ChristianMatch

Forum

Berichten van NATASCHA642
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 20 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van NATASCHA642
Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 21:46
BerichtOnderwerp: Het weer

KLUS667 schreef:
Ik vond het vandaag wel meevallen. Baklaken op het gras, boekje en veel drinkvocht erbij en ieder kwartier lekker onder de sproeier.

Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 19:28

Hier wordt het langzaam bewolkt en beetje wind Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 15:49

ANNETTE050 schreef:
Het is hier, in Ede, op de koelste plek 34 graden....pfffffffffff......
hoe is het in het zuiden....en noorden......

Hier in het oosten 33 graden in de schaduw dus kan je nagaan wat het in de zon is Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 12:00
BerichtOnderwerp: mail gerust ...

SHANITA130 schreef:
Nee, zo bedoel ik het niet, het zijn ook niet zulke mails waar ik op doel.

Het zijn meer vriendschappelijke mails, die ik dan of serieus wil beantwoorden, of anders helemaal niet, snap je?

En ja, dan moet ik even hebben van ja, nú ga ik die en die beantwoorden, gewoon een soort stemming ervoor hebben, en ja ook tijd natuurlijk, dus beidde.

Lachende smiley

ow zo Knipoog smiley ikke snap Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 11:59
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

SHANITA130 schreef:
Heerlijk kan dat zijn he, even helemaal niets moeten, alleen luieren? Lachende smiley

vandaag wel misschien dat ik later op de dag naar me ouders ga ik zie wel Knipoog smiley heb me voorgenomen niks moet vandaag een dagje voor mezelf Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 10:38
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

SHANITA130 schreef:
O, wat heerlijk Zeeland, ja jij woont dichtbij het strand Knipoog smiley

Het is hier in deze nieuwbouwwijk een grote hitte, pffffft, ja, nu al.

Ja, zit nog steeds bij de buurman, ja die woont even 2 minuten lopen hier vandaan Maar ja, die slaapt boven en komt voorlopig niet naar beneden, dus ja, beetje of ik hier in een vakantiehuisje zit.

Wat ik gedaan heb, te lang geslapen, en koffie gedronken, een stukje geschreven, me medicijnen ingenomen, ja, nog niet allemaal, ja het zijn er echt wel veel. Maar iets meer dan de helft al.

Natascha: ik dacht dat jij al in de stad nieuws zat te vergaren Knipoog smiley

Haha, ja, ik had me wekker om 19.00 uur gezet, ipv 7.00 uur, ja het was ook zoooo warm. Gefrustreerde smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Dus nee, veels te laat wakker, en ja zit hier beneden, met alles tegenover mekaar open, ja dan waait het lekker, het is zo heet dat ik even niet verder vooruit denk dan 10 minuten nu. Knipoog smiley Lachende smiley

lekker he Knipoog smiley die hitte ach vanavond weer regen

doe vandaag ook niks, lekker lui zij en wat voor de tv hangen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 10:35
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

SHANITA130 schreef:
Ach Natasja, ja best wel verdrietig.

Ja, ik ben ook helemaal afgekeurd, ja eerst op psychische gronden, en nu ook lichamelijk.
Ja, en omdat ik altijd part time werkte ja, heb ik ook een uitkering 90% van het minimum.

Je moet gewoon heel slim zijn.

Mijn psych vroeg een keer wat ik zou doen als ik duizend euro zou krijgen, ja, ik zei meteen kleding kopen.

Dus ja, al mijn geld gaat naar kleding, en me huis, ja 2 stoeltjes en een bed, en me pc, en een stoel en tafeltje daarvoor.

De rest berg ik op in AH kratten, ja, ik heb geen geld om nieuwe kasten te kopen Knipoog smiley

Maar ja, het is de bedoeling dat ik zeer binnenkort weer naar een soort van 2de hands winkel ga, en ja dat is geen Ikea, waar ze elke seizoen dezelfde dingen hebben, dus ja, je moet daar dan minstens weken elke dag zijn, en ja als je er gaat werken, ook al is het een uur per dag, heb je eerste keus, en 20% korting. en wordt het gratis gebracht.

Dus ja, dat is het plan Lachende smiley

En uitjes, ja, ik ga gewoon de stad in, flierefluiten en lantefanten. Knipoog smiley

En 's avonds bij buurmannen en vrienden bankhangen en mooie films bekijken Knipoog smiley Lachende smiley

Ja, en niet te vergeten, heb ik nog een lieve vriend in Friesland, ja je zou het zo niet meteen denken, maar er zijn echt wel leuke mannen daar, ja het is alleen zo ver, dat wel. Knipoog smiley Lachende smiley

Iig, wat ík wil zeggen, je kan gewoon kijken naar 'wat kan ik nog wél, ipv wat kan ik niet meer. Knipoog smiley Lachende smiley

Sterkte!!!

er is een verschil van ongeveer 360 euro bruto tussen minimum en sociaal minimum loon

als je afgekeurd ben zoals ik IVA krijg je 75% van je opgetelde laatst verdiende loon maar ik werkte parttime dus kom ik net met aanvulling uit op sociaalminimum loon en dat is bijstandsniveau mee te vergelijken.

daarnaast kan je afgekeurd zijn en toch iets werken dan krijg je meer maar dat geld niet voor mij helaas.

Geschokte, onthutste smiley overigens zal ik mijn geld eerder in mijn huis stoppen dan in kleding want vind dat belangrijker.
verschil jij woont in een stad in een gehucht waar nooit wat te doen is. dus .... Smiley met dichtgeplakte mond

gelukkig ben ik niet materialistisch ingesteld en red ik het al jaren zal nu ook wel goed komen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 10:24

PETRA373 schreef:
Kussende smiley Al is het via pc, lieve knuffel van me voor jou.
Blijf je vast houden aan de mooie dingen van het leven.

lieve knuffel terug lieverd en zekers dat nemen ze me niet af Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 10:23

STEENTJE178 schreef:
Heftig, Natascha Twijfelende smiley
Heel veel sterkte met het verwerken van dit nieuws, en met alle mogelijk consequenties! En vooral ook troost, steun en moed van Hem toegewenst!

dank je en komt goed heb ik alle vertrouwen in dat het een plekje krijgt
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 10:21
BerichtOnderwerp: mail gerust ...

SHANITA130 schreef:
Nou, ik heb juist nog veel mail openstaan die ik wel wil beantwoorden, maar ja, dat doe ik dan ook wel, maar ja, dat kan soms wel enkel weken duren.

Dat kan.

laat je ze zolang in onwetendheid misschien zijn ze wel heel leuk Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 10:19
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje

SHANITA130 schreef:
O,

Ja, ik dacht, ja, het Evangelie is natuurlijk ook nieuws...Goed nieuws zeg maar.

ik dacht dat jij al in de stad nieuws zat te vergaren Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 10:17
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje

CHRISTIANMATCH schreef:
Beste mensen,

Op de één of andere manier raken we steeds weer off-topic binnen dit topic Smiley die vol vragen zit
Prima om andere gesprekken te voeren, maar dan wel in een ander topic graag!

Redactie CM

valt mij ook op dwalen graag af. Geschokte, onthutste smiley

Walvis aangetroffen op voorkant van schip Rotterdam
Op de voorkant van een schip in de haven van Rotterdam is een walvis gevonden.

terug on topic Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 21:02
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?

JANE410 schreef:
Ik heb pas de dvd gekocht, hoor vaak dat het een mooi boek/film is

zeker de moeite waard heb de film ook , maar wil eerst boek lezen, zeer aangrijpend
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 20:59

slechte nieuws ben volledig afgekeurd, dus niet alleen lichamelijk minder maar ook financieel stuk minder aangevuld tot sociaal minimum
dus je wordt niet alleen getroffen door een lichamelijk beperking je wordt ook nog eens sociaal gepakt, want uitjes zitten er niet meer in voor mij.

maar ik ben al gek dus ik laat me er niet klein door krijgen ga gewoon opzoek naar nieuwe uitdagingen en leg het bij de Heer neer.

Laatst aangepast door
NATASCHA642
op donderdag 1 augustus 2013, 21:00
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 17:46
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?

Haar naam was Sarah van Tatiana de Rosnay
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 juli 2013, 18:08
BerichtOnderwerp: de een gereformeerd de ander PKN

Ik geloof denk niet in hokjes, want in liefde voor elkaar vind je de weg naar Gods huis.
Want Hij is degene die man en vrouw samen heeft gebracht.

Hier vindt je wat en daar laat je wat.

Waar je je samen thuis voelt dat is je kerk, je basis en thuis.
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 juli 2013, 18:01
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?

SHANITA130 schreef:
Hai Natascha,

Dát kan ik me heel goed voorstellen Lachende smiley

Ben blij voor jou! Lachende smiley

Dank je Lachende smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 juli 2013, 13:56
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?

Mijn huisje is weer heerlijk fris en fruitig schoon , dat maakt mij blij Knipoog smileyLachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 juli 2013, 13:52
BerichtOnderwerp: Forum vernieuwd

JOKE969 schreef:
Omdat er wat andere reacties overheen gekomen zijn, is deze vraag denk ik blijven steken/minder inbeeld geraakt
Ben nog wel benieuwd naar het antwoord
Knipoog smiley

Omdat het zo is Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 14:56
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?

CHRISTIANMATCH schreef:
Rolf velt hier geen oordeel, maar noemt zijn ervaring. Hij zegt ook niet dat dat voor iedereen moet gelden. Graag goed lezen anders wordt het een geval 'pot verwijt de ketel' Twijfelende smiley

Redactie CM

oke geen oordeel maar zo kwam het wel over maar neem mijn woorden terug overigens dit had ook anders gekund bijv. via de mail toch ?
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)

BerichtGeplaatst: zondag 28 juli 2013, 10:27

ZEELAND736 schreef:
IK KAN HET NIET LATEN....
OM DE TEKST HIER TE PLAATSEN....
Kreeg deze vandaag en vond hem geweldig....
Meteen een opkikker voor alle STEVIGE vrouwen...(of mannen)

IK HEB GEEN VET AAN MIJN LICHAAM....
ALLEEN VEEL KNUFFELVLEES!!!!!

Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley Coole smiley met zonnebril geweldig
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)

BerichtGeplaatst: zondag 28 juli 2013, 10:25

ROLF230 schreef:
Ik zou zeggen, zoek eerst eens uit waarom je eigenlijk die medicijnen nodig hebt in de eerste plaats. Ben je ziek geworden door een gebrek aan een pilletje? Natuurlijk niet.....

Veel mensen eten vergiftigde voedingsachtige substanties, waar ze ziek en allergisch van worden. En vervolgens krijgen ze een giftig medicijn om de kwalen die daardoor werden veroorzaakt weg te nemen.

Verder is het een vreemde reactie om te suggereren dat als je dagelijks 4 soorten groenten gaat eten en gezond brood en rijst, dat je dan niet meer zou leven..........
volgens mij begin je dan juist met leven, maar goed.

En verder medicijn weg, kilo's weg, ik zei dat dat bij mij duidelijk het geval was.

Ik ken zoveel verhalen van mensen in erg slechte gezondheidstoestand die door anders te eten en te leven radicaal beter werden en nu zeer gezond zijn.

Twee voorbeelden:
Julia Kang
"De planteneter" Boele Ytsma

ik wil even kwijt dat jij vrij direct oordeel velt over iets waar van jij de kern niet weet. Wie ben jij daar over te oordelen omdat jij wat heb meegemaakt moet dat voor iedereen gelden Smiley die vol vragen zit

Misschien zijn de medicijnen wel levensreddend en dan kan je niet ff zeggen ik neem ze niet meer.

Soms heb je geen keuze en wil je graag een aangenaam leven en moet dit helaas zo, want niemand lijkt mij graag iets te nemen maar wees blij dat het er is.

uitzonderingen daar gelaten die verslaafd zijn aan maar je kan niet iedereen over 1 kam scheren.
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)

BerichtGeplaatst: zondag 28 juli 2013, 10:16
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/bbq, zaterdag 27 juli in ede op de heide

SHANITA130 schreef:
Ha Annette,

Haha, ja toen ik schreef dat ik ging, ging ik dus ook, en deed direct nadat ik dat schreef me pc uit en ging Knipoog smiley

Het was heerlijk, kwamen aan om 2 uur en gingen pas om half negen weg, maar ik kon en wou nog wel úren blijven!. Een mooie grote blauwe lucht, en niet meer zo benauwd, juist door die bui ervoor, ja grond was alleen nat, that's all Knipoog smiley

Waren zelfs zes en een half uur gebleven kan je nagaan, ja, dán is het echt gezellig. Leuk, gemoedelijk, gewoon perfect, Rustig, Vredig, ja alles, ja je zit ook midden in de prachtige natuur.

En je leert mensen kennen die je eerst alleen van foto's kon, en postings, en die zie je dan in het echt, dat is zoooo leuk!

En ja, omdat iedereen gelovig is, is er júist zo'n toffe sfeer.

Ja, ik zit gewoon nog steeds met een glimlach, zo leuk was het ja, echt leuk dat ze het weer willen doen Verliefde smiley

Ja, je hebt alles, leuke mensen, mooie natuur, perfect weer, eten, drinken, ja, echt zoooo tof, ook mensen gezien die al een tijd geen lid meer zijn, Tof, want ja, mensen zien er soms in het echt veel mooier uit als op hun foto ;)

Ja, echt complimenten en bedankt iedereen die me hielp en me haalde en bracht! Ik wist wel dat het leuk zou worden, maar ja, dít dat het zó leuk zou zijn had ik zelfs niet verwacht! Lachende smiley

Gewoon het gevoel dat ik er vrienden/ kennissen bij heb Knipoog smiley

Kijk, ik zit hier gewoon met een glimlach, zo goed en gelukkig voel ik me, en ja, ik heb nu dus ook veel meer zin in dingen Knipoog smiley

Ja....Zó tof was het!

En..ik was op tijd Lachende smiley ...ik die echt altijd overal te laat kom! Knipoog smiley Lachende smiley Coole smiley met zonnebril

heerlijk meid ik weet het als geen andere jammer dat ik er nietbij kon zijn, het is altijd genieten heb een hoop gemist zeker maar had andere verplichtingen.

fijn dat je genoten heb en mooi weer had,jij blij ik blij Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 21:09
BerichtOnderwerp: Meerdere scheidingen in een mensenleven

JOL252 schreef:
Rechtzinnig, vrijzinnig, lichtzinnig (jawel, ook profaan ...) slechts een paar van de etiketjes die hier onderling worden geplakt. We zien hier op CM slechts enkele aspecten via het schrijven, ook al is het zo dat woorden kracht hebben en onze innerlijke gedachten en gevoelens vertolken. Wie jou een beetje kent en leest weet dat je altijd doordacht en behoedzaam bent met je gedachten onder woorden brengen en een serieuze zoeker met toch een eigen geluid en visie.

juist goed gezegd Knipoog smileyLachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 15:19
BerichtOnderwerp: Meerdere scheidingen in een mensenleven

JANS221 schreef:
Ik heb er geen moeite mee dat men mij hier voor vrijzinnig uitmaakt, waar ik wel grote moeite mee heb is de omschrijving die vervolgens daaraan wordt gegeven: mensen die er maar op los leven, doen wat ze willen, alles mag. Dus als hiermee bedoeld wordt dat ik er op los leef, doe wat ik wil en dat van mij alles mag, zou ik toch wel graag zien dat deze woorden teruggenomen worden. Maar uiteraard zal dit wel de bedoeling niet zijn geweest.
En om gelijk nog maar even een misverstand uit de weg te ruimen: ik heb nergens gezegd dat rechtzinnigen liefdeloos zijn. Een kwestie van goed lezen, denk ik.

Lieverd maak je niet druk en laat ze lekker kletsen, zegt alles over hun en dan slechts jezelf en ik ben van mening dat je verantwoordelijk ben voor je eigen daden en zolang jij vindt dat je het beste met je zelf voor heb leef je eigen leven...

De ander heeft toch altijd wat te zeggen, dikke knuffel
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 13:43

MARTIJN277 schreef:
Nooit geweten dat je van twee straten door het dorp fietsen (op weg naar huis) zo ontzettend nat kunt regenen ! Complete behandeling gehad. Golfslag-bad en watergolven.........

Haha goed he gelijk op geknapt en klaar Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 13:40

ZEELAND736 schreef:
We hebben toch ALTIJD...nog een leven???
Dat het dan iets minder aangenaam is...is waar...
Maar ook dan kan het leven nog aangenaam zijn...

Een leven hmmm ... ik leef nog ja maar erg beperkt en ook afgekeurd dus moet opnieuw op zoek naar aangename dingen en dan ik klaag niet er zijn er die slechter af zijn....
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 16:08
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/bbq, zaterdag 27 juli in ede op de heide

ROELANDE345 schreef:
Beste picknikkers, vraag me af of we het wel door moeten laten gaan.
Hannah en Willem niet en volgens Hannah komen er verschillende mensen die anders even aan komen waaien niet (heb ik uit de 2e hand dus weet niet zeker of dit klopt) Pieter niet dus geen tentzeilen voor de regen.
En volgens mijn weerapp valt er morgen daar bij de hei 18,7 mm regen. T wordt wel 28 gr dat dan weer wel. Maar zonder schuilgelegenheid lijkt me dat niet leuk.
Dus reageer even en zeg wat je ervan vindt als je mee zou gaan.
Misschien zijn er alternatieven?

Ehhh ik ben er morgen ook niet ivm familie zaken sorry
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 09:26
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...

veel te warm wat te doen moet de was doen vandaag en daarna doe ik verder niks Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 09:24

niks geen regen hier in het oosten waar het het minste regent van allemaal schijnt de zon volop verwachting rond 28 a 30 graden Knipoog smiley

dus een lui dagje Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van NATASCHA642
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 20 Volgende
Pagina 10 van 20