ChristianMatch

Forum

Berichten van PIETER649
Ga naar pagina Vorige 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 ... 110 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PIETER649
Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 19:16
BerichtOnderwerp: jodenvervolging 2010

CARIN303 schreef:
Oei David, ik heb zeer veel moeite met deze uitspraak van jou !
Vind het veroordelend en er is maar 1 die dat mag doen!
Heb uw naaste lief....

de overheid heeft het zwaard gekregen Carin, tijd dat ze het ook eens gebruikt.
als jij een tuin hebt en last van onkruid wat jouw mooie bloemetjes verdringt, kun je 2 dingen doen:
- niks doen en het onkruid alles laten overwoekeren, ten koste van jouw bloemetjes...
- of het onkruid met wortel en tak verdelgen.

kies maar Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

(zachte heelmeesters maken stinkende wonden)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 17:30
BerichtOnderwerp: welke namen geef jij je kind?

ANNETTE792 schreef:
Mijn zus en ik zijn ook vernoemt naar onze oma's en naar mn moeder.
Mijn ouders waren heel creatief, we hebben dus dezelfde namen maar dan in omgekeerde volgorde Gefrustreerde smiley
Aangezien onze oma's nou niet van die hele leuke namen hadden kregen we beiden gelukkig een totaal andere roepnaam dan onze doopnamen.

Dat ging dus jaren goed, tot ik naar Duitsland verhuisde. Hier kent men dat verschil tussen roepnaam en doopnaam niet, en word ik dus altijd aangeschreven met mn 1e doopnaam Geschokte, onthutste smiley .
Dus onze kleine krijgt strakjes zn roepnaam als 1e doopnaam en gaat als het een meisje zou zijn ook zeker NIET naar zn moeder of overgrootmoeder vernoemd worden!

Klopt... geen van de opa's heet Adolf en geen van oma's heet Izebel Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 17:17

THOMAS968 schreef:
als het aan mij ligt; busje ME op die marrokaanse jongeren af en neerknuppelen Lachende smiley Coole smiley met zonnebril

als het aan mij ligt; busje bruinhemden op die Joodse jongeren af en neerknuppelen Lachende smiley Coole smiley met zonnebril

Thomas, wann wird man je verstehn......

ik snap je wel hoor... vreescht niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

maar:

70 jaar geleden werden in nederland nieuwe wetten van kracht.
wetten die ambtenaren verplichtten bepaalde info te verstrekken en schoolbesturen die ook een meldingsplicht kregen.
Sommige ambtenaren en schoolbestuurders hebben met gevaar voor eigen leven, en soms ten koste van dat leven, geweigerd deze info te verstrekken.
Het MERENDEEL deed zijn burgerlijke plicht... Zieke smiley
OOK christenen, waaronder de zeer gerespecteerde ds. Kersten ( ja precies, die van de SGP) hebben hier een actieve en dus schandelijke rol in gespeeld.

Het resultaat kennen we, percentueel zijn in Nederland de meeste joden omgekomen... 120.000 m/v zijn op gruwelijke wijze aan hun einde gekomen.

Gaat het nu weer gebeuren dat (ook) christenen in deze weer een Laodicea-houding aan gaan nemen?????

Wat jij hierboven schreef, mn waarde Thomas, komt mij heel Laodicea -achtig over.
Hier past maar 1 antwoord en dat is radicale actie, anders vragen onze kleinkinderen over 70 jaar zich wellicht ook weer af waarom deze generatie het ALWEER heeft kunnen laten gebeuren.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 28 juni 2010, 22:09

Afgelopen zaterdag een artikel gelezen in de telegraaf waar ik van geschrokken ben.
In Amsterdam is het onveilig voor joodse mensen om met een keppeltje op te lopen en-of naar de synagoge te gaan.
Sterker nog, de synagoge is als zodanig absoluut onherkenbaar.

Oorzaak: oplaaiend racisme, vooral onder marokkaanse jongeren.

Ook vraag ik me af wat de invloed is van mensen als Gretta Duisenberg, Dries van Agt en Harry van Bommel. Of van een Hirsch Ballin die het keihard ontkent in de 2e kamer!!
Antisemitisme is helaas weer salonfahig geworden.

En iedereen maar denken dat antisemitisme in nederland sinds 1945 voorbij is....
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 28 juni 2010, 21:54
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?

HANNAH810 schreef:
zullen we het daar zaterdag even over hebben?
anders wordt dit topic wat onoverzichtelijk ben ik bang!

vond jij het nog overzichtelijk dan???
ik vind het best vaag allemaal, kikkers prinsen.... ik mis de verloting en de indianen nog Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 28 juni 2010, 20:24
BerichtOnderwerp: Voetbalpraat

TESSYBEAR731 schreef:
Al zappend kwam ik net ff langs rtl boulevard Zieke smiley

Wat denk je...een item over een of andere dominee die wel even uit ging leggen waarom het wk niet kan volgens de bijbel! Geschokte, onthutste smiley
(in werelds oogpunt niet geheel onterechte) Redenatie gemaakt door de programma makers...voetballen mag niet van God!...en al die mensen zich maar afvragen waarom de kerken leeglopen Smiley die vol vragen zit
Alsof één zo'n man representatief is voor alle christenen Boze smiley

mensen die de kerk verlaten vanwege een voetbalstandpunt, zijn in mijn ogen niet de beste leden
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 28 juni 2010, 19:36
BerichtOnderwerp: Voorbeboedsmiddelen

BRAZEEVEL772 schreef:
zou iets voorzichtiger zijn hier in te oordelen
want je kent niet ieder zn achtergrond
en kan wel eens pijnlijk over komen chat

je kunt nooit met iedere eventualiteit rekening houden op een forum, hef het dan meteen maar op.
Chatuliem heeft gewoon in grote lijnen gelijk en als er iemand is die zich persoonlijk aangevallen voelt door omstandigheden waar Chatuliem onmogelijk de ins en outs van kan weten, kun je er vanuit gaan dat hij dat niet expres heeft gedaan.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 28 juni 2010, 18:53
BerichtOnderwerp: welke namen geef jij je kind?

Iedereen heeft een roepnaam.
Vaak dezelfde naam die je ouders je bij je geboorte hebben gegeven, een enkeling veranderd deze naderhand zelf.

Hoe hebben jullie de namen van je kinderen gekozen?
Vernoemd naar jezelf, een ouder of grootouder?
Dit was tot voor 50 jaar vrij gangbaar. Doordat mijn vader bij het vernoemen aan zijn moeders kant vernoemd werd, is hij de eerste oudste zoon in onze familie die geen Piet of Pieter heet sinds 1690.

Sommigen kiezen voor een fantasie of modenaam of juist voor een bijbelse naam.
Ook voetballers of muzikanten bijvoorbeeld schijnen nogal eens vernoemd te worden.

Benieuwd naar jullie verhaal!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 28 juni 2010, 00:09
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

De EO heeft bekendgemaakt dat Joran van der Sloot mee gaat doen aan het programma 40 dagen zonder sex
Joran is ervan overtuigd dat hij dit makkelijk gaat redden.

1798 peruaanse medegevangenen denken van niet....
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 23:25
BerichtOnderwerp: Als er nu eens geen hel was....

ZINGA672 schreef:
Is dit een grapje Pieter?

eh... van mn huwelijk werd ik niet vrolijk...
ik betwijfel met deze opmerking meer de opmerking van jf dat er getuigen zouden zijn die wel in de hel zijn geweest en teruggekomen.

in een latere bijdrage geeft jf nog de verwijzing naar ene billy wiese... dat filmpje ken ik, maar ik geleuf er niet zo in... (sorry jf)
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 22:21

ZINGA672 schreef:
Voor zover ik weet zijn er verschillende 'gebieden' in de hel. Er bestaan meerdere getuigenissen van, van mensen die er geweest zijn. En van alle hierboven genoemde mogelijkheden zijn volgens mij wel ooggetuigen.

GrZing

ik heb ook een slecht huwelijk gehad, maar daarmee ben ik nog geen getuige van de hel hoor...
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 21:00

JEANFRITS816 schreef:
klopt carin daar ben je idd eenzaam en lijd je smarten. de satan is er wel bij natuurlijk

tja.. de satan is er wel bij natuurlijk.... joh jf, die woonde daar al hoor !!!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 19:41

CHATULIEM619 schreef:
Iemand zei eens kinderen zijn een zorg en een zegen. En dat is iets wat ik elke dag merk. Mijn stelregel is als je de zorg niet aankan, zijn ze ook geen zegen....

vind ik knap, dat je dat kan merken..
realiseer je je wel dat dat met de kennis van achteraf is?
OOK bij jouw eerste kind was het een gokje of je het aankon.
voor autorijden moet je een rijbewijs halen, om een gebouw te ontwerpen een architectenopleiding doen.... om adoptief ouder te worden een hele papiermolen doorlopen, incl psychologische test etc.

maar zelf een kindje produceren staat je vrij, zolang je maar vruchtbaar bent en een al dan niet gewillige partner kunt vinden.
met andere woorden, iedere idioot mag het.... Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 17:55

MARIO216 schreef:
IK ZIET, heel goed Pieter Knipoog smiley, Engeland wordt heeeeel moeilijk.

Mario, die noch maar eens moet zien of Nederland wint van Slowakije

het viel best mee he!! Lachende smiley
enne.. slowakije zien we morgen wel.

voorlopig feest hier! Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 13:28
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

Een man tegen zn vrouw: Schat, wat zou jij doen als wij de lotto winnen?
De vrouw: Ik zou de helft pakken en je direct verlaten!
De man: okee, we hebben € 20,-- gewonnen... hier is een tientje en daar is de deur!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 23:03
BerichtOnderwerp: kreet van de week

Armoe is geen schande...
Rijkdom ook niet.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 22:55
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...

Een dikke knuf van Annette en mij voor alle cm-ers die vanavond hier gezellig waren op onze BBQ
Jongelui, t was keigezellig!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 08:30
BerichtOnderwerp: Christenen na de verkiezing: teleurstelling en bezorgdheid

MIEKE364 schreef:
PVV is niet uitgesloten maar heeft zich uitgesloten door ondemocratisch te zijn.
Democratie is toch dat de partijen met de meeste zetels het meest recht hebben te regeren. Zij mogen kiezen met wie ze willen regeren. Meerderheid van stemmen dus. Hoeveel PVV en D 66 ook percentueel gewonnen hebben, ze hebben slechts 10 zetels verworven. Ziehier uw democratie......Vergeet niet hoeveel goed werk het CDA heeft gedaan met het opruimen van de puinhopen van paars.....En de 'crisis' heeft deze demissionaire regering vrijwel geruisloos aan ons burgers voorbij laten gaan. De kosten ervan zullen in de komende tientallen jaren gefaseerd aan een ieder worden gepresenteerd. Ik hoop op een zo fair en sociaal mogelijke manier.
Het CDA na deze megaklus walgelijk en lauw noemen vind ik ronduit beledigend en getuigt van respectloosheid en gebrek aan inzicht.

de pvv ondemocratisch noemen.... DAT getuigt pas van grote inzicht Gefrustreerde smiley
en sorry.. als ik kijk naar de uitwassen van christelijk rechts dan zie ik voornamelijk hele dure regeringsfouten waar niet over gesproken mocht worden van het CDA.

ik zal me inhouden en maar 3 voorbeelden noemen:
- de schandalige wijze waarop die regering is omgegaan met een overduidelijk NEEN op het referendum over de europese grondwet.
"we geven het een nieuwe naam en vinden het niet wenselijk wederom een referendum te houden..."
- binnen een maand na aantreden moest zonodig een generaal pardon worden afgekondigd voor 25.000 UITGEPRODUCEERDE asielzoekers.
in mijn opinie is een uitgeproduceerde asielzoeker niets meer dan een gelukszoeker die de rechter niet kon verleiden.
enig idee wat dit ons land gekost heeft?
- op elk vlak heeft de regering de kosten niet kunnen beteugelen, ieder departement heeft schandalige kostenoverschrijdingen gemeld.
dit getuigd niet van goed bestuur.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 08:16
BerichtOnderwerp: de niet perfecte man/vrouw

SUSANNAH475 schreef:
Pieter, er is ook nog een middenweg tussen de Wibra en de PC Hoofdstraat...
bijv. H & M, niet duur, kwaliteit en toch leuke betaalbare kleding... leuke, mooie, hippe kleding hoeft niet duur te zijn wat mij betreft... ! Knipoog smiley

er zijn wel honderd tussenwegen...zoals Anid al aangaf, iedereen heeft zn favoriete winkels en of merken.
daarom vind ik het vreemd dat er gezegd word in een bijdrage " doe maar normaal...."
als je op zoek bent naar iemand met dezelfde kledingsmaak, zeg dat dan gewoon en val een ander niet aan op kledingkeuze of smaak.
over smaak valt niet te twisten.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 21:49

DAVID923 schreef:
de pvv uitsluiten is anti-democratie. niet dat ik voor democratie ben, maar dit is gewoon een joke. hun zijn de grootste winnaar, en die linkse bende gaat gewoon zonder hun verder, zelfs het CDA, die walgelijke, lauwe partij die GIGANTISCH heeft verloren, mag aanschuiven...

ik stem CU, dus mijn stem treft het niet, maar ik vind het wel schandelijk.

er zijn nog steeds veel mensen die cda hun vertrouwen hebben gegeven, dus enig recht om te regeren hebben ze gewoon wel.

enne, zowel cu als cda hebben hun hoofdkantoor in laodicea hoor!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 21:46

MARIO216 schreef:
IK ZIET, heel goed Pieter Knipoog smiley, Engeland wordt heeeeel moeilijk.

Mario, die noch maar eens moet zien of Nederland wint van Slowakije

joh in 1918 en 1945 wonnen de engelsen, dus 3x is scheepsrecht... duitsland wint ditmaal gewoon Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 21:42

MARIANNE129 schreef:
Annette schreef ook al: God laat zich echt niet tegen houden door een pilletje, en inderdaad soms is rekenen echt niet voldoende om conceptie tegen te gaan. Ik denk dat God ons niet voor niets onze verantwoording heeft gegeven en dat we dat ook hierin wel degelijk MOETEN gebruiken. Zonder voorbehoedsmiddelen ben ik bang dat ik nu alleengaande moeder was geweest van minimaal een elftal kindertjes (misschien wel allemaal met adhd en/of pdd-nos) ik weet niet of ik dat nog steeds gered had...pfffff.

vast wel, jij bent een sterke vrouw en je kruis is nooit zwaarder dan je tillen kunt.
dus voor verantwoording hoef je niet weg te lopen hoor
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 21:04

CARIN303 schreef:
Wat vinden jullie er eigenlijk van dat de PVV al zo gauw buitengesloten wordt van regeren?
Ik ben zelf geen PVV voorstander maar dit gaat me eigenlijk te snel en te ver.
Ze hebben wel de grootste winst gehaald en ik vind dat ze dan ook het "recht"hebben van mee regeren.
Nu sluit de VVD en het CDA ze eigenlijk al van te voren uit.

Misschien zie ik het helemaal verkeerd hoor, heb geen verstand van politiek maar dit komt mij allemaal erg vreemd over.

de pvv word als fascistisch gezien dus besluiten de overige partijen tot een fascistische actie....
gevalletje potten die ketels iets verwijten dus
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 19:27
BerichtOnderwerp: hoe voel jij je nu je er alleen voor staat

Op een heeeeeeeeel mooie dag, begin 2007, gaf mijn vrouw aan te willen scheiden omdat de tuinman veeeeeeeel leuker was dan ik.
Nou was dat niet zo moeilijk om leuker te zijn dan ik, maar ik vond het helemaal geweldig!!
Jammer dat het zolang geduurd had voordat ze er achter kwam dat er een leukere was dan ik, had n hoop ergernis en nog veel meer geld gescheeld als ze daar wat eerder achter gekomen was...

Maar goed, vrij man, arm als Job maar met een positieve insteek: 7 magere jaren gehad, laat de 7 vette jaren maar komen!!

Eerst maar es n hondje aangeschaft want de andere honden bleven, (net als alles behalve mn ondergoed) gewoon bij mn ex.

Heren, ik kan het u aanbevelen... met de foto van een schattig puppy smelten de vrouwenharten en je kunt daten zoveel je wilt!!

Na een goed jaartje gedold te hebben ben ik aan Annette blijven hangen en we zijn alweer ruim een jaar getrouwd.
Yep, via deze site aan elkaar gekomen en het leven gaat verder... incl een baby die in oktober verwacht word.

We hebben overwogen om die baby Chris of Christine te noemen, naar de redactie van CM... maar aangezien wij gewoon abo moeten betalen, is de keus toch maar op n andere naam gevallen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 21:52

64e minuut... ik ziet Kameroen scoren... 1-1 Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 21:50
BerichtOnderwerp: Zou je nog kinderen willen?

MARIAN056 schreef:
Kinderen kun je dan wel zomaar willen..maar tis altijd nog maar de vraag of God de mogelijkheid heeft om je die te geven..tis tegenwoordig geen vanzelfsprekendheid meer Huilende smiley, smiley in tranen

groot gelijk!! Het is aan God of Hij de kinderzegen geeft.... en uit de vraagstelling blijkt al: het is de mens die de kinderzegen kan weigeren

Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 21:47

MARTIN695 schreef:
Waar slaat dit nu weer op

op zich heeft David groot gelijk hoor... een linkse of zelfs een centrumlinkse regering zou een zeer groot drama worden voor het land.
links heeft de aangeboren handicap andermans geld te herverdelen voordat het verdiend is.
sinterklaasje spelen kan niet meer, er moet nu keihard GEWERKT worden om de welvaart nog enigszins te behouden in dit land.
dusse... IEDEREEN de armpjes uit de mouwen!!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 20:06
BerichtOnderwerp: perfecte man

dus als ik t goed begrijp kunnen we beter ons taalgebruik aanpassen aan het zwaarste kruidje-roer-me-niet op de site?

kanonne... mag ik wel 2 wachters voor mn lippen zetten Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 20:03
BerichtOnderwerp: Zou je nog kinderen willen?

THOMAS968 schreef:
CM heeft een meerkeuzevraag: Zou je nog kinderen willen? Ik heb daar 'Nee' ingevuld, wat wel verklaarbaar is. Er is ook een keuzemogelijkheid met: Hangt er vanaf. Dat is me te vaag. Ik merk dat vrouwen het 'Nee' interpreteren als dat iemand niet een vrouw met kinderen wil, wat niet bedoeld wordt. Het staat er wel niet maar veel vrouwen lezen het zo, klaarblijkelijk.

Ik zou graag een optie toegevoegd zien in de trant van:

Nee, maar ik sta open voor jouw kinderen of:

Nee, maar als je kinderen hebt, is dat geen bezwaar.

mvrgr,

Thomas

Tja, maar als je dan echt duidelijkheid wil, moet je nog meer opties geven, zoals bijv:

nee, en als jij al kinderen hebt, haak ik bij deze af.
nee, maar als jij al kinderen hebt, kunnen die wellicht bij je ex gaan wonen?

volledigheid gaat voor alles Thomas, en de waarheid is soms hard, maar beter ten hele gekeerd dan ten halve gedwaald Knipoog smiley

mvrgr.

Pieter die sinds n poosje stiefpapa mag zijn en in het najaar de ooievaar verwacht.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 19:54
BerichtOnderwerp: de niet perfecte man/vrouw

ARJAN024 schreef:
Jij doelt op dat ik schreef: "Ik heb zo iets, doen maar normaal, dan doe je al gek genoeg.". Wat ik in deze situatie mee wil zeggen is, je hoeft niet je best te doen om mooi voor me te zijn. En dat ik een meisje alleen leuk vint als ze die ene dure merk kleding draagt en dat ik volmaakt mooi gezicht wil zien. Dat hoeft van mij niet. Het gaat bij mij er om hoe ze van binnen is. Dat telt bij mij.

Iedereen heeft een eigen referentiekader.
Dat wordt gevormd door opvoeding, geloof, opleiding, vriendenclub, werk, collega's, etc etc.
Dat houd dus in dat wat voor jou normaal is, bij een ander als afwijkend gedrag word gezien, en vice versa.

Sommige mensen kopen standaard bij een Zeeman, Wibra, C&A of kringloopwinkel.
Er zijn echter ook mensen voor wie het normaal is dat de kleding uit de duurdere winkels, bijv. PC Hoofdstraat komt.

De ene vrouw zal nooit zonder een make-up de deur uitgaan, de ander gebruikt nooit make-up of parfum.

Daar heb je het als nieuwe man in haar leven maar mee te doen.... onzin dus om gelijk te verwachten dat ze aan jouw standaard moet voldoen, omdat dat het enige ware "normaal" is.

Dit even als verduidelijking op mijn opmerking die er, geloof me, niet geplaatst was om jou af te katten. Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van PIETER649
Ga naar pagina Vorige 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 ... 110 Volgende
Pagina 91 van 110