Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 20:54
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, Klus, da's handig zo'n lijst, die heb ik ook elke dag, en ik begin dan ook vaak onderaan, en vaak blijf ik onderaan hangen , ja, punt twee onderaan gebeurt vanzelf als ik honger krijg. |
Schrik niet, het is me bijna gelukt. Ik heb me toch een spierpijn, tjonge jonge....zelfs een douche heeft deze niet weggehaald.
De twee beddenwassen is één klerenwas geworden en luieren is er ook bij ingeschoten. De was draait nog en de cake zit nu lekker in de oven
Weet je Shanita, ik moest aan je denken, eigenlijk wilde ik niet boven stofzuigen, maar jij zei pas dat je pas iets leuks van jezelf mocht doen als je opgeruimd had, dus ik mocht van mezelf pas een cake bakken als alles gedaan was. Nou dan trek je wel door hoor
Pfff, ik ga nu in de ruststand. De rustdag start voor mij vroeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 13:17
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
Waarom kan je op een forum met een witte achtergrond kiezen voor witte letters? Gebruikt iemand die wel eens?
Zie hierboven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 13:14
Onderwerp: Vrijwilligers - werk?!......
|
|
|
ANNA415 schreef: | Vaak is het ook wel handig dat je werk hebt Ik ben in ieder geval blij (99 va de 100 keer) dat ik naar m'n werk mag.
Maar vind het ook ontzettend leuk om als vrijwilliger bij de EHBO bezig te zijn |
Dat geeft toch zoveel voldoening Pijn is fijn, jeuk is leuk, bloed is goed en stank voor dank!
dit was een grapje voor de serieuzen onder ons
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 13:08
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
Buxushaagje en nog wat losse planten zijn verpoot. Dat was de grootste klus.
Todo:
hekje weghalen heg snoeien buxushaag snoeien plantjes kopen aardbeien uit eigen tuin plukken cake bakken strijken 2 beddegoeden wassen hele huis stofzuigen boodschapjes doen en inderdaad: luieren
Hmmmm, ik begin onderaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 23:56
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
HANNS104 schreef: | Vandaag hebben wij na een plotseling overlijden, afgelopen zondag, mijn beste vriend begraven ....we zijn vrienden sinds de 3e klas. Het is een, zoals beslist voor een ieder als zoiets gebeurd, een week die in een soort roes voorbij is gegaan en vandaag een een soort afsluiting kreeg. |
Van harte gecondoleerd Hans en veel sterkte!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 20:56
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
JANE410 schreef: | Ja, goede tip AXL. Ik had ze inderdaad aan de buitenkant van de deur laten zitten gisteren.
Iemand had ze eruit gehaald en in m`n brievenbus gedaan. Daar kwam ik dus vanmiddag achter |
Gelukkig zat de sleutel van de brievenbus er niet aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 21:35
Onderwerp: Forum vernieuwd
|
|
|
Van mij mag het forum ook gesloten worden, of zorgen dat alleen de eerste leesbaar is, zodat je buitenstaanders kan lokken om lid te worden $$
Het huidige forum is ook niet helemaal bugvrij, soms quote je iemand en dan staat er alleen "[quote Klus667]"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 21:31
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | was die yoghurt er dan ook es af Knipoog smiley |
MAMALOE463 schreef: | |
Ik wil graag meer 'emoticons' op het vernieuwde forum!! Op dit moment kan ik mezelf niet verwoorden met de huidige.
Help ze zitten me te jennen!! Hmmm, misschien willen ze m'n aandacht? Zal er eens een mailtje aan wagen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 19:58
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | En daar doop je de lenzen dan dus in? |
Dan krijg ik ogen om in te verdrinken .....#zwijmel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 19:52
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Uhm wat heeft de yoghurt met de lenzen te maken Doe je je lenzen in de yoghurt en doe je ze dan in ofzo? Wat moet ik me met deze combinatie voorstellen? |
ROELANDE345 schreef: | ja en wat ga je weer proberen die yoghurt of de lenzen of de combi?? |
Haha, beet!!! Ik wist het, ik wist het
Euh.....de yoghurt heb ik als laatste gekocht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 19:46
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | In dit topic willen we namelijk graag weten wat jullie van het vernieuwde forum vinden
Redactie CM |
Misschien zie ik nog niet goed door m'n nieuwe lenzen, maar wat is er veranderd? Ja, ik moest vandaag m'n akkoord geven bij m'n eerste reactie.
Ik merk verder dat er afgelopen dagen wat nieuwe topic's gestart zijn, zoals de forumregels, die ook weer gesloten is. Máááár, ik heb deze nieuwe topic's nooit gezien Ik klik altijd op de link "Topics met nieuwe berichten". Blijkbaar gaat er technisch toch iets niet goed.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 19:41
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Nou dan houden jullie het voor jezelf toch op fundamentalistische gelovigen, What's the problem? Ik vind het ene vriendelijker klinken als het andere, jullie schijnbaar niet nou punt uit toch...... |
Voor mij zijn jullie allemaal mijn broeders en zusters!! Ik vind het fijn dat iedereen zichzelf kan zijn en tuurlijk, verschillen zijn er altijd, ook binnen "één groepje gelijkgestemden". Fundamentalistische gelovigen, dat woord vind ik
Broederlijke groet, Klus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 19:35
|
|
|
JANS221 schreef: | Ik wil even wat recht zetten en omdat het topic forumregels gesloten is, doe ik het maar hier:
Redactie CM schreef: Ik heb wat moeite met het woord fundamentalistische gelovigen. Het heeft een negatieve bijklank. Waarschijnlijk niet zo bedoeld, maar kunnen we daar niet een ander woord voor in de plaats zetten? Orthodox gelovigen bijvoorbeeld? Of heeft iemand anders nog een suggestie? Het woord is al eerder voorbijgekomen op het forum en komt wat minder prettig over. De betreffende groep kan zich hierdoor in een bepaalde hoek gezet voelen, wat zij niet willen. Sowieso komt dit gedeelte niet zo positief over mbt deze groep. Zij menen oprecht ook vanuit Gods Woord te spreken en hebben niet de insteek om anderen te veroordelen. Neemt niet weg dat dit helaas wel regelmatig gebeurt en dat dit niet goed te praten. Maar het begint vaak al met de manier waarop we elkaar benaderen en aanspreken. Of over elkaar spreken. Een goed begin is het halve werk Lachende smiley met blinkend witte tanden Redactie CM
Nee, daar kunnen we geen ander woord voor in de plaats zetten! Als ik orthodox gelovigen had geschreven had ik de groep mensen die ik bedoel alleen maar groter gemaakt. Niet alle orthodox gelovigen zijn fundamentalistisch. Ik beperk me juist tot een kleine groep, die het als de wil van God ziet om anderen te veroordelen en het geloof van anderen in twijfel trekken. Dat zou ik niet van alle orthodox gelovigen durven zeggen. Vandaar dat ik juist niet de term orthodox gelovigen wil gebruiken. De opmerking dat het vriendelijker klinkt is misschien wel zo, maar is hier niet op zijn plaats. Juist dan zou ik alle orthodox gelovigen als fundamentalisten wegzetten. En dat is niet mijn bedoeling geweest! En ik dacht dat de manier waarop ik anderen benader en aanspreek toch altijd respectvol is geweest, ook als ik het met anderen niet eens ben/was. |
Ik ben ze gelukkig afgelopen weken nog niet tegengekomen, die "fundamentalisten", zijn ze weg misschien? Aan de andere kant, een stevige discussie is ook niet mis, als het maar respectvol is.
Ik kan in dit geval niet over mezelf, dus als ik heb ben , hoor ik het graag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 23:37
|
|
|
Ik vraag me af wat nu de sortering is bij de "online leden". Voorheen was het op leeftijd (en stond ik op pagina 1 ). Nu is er geen touw aan vast te knopen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 23:28
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik vraag mij wat af..........
Collega 1 solliciteert naar zelfde baan als collega 2. Collega 1 is een jonge vrouw,ze krijgt te horen dat ze,mits ze aangenomen wordt,een contract moet ondertekenen waarin staat dat ze de eerste 2 jaar niet zwanger zal worden en anders een boete moet betalen. Collega 2,oudere man die vanuit de WIA een reintegratieproject volgt krijgt te horen:oh,je valt onder de voorrangsregeling,aangenomen!
Ik vind de huidige eisen van werkgevers bizar,ze denken meer te kunnen vragen omdat er weinig banen zijn.Die jonge vrouw heeft nog een toekomst voor zich waarin ze wellicht kinderen zal willen hebben maar het niet mag van de werkgever,de man vindt het krom dat hij niet aangenomen wordt om zijn kwaliteiten maar puur op basis van de subsidies die de werkgever voor hem zal krijgen.
Ik vraag me af wanneer we mensen weer als persoonlijkheden met kwaliteiten gaan zien en niet als gebruiksartikelen...... |
Op dit moment merk je het bij ons ook, op dit moment is het gewoon een werkgeversmarkt. Vroeg onze belgische eigenaar mij pas of ik het normaal dat ik een bepaalde vergoeding krijg, terwijl dat gewoon in de CAO staat! Toen ik "ja" zei, kreeg ik te horen "dan moet je maar een andere job zoeken". Nou ja zeg......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 19:52
Onderwerp: de enige leuke man op CM
|
|
|
MARTIJN277 schreef: | Misschien was het bepaalde dames nog niet opgevallen, maar mijn reacties stonden VOL met humor Helaas slaat het niet helemaal aan. Kan gebeuren: ik ben dan ook niet de (aller)leukste man op CM (voor jullie)......... |
Troost je.......de 1e week is een ontgroening
Welkom! Enne....je bent wel enig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 19:50
Onderwerp: Date afgezegd
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | Staat je goed dat |
Dankje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 19:39
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Noooooouuuuu......??????????????? Ben ik het wel eens met deze stelling? |
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou?
Daarom is het ook een stelling...je mag reageren. Ik zou "Ja" zeggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 19:29
|
|
|
Shanita, je verhaal is inmiddels verlengd....... Ik ken ook zat (chhristelijke) dames die het heerlijk vinden om op een bankje in het dorp te gaan zitten om "leuke mannen te gaan kijken".
En ik maar heen en weer lopen, maar mij zien ze niet :(
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 19:26
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Je moet het natuurlijk, mijn reacties, in het licht zien, dat ik, en natuurlijk vele anderen met mij, zeker in een stad als amsterdam, al komt het hier ook voor, ontzettend veel seksueel ben lastiggevallen gewoon op straat.
Kijk, als iemand goedaardig, dat kan je horen aan de stem en zien aan de uitdrukking, zegt van 'he, lekker ding, beschuitje eten'? Dat is vleiend.
Maar het kan ook onbeschoft van he met jou zal ik wel ff lekker willen @#$ en @#$5 en dan was het gewoon ook buiten onbeschoft, echt bedreigend, dat je echt dacht van o die moet ik 's nachts niet alleen tegenkomen..
En ja, als je al je hele leven deze 'geintjes' meemaakt, ja, dan vind je deze grapjes niet zo leuk. Want je leuk aankleden en de straat opgaan, gaat vaak gepaard met bedreigende ervaringen. Ja, ook en juist overdag. |
Ja, dat is de andere kant....het is toch niet normaal meer dat vrouwen en straks mijn dochter niet 24 uur per dag alleen op straat kan lopen?
Ik mag dan op de Veluwe wonen, maar ook hier gebeuren soms dingen die "het daglicht niet kunnen verdragen".
Maar dat onbeschofte waar je over schrijft, die mensen zijn volgens mij niet helemaal nuchter meer......
Sterkte dames!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 19:03
|
|
|
JANS221 schreef: | Niet zo moeilijk doen, gewoon van genieten! |
Ja hoor, genieten mag!
Pred. 11:9 Geniet dus, beste vriend, van je jonge jaren, haal je hart op aan de dagen van je jeugd. Volg de wegen die je hart wil gaan, gun je ogen wat ze wensen. En onthoud bij alles wat je doet dat God je aan zijn oordeel onderwerpt.
Maar pas op voor de kleine lettertjes Vers 9b
Laatst aangepast door
|
KLUS667
|
op woensdag 19 juni 2013, 19:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 18:52
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Die beschuit is voor in de ochtend he, niet voor de avondmaaltijd..... |
Eet jij dan maar gehaktballen als ontbijt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 18:51
|
|
|
Stelling van vandaag: "alleen leuke mannen zitten hier op het forum"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 18:42
Onderwerp: Date afgezegd
|
|
|
Wuh oeps Dank je voor je uitleg Mamaloe en je bevestiging Zeeland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 23:30
Onderwerp: Wat heb je aan vandaag
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | hoezo oud?? heb sandalen met mn kleinzoon van 2 gekocht |
Heel goed, m'n zoon heeft ook sandalen. Maar een dertiger in sandalen..... hmmmm. Raar hè?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 23:03
Onderwerp: Wat heb je aan vandaag
|
|