Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 januari 2010, 21:34
Onderwerp: en hoe was jóu dag vandaag?
|
|
|
vandaag een drukke dag gehad op mijn werk ... moest op 3 plekken tegelijk zijn, grrrr ... metselaars? pfffff, wat een volk .. eenmaal thuis, eerst de post doorgenomen, de verhalen van mijn kids aanhoren, en aantekeningen op ons planbord zetten, zoals besprekingen in ons dorp, 10minuten gesprekken op school en de boodschappen voor volgende week. de wasmachine vol gedaan, de vaatwasser uitgeruimd, en de beesten gevoerd ... gouw ff eten klaar gemaakt, en m'n zoontje opweg geholpen om naar club te gaan ... vanavond m'n digitale post nagekeken ... een boze mail gestuurd naar een bedrijf die niet wil betalen, en zit er nu helemaal doorheen ... maar ja ... morgen is het weer vrijdag, en heb de tas algepakt om morgen naar mijn vriendin te gaan ... als ik dan eenmaal in de auto zit, ben ik alle drukte ook alweer gouw vergeten hoor, en verheug ik mij op ons samen zijn ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 januari 2010, 02:04
|
|
|
JILL658 schreef: | Hey Inka, heb nog wel klussen binnenshuis liggen is dat niks voor je Ehne uiteraard is de koffie gratisssssssssssssssss |
ja leuk jill, maar zakenlijk ligd dit nou eenmaal héél anders dan in de privé sfeer ... jij snap?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 januari 2010, 01:56
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
PIETER649 schreef: | dat donkerbruine gevoel had ik al dat je je uitspraak niet zo bedoelde enne.. dat netter uitdrukken, ach dit inkoppertje was te leuk om te laten liggen. jammer dat je daar de humor niet van inziet... mannen met gevoel voor humor hebben ook meer succes op dit soort sites... tis maar n tip, misschien heb je dr wat aan |
kennis van zaken pieter?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 22:25
|
|
|
wat ik vandaag gedaan heb? ...
héééél veel koffie drinken ... kon de hele dag niets doen vanwege de vorst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 22:17
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
RELLOK036 schreef: | ikke wal ben eine echte genne neppert det kin neet he unne neppe det meug neet |
gefeulisseteerd moat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 00:47
|
|
|
JOLAN931 schreef: | je kan er in iedergeval mee vissebekke |
hahaha ... vissebekke?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 00:34
Onderwerp: verhuishulp!
|
|
|
HAAS141 schreef: | beste cm-ers!
wij zijn heel blij met onze nieuwe woning en momenteel wordt er druk geklusd. maar wij zoeken nog 1-2 mensen die ons willen helpen op 6 februari met overhuizen. voor eten, drinken en een goede werksfeer wordt gezorgd heb jij tijd of zin om een dag, een dagdeel of een paar uurtjes te helpen, laat het ons even weten.
groet aernoudt & sas
ps het is in dieren (ligt tussen arnhem - zutphen - apeldoorn) |
ik had je graag geholpen sas , maar had die dag al ingepland om met anneke te gaan kroelen
Laatst aangepast door
|
INKA401
|
op dinsdag 26 januari 2010, 00:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 00:29
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
PIETER649 schreef: | waarschuw ff als je t nog n keer gaat proberen dan... blijf ik thuis |
was het eerst volgende feesie nou bij jou, of bij mij
tip ... hou 5 mei vrij ... tword dan wel errrg leuk in goudriaan ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 00:25
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
ROOSJE226 schreef: | Dank jullie wel voor de felicitaties. Leuk en ook leuk dat er nog meer setjes zijn op CM. Dat is toch hoofdzakelijk de reden dat je naar CM gaat. In het begin is het best wel vreemd, durf je het eigenlijk niet zo. Voel je het ook een beetje alsof je in een soort etalage staat. Maar na de nodige schroom overwonnen te hebben ben ik dan toch vanaf eind oktober 2009 op CM. Heb ook vaak leuke reacties gehad en niet alleen maar van mannen. Leuk ook dat je elkaar kan bemoedigen en mensen op CM vind die feitelijk in het zelfde schuitje zitten.
Ik was bijna vijf jaar alleen met mijn kinderen en was tot nog toe mama, zus, vriendin en collega of buurvrouw. Een man die van je hield en jou zag staan ( als vrouw) kende ik al heel lang niet meer en miste het soms best wel. Ons huis stond een jaar te koop en toen half augustus de overdracht was, voelde ik dat ook de laatste lijntjes met m'n ex-genoot doorgesneden waren en voelde het leeghalen van ons huis als een echte bevrijding.
In mei 2009 ben ik gevallen en heb m'n schouder gebroken en pas half november ben ik hieraan geopereerd, ben door deze nare en vooral pijnlijke situatie stilgezet ( door God??) kon mijzelf niet wassen en mijn haar niet föhnen ect. zat (weer) in een brase. Heb geleerd in die periode ALLES los te laten en mij ALLEEN op Jezus te richten écht een stuk woestijn. Had zeeen van tijd en moest het reilen en zeilen in huis aan anderen overlaten. Maar het is Geestelijk een zeer rijke periode geworden. De Heilige Geest was soms tastbaar aanwezig. Kon ik uiteindelijk alles in vertrouwen in Gods handen leggen. Ook nu nog voor de toekomst van mijn werk, niemand weet of ik nog helemaal herstel en mijn oude functie nog kan uitvoeren. Maar mijn leven is hoe dan ook met Christus verborgen in God.
Eerlijk waar, als ik omzie naar mijn zeer bewogen leven, is God er altijd geweest met Zijn Troost en Liefde en Zijn Kracht. De Heer is mijn Herder mij ontbreekt niets, is zo'n Psalm waar ik van kan zeggen het heeft mij heel veel ontbroken maar Gods liefde voor mij heeft die gaten wél opgevuld. Het is n.l. maar net waar je naar kijkt en waar je je accenten legt. Eigenlijk gaat het alleen om de relatie met Jezus en God door middel van Heilige Geest. Mag je zijn Rust en Vrede ervaren, juist ook als het stormt.
Half december kreeg ik contact met clowntje. Gewoon normaal zoals dat begint. Toch kreeg ons contact al snel een verdieping en werden de mailtjes serieuzer en ging het ook ergens over, gevolgd zo rond oud en nieuw door lange telefoon gesprekken, en zonder elkaar ooit te hebben gezien in zeg maar 3D, gingen wij steeds meer voor elkaar voelen.
Toen wij elkaar voor het eerst in het "echt"ontmoetten kenden wij elkaar al aardig( tot op zekere hoogte natuurlijk) Of dit ideaal is weet ik niet maar wij vonden het wél prettig.
Hoe het verder gaat weten we nog niet, het voelt goed das zeker en wij willen God er wel bij betrekken, dus wel serieus. De afstand is enorm groot 250 km. Maar wij denken allebei, dat als dit het écht is gaan we er ook voor en dan kiezen wij voor elkaar. Helemaal. Ik ben heel blij en heel benieuwd hoe het verder gaat, maar heb ALLE vertrouwen erin. Wij weten nog niet precies of wij op CM blijven, wachten even af, maar ik vind het wél gezellig en vind veel mensen op CM schatten.
Nou dit was mijn reactie/ toevoeging en ik hoop hiermee ook een zegen en bemoediging te kunnen zijn voor anderen. Leg je leven in de Handen van de Heer en verwacht het van Hem, want Hij weet alles en kent je verlangen.
Lieve groeten Rosita oftewel Roosje
Wat ik jullie ALLEMAAL nog wil meegeven is een lied. Opwekking 501 Een lijflied met prachtige woorden die voor mij zijn gaan leven, en mij troostten. [i][i] |
waaauw ... wat een mooie getuigenis, en ópen verhaal ... ik gun het jullie van harte rosita en wens jullie Gods zegen ...
ik heb mijn anneke hier nu ook alweer zón 9 maanden geleden hier ontmoet, en gaat super ... ik dacht dat 160 km vér was , maar 250km? oeps ... ik zeg niets meer hahaha ... maar weet wél dat afstand helemaal geen rol hoeft te spelen, jullie snap?
groetjes inka
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 januari 2010, 23:56
|
|
|
de zondag vind ik de mooiste dag van de week ... even weg van alle drukte ... een echte rustdag dus ... vanmorgen met mijn vriendin en zoontje naar de kerk geweest ... de beleving samen, mmmm súper ... het was een mooie preek, daarna de ontmoeting met mijn dorpsgenoten, waaauw ... elke keer weer leuk ... smiddags wandelen in de sneeuw ... midden door de polder met haar vele bevroren water en molens ... mmmm ik geniet nóg na ... eenmaal thuis, de houtkachel aan ... de kaarsen en veel lichtjes ... een glaasje wijn, en genieten van elkaar ... samen het avond eten bereiden ... samen even kroelen, en de dag was voor we het wisten al weer voorbij ... en dan afscheid nemen, altijd moelijk ... anneke is nu opweg naar huis ... en wacht op een berichtje dat ze veilig thuisgekomen is .... tís tóch 160 km hé ... oeps ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 januari 2010, 23:36
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
eenmaal thuis gekomen van een mooie wandeling in de sneeuw, samen met vriendin anneke heerlijke wraps bereid ... mmmm glaasje wijn erbij, en smullen maar ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 januari 2010, 23:23
Onderwerp: rells hoekie
|
|
|
JOHAN400 schreef: | daar hou ik je aan Inka, in Rotterdam hebben ze sloop huizen ik bedoel opknap huizen die je voor een eurotje kan kopen. Die mag jij helemaal onder tot boven moderniseren en op mijn aanwijzingen vanuit de luie stoel helemaal netjes aanpassen. Uiteraard zonder de Witte wolkjes op het plafond. hebben we een deal |
deal, kom maar op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 januari 2010, 00:53
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | hahaha ... niet te geloven hee ... jij bent af en toe echt gek Inka .. |
mwah, valt mee hoor ... als ik iemand kan helpen dan doe ik dat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 januari 2010, 00:10
|
|
|
RELLOK036 schreef: | het vrlaagd plafond of de woonkamer? of de lila gang?.... |
gewoon alles rolo, we hebben daar naar mijn bescheiden mening toch wel een kunstje geflikt ... jammer dat na maanden geen forum veel mensen zijn die niet weten waar we het over hebben, maar zou het geloof ik zó wéér doen ... ondanks het vervolg senario ...
Laatst aangepast door
|
INKA401
|
op donderdag 21 januari 2010, 00:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 januari 2010, 23:55
|
|
|
JOHAN400 schreef: | ja inka met een beetje normaal personeel was dat klussie binnen een weekje klaar geweest maar wie wou er iets speciaals van maken met wolkjes etc. |
heb jij wolkjes gezien dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 januari 2010, 23:31
|
|
|
mijn dag was vandaag wel érrrg druk ... half 6 de wekker ... op mijn werk véél te regelen ... daarna naar de supermarkt , lege kratten bier en lege flessen inleveren, en was een bedrag van 30 eurie's ... was om 17.30 thuis ... ff snel onder de douch en eten ... om 7 uur bij de fisio ... 19.45 thuis ... snel wat opruimen en om 8 uur huisbezoek van onze kerk ... was érg waardevol, maar ben nu wel een beetje moe ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 januari 2010, 23:20
|
|
|
RELLOK036 schreef: | lang verhaal heeft iets te maken met een klussie in eindhoven |
klussie in eindhoven? ... pfffff ... en toch heb ik het plezier gedaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 januari 2010, 23:13
Onderwerp: Vrouw zoekt christelijke boer
|
|
|
HENK710 schreef: | Ga je toch gewoon weer thuis wonen. Heb je elke dag feest |
hellúúúp ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 januari 2010, 23:08
Onderwerp: Christen maar niet naar de kerk of heel weinig??
|
|
|
MARY052 schreef: Ik lees regelmatig in een profiel dat mensen aangeven christen te zijn om dan vervolgens te lezen dat mensen soms maar een paar keer per jaar naar een kerk gaan. Ik ben heel benieuwd wat daar de reden van kan zijn.........
eerlijk gezegd vind ik dit niet zón moeilijk antwoord hoor, punt 1 ik ben er van overtuigd dat je "geloof" een geschenk van God is ... je geloof erváár je van in hoeverre je vervult bent van de heiligen Geest als je weinig of niets daar van merkt ... zul je ook niét zón drang hebben om zondags naar de kerk te gaan ... je zegd dan, welnee joh ... die kerk is zo saai als wát ... niks spannends aan, en uuuh ... na een week hard werken draai ik mij op dat tijdstip nog wel een keer óm hoor ... héérlijk dat uitslapen ... er is toch geen mooiere dag dan op de zondag uitslapen? ... nee werken doen we op zondag niet , dat is ons niet geleerd, en is niét zón kunstje om je daar aan te houden ... sterker nog, het komt mij eigenlijk best goed uit zo op zondag ... niet dan? dit is dus het senario als je weing, nou ja weinig ... vervuld bent van de Heiligen Geest ... lieverds ... ik veroordeel niemand ... ik kan mij hééél sterk indenken in digene die dat zo ervaren, en kan er een boek over schrijven ... niks mis mee, en kom daar later op terug.
punt 2. stel ... je weet het allemaal érrg goed ... je bent zo opgevoed, je wortels spreken boekdelen, en tóch zegd het je allemaal maar weinig, en die keer dát je dan naar de kerk gaat, word je teleurgesteld door de mensen om je heen ... pffff denk je dan ... is dít het nou? ... wéér mis ... je vind het wel weer even genoeg... het uitslapen lonkt ... maar diep in je hart weet je wel beter ...
punt 3 vooraf zeg ik dat dit een hele sprong is ... voor menigen niet te bevatten, zijn daar best wel een beetje jaloers op, en denken van ... jeetje hoe kán dat nou ... iedereen zó blij ... waarom heb ik dat niet ... lieverds, voor iedereen die dat gevoel niét hebben zal ik vanavond voor bidden. als je écht vervuld bent van de Heiligen Geest, dan ga je juist gráág naar de kerk ... sterker nog ... dan kan je de dienst niet lang genoég duren je wil Gods dienaar horen spreken ... naar huis gaan met de zegen voor de komende week, het kerk gaan voed juist je geloof, en je wilt niets liever je wil niets liever dan je geloof delen met al die lieve mensen om je heen ... je ziet die mensen dan ook op een heel ándere manier ... dan dat je dat gevoel niét hebt ...
een voorbeeld uit mijn eigen leven ... oeps als jullie mijn profiel lezen dan zie je dat ik weduwnaar bent ... erg zat, vooral als je 4 kids om je heen heb mijn geloof was vóór het ziek worden van mijn allerliefste vrouw óók niet zo denderend hoor ... het was opppervlakkig ... waren dus niét zo vervult van de Heiligen Geest we deden onze dingen ... en dat wás het dan ook wel maar toén werd mijn vrouw érnstig ziek ... je wereld stort in ... en wat doe je dan? ... juist ... je weet dat ménsen je niet kunnen helpen, en je grijpt naar het állerhoogste, al wist ik diep in mijn hart dat ik helemaal niet zo met het geloof bezig was, maar had mijn opvoeding hé ... jéétje wie weet? nou luitjes ... en dát heb ik geweten ... God ging met ons een weg, pfffff niet te kort ... op een gegeven moment kon ik het wel van de daken schreeuwen ... wilde het met iedereen delen, en begon met mijn eigen familie. ik had écht het gevoel van dat doe ik even, er volgde gesprekken met mijn broer en zus ... maar kwam van een oude kermis thuis hoor hoe zeer ik ook mijn best deed, het lande niet ... ja, ik kon het delen met mijn moeder van 72. en dat was het dan ook wel ... snappen jullie nu dat ik héél erg begrijp wanneer iemand niet regelmatig of helemaal niét naar de kerk gaat? ... schaam je niet hoor ... alles wat uit Gods hand begon ... en de rest weten jullie zelf wel ...
lieve groet inka
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 januari 2010, 21:46
|
|
|
BEERTJE618 schreef: | Dat was idd een hele overwinning
Maaruhhh we missen de feestjes wel hoor |
ja lieverd, er komt een leuk feesie met die tukkers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 januari 2010, 22:27
|
|
|
BEERTJE618 schreef: | Kan je het weer niet laten, ik wist het! |
vorig jaar geen christmasparty ... vond ik al heel wat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 januari 2010, 22:24
|
|
|
BEERTJE618 schreef: | Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar zijn we weer voor 3 daagjes |
daten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 januari 2010, 01:35
|
|
|
ik was dit weekend bij mijn vriendin in hengelo ... de dag begon met een heerlijk ontbijt ... je kent dat wel, mmmm ... warme afbakbroodjes ... een ruime keus uit belég ... een gekookt eitje ... jusdorange, héérlijk met onze kids aan tafel ... en na genieten van een heerlijke koffie ... daarna iedereen puchen om naar de kerk te gaan ... geef toe ... vinden de kids niet altijd even leuk hoor, en zal wel herkenbaar zijn ... we waren deze keer best vroeg ... dat wil zeggen, wel 5 min. voor tijd hahaha, en is wel eens anders hoor... aangekomen in de kerk worden we begroet door bekénden, en wensen ons een gezegende dienst ... nou luitjes ... élke keer dat wij samen met onze kids daar zitten ... vind ik al zó bijzonder, dat het voor mij al niet meer stuk kan ... mijn lieve anneke en ik zitten de hele dienst met de handen sámen ... ik kijk dan wel eens om mij heen of anderen dat óók doen ... en weet dat digene áchter mij zit óók doen ... maar moet dan ook wel constateren dat dat niet veel gedaan word ... jammer toch? ... tis zóó fijn om dát met je geliefde te ervaren ... thuis gekomen ... koffie met wat lekkers ...de kids op de bank genietend hopende dat ze maar iets van de dienst hebben mee gekregen, en dat proefde ik ook wel ... waaauw , wát een zondag ... ik ben dankbaar... s'middags zijn we samen wezen wandelen in de sneeuw ... mmmm ... zóó romantisch ... en genoten van elkaar ... eenmaal thuis gekomen, genieten van een glaasje wijn ... samen het avond eten bereiden ... en weer genieten van onze kids ... en dan komt het afscheid ... is telkens weer zóó moeilijk ... maar het moét ik rij naar huis ... een 160 km ... het lijkt idd vér ... en oeps ... moelijk hoor ... tis vér ja ... héél ver ... maar jullie moesten eens weten wat liefde voor elkaar kan betekenen ... afstand speeld dan totaal geen rol, jullie snap? ik kijk uit wanneer mijn liefje volgende week weer naar mij toe komt ... en verras haar dan alwéér met zón super weekend ... mmmm ik kijk er naar uit ... sorry dat ik zo ópen bent ... thats me ...
Laatst aangepast door
|
INKA401
|
op maandag 18 januari 2010, 01:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 23:40
|
|
|
RELLOK036 schreef: | eeeeeeeeej johan je bent er weer? en nee ik geen knelknietjes meer halen bij de formido |
uuuuuh niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 23:33
|
|
|
en weetje wat zo leuk is? ... zei ook op mij ... nou jááá ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 23:32
|
|
|
mmmm ... een dikke knuffel voor mijn allerliefste anneke ... sorry, ben een beetje héél erg gek op haar ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 23:29
|
|
|
PIETER649 schreef: | Goh Arjan... ik heb jou er nou nooooooit voor aangezien dat jij je verjaardag viert zoals een brabo carnaval viert. De meeste verjaardagsfeesten komen niet verder dan in een kringetje koffie met gebak, later een frisje of biertje, voor opa een borrel en wat hompies kaas en worst op tafel ... joepie!!!!!!! feessie!!!!!!!!!! |
volgens mij is het tijd voor een feesie bij jou pieter , of was het nou bij mij
|
|
Naar boven |
|
|