ChristianMatch

Forum

Berichten van ANGELIQUE327
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 24 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ANGELIQUE327
Auteur Bericht
ANGELIQUE327 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 23:39
BerichtOnderwerp: WAAROM

MAR907 schreef:
Ok, welke godin, vraagt nu dan om het hoofd van de "volgelingen van Johannes" welke nu danst? Lachende smiley met blinkend witte tanden

Ook ik kan het effe nie vatten Mar....maar t is al laat op de avond he Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 18:16
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

Mijn mooiste moment van vandaag: effe contact met Gibby....Operatie geslaagd, hij mag helaas nog niet naar huis, nogal napijn, maar het gaat goed!!!! Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 18:15
BerichtOnderwerp: Mannen van het forum, verenigt u

HENDUK927 schreef:
behandel elkaar hier nu is met liefde
dat gekat op elkaar kom het iedere keer weer tegen

weet dat het soms moeilijk is maar probeer het is zou ik zeggen???

Doet zo ge ontmoet Ducky...en bedankt voor de foto's die je NIET opstuurde
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 18:13

SOFIE807 schreef:
Nog een verschil tussen België en Nederland ... hier is het .. al loopt de leugen nog zo snel , de waarheid achterhaalt hem wel ....... voor roddel ... tja geldt hier het spreekwoord ... Men moet zo leven dat men zich niet zou schamen de familiepapegaai aan de ergste roddelaar in de stad verkopen.

En dat van kalveren geploegd ... tja hoorde ik nog nooit en snap het ook niet Geschokte, onthutste smiley

Is een bijbelse uitspraak soof...De dochter van koning Herodes vraagt als beloning voor haar dansen het hoofd van Johannes de doper, omdat haar moeder zijn dood wilde...Dan zegt Herodes tegen haar..gij hebt met mijn kalf geploegd.......vraag me niet waar het staat....maar daar kan Crossy je wel bij helpen zoeken....(toch Cross? thx)
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 17:52

LEONARD480 schreef:
Club – der Verenigde –aantrekkelijke – bijzondere – leuke - mannen.

Deze Club veranderd qua naam in “Wij Zijn Ok”

Gelijk een adreswijzing voor de bijzondere ledenvergadering voor vanavond, want gezien de grote aantal aanmeldingen moesten wij noodgedwongen uitwijken naar een grotere locatie en wel “de Doelen” te Rotterdam.

Doel van de vergadering een betere en doeltreffende communicatie met de vrouwelijke zijde.

Lijflied wordt ook Wij Zijn OK….

Agenda punten:

1 – Verkiezing van een voorlopig bestuur.
2 – Alle leden dienen zich beschikbaar te stellen voor de picknick op 16 april a.s.
3 – Een uniforme verkiezing betreffende Outfit om de aantrekkelijkheid bij de Dames te vergroten.
4 – Ook een Uniforme aftershave waardoor de herkenbaarheid mijlen ver is te ruiken.
5 – Mannen die lid worden gedragen zich heeeel hoffelijk naar de Dames m.n liefdevol,begripvol, attent, Rozenboeketten enz. Kussende smiley
6 – Waar nodig het verstrekken van Ontbijt op Bedservice voor de Dames
7 – Als laatste komt er een werkgroep die onderzoek gaat verrichten wat vrouwen eigenlijk willen.
8 – Als laatste de Rondvraag.

9 – Sluiting is om 23.00 Gefrustreerde smiley

Het Wij Zijn OK Bestuur Slapende smiley

Chat...jij op de ACHTERGROND???? t mag een wonder heten!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 17:50

CHATULIEM619 schreef:
Die vergelijking durf ik wel aan, vooral omdat je in het verleden ook lieve woordjes naar andere mensen geuit hebt en wat is daar nu van over???

Ik weet niet met welk van mijn kalveren jij geploegd hebt Chat...de roddel is snel...maar de waarheid achterhaalt haar wel!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 15:27

CHATULIEM619 schreef:
Hoe een vader voelt voor zn kind is niet te vergelijken me de gevoelens voor Gibby tegenover jou. En hoe jij voor Gibby voelt is niet te vergelijken met de gevoelens van een kind voor haar vader. En om dat wel zo te benoemen is zowel pijnlijk voor een kind dat haar vader verloren heeft als een vader die zijn dochter verloren heeft...

Aangezien jij die gevoelens tussen Gibby en mij niet kent Chat, kun je ze ook niet vergelijken he?
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 15:17
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

MARIANNE129 schreef:
Hoi Pimernel en alle andere jarigen van vandaag

Van Harte Gefeliciteerd
Groet,

Marianne

Mar, Pimpy is helemaal niet jarig bij mijn weten, dat was hij 23 december volgens mijn boekhouding... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 15:15
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

HERMAN388 schreef:
Hoi Pimpy,

Gefeliciteerd met een jaartje ouder Lachende smiley
Gods zegen voor jenieuwe levensjaar

groetjes

Herman

huh???? Pimpy, ben je al wéér jarig? Nog geen maand geleden óók al!
Weet ik iets niet?
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 13:08
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...

LORETTA033 schreef:
Een HELE GROTE SUPERMOOIE

FLEURIGE
KNUFFEL
VOOR JOU ANGEL

JE WEET WEL WAAROM
liefs lor

Een nog grotere, stevige, onzettend warme welgemeende knuffel voor jou terug Loretta!!!! En ook jij weet wel waarom! Knipoog smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 13:06

CHATULIEM619 schreef:
Het is heel interessant hoe er hier op elkaar gereageerd wordt. Zelf ben ik degene die het woord klef hier geïntroduceerd heeft, hetgeen me een ban gekost heeft. Toch zijn er meerdere mensen die zich aan al te tedere uitspraken in de chatbox zich storen, vooral omdat je je afvraagt of het wel gepast is zulke woorden te gebruiken naar mensen toe, die je amper gezien hebt en die je misschien alleen maar in de chatbox spreekt. In mijn ogen creëert het schijngevoelens, die bij een nuchtere Groninger als ik vreemd over komen. Waarom heeft men de behoefte om de ander zo te benoemen? Waarom reageert men zo fel als anderen zich eraan irriterren.
In mijn huwelijk noemde ik mn vrouw schat, lieverd. We hadden zelfs koosnaampjes voor elkaar. Op een gegeven moment was ik Ippie en zij Oepie. Ach, dat deed je omdat je van elkaar hield, je elkaar elke dag zag. Ik noem mn dochter Toes, terwijl ze heel anders heet. En als iemand anders haar Toes noemt word ik vreselijk kwaad. Maar dat is allemaal gebaseerd op echte liefde.
Ik heb nooit mensen gehoord die zich daaraan irriteerden. Omdat het een blijk was van onze liefde voor elkaar. Hetgeen mij irriteeert is dat het onecht is. Dat het niet gebaseerd is op een relatie hooguit via de chatbox. En onechte kooswoorden irriteren, omdat ze namelijk niet de vertedering in zich hebben, die de echte woorden wel in zich dragen..
Ik zou maar eens wat nuchterder worden als ik jullie was, en de woorden bewaren voor een echte relatie, want dan krijgen ze de lading die ze verdienen.

Ik begrijp hieruit Chat, dat JIJ degene bent die bepaalt of de gevoelens die tussen Gibby en mij zijn, echt zijn???? Hele bewering hoor!
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 09:57

MARYLIEN613 schreef:
Hé Angy, het is toch niet omdat wij ons de bedenkingen maakten of gibby al dan niet je echte paps was dat je dit niet meer mag zeggen !!!
Jullie hebben een goede band, behoudt die band en als sommigen hier niet tegen kunnen stoor je daar niet aan!
ik weet niet precies wat klef betekent maar het klinkt niet positief.... en jij komt me nu wel positief over = zo blijven!

Thx Mary! fijn om te horen dat er ook nog andere reakties zijn, dat doet goed!
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 00:51

JOLAN931 schreef:
weet ik angelikie, ik kan het wel verantwoorden hoor.
Ik ben ook zo onopvallend aanwezig tegenwoordig Knipoog smiley
slaap lekker en ik zal voor em bidden hoor

heerlijk om zo'n gemoedsrust te hebben...
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 00:32

JOLAN931 schreef:
Tuurlijk kan dat, daarom oordeel ik daar ook niet over.
Ik geef enkel mijn mening over de woordkeuze, en waarom ik dus begrijp dat het mensen kan iriteren, meer niet. enne, hoeveel keer?
Ik ben de tel kwijt 100x ofzo? Knipoog smiley

okay meis...houd jij het maar op 100....hoop dat je dit kan verantwoorden...er is er Een die alles kent en weet van je he...ps.139
...lees em nog es voor je slapen gaat...welterusten jolan..vergeet niet voor gibby te bidden!
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 00:27

JOLAN931 schreef:
ik denk niet dat het alleen klef klinkt en daarom irritant is, maar dat het meest irritant aan zulke dingen is dat het zo klinkt alsof lieve woorden geen enkele waarde meer hebben.
Houd je liefkozende woorden privee, en ze zullen waarschijnlijk waardevoller zijn.
Persoonlijk weet ik heel goed wat liefde is, en vergeleken daarbij klonken mij deze liefkozingen enorm surrogaat in de oren.

Jolan...hoe vaak maakte jij mij en gibby mee in de box? twee keer? misschien wel drie?
En vraag twee..jij weet wat liefde is zeg je....je spreekt uit ervaring neem ik aan...is het niet mogelijk dat er tussen gibby en mij ook liefde is? Misschien anders als die van jou...maar....minder???
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 00:22

CROSSROAD317 schreef:
Is dit een vraag aan de leden van CM of is dit meer een vraag voor CM ??

Ik vraag het me af crossy...waar is de liefde hier gebleven?
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 00:17
BerichtOnderwerp: pad van geleidelijkheid

CROSSROAD317 schreef:
Gibby staat op zijn eigen profiel (foto 6) ook keurig (zelfs 2 keer) met zonnebril .....
Ik kan me indenken Willemijn dat je iemand pas in de poppetjes van je ogen laat kijken als daar echt reden toe is .... Coole smiley met zonnebril Lachende smiley

Maar goed, helemaal off-topic natuurlijk Verlegen lachende smiley

Dit is roddel op het forum!!!!!!!!!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 00:16

Waarom is iemand klef....als je elkaar eh...wat liever mag dan een ander, en dat in de chatbox laat blijken?
Praktijk voorbeeld..Gibby moet morgen gedotterd worden....en ik leef met hem mee..probeer hem moed in te spreken...en dan ben ik klef....men stoort zich aan mij...men irriteert zich aan mij....
Terwijl hij....Gibby...(ik mag geen chatpap meer zeggen, de pap kwam toehoorders de oren uit.......wij bent allen christelijk toch?????) maar Gibby...heeft mij van uit een diep dal weer opgetrokken tot wat ik nu ben.....God ziet en zag alles...Ik hoop dat diegenen die de pap de oren uit kwam...ooit zullen beseffe wat liefde is...
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327 (63)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 21:29
BerichtOnderwerp: foto's kerstfeestje 18 december

MARYLIEN613 schreef:
Lief en leuk,
jullie unnen vast veel voor elkander betekenen!

doen we mary!!! zeker weten
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327 (63)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 21:28

HANNAH810 schreef:
[/b]"oranje-brulkikker-gevoel" is het juiste woord, dat je zocht, denk ik, angel?

pfff je bent vindingrijker dan ik han!
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327 (63)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 21:24

MARYLIEN613 schreef:
ik had mij ook al afgevraagd of Gibby de site daddy was van Angy of het de echte paps was Smiley die vol vragen zit
Lieverds...zal jullie uit den droom helpen...gibby heeft eh...in geestelijk opzicht enorm veel voor mij gedaan...mij uit diepe dalen weer omhoog getrokken...heb hem helaas nog nooit gezien..maar dat gaat vast wel es gebeuren....maar geestelijk...chattelijk..is hij mijn innig geliefde pap! Vandaar dus mijn chat-pap....
Amen!

Laatst aangepast door
ANGELIQUE327
op maandag 10 januari 2011, 21:26
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327 (63)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 20:11

WILLEMIJN232 schreef:
Op dat soort mannen knap ik altijd een beetje af Knipoog smiley dus het is heel persoonlijk Chatuliem.......hou ook niet van voetbal trouwens......alleen het WK met Bert van Marwijk was wel leuk

ik ook willemijn...speciaal die mannen die honden mee laten lijden aan dit soort eh....kan het goede woord niet vinden..... Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327 (63)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 19:55
BerichtOnderwerp: kreet van de week

MAR907 schreef:
Mannen doen het altijd Siem Lachende smiley
Tja, een auto is niet altijd een man he ???
De wasmachine van mij ook niet want die heeft heeft weer een uitzonderlijk geval die nog niet eerder is voor gekomen, althans volgens de monteur...
Sta nergens meer van verbaasd.. Clown smiley....

Eh..effe losse opmerking tussendoor...ik ken ZAT mannen die het niet ALTIJD doen mar!
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327 (63)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 19:51

GRACE585 schreef:
hahahaha op de mijne staan ikkies en...en....en.....en.....en.....
en................................ Clown smiley

Ducky?
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327 (63)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 19:05

GIBBY159 schreef:
Ik heb toch geen sfeer bedervende, overigens grappig bedoeld reactie geplaatst, Angel?Smiley die vol vragen zit Anders ga ik mij zelf tuchtigen en tot orde manen. Duiveltje smiley

Nee hoor papsie....Ducky en ik hebben even gedacht dat we een stelletje zouden worden....maar er waren te veel verschillen...en ik gun Ducky alle geluk van de wereld...tis een goeierd! Nee pap...voel je niet schuldig hoor...t is goed zo!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327 (63)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 17:54
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

IMKE917 schreef:
Mijn slechtste moment was vanmorgen toen ik een drama in mijn vijver ontdekte ........ Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

4 goudwindes dood
3 jonkies dood
1 kikker dood

en op het terras.......... Verraste, verbaasde smiley

een half opgevreten vogel.......... Kotsende smiley

Ohw.........wat mis ik dan een 'man in the house'.........
om de boel op te ruimen Zieke smiley

Oh Im meid wat naar! Hier ook verdriet: een doodgevroren eend in het ijs....ik kom er zo vaak langs....ik had dat moeten zien gebeuren...waarom was ik te laat....
Nare dingen he! Sterkte joh!

Laatst aangepast door
ANGELIQUE327
op maandag 10 januari 2011, 17:57
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327 (63)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 17:53

HENDUK927 schreef:
stuur geen foto door gib zou ang alleen maar erg jaloers en teleleur gesteld zijn..ang is niet van mij ,zal het ook niet worden..ben inmiddels bezet..waar ik erg gelukkig mee ben.

Lieve Ducky....allereest moet ik effe een verkeerde denkwijze van je uit de weg ruimen: ik ben Niet jaloers, ik ben Niet teleurgesteld, integendeel, ik ben SUPER-blij voor jou! Dat komt uit het diepst van mijn hart Ducky...ik hoop dat je dat van me aan wilt nemen. Daarbij ook nog mijn hartelijke felicitaties, enne...
Please? die foto's???? Ik heb er maar ééntje met mensen erop....please?
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327 (63)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 16:14

GIBBY159 schreef:
Hahaha Henduk...toe stuur Angel wat meer foto's met anderen er op nou maar. Je hoeft niet zo verlegen te doen als Angel misschien....op je is of....van je is! Lachende smiley

Ik ben niet verlegen...nou ja....klein beetje maar Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327 (63)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 16:12

HENDUK927 schreef:
heb wel foto`s gekregen maar nie voor jou oogjes,je zou zo maar ....kunnen worden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ah Ducky please? Stuur je ze effe door? assieblief?
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327 (63)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 16:00

Aan iedereen die 18 december op het kerstfeestje foto's maakte:

Ik heb 5 foto's ontvangen van Grace, 4 prachtige van al de heerlijke gerechten....en slechts 1 met personen erop. Wie zou mij nog wat foto's willen sturen? Ik zou zo graag een herinnering hebben aan die heerlijke middag/avond. Vraag me even naar mijn email-adres, en alvast ontzettend bedankt!
Angy

Engeltje smiley

Laatst aangepast door
ANGELIQUE327
op maandag 10 januari 2011, 21:30
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van ANGELIQUE327
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 24 Volgende
Pagina 10 van 24