Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: zondag 24 januari 2010, 11:37
|
|
|
beste cm-ers!
wij zijn heel blij met onze nieuwe woning en momenteel wordt er druk geklusd. maar wij zoeken nog 1-2 mensen die ons willen helpen op 6 februari met overhuizen. voor eten, drinken en een goede werksfeer wordt gezorgd heb jij tijd of zin om een dag, een dagdeel of een paar uurtjes te helpen, laat het ons even weten.
groet aernoudt & sas
ps het is in dieren (ligt tussen arnhem - zutphen - apeldoorn)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: maandag 25 januari 2010, 19:40
|
|
|
HAAS141 schreef: | beste cm-ers!
wij zijn heel blij met onze nieuwe woning en momenteel wordt er druk geklusd. maar wij zoeken nog 1-2 mensen die ons willen helpen op 6 februari met overhuizen. voor eten, drinken en een goede werksfeer wordt gezorgd heb jij tijd of zin om een dag, een dagdeel of een paar uurtjes te helpen, laat het ons even weten.
groet aernoudt & sas
ps het is in dieren (ligt tussen arnhem - zutphen - apeldoorn) |
Ik heb hier ook wel dieren , maar die zijn nog niet aan het verhuizen toe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 00:34
|
|
|
HAAS141 schreef: | beste cm-ers!
groet aernoudt & sas
ps het is in dieren (ligt tussen arnhem - zutphen - apeldoorn) |
ik had je graag geholpen sas , maar had die dag al ingepland om met anneke te gaan kroelen
Laatst aangepast door
|
INKA401
|
op dinsdag 26 januari 2010, 00:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 12:49
|
|
|
INKA401 schreef: | ik had je graag geholpen sas , maar had die dag al ingepland om met anneke te gaan kroelen |
kroelkip dat doen aer en ik nu nooit
maar leuk dat het nog steeds goed gaat met jullie!
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|