Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 11:25
Onderwerp: kijken op profielen..
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Tja, Frank, je hebt nu eenmaal mensen en mannen |
...je bedoelt mensen en vrouwen zeker...drink eens een kop sterke koffie want je bent nog niet wakker...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 11:23
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Dat ik weer een mail heb ontvangen van een russische schone. Nee ik val niet op vrouwen. en al helemaal niet als ze rond de 20 zijn. |
Wel op vrouwen van jouw leeftijd dan...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 4 mei 2012, 11:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 11:23
Onderwerp: kijken op profielen..
|
|
|
INGE721 schreef: | Als ik jouw foto zie loopt mij altijd het water in de mond als ik die taart zie.... Gaat liefde van de man nog steeds door de maag??? |
...en ja hoor...daar is ze weer met een cliché.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 11:21
Onderwerp: Vallen in de Geest
|
|
|
Ik, of wij, hebben nu al enkele verhalen gehoord van mensen die vielen tijdens zo'n dienst. Nadien ondervonden ze geen heilzame werking. Ze zeiden zelfs het niet meer te willen meemaken.
Ik zou wel eens graag de psyche willen weten van die mensen die meerdere malen tegen de grond gaan. Zijn het steeds dezelfde? Zijn ze zo vatbaar? Hoe is hun geestelijke gesteldheid? Zijn het mensen met een laag IQ en EQ? Kortom wie zijn die mensen die zo vatbaar zijn voor die bepaalde diensten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 11:16
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
INGE721 schreef: | Dat is eigenlijk wat ik wil zeggen...bouw eerst een vriendschap op, verwacht niet meteen alles van elkaar, ga elkaar missen en leer praten met elkaar. Als dat goed zit heb je een prachtige basis om op verder te bouwen. Maar dat kost tijd en inzet. Iets totaal anders dan even snel een chicky scooren.... |
Voila, dat ben ik met je eens...dit is wel een mooi moment...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 11:07
|
|
|
NICKY298 schreef: | hey zo als de waard is vertrouwd hij zijn gasten! lees mijn profiel , rustig aan , staat daar!
Ik heb je profiel gelezen en er staat inderdaad 'rustig aan'...ik zag ook een taalfoutjes...
en dat schrijf ik niet voor niks , het is hier een site om elkaar te leren kennen. eerst maar even samen praten , kennismaken , verder niks hahahaha. Hij is wel een echt aardige man . Maar ik heb nog even tijd nodig om het vertrouwen in mensen terug te krijgen. dat kan alleen als je met elkaar omgaat. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 11:04
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ook dit verhaal is TE...TE...teer voor Frank... Het idee...vandaag voor het laatst die stekeltjes????? |
Inderdaad, Zee, ik moet er niet aan denken dat Prikkie er niet meer is...ik zal straks voor hem eens aardappelbolletjes bakken, dat eet hij graag en dat lusten de katten niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 11:02
|
|
|
INGE721 schreef: | Dan is het nu de hoogste tijd om Floshke en Prikkie eens lekker te gaan knuffelen. Zeg vooral tegen Prikkie dat je van hem houdt want stel je voor dat je hem voor het laatst vasthoudt... En de wagen gewoon niet gebruiken |
...weer moet ik die kat en egel knuffelen...ze kunnen zichzelf maar knuffelen...
Gelukkig woon ik zo rustig en veilig dat Floshke en Prikkie echt niets te vrezen hebben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 10:58
|
|
|
INGE721 schreef: | dan ga je een vrouw VERSIEREN, je geeft haar een bloemetje, een kaartje en je praat wat met elkaar totdat ze zich veilig gaat voelen. Dan geef je eens een handje en op de hand geef je een kusje... En als je echt haar hart bereikt hebt DAN heb je de buit binnen....
Zonder |
...heb je dat ook uit een boek over 'daten'???
Zolang je voelt dat je nog geen vertrouwen hebt in de mensen is het niet goed om afspraakjes te maken op welke manier dan ook. Niet via chat of mail of hoe dan ook. Je kan beter wachten tot je zelf voelt dat je je terug open kan zetten voor iemand. Wie die iemand dan wordt hangt af van wie op je pad komt. Vele mensen hebben wel eens een periode van wantrouwen, daar is niets mis mee. Maar dan moeten ze zo nuchter genoeg zijn om iemand niet de indruk te geven dat hij of zij een mogelijke kandidaat is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 10:47
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Vanmorgen tot de constatering komen dat van de 13 jonge eendjes en nog maar 2 over zijn... Bijna elk jaar wordt het kroost van moeder eend doodgereden.... Ik zag dat er vanmorgen een bordje hing...""VOORZICHTIG RIJDEN...JONGE EENDJES"" De gehandicapten waren er ook van onder de indruk... Gelukkig schijnt er ook weer een nieuw nest de zijn met 4 eieren... Hopelijk leven deze langer!! |
...ik vind dat je zulke gruwelverhalen niet op het forum mag zetten...nu de egeltjes wakker zijn en op zoek gaan naar van alles en nog wat zie je ze ook plat op de weg liggen...als ik met de wagen rij sluit ik steeds mijn ogen want ik kan niet tegen die gruwelbeelden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 10:45
|
|
|
INGE721 schreef: | Ja he? En zo heerlijk herkenbaar |
...hoe kunnen wij nu een buit binnenhalen als de vrouwen eindeloos wachten en geen vertrouwen hebben??? En als er geen vertrouwen is dan kunnen ze ook niet open staan voor een eventuele goede man. Het is allemaal zo krom.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 10:40
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Ook ik wil Marian van harte feliciteren met haar verjaardag. Een mooi en intens vreugdevol jaar wens ik je in alle oprechtheid toe...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 10:39
|
|
|
INGE721 schreef: | Gewoon jezelf blijven en je eigen grenzen blijven beschermen.... Geef hem een kans zou ik zeggen, hij weet niet waarom je rustig aan wilt doen. Mannen zijn toch nog meer van ik heb de buit, nu mot ze ook mijn hol in...kunnen ze niks aan doen
|
...een mooi beeld zet je daar weer neer van de mannen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 17:15
|
|
|
TINK100 schreef: | zal ik het voor je doen?? trek wel even een witjasje aan...neem jingles mee, die is wat jonger dan Floshke en ......eh.......foss .......jij |
...wees maar braaf jij of ik zorg er voor dat je weer in de nachtdienst moet werken...dat zou dan pas een slecht moment van de dag zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 17:07
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ohoh....... zo'n heerlijke knuffel waarbij je eerst een laag oil of Olaz te verwerken krijgt, vervolgens constateert dat de hoeveelheid Kukident misschien wat opgehoogd kan worden, en vervolgens zo'n plakzoen??? Brrrrrrrrrrrr
Wees blij met je Flosh, Frank. Hij vangt tenminste de muizen voor je op....... Wat zou je zonder hem moeten??
Steentje.... voorstander van elke dag dierendag! |
...als meneer Flosh muizen vangt brengt hij die naar binnen en dan kan ik die levende piepbeesten gaan vangen, want die leven nog...dan moet dit oud versleten fossiel op handen en knieën...mooi is dat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 13:37
Onderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Over sommige mensen kan je niets goeds schrijven. Zoals over mij en enkele anderen. |
Haal je nu jezelf naar beneden om ook naar andere te verwijzen??? Zo slecht ben je niet hoor, Maris. Je kan wel eens scherp zijn van tong (lees:vingers) maar dat betekent toch niet dat je slecht bent...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 13:34
|
|
|
ANITA695 schreef: | Ik ben geen groep ben altijd alleen met God mag proeven en Hij geeft mij te eten ik ben een ander mens geworden zoals HIJ bedoelt heeft zacht vol liefde om uit te delen aan mensen in nood , en groei enorm in wie ik ben in Christus de bijbel zegt toch ook dat we elkaar niet hoeven vertellen dat hoe je het moet doen maar dat er vele soorten geloven zijn als het maar om God gaat toch ?? En dat is mijn verlangen Hem dienen eren groot maken in gebed en mijn handel en wandel ik Heb zijn aanrakingen ontvangen om niet ik ging niet om genezing en toch heeft God het gegeven ,want Hij wil vissers van mensen maken nog steeds dat we uit gaan t evangelie verspreiden zodat iedereen het weet voor dat HIJ terug komt naar deze aarde . Ik ga altijd alleen mijn leven lang God zegt nu is het klaar nu kun je ook delen met mensen t kost me moeite pijn en verdriet omdat ik even omkijk soms wat ik mensen maar vooral me zelf te kort heb gedaan en nu mag ik groeien in geloof zodat ik straks klaar ben voor het koningkrijk van de HEER nu mag ik ontdekken welke talenten ik heb ik heb ze nooit geweten maar krijg ook nieuwe erbij omdat ik Met HEM de wereld in ga en durf te vallen en op te staan De boze had me in de macht ven niet durven mensen buiten sluiten me zelf achter gesloten gordijnen zetten Nu hoeft dat niet meer door bevrijding die ik heb gehad en de geest die in mij is gekomen De Heilige Geest die in mij werkt en zegt Hier ben ik kom tot de Vader Hij maakt alle dingen nieuw En nogmaals ik hoor niet bij een groep Ik ben een mooi nieuw mens geworden in christus en val ik dan niet o ja hoor ook dat doe ik maar ik weet er is een God die mij ziet en zegt ik vergeef je als je doet wat ik zeg en belijd je zonden oprecht met mij wandeld ik mag wandelen met de HEER in plaats van de Boze HIJ had mijn leven geroofd mijn kinderen afgenomen door onterechte gevoelens ik ben alles kwijt maar door God ben ik nu meer dan overwinnaar en zullen anderen vreemd opkijken hoeveel kracht ik bezit om dit te dragen met alle dank aan God die Ene HEER die zijn zoon voor mij heeft gegeven en het gaat er niet om of je naar groepen gaat er is zoveel verschil in mensen daar maar allemaal met een wens JEZUS de koning te zoeken dat zegt toch genoeg zoekt eerst het koningkrijk van God en Zijn gerechtigheid En of je dat zo of anders doet doet er niet toe oordeel niet opdat gij geoordeeld word vergeef elkander uw zonden belijd en wees vrij door de genade die de HEER heeft geschonken . En vind wat je vind maar kwets anderen niet met wat je vind Het is okee welke manier je ook hebt als je maar de Koning zoekt Hij is de enige die leven en eeuwig leven geeft niemand anders Mijn ervaring is heel goed geweest ik weet waarvoor ik leef nu en niet meer werelds maar voor mijn HEER Hoop dat je antwoord hebt er is een boze en nu weet ik ik mag strijden wapenuitrusting aan en de wereld in trekken het staat allemaal in de bijbel en naar dat woord wil ik leven in dat woord vind je waarheid en vind je de Heer die je leven wil geven tot in eeuwigheid Want voor een ieder die gelooft is eeuwig leven maar oordeeld niet opdat je geoordeeld word vraag het na wees nieuwsgierig onderzoekt alle dingen en is dat niets voor jou denk je na een keer kijken o nee dat is vreemd een groep sekte want zo denken velen nu ikkan getuigen er is maar één Heer ook daar in het midden van de menigte die mensen levend water geeft uit de bron laat putten sterkte en kracht geeft om te leven voor Hem
groet u anita |
Ik ben blij dat je zelf het woord 'sekte' aanhaalt. Als ik sommige mensen hoor praten dan denk ik wel eens dat ze geindoctrineerd werden door een sekte. Het kan hard klinken wat ik zeg maar het wijkt soms zo erg af van de werkelijkheid en van een gezond geloof dat er haast meer aan de hand is. Als het geen sekte is dan wel een fanatiek en onrealistisch geloof.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 13:25
|
|
|
WILLEM618 schreef: | Geef Floshke wel goed te eten dan Frank.... |
...ga jij ook al beginnen? Je mag die weet-wel-kater van me hebben...dan kan jij hem eten geven en dat is geen beetje wat hij eet. 'Pfffff...geef Floshke een knuffel van mij...' Diegene die de knuffels heeft uitgevonden moesten ze naar Jupiter verbannen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 13:16
|
|
|
...kreeg ik net weer een mailtje waarin stond dat ik Floshke een dikke knuffel moet geven...en ik dan??? Krijg ik dan nooit eens knuffel??? Waarom moet altijd die muizen-vanger een knuffel krijgen??? Ik knuffel niets meer...en met de kerst wordt het Floshke op grootmoeders wijze...voila
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 12:37
|
|
|
JOL252 schreef: | staaaaaapels leeswerk
DBBC, ZZP, AWBZ forensische weet ik veel wat... |
...kan je dat leeswerk niet uitbesteden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 08:27
Onderwerp: vrede en vriendschap op een datingsite
|
|
|
ROOS423 schreef: | bedankt tineke maar je hoef niet in de bres te springen voor mij hoor , ik weet wel om te gaan met hopeloze mensen die de liefde in hun jeugd zijn tekort gekomen , het is alleen de manier hoe je met zulke mensen moet omgaan. | Beste Bassie,
Ik reageer w.s. en beetje llaat, maar zie je punt.
Wat mij opvalt is het wel of niet opruimen van zaken uit het verleden door mensen. Ruim je ze niet op, dan ruimt het jou op. en.. neem je aanstoot en reageer je vanuit je emoties vaak heftiger dan gepland.. Gekwetste mensen kwetsen anderen, vaak onbedoeld.
Om dit te keren , roept de Bijbel ons op om te vergeven en vergeving te vragen. Hierdoor ontstaat filio-liefde en zelfs agapè.
Liefde verdraagt alles.. Is het dan niet de tijd om ons eens opnieuw te realiseren:
Is dat werkelijk zo? Of is het zomaar een mooi citaat uit de Bijbel? Het is inderdaad de hoogste tijd om te realiseren of het werkelijk wordt toegepast in het dagelijkse leven. Zoniet zijn het maar inhoudloze woorden en ben je er eigenlijk niets mee.
W h a t w o u l d J e s u s d o? Hij deed het liefdevol...maar wel duideljk...
Liefs & God bless,
Roos[/quote]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 05:15
|
|
|
MARISKA601 schreef: | dat kost
|
Ojee, is een taxi al zo duur tegenwoordig? Nou ja, dan moeten die zere knietjes maar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 mei 2012, 23:11
|
|
|
MAR608 schreef: | Mijn slechtste moment vandaag: heen...en ook weer teruglopen.....naar de garage om mijn autootje te brengen en weer halen...een half uur lopen met zere knietjes.....oeffffffff |
je kon toch met een taxi gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 mei 2012, 16:12
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Goed, de meerwaarde is wat mij betreft heel duidelijk. Ten eerste zit je op een chr. site en als je dan een weekend op stap gaat, kun je heel geschokt zijn als mensen dit doen. Sommige mensen kunnen hun geloof hierdoor verliezen. Ten tweede is de organisator dermate beschadigd, dat ze de volgende keer niet meer mee wil. Dit gaf ze al meteen aan na het weekend. Moet ik nog even doorgaan? Mensen zijn gewoon teleurgesteld in het gedrag van anderen... |
We zouden kunnen geschokt zijn indien er wat gebeurd zou zijn. Tot op heden weten we van de betrokken personen dat er niets is gebeurd. Dus, waarom zouden we twijfelen aan hun woord. Misschien is er wel iets gebeurd en misschien durven ze het bekennen. Het woordje 'misschien' komt te vaak voor om van een daadwerkelijk feit te spreken.
Zouden we indien er wat gebeurd zou zijn ons geloof zomaar verliezen? Indien het zo zijn dan zegt het meer over onze zwakheid dan over de daad van die 2 mensen. Want als ik eens goed rondkijk in de wereld, en daar hoort CM ook bij, heb ik meer redenen om mijn geloof te verliezen. Dan spreek ik nog eens niet over de feiten die zich afspeelde in de laatste abdij waar ik leefde. Dat was pas een reden om het geloof te verliezen.
Dat mensen teleurgesteld zijn in het gedrag van andere mensen hoort nu eenmaal bij het leven. Enkele maanden geleden heb ik ook mijn enorme teleurstelling uitgesproken. Ook nu weer zou ik weer eens een teleurstelling kunnen uitspreken. Ik bedoel maar: dat is nu eenmaal het leven. We willen allemaal als rechtgeaarde christenen zonder zonde leven maar helaas lukt ons dat niet. We zijn maar gewone mensen. Het is beter te kijken naar onze intentie om zonder zonde te leven dan ons druk te maken over eventuele zonde die zouden gedaan zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 mei 2012, 12:34
|
|
|
Wat is nu de meerwaarde van het feit dat 2 mensen al dan niet 'iets' gedaan zouden hebben???
Het zijn potdorie 2 volwassen mensen en geen tieners van 15 jaar. Wat hebben wij ons te bemoeien met dat feit??? En wat als ze nu eens echt niets gedaan hebben??? Waar gaat dit om??? Zijn wij de hoeders van onze broeders??? Zouden we dan niet beter allemaal in een commune gaan leven zodat we iedereen in de gaten kunnen houden??? Ik begrijp er geen donder meer van...dit is net een gehakketak van een hoop gefrustreerde mensen die meer baat hebben bij een goede hulpverlener dan aan een vrijetijdsbesteding zoals deze site.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 mei 2012, 12:25
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik denk dat Willem oud en wijs genoeg is, dat zelf te beslissen. En ik heb geen enkele reden aan zijn ogen en aan zijn interpretatie te twijfelen. Dat jij iedere keer andere schuldigen zoekt, is in mijn ogen slechts een afleidingsmanoeuvre. |
Vertel eens wat Willem zag??? Vertel niet wat Willem interpreteerde want dat is erg subjectief en doet niet ter zaken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 mei 2012, 08:35
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Frank, ik ben ook eens naar zo'n gebedsdienst geweest en geloofde het ook niet, mensen gaan mee in de trance van het moment volgens mij..... Toen ik thuis kwam brak mijn sleutel af in het slot......tja..... |
Je zou haast denken dat er kwade machten meegemoeid waren en die op je sleutel sloegen...
Ik denk dat ik zelfs niet naar zo'n dienst durf gaan. Volgens mij is daar meer aan de hand dan alleen trance...ik ben echt bang van zulke evenementen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 mei 2012, 08:33
|
|
|
JOHANNA992 schreef: | Frank het voelde niet goed.Ook bij mij voelde het als een toneelstuk.Later heb ik meer dingen gezien waar ik beroerd van werd. Inmiddels heb ik er mijn eigen gedachte over,wil niemand kwetsen maar, ik ben niet meer te vinden in zulke diensten.Poppenkast voor mij. |
Dank je voor je antwoord. Mijn vermoeden werd dus bevestigd.
Ik vraag me dan af wat bepaalde mensen er aan vinden om zo theatraal te doen. Dat is dan toch een loopje nemen met het geloof?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 21:22
|
|
|
PIETER649 schreef: | Het is inderdaad in Chatuliem te prijzen dat hij zn bron niet onthuld.
Nochtans is een bron wel heel belangrijk. Bijvoorbeeld, komt de bron van de Privé of een kwaliteitskrant? Het is allemaal zo relatief. Als je een pn al beschouwd als een hoererij zal je zeker een CM-weekendje beschouwen als een hoererij in het kwadraat of in de derde macht. Als je niet weet wat de derde macht is leg ik het je wel uit.
Heel aardig ook, want zijn bron ben ik.
Ik heb dit verhaal van iemand gehoord die in zeeland was en ben er, al dan niet terecht, van uitgegaan dat het waar is.
Je bent er al dan niet terecht van uitgegaan dat het niet waar is. Waar slaat dit op, Pieter??? Je was er niet eens...waar maak je je druk om??? Enne, zo obscuur was dat pensionnetje niet eens...het was zelfs geen pensionnetje...het is net alsof je het niet kan verdragen dat het leuk was. Had dan ook gekomen...je had vast wel een voordeeltje kunnen doen ivm je boekhouding van je bedrijf...je weet wel wat ik bedoel. Je moet zo niet zitten kakken op de andere...Sorry, dat ik zo grof ben maar ik ben ook een beetje zoals jij én ik kan bepaalde zaken onderbouwen.
Het lijkt mij beter dat die persoon zelf, net als ik, tekst en uitleg geeft hierover.
Is er wel een persoon??? Bestaat die wel??? En veronderstel dat het waar is moet die persoon of personen dan tekst en uitleg geven wat er gebeurd is. Vragen wij dat ook aan jou of aan anderen? Is dat zo belangrijk dan??? Het was gewoon een uitje hoor...het is al spijtig dat het via deze site werd georganiseerd. Een zogenaamde christelijke site waar ieder zich aan de geboden houdt...laat me niet lachen, Pieter, je weet vast beter.
Over 2 dagen ben ik hier weg, mocht er dan nog geen tekst en uitleg zijn..... kan ik altijd de naam nog geven, dan kun je het haar zelf vragen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 17:33
|
|