou de moed erin!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 13:38
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Balen Jose maar houd moed he. Sterkte ermee |
Ik hou de moed erin hoor! Maar dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|