ChristianMatch

Forum

Berichten van JOLAN931
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 40 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van JOLAN931
Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 21:29
BerichtOnderwerp: Niet het perfecte plaatje

SHANITA130 schreef:
Beetje ongenuanceerd op een mooi type man af te knappen, vind ik.

Die heb je wel alleen, denk ik. Waarom? Als tie van je houdt?

Het uiterlijk bepaald wel de allereerste indruk, maar als de mooie man ook lief is....eerlijk, integer enzovoort...

Nou kijk ik niet echt naar uiterlijk, kan je je in vergissen.

Ik ken een man, nog van mijn 'Amsterdam-tijd', nou die was lélijk.
Toen ik hem voor de eerste keer zag, dacht ik letterlijk van wát een lelijke man.
Maar ja, die man had, bleek later, wel zo'n tof karakter, dat ik hem zelfs na een tijd heel erg knap begon te vinden...Kan je nagaan.....En zijn toffe karakter zagen ook andere meiden/vrouwen....dus zou je ook kans lopen dat je 'm niet alleen hebt.

Ik heb een vriendin, die is zó knap, écht heel knap.
Mannen willen een relatie met haar, niet omdat ze van haar houden, neehee, om met haar te lopen pronken, zo van kijk es wat ík aan de haak heb geslagen.
Daar heeft zij het best moeilijk mee.

Hier laat ik het even bij.

Waarom heb ik het idee, omdat ik iets gezegd heb wat jou niet zint, dat je al mijn postings aan het nagaan bent om maar iets te kunnen vinden waar je over zou kunnen vallen??

Ja, mijn gevoel is daarin inderdaad ongenuanceerd!

Mag ik?
Ik begrijp de rest van je reactie wel, want inderdaad kan schoonheid lastig zijn. Maar ik vind dat ik mag denken dat je risico loopt om een knappe man niet alleen te hebben. en ik ben me er van bewust dat dit andersom ook kan zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 21:22
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

MARYAN401 schreef:
Daar geloof ik eigenlijk niks van!

Mijn slechtste moment; ineens dringt tot me door, dat mijn vakantie er echt op zit. Huilende smiley, smiley in tranen 'k Ga me maar eens opladen voor de komende 9 weken. Twijfelende smiley

Pfffft, ik heb niet zo vaak een slechtste moment van de dag mededeling, maar nu ben ik het echt met je eens Willemijn!

De vakantie voorbij...vriendlief weer naar huis... Kinderen op bed...helemaal in m'n uppie, en plankenkoorts voor morgen...

Huilende smiley, smiley in tranen ik lijk wel sielug Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 21:17
BerichtOnderwerp: hoe eerlijk is je profiel??

CLAUWTJE606 schreef:
Hoi Jolan,

Afgelopen zomer heb ik een weduwnaar leren kennen. Lief, aardig, attent. Kende hem van 15 jaar terug. Maar bleek naast mij contact te hebben met nog meer vrouwen....................
Dus het zegt helemaal niets over de persoon. Je kunt ook nooit getrouwde mannen treffen die ieder weekend met een ander daten!
Jij hebt ontiegelijk veel pech gehad maar het zegt niet dat alle mannen zo zijn!

Mijn situatie was wel erg extreem clauwtje, en die ga ik hier niet uit de doeken meer doen, maar de laatste zin, daar ben ik het mee eens. Inmiddels ben ik dan ook al lange tijd gelukkiger dan ooit met mijn ex CMmer Knipoog smiley en net als jij in een van je andere reacties zet: niet oordelen over hetgeen waar je geen weet van hebt... dat is wat me stoort aan Shanita. Mijn mening is dat ze kletst als een kip zonder kop, en dit heeft niets met aardig voor elkaar zijn te maken, maar met het vaststellen van een feit.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 21:11

SHANITA130 schreef:
In de topic: seksverslaving, was het logisch dat mannen dingen op internet en buiten de deur zochten, want hun vrouwen waren afiele ijskoninginen en huisvrouwen....zei je.

Nee! als je eens een keer alles zou lezen, dan zou je zien dat ik dit NIET gezegd heb. Ik houd er niet van als men mijn woorden verdraaid zoals jij dit doet.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 16:23
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

ANNETTE792 schreef:
Een fijne kerkdienst,mn dochter die belde dat ze het enorm naar haar zin heeft op kamp, lekker lui met een boek op de bank, net een lekkere wandeling gemaakt en een plotseling ontstaan oppasprobleem binnen 3 minuten opgelost, dus eigenlijk geen mooi moment maar gewoon een mooie dag Lachende smiley

Heerlijk om gewoon te genieten van alles wat de dag brengt.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 16:20

SHANITA130 schreef:
Omdat iemand es een keertje vreemd is gegaan in een vorig huwelijk?

Wat waren de achtergronden: ijskoningin? Ongelukkig huwelijk?

Alleen omdat iemand een keer vreemdging, en dat ook nog eens eerlijk liet blijken in een chat-gesprek?

Smiley die vol vragen zit

de toon die je aanslaat in je reacties vind ik walgelijk denigrerend shanita!

JA!!! omdat iemand vreemdgaat ja!!!

ooit wel eens getrouwd geweest met een vreemdganger, shanita??
wat maakt het uit wat iemand er toe doet besluiten om vreemd te gaan? niets toch? vreemd gaan is vreemd gaan, punt uit.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 15:24
BerichtOnderwerp: operatie

JOSINA022 schreef:
Dank je wel! Het gaat echt een keer helemaal goedkomen, dat weet ik zeker!

Maar hetzelfde wens ik jou ook vooral toe!

dankjewel,hoor
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 15:14
BerichtOnderwerp: ziekenhoekje

ERIKA129 schreef:
Huh alleen van ons kaart gehad Smiley die vol vragen zit
Heb toch echt vaker je adres doorgegeven tis een schande Boze smiley Knipoog smiley
Heb even een wijziging aangebracht en je naam erbij gezet Knipoog smiley

nou ja zeg, ze hoeven niet allemaal te weten hoe ik heet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 15:11
BerichtOnderwerp: operatie

alweer sterkte josé!

iedere keer een stapje vooruit, en dan weer even een terugslag.
je komt er wel, maar ik wens je vooral wat extra geduld toe.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 00:38

dat adres is van mij.
ik scheen off-topic te gaan elders Knipoog smiley

enne...bedankt voor je kaart Erika en Mario.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 00:34

ERIKA129 schreef:
Zo vat ik hem ook niet op hoor.
En het was een kwinkslag naar Jolanda Knipoog smiley
Dat ze beetje off topic was Clown smiley
maar ik zal de kopie ernaartoe maken.

ooowww sorry hoor. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
maar je had wel gelijk, het vloeide voort uit mijn mooiste moment van de dag, waar anderen op reageerden. Dan ga je er ook vanuit dat juist hier je antwoord wordt gelezen, en niet in andere topics. in dat geval is het ff lastig in welk topic je zo'n bericht dan plaatst denk ik.

net zogoed als deze bijdrage natuurlijk weer helemaal on topic is dan Knipoog smiley

dus om on topic te blijven.... we hebben vandaag een heerlijk nieuw bed gekocht, aangezien ik met mijn rug van vriendlief niet meer in mn rugverziekende waterbed mag.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 00:29

CLAUWTJE606 schreef:
Grappig al de reacties die er gekomen zijn. Ook grappig dat ik bekend sta als iemand die heel eerlijk is dan voor leugenaar wordt uitgemaakt.
Ik vind het alleen niet prettig om steeds de stempel gescheiden te krijgen. Als ik in mijn profiel ZOU zetten (ik zet heel netjes dat ik gescheiden ben hoor) dat ik alleenstaand ben.............ik ben toch ook alleenstaand. Of dat nu komt omdat ik via een anonieme donor kinderen heb gekregen, met mn ex of ze via een latrelatie heb of ik heb 1x gejeweetwelt.......
Ik vind dat juist een aanknopingspunt om te vragen als je geintresseerd bent in mijn profiel.
Voor mij maakt het geen drol uit waarom iemand alleenstaand is geworden. ALs ik intresse in het profiel van iemand heb en ik lees alleenstaand met kinderen kan ik er toch gewoon naar vragen?

Voor mij is het juist een van de belangrijkste redenen om te weten waardoor of waarom iemand alleenstaand is geworden. Zo chatte ik al geruime tijd met een man waar ik in het pakembeet 50ste gesprek pas achter kwam dat deze man gescheiden was doordat hij vreemdgegaan was.

Voor mij is dit per direct het einde van alle gesprekken geweest. Ik heb zwaar de pest aan zulke mensen, en ik weet dat ik hierin absoluut de enige niet ben.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 01:12

ANNETTE792 schreef:
Het ziekenhuis ligt op onze route, weet niet wanneer het bezoekuur is daar? Lachende smiley

Leanne:

aanstaande maandagmiddag om half drie

Annet..

albert schweitser ziekenhuis
lokatie dordweijk.
afdeling C3
kamer 17 of 18

voor de liefhebbers het adres Knipoog smiley

Albert Schweitzerplaats 25
3318 AT Dordrecht

Bezoektijden zijn dagelijks van 15.00-16.00 uur en 18.30-20.00 uur.

Het is niet mijn gewoonte om zulke info op een site als deze te zetten, maar aangezien er de laatste keer zoveel naar gevraagd werd, bij deze.
Dus, niet door vertellen hoor Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 00:00

PIETER649 schreef:
volgende week, 27 oktober, kort na de middag thuis?

dan lig ik waarschijnlijk nog in het ziekenhuis. mocht ik eruit zijn laat ik het wel weten, en dan ben ik voorlopig iedere kort na de middag thuis
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 21:05

PIETER649 schreef:
in 2005 besloten mn ex en ik naar Duitsland te verkassen.
Ons huis hebben we januari 2006 te koop gezet voor 699.000
De eerste kijker bood 675.000 maar omdat we toch nog "tijd zat" hadden, hebben we dat afgewezen Gefrustreerde smiley
Er zijn geen biedingen meer geweest en omdat we inmiddels in Duitsland woonden ( gescheiden ) is het huis midden 2007 verkocht voor 657.500 Huilende smiley, smiley in tranen

tip: zeg in deze tijd niet te gauw nee.

vraagje: waar gaan de kois heen?

Ik heb ook leuk nieuws (misschien, hoop ik Knipoog smiley )

de kijkers zijn geweest.
Mijn huis zag er zo mooi, en helemaal gestyled uit.
Zo leuk dat ik er eigenlijk zelf zou willen blijven wonen.

Maar goed...onderweg kwamen we na de bezichtiging de makelaar tegen, en ik vroeg hem hoe de bezichtiging verlopen was.
Hij gaf aan dat zijn collega, die de bezichtiging op zich genomen had, er een zeer goed gevoel over had.

Het wordt steeds spannender....wie weet wordt het nu eindelijk verkocht.

Enne pieter... Waarschijnlijk kruipen we voorlopig in een pieperklein huurhuisje, met tuin.
Voordat we behangen graven we eerst een mega gat in die tuin(die we later weer dicht kunnen gooien Gefrustreerde smiley ) en waar onze koi's een tijdje heerlijk in kunnen rondzwemmen.

Mocht dat niet lukken zullen ze waarschijnlijk wel in de badkuip gaan Knipoog smiley
Ik zou zeggen...kom ze eens bewonderen voor het te koud wordt en ze niet meer boven komen schooien om voer.

Laatst aangepast door
JOLAN931
op donderdag 20 oktober 2011, 21:07
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:59

WILLEMIJN232 schreef:
Mijn allermooiste moment was dinsdagmiddag toen ik hoorde dat er eind april niet één klein mensje bijkomt maar dat het er twee blijken te zijn.....
Gelijk oma van een tweeling.....geweldig toch? Hoewel oma wel een beetje oud klinkt..... Knipoog smiley

Willemijn, wat een geweldig leuk nieuws!
Oma Willemijn... leuk hoor.

Van harte en dubbel gefeliciteerd.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 11:10

SHANITA130 schreef:
CLAUWTJE606 schreef:
Heb niet alle reacties gelezen maar ik vind het zelf altijd heel vervelend om het woord gescheiden in te vullen. Ik ben een alleenstaande moeder met kinderen en ja, ik ben getrouwd geweest. Ik wil niet teveel herinnerd worden aan mn ex.
Bovendien heb ik een achteraankomertje gekregen via een kortstondige relatie. Er zijn dus ook mensen die zoiets overkomen. En dan kan ik in mijn profiel zetten dat ik alleenstaand ben/ nooit gehuwd.

Ik zou het erger vinden als er zou staan: geen kinderen terwijl hij ze wel heeft

Annette, ik vind wel dat jij Clauwtje hier een beetje onterecht, terecht loopt te wijzen.

Dit topic heet 'Hoe eerlijk is je profiel? en niet "Leg eens uit waarom jij je profiel eerlijk vind?"

Clauwtje legt hier uit waarom ze het heel vervelend vind het woord 'gescheiden' in te vullen.

En dat dáárom niet doet.

Eigenlijk is ze dus wel eerlijk....

En waarom het, naar de letter, niet eerlijk is, dát snapt ze denk ik wel....

Dát snap een kind van drie ook.....

Shanita, naar mijn idee zeg jij nu dat je best mag liegen.

Het hoe en waarom iemand niet meedeeld gescheiden te zijn terwijl ze dat wel is is totaal onbelangrijk. Je WAS/BENT gescheiden dus als je wat anders invult op je profiel ben je feitelijk een leugenaar.

ik zou zelf het woord ex ook nooit meer willen horen, maar de feiten liggen er, dus kan ik daar ook niet omheen. Inmiddels ben ik in een relatie, dus kon ik dat invullen. Het enige wat dus werkt is het vinden van een relatie zodat je van het predikaat gescheiden af bent.

Persoonlijk ben ik heel allert en allergisch op/voor leugens, en voor mij zou het een reden zijn om een beginnende relatie te verbreken als men bewust niet gescheiden in zou vullen terwijl men dat wel is.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 19:55

HERMAN388 schreef:
Ik wens je heel veel sterkte met het verkoop van je huis.
Mijn huis staat ruim 2 jaar te koop en kreeg slechts 3 bezoekers, steeds niet verkocht. Hoe lang nog?

mijn huis staat ook al ruim twee jaar herman, en dit is de derde kijker.
Spannend hoor.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 00:43

Mooi moment...
De hele familie is langs geweest om mijn huis te verbouwen en klaar te stomen voor het bezoek van de makelaar aandstaande donderdag.
Dit keer hoop ik wel heel serieuze kijkers te krijgen voor mijn huis, en na anderhalf jaar geen kijkers is dit wel heel bijzonder.

Men weet zelfs als dat ze een bod uit gaan brengen, alleen nog niet hoe hoog of hoe laag. Ik ben benieuwd, zou mijn huis dan toch nog verkocht worden? Het begint erop te lijken.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 13:18
BerichtOnderwerp: Heeft de dominee gelijk?

LEANNE226 schreef:
Dat klinkt beter dan wat ik hier verder lees,1 zin van 1 dominee wordt volledig uit zijn verband gerukt en ineens is de hele PKN verdorven en verloren voor altijd Smiley die vol vragen zit Dan heb je het wel over ruim 2 miljoen leden uit verschillende stromingen,hoezo wordt er hier dan niet veroordeeld op basis van 1 uitspraak?????

http://www.trouw.nl/tr/nl/5091/Religie/article/detail/2899349/2011/09/09/Gematigde-midden-overheerst-in-PKN.dhtml

Leanne. ik denk dat je mijn eerdere reactie verkeerd hebt opgevat.
Van mijn kant be en veroordeel ik de PKN niet, ik stelde er enkel een vraag bij die me al langere tijd bezighoud. En niet voor niets aangezien ikzelf vrijwel iedere zondag naar een PKN gemeente ga, en overweeg daar lid te worden.

Verder begin ik ook wel benieuwd te worden naar de volledige preek. Omdat ik denk dat we hier een beetje langs elkaar heen aan het praten zijn. Het is nogal een groot verschil HOE en in welke context deze zin is gebruikt. Ik heb dit al eerder proberen uit te leggen, maar ik ben bang dat dit niet helemaal obvergekomen is zoals ik het heb bedoeld.

Ik heb ook aangegeven dat ik deze uitspraak(die ene regel uit die preek) als opzichzelf staande mening van een predikant heel erg vind.

Deze zelfde uitspraak, in een bepaalde context van een preek, of als voorbeeld, of wat dan ook, zou ook niets te betekenen kunnen hebben, en niet eens de persoonlijke mening van diezelfde predikant kunnen zijn. Maar dan is het een heel ander verhaal.

Alles valt en staat met de volledigheid van de preek waarin deze zin werd gebruikt. Om het even simpel te houden....

Als een predikant zegt ....
Veel mensen zeggen: God bestaat niet.
En wij vangen enkel op dat hij zegt: God bestaat niet, en de rest van de zin hebben we niet verstaan. Dan krijgen we een heel ander beeld van die predikant, als dat we de volledige zin verstaan hadden.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 01:09
BerichtOnderwerp: Heeft de dominee gelijk?

WILLEMIJN232 schreef:
Wat erg jullie reacties......ik ben blij dat ik tot de vrijzinnige categorie hoor, die zijn tenminste niet zo oordelend.......
Het kan je ding niet zijn of niet je geloofsbeleving maar wie zijn jullie om daar zo'n hard vernietigend oordeel over te hebben....
Soms zijn dingen niet te begrijpen, als ik met Chatuliem over in tongen praten praat begrijp ik het ook niet. Wat ik wel weet is dat het voor hem heilig is en dat geloof ik wel......ik veroordeel het niet.....
En wat ik hier lees.....ik heb er geen woorden voor.....valse profeten, niet de juiste leer, niet de echte bijbel.....pffff nou nou....

Willemijn, Ik veroordeel de man niet, dat komt mij totaal niet toe.
Wat ik in mijn reactie wel deed, was aangeven dat ik het erg vind als een dominee het woord van zijn Vader in de hemel keihard in twijfel trekt. Als deze zin werkelijk op zichzelf staat, zonder bijbedoeling om iets te verduidelijken of iets dergelijks, en die dominee dit vanuit zijn overtuiging heeft gezegt dan veroordeel ik niet, maar beoordeel hem, op grond van die zelfde bijbel( waar staat dat Gods woord DE waarheid is) en mijn menselijke interpetatie van de bijbel als valse profeet.

Dit is geen hardheid van mijn kant, want daarvoor vind ik het triest genoeg, maar ik denk dat ik als christen zeker mag zeggen wat God Zelf in Zijn woord tegen ons zegt(of dmv dat woord tegen ons laat zeggen).....Mijn woord is de waarheid, met de daarbij behorende waarschuwingen, en beoordelingen(o.a over de kenmerken van valse profeten, en leugenleraars, die ook in die zelfde bijbel staan) Die God ook aangeeft in zijn woord.
Persoonlijk denk ik juist dat God zeker niet wil dat we zijn woord afzwakken, verdraaien of naar onze eigen beleving omvormen, wat juist kenmerkend is voor valse profeten.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 00:46
BerichtOnderwerp: slapeloosheid

ERIKA129 schreef:
Jaaaaaaa ik slaap zonder medicatie Lachende smiley

Gefeliciteerd! Dat is aangenaam nieuws Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 16:50
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

ERIKA129 schreef:
Nog een kattekop erbij Clown smiley
Welkom bij de kattekoppen Knipoog smiley

waarom open je geen speciaal kattekoppen topic? Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik denk dat je meer aanhangers krijgt als de PKN Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
JOLAN931
op vrijdag 14 oktober 2011, 16:51
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 16:49
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

Vrijdag is hier hot-dog-dag....ff lekker makkelijk!
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 16:46

ERIKA129 schreef:
Dit hoort dan dus bij het voor mij slechtste moment van de dag Gefrustreerde smiley
Zit dus op de verkeerde topic Huilende smiley, smiley in tranen

maar mijn profiel is wel eerlijk en klopt als een bus Knipoog smiley

Geloof me...er zullen vast mannen zijn die op dubbele kattekoppen vallen Clown smiley als ik een man was geweest..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Verliefde smiley Coole smiley met zonnebril

Dat is dan direct weer je mooiste moment van de dag

Laatst aangepast door
JOLAN931
op vrijdag 14 oktober 2011, 16:47
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 13:28

ERIKA129 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen Dan ben ik wel een heeeeeeele erge kattekop met twee katten Gefrustreerde smiley Knipoog smiley

sekur! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt lol
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 02:15
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

ik heb trek in een uitsmijter.

lastige keuze, ga ik naar bed, of bakken we een ei Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 01:53

ZEELAND736 schreef:
Fijn dat het goed gaat...(ik bedoel...je snapt me wel...)
Ook met thuishulp, en het is heel belangrijk dat je ziet dat het om je heen goed draait...

Als ik zie op mezelf...(ik heb geen hernia en hoef ook niet geopereerd te worden) ervaar ik het weleens als vervelend, dat wanneer je geestelijk in de knoei zit...dat niet altijd uit te leggen is. Niet te begrijpen..
Ik heb ook van de week nog geroepen....HAD IK MAAR EEN FLINKE DIEPE SNEE IN MIJN VINGER...of een gekneusde voet met een verband erom..

Als je mag voelen en en ervaren dat je gedragen wordt...laat het dan ook maar weten hoor...en schrijf het maar neer hier.
Maar weet je ik kan daardoor weleens juist niet blij en dankbaar zijn...en DAT...geeft soms veel onbegrip.

Duurt nog wel 10 dagen he??

Weet je Zeeland,

Ik leef met je mee.
Juist als je in een rotperiode zit, en er niemand is die het aan de buitenkant ziet, en het idee hebt dat je van God en de mensen verlaten bent, kun je het wel eens moeilijker hebben als diegenen die met allerlei zichtbare, lichamelijke rottigheid lopen.
En als er dan momenten zijn of komen waarin je ook niet meer bidden kunt, weet dan dat er anderen zijn die het voor jou doen.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 23:51

YELNIN491 schreef:
vind het wel een lief beessie Verliefde smiley

Jij mag dat Knipoog smiley Ik vind dattie een kattekop heeft Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik zat even na te denken over wat het zou kunnen zeggen over de eigenaar van zowel de kat als het profiel.
En ik kan alleen bedenken dat die persoon heeeeel kattig is Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 23:36

YELNIN491 schreef:
waarom zouden die foto's of afbeeldingen niet iets van iemand zeggen, waarom zouden ze die erop zetten denk je.

Daar kunnen mensen honderd en een redenen voor hebben.
In mijn begin periode op CM had ik ook geen profielfoto aangezien ik doodsbang was dat mijn ex er achter zou komen.

maar dat neemt niet weg dat ik liever iemands hoofd zie om tegen te praten als zijn kat Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van JOLAN931
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 40 Volgende
Pagina 10 van 40