ChristianMatch

Forum

Berichten van GERRIT084
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 74 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van GERRIT084
Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 4 maart 2013, 18:16
BerichtOnderwerp: Flat of Chalet?

WILL930 schreef:
Gerrit...dat klopt...niet geschoten....maar af en toe is het heerlijk om een "dom blondje" te spelen en heb ik een heel woord nodig en niet half Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

oké zal niet meer schieten, schiet toch missss Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 4 maart 2013, 12:36
BerichtOnderwerp: Zou je nog kinderen willen?

ANNA415 schreef:
Haasje zal wel veel kinderen willen... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ze is zo geschrokken Geschokte, onthutste smiley en er als een .... vandoor Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 4 maart 2013, 12:28
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...

ZEELAND736 schreef:
Geen idee...misschien die kanariegele parasol????

Waarschijnlijk dat gene wat niets kost, en jij bij de koffie had Gefrustreerde smiley zon, en hij is nog warm ook Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 4 maart 2013, 09:53

Zo dat hete gele mooie fijne gezellige felle Lachende smiley van zolder gehaald Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 4 maart 2013, 08:27
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?

HANNAH810 schreef:
ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, gerrit;
-daarom kun je de de kerkelijke variant wel vergeten?
- wat bedoel je met toekomstige adressen A en B?
- mijns inziens worden LAT-relaties wel met enige regelmaat (en makkelijker) afgebroken dan een huwelijk, of heb ik dat mis?

De kerk, zeker in aan lieve kleine dorpje aan de kust, heeft over latten een uitgesproken mening gehad in het verleden, nee dus,
Laat staan dat ze het uit hun ..... konden persen, net als hokken, en eigenlijk alles wat anders is wat zij zelf onder het trouwen verstaan.
A en B verschillende adressen
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 23:26
BerichtOnderwerp: Gevoel, gelukkig, geloof, gebonden?, gevrijwaard,.

LEANNE226 schreef:
Ik ben het eens met Jol,het hele pakket moet kloppen en dan bedoel ik niet alleen de omstandigheden van de persoon maar ook persoonlijkheden moeten bij elkaar passen,de gesprekken moeten vlotten etc.Je hoeft het niet in alles met elkaar eens te zijn maar er moet een basis zijn waarop je verder kunt bouwen,is die basis er niet dan houdt alles op.

Een vriend gaf mij ooit een goede tip,trek een maand uit om elkaar te leren kennen,vertel je omgeving in die periode niets maar focus de aandacht op elkaar,zo kun je rustig zonder het oordeel van anderen aftasten of een relatie kans van slagen heeft.

Met één maand uittrekken, daar hoort emigreren zeker ook bij, met die dichte bevolking in ons land kan je dat wel vergeten.
En dan nog een tip, als je elkaar hier leert kennen, niks verder vertellen
maar vertrekken met stille trom, kan ook weleens beter werken Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 19:25

BERENDJAN590 schreef:
klopt wel gerrit je moet wel iets van klik hebben maar dan ook wilskracht om verder te gaan of niet ? en er voor vechten

Precies, maar het moet dan wel van twee kanten komen, je kan wel een wilskracht hebben, maar als die wilskracht maar van één kant komt, kan je het ook wel schudden.

Er van uit gaande dat één van de twee uit een, of vrije stand komt, niets gewend, (m/v) altijd op zich zelf aangewezen, nooit hoeven te delen.
Ik zal niet zeggen dat er één twee drie rekening mee dient gehouden te worden, maar het kan zo ook wel eens zijn voordeel af werpen. Het barst nog van de ongebonden vrijgezellen m/v, oké de meesten doen niet actief mee op forum.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 18:51
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?

STEENTJE178 schreef:
Tsssssss...... die belofte is er nooit geweest, Boze smiley
Daarom wordt ie ook niet nagekomen Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril

Maar als goedmaker bij deze de oproep aan alle Klus-vaardige mannen en vrouwen van CM: WIE HELPT FRANK DE WINTER DOOR, DOOR ZIJN TOKO TE KOMEN ISOLEREN????
En wie niet isoleervaardig is, wie wil met hem en Floshke gaan wokken?
Coole smiley met zonnebril

Lekker Geschokte, onthutste smiley het voorjaar is begonnen, en de winter zo goed als voorbij Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 18:48

BERENDJAN590 schreef:
het is wat je zelf er van maakt en als je echt wil dan kan er veel dingen groeien.
maar de wil om met mekaar om te gaan voor de rest van je leven moet er wel zijn. het rug zakje van de ander accepteren.
dat is wat ik mij afvraag zoek je naar de klik naar de verliefdheid naar de ware moet het direct van af begin kloppen?
of is de wil om samen verder te gaan veel belangrijker en dan van elkaar te kunnen genieten?

Ik denk toch wel dat je een bepaalde klik moet hebben, wil je in iets verder gaan, en zo wie zo elkaar accepteren met alle voor en na,s .
Doe je dat niet, kan je het wel schudden denk ik, nog voor je ergens aan begint
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 15:26

LEANNE226 schreef:
Mijn ervaring is ook dat mensen al snel een voorkeur hebben.Als weduwe ben je popi omdat je geen ex hebt,lijkt heerlijk maar ook die mensen heb een rugzak dus komt op hetzelfde uit.Die weduwe heeft weer de balen van de ellenlange tirades over de ex dus die zoekt liever een vrijgezel of weduwnaar.......en zo is het kringetje weer rondKnipoog smiley

Ik zeg het heel cru maar bedoel het uiteraard niet zo want dan scheer je iedereen over 1 kam,net als je doet als je bepaalde groepen bij voorbaat uitsluit.

Het is en blijft een speld he..........gelukkig hebben we internet om de kansen te vergroten.

Precies, en , of eigenlijk gaat iedereen voor iets nieuws, ongeacht de voor oordelen van wat er allemaal huist op cm, wie of wat.
Het moet of mag eigenlijk niets uitmaken, je gaat per slot van rekening om iets nieuws op te bouwen, en niet af te breken.
Daar zijn al genoeg topic,s van, een verleden, wat dat ook zijn mogen, deel je op een gegeven moment met zijn twee.

Ga je zoiets toch delen, dan kan het zijn dat er over iets heel divers wordt gedacht, ongeacht de voor en de nadelen, en wat die ook zijn mogen.
Jong oud, ervaren en onervaren reageert er op, en eigenlijk heeft niemand de pasklare antwoorden.
Als het dan zo makkelijk was/is, waarom zit een mens dan met zo veel vragen.
Maar of het makkelijker is een voorkeur te hebben, lijkt mij sterk, haakt men af als het gaat om een weduwe/naar of iemand die gescheiden is.

Laatst aangepast door
GERRIT084
op zondag 3 maart 2013, 18:41
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 11:28

SHANITA130 schreef:
Kijk, en dat heb je weer met geschreven tekst; ik vind je stukken vaak erg goed, en lees ze met bewondering en zet dat er dan niet onder.

Wat ik voortaan wel zal doen.

Ik schreef ook weleens, uit eigen ervaring weet ik dat vaak erg goede stukken juist geen reactie krijgen, omdat men even aan het denken is van wat goed, hoe komt ie erbij, wat slim gezien etc.

En dat kan je in real life aflezen aan iemands gezicht, en hier dus niet...

Wat is goed en wat niet, daar gaat het ook niet om, maar wel wat er over het algemeen gezet wordt, als reactie op iemand anders.
Vaak oeverloos ge... of ik weet het beter en mooier te zetten, en spreek de enige waarheid.
En worden er Bijbel teksten compleet uit zijn verband gerukt, alleen maar om een gelijk te halen, en dat terwijl de onderlinge verschillen, en belevingen totaal anders zijn.

Soms worden er hele levens uiteen gezet, over wat wel dan niet fout is gegaan, wat eigenlijk maar twee mensen aan gaat.
Waar ook weer iedereen zijn/haar mening over heeft, dat er dan iemand gekwetst achter blijft en met veel vragen, zal een ander jukken.
Niets is het zelfde, alles is anders dan het lijkt, en als je dan als éénling wat zet (zegt) mag het niet of kan je niet, omdat je een bepaalde ervaring mist.
En zeker als je nog jong bent, dan kom je net kijken, maar ik zeg maar zo, een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 09:57

Er moet wat boven staan.

Zonder Bijbel teksten, zo een beetje worden alle onderwerpen, op cm,
bekrachtigd met Bijbel teksten.
Iedereen probeert zijn geschil, of gelijk te behalen met Bijbel teksten.
Maar nu even concreet, als we al die teksten ook daadwerkelijk hadden na geleefd, zaten wij dan ook op cm?
Ben bang van niet, op een enkeling na niet, een handje vol niet, denk ik, te weten, denken .

We zijn allemaal enkelingen die elkaar trachten te zoeken en of te binden en eigenlijk bijna niemand uitgezonderd .
Enkelingen zonder ervaring, en met ervaringen binnen een relationele sfeer.
Maar wat ik de laatste tijd, best wel veel keren ervaar, dat als je bij die eerste groep enkelingen behoort, wordt genegeerd.
Soms wordt het er ook bij gezet, gelieve zonder ervaringen in deze niet te reageren , omdat je een bepaalde ervaring mist?
Best wel vreemd, er bestaat namelijk een gerede kans dat je als enkeling van de eerste groep, in aanraking komt met de tweede groep.
En dan zo het waarschijnlijk best wel, fijn zijn, dat je zonder een mond vol tanden in bepaalde situaties terecht komt, en kan mee praten.
Zonder alleen maar gelezen te hebben.

Cm is van jong tot zeer oud, en forum, als je alle topic,s leest wordt beheerst door zeer oud.
En al dat oude zeer, weet het gerust niet altijd alles beter, ervaringen uit het verleden, bieden nu eenmaal, geen garanties voor de toekomst.
Ik zou haast zeggen, gelukkig niet Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 09:02

WILL930 schreef:
Gerrit...ik lees toch echt niet in mijn berichtjes dat ik zou zou komen helpen Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit

Nee Smiley die vol vragen zit joh Geschokte, onthutste smiley van de nood een deugd maken goed verstaander, half woord Coole smiley met zonnebril (naar jezelf betrekken (ik).) het is wat het lijkt, niet geschoten is altijd mis Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 22:51
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

STEENTJE178 schreef:
Mosterdsoep, een vleesspies van een halve meter, met shaslicksaus Verraste, verbaasde smiley , rosevalaardappeltjes, gemengde groente, salade, en een trio van sorbetijs achterna.
En nee, ik heb het niet zelf klaargemaakt.

Steen-die-bomvol-zit.

Goede snackbar in het dorp zeker Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 22:49
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?

STEENTJE178 schreef:
Of dat ze daar nu inmiddels een heeeeeeeeeeeeeeeele leuke sloper tegen het lijf gelopen is Clown smiley

Vast een rozige Gefrustreerde smiley en dan nog, heeft ze een sloper, en nog geen
wieldop Coole smiley met zonnebril vrouwen en wieldoppen Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 22:17
BerichtOnderwerp: Uitnodiging koningsmaal.

GERRIT084 schreef:
Das wel weer Smiley die vol vragen zit !! mat he Gefrustreerde smiley
Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 21:42
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?

ROOS575 schreef:
precies Engeltje smiley

En zo loopt ze al een week te leuren om een wiel dop, Gefrustreerde smiley i.p ze nu eens een recentere auto had gekocht, jammer dat ze weg is, ik weet het weer, de sloop heeft ze vast wel Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 19:41

ZEELAND736 schreef:
Ik begrijp je volkomen Gerrit...ik zal er op letten!!!
(maarre...er zijn geen deuken meer!!!)

Toch maar opletten Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 19:33
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide

ZEELAND736 schreef:
Mocht het zo zijn moet Ede daar niet over ingelicht worden????

Das wel heel erg Gefrustreerde smiley ben toch echt bang, als Zeeland zou komen Geschokte, onthutste smiley iedereen zandzakken voor de deur legt Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 19:26

ZEELAND736 schreef:
De nieuwe staat er....(de derde)
Warempel zonder deuken...

En weet je...ik heb nog wel even gevraagd..wat ik voor korting kreeg...als ik de deuken zou accepteren....
50 euro korting Mevr....

Echt niet ...zeker niet op hetgeen ik er voor betaald heb....
Maar...alle problemen opgelost...(ik ga wassen)

Wel uitkijken dat je geen deuk in je bekleding krijgt Zieke smiley dat kan, als je de kleding aan de kant van de deuken legt Smiley die vol vragen zit hoe , das simpel.......... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 17:10
BerichtOnderwerp: Angst om lief te hebben

CORNE927 schreef:
[/i][/color]Nou Gerrit, maak je geen zorgen, jij en onder de steen komt vanzelf een keer.

Enne, als je dan zou kunnen denken.......dan zullen de meesten zeggen....had ik het nu maar anders gedaan!

Voorkom dat, nu is nu, gisteren is er niet meer en we zijn in blijde verwachting voor morgen...een nadenkertje!

Een mooie afsluiting van mijn periode hier, morgen ben ik zo grijs als een postduif namelijk Knipoog smiley All the best

ach Corné , was ik maar een ezel gelijk, maar dit rund heeft zijn eigen weer aan de steen gestoten Knipoog smiley wat dat aan gaat ben ik niet standvastig Gefrustreerde smiley
Sommige menschen leren het nooit........... Coole smiley met zonnebril
Ik wens je veel geluk..... markten genoeg Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 17:00

JOANNIE702 schreef:
Ja maar als je ervoor betaalt, dan moeten ze ook goed afleveren........ik zou ze ook terug sturen.........!

Tja dat heb ik voor deze regering ook Gefrustreerde smiley veel betaald, eigenlijk veel te veel betaald Boze smiley maar terug sturen, helpt zo weinig, ze luisteren niet Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 16:54

WILL930 schreef:
Ja Gerrit...dat blijft behelpen dan....maak er dan maar iets moois van Verliefde smiley

Wil 2 x je komen helpen dan Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 13:14
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

Lekker hoor, huisje aan kant, 2 katten plees schoon (voor 1 kater) Gefrustreerde smiley en nu de mijne nog Pffffffff das nog een hele klus Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op zaterdag 2 maart 2013, 13:14
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 13:07

ROADY558 schreef:
Toch begrijp ik het niet helemaal Gerrit.

Ik zit hier nou 2 maandjes, heb echt veel leuke, en opbouwende contacten. Heb al een paar real-life-acties gedaan met mensen die ik hier heb leren kennen, lig regelmatig in een deuk, leer ontzettend veel van de dingen die op het forum gebeuren, heb diepgaande gesprekken waar ik echt m'n ei in kwijt kan.... en ik geniet echt enorm van het verhaal dat iedereen heeft. Zo mooi en waardevol om 's een kijkje in elkaars keuken te nemen.

Dus ik heb het hier geweldig naar m'n zin zeg maar...

Ik denk dat jouw lat nog steeds te hoog ligt. Leg 'm gewoon op de grond. Nul dus. Niks verwachten. Niet "de ideale partner verwachten", gewoon relaxed contacten aangaan. Weet jij veel of je ineens in de fik staat voor iemand?
En wie weet wordt het wel wederzijds.

Of zeg ik nou hele rare dingen....

Oh maar ik heb wel eens een fik gehad, dat wel, alleen me jatten flink verbrand Woedende smiley , meer dan eens trouwens Gefrustreerde smiley

Maar in die levensvreugde laat ik niemand openlijk delen, contacten heb ik genoeg, alleen die ene niet he.
Maar denk ook wel, dat als ik die had, hier niet meer zat, en latten leg ik nooit hoog, stoot je alleen je eigen harses tegen.
Ieder mens heeft genoeg aan zich zelf, ik zeg maar zo, geen steen zo groot, of mijn ego past er niet onder Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 12:00

ZEELAND736 schreef:
Wachten...op de derde wasmachine....
Of ik er 3 heb???
Nee...
Maar er zijn er inmiddels 2 geweest die arriveerden met DEUKEN....

Er wordt nu een fikse klacht ingediend....en terecht...

Ligt er maar net aan waar voor je ze hebt staan Geschokte, onthutste smiley voor de sier, dan heb je gelijk, maar als ze gewoon schoon wassen, moet het geen punt zijn Lachende smiley
Je hebt hem toch niet naast je dressoir staan zeker Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 11:53

ROADY558 schreef:
Ja, op zich heb je helemaal gelijk, via een datingsite "zie" je vrij weinig van de ander, maar.... het kan wel een aanzetje zijn tot echt contact, en dat echte contact kan uitbloeien tot iets moois en blijvends...

Ik zeg maar zo: ik ga altijd uit van vertrouwen, totdat het tegendeel waar blijkt...

Het nadeel is wel, dat als het niets wordt, en van het geschreven klopt niet veel, je net zo goed gewoon kan wachten tot je ze op de markt tegen komt.
Dan bied een dating site net zo veel garantie dan de markt, waar je niets van die ander weet.
Ik weet ook wel dat een dating site geen garantie bied, maar ik heb dan wel zoiets, zet dan niets op je profiel.

Laatst aangepast door
GERRIT084
op zaterdag 2 maart 2013, 11:54
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 11:37

ZEELAND736 schreef:
Weet je... ik kreeg als therapie...de opdracht ...
Voor de spiegel gaan staan....en tegen me zelf moest zeggen...

MENS....IK HOU VAN JOUW!!!!!

(en dat dat moeilijk blijft...om te zeggen)

En?! Smiley die vol vragen zit is die spiegel nog heel Smiley met dichtgeplakte mond
moet haast wel Knipoog smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op zaterdag 2 maart 2013, 11:37
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 11:19

VISSER278 schreef:
Strand van Wassenaar , ( wasssenaarseslag) is ook erg mooi .
Vlakbij katwijk.
Vooral het duingebied , waar je ineens oog in oog staat met een stel runderen of wat het ook moge wezen .

Visser , die er in ieder geval héle mooie herinneringen aan heeft over gehouden. Verlegen lachende smiley

Wassenaarseslag Gefrustreerde smiley Was se naar van slag Smiley die vol vragen zit de dorre vlakte, en ze kennen daar maar 3 maanden mooi Gefrustreerde smiley

Gezien van uit een valse blik van een toerist zeker, met een Duits accent Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 09:42

THOMAS968 schreef:
Als er inderdaad 75000 mensen wonen dan is het wel een stad. Of het dat sociologisch ook is, weet ik natuurlijk niet he. Maar met de zee vlakbij, dat woont zeker wel mooi. Wel wat behoudend allemaal, Noordwijk is heel anders van karakter en het ligt naast elkaar bijna, dat is wel grappig.

Thomas, die het strand van Schiermonnikoog wel mooier vindt.

Kijk Thomas, en ik zet het bewust, juist of ook voor Leiden, anders wordt het te veel lijden, voor die naren
Sinds de annexatie van twee 2 burgjes (Valk en Rijns) 2 gehuchten (buurtschapjes ) eigenlijk die nu wijken van het grote Katwijk aan den Rijn zijn geworden.
In de volksmond ook wel Katwijk aan zee genoemd, heeft weer meer met vroeger te maken.
Toen je eerst één Katwijk aan den rijn (in de tijd der Hoekse en Kabeljouwse twisten) had, en weer later de grote scheuring der Katholieke kerk.
Toen werden er ook in Katwijk de Roomsen naar zee gedreven, en daar ook hun kerk stichten (witte kerk, oude kerk aan zee) Boze smiley

Een paar eeuwen later en twee gemeentehuizen werd het zee dorp bij het grote Katwijk aan den Rijn gevoegd, om als één grote gemeente aan zee te zijn 45000 zielen.
Deze eeuw werden de rijn dorpen (gehuchten bij gevoegd beiden 15000 inwoners) dan zit je al snel aan de 75000 inwoners.
Niet dat wij Rijners er blij mee zijn, maar dat wordt niet gevraagd door Den Haag, net als zo veel niet (landelijk probleem) Knipoog smiley

En dat Leiden lijden doet, heeft er meer mee te maken uit economisch oogpunt, we hebben zo als u zelf zegt, een leuke winkelstraat(ten) en een Hema Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van GERRIT084
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 74 Volgende
Pagina 10 van 74