ChristianMatch

Forum

Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 ... 235 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 13:16
BerichtOnderwerp: Zou je nog kinderen willen?

GERRIT084 schreef:
Kan ik me ook wel in vinden, sluit mij er bij aan, eerlijk gezet, na 3 jaar cm kan je jezelf er beter bij neer leggen Boze smiley

( 3 jaar met onderbrekingen, gelukkig wel Engeltje smiley )

Wat leuk, ik zit hier 2 jaar en 9 maanden..... Lachende smiley

Ik heb 1 keer gedate, en daar ben ik nu goede vrienden mee, ja echt goede vrienden.... Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 17 februari 2013, 13:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 12:57
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?

GERRIT084 schreef:
Dat zette ik toch ook, het gras aan de overkant is altijd groener Gefrustreerde smiley mot je maar eens aan een koe vragen Geschokte, onthutste smiley het moet ook nog te (vr) eten zijn Lachende smiley

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 12:46

GERRIT084 schreef:
Precies, maar een invoelend vermogen is ook niet altijd zaligmakend, maar je kan alles wel neerzetten, maar de hamvraag is dan, menen zij dan ook wat zij zetten.
Soms zet men al snel een leugentje om best wil, maar ik vraag mij dan ook stellig af, is het dan wel bestwil?
Misschien zijn zij, die het wat harder neerzetten, in de regel eigenlijk zachter, en eerlijk maar worden dan wel met de vuilnis buiten gezet.

Ik heb ooit getracht, een relatie aan te gaan met een gescheiden vrouw, maar werd uiteindelijk bij het grove vuil gezet, met één enkele mededeling dat ik te eerlijk was.
Om van het vergelijk met enkele kwalijke zaken in haar ogen, vergeleken werd met haar ex, die haar verlaten had.
Mag de mens dan wat voorzichtiger zijn, en een bepaalde stelling innemen?
Volgens mij hier niet, en alles maar voor kennisneming aannemen of goedpraten, sorry maar zo ben ik niet.
Ik vind, en misschien ben ik de enige in deze, vind niet dat je zo maar alles als normaal kan betitelen, of dat het ook zo is.

(en omdat iedereen het kan lezen, nee, een heilig bootje ben ik ook niet)

Quote:
Ik heb ooit getracht, een relatie aan te gaan met een gescheiden vrouw, maar werd uiteindelijk bij het grove vuil gezet, met één enkele mededeling dat ik te eerlijk was.

Je kan niet als je zelf 50 bent ofzo, tegen een vrouw van pak 'm beet 40, zeggen dat iemand van 20 er beter uitziet...dan kan je dat nog zo eerlijk vinden van jezelf....
Maar...dát is niet eerlijk, want was het andersom, zij 20 en diegene 40 had je het andersom gezegd, grote kans dus.
Ik doel nu toen je een keer op CM zei dat iemand van 20+, dat je die liever zou willen dan mij, weet ff niet meer welk topic, kijk daarmee uit.

Zusterlijke Groet,

S. Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 17 februari 2013, 12:47
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 06:49
BerichtOnderwerp: heren, waar knappen jullie op af bij dames tijdens 1e date?

CORNE927 schreef:
Tessy, natuurlijk mag je reageren, graag zelfs en dank ervoor.

Op je 1e argument valt weinig af te dingen inderdaad. Je 2e argument ligt wat genuanceerder:

Als ik date met iemand, bijvoorbeeld van CM, dan ga ik uit van de situatie dat er een relatie uit voort kan komen, wat doe je anders op een single-site. Natuurlijk kan je expliciet aangeven enkel vriendschap te willen of zo, maar je bent toch met me eens dat we hier allemaal ons geluk hopen te vinden door een (christelijke) partner te vinden?

De mate van tempo- ontwikkeling is weer wat anders natuurlijk. Waarom niet met een vriendschap starten (is dat niet altijd zo?) wat uitgroeit (of niet) tot een liefdesrelatie.

Quote:
Als ik date met iemand, bijvoorbeeld van CM, dan ga ik uit van de situatie dat er een relatie uit voort kan komen, wat doe je anders op een single-site. Natuurlijk kan je expliciet aangeven enkel vriendschap te willen of zo, maar je bent toch met me eens dat we hier allemaal ons geluk hopen te vinden door een (christelijke) partner te vinden?

Juist door daar al vanuit te gaan gebeurd er niets, omdat het niet spontaan IS.
Deze site is ook om te forummen over zaken aan geloof gerelateerd.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 06:42

CORNE927 schreef:
Bedankt Thomas,

Chatten en/of bellen is inderdaad een goede voorbereiding op wat komen gaat in 1e date en een eerste filter om wel of niet af te spreken, eens.

Aangaande werk: Ik moest denken aan een oude leus van mijn nog levende oma van 97 die tiener was in de jaren dertig (crisis). "Als er geen of weinig geld meer binnenkomt, vliegt de liefde net zo hard door de brievenbus naar buiten" Knipoog smiley
Ze geeft ermee aan dat financien (althans destijds en de rol van de vrouw was ook heel anders in de maatschappij toen) best cruciaal is...wat het niet zou moeten zijn natuurlijk, tenzij de man lui is of afgekeurd etc.

Niet eerlijk zijn : Ik heb het helaas meegemaakt een zogenaamde 'kat in de zak' te trouwen. Je kan zeggen, naief van mij en je kan ook zeggen, waarom was ze niet eerlijk over haar psychische achtergrond. Iedereen heeft wel wat en omdat je niet (te snel) wilt (be)oordelen bedek je zulke eigenaardigheden met de mantel der liefde. Achteraf stom natuurlijk, maar wel menselijk!

Quote:
bellen is inderdaad een goede voorbereiding op wat komen gaat in 1e date en een eerste filter om wel of niet af te spreken, eens.

Ik zou nooit meer bellen, een keer gedaan, helemaal uitgehoord.....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 06:35

CORNE927 schreef:
Bedankt Thomas,

Chatten en/of bellen is inderdaad een goede voorbereiding op wat komen gaat in 1e date en een eerste filter om wel of niet af te spreken, eens.

Aangaande werk: Ik moest denken aan een oude leus van mijn nog levende oma van 97 die tiener was in de jaren dertig (crisis). "Als er geen of weinig geld meer binnenkomt, vliegt de liefde net zo hard door de brievenbus naar buiten" Knipoog smiley
Ze geeft ermee aan dat financien (althans destijds en de rol van de vrouw was ook heel anders in de maatschappij toen) best cruciaal is...wat het niet zou moeten zijn natuurlijk, tenzij de man lui is of afgekeurd etc.

Niet eerlijk zijn : Ik heb het helaas meegemaakt een zogenaamde 'kat in de zak' te trouwen. Je kan zeggen, naief van mij en je kan ook zeggen, waarom was ze niet eerlijk over haar psychische achtergrond. Iedereen heeft wel wat en omdat je niet (te snel) wilt (be)oordelen bedek je zulke eigenaardigheden met de mantel der liefde. Achteraf stom natuurlijk, maar wel menselijk!

Er wordt weleens gezegd: als je als vrouw een goede man wil kijk dan naar de relatie met zijn moeder, andersom geldt dat ook, kijk bij een vrouw naar de relatie met haar vader....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 06:22

HANNAH810 schreef:
mag ik je vragen hoe je tot de conclusie komt, dat je als single genegeert en niet serieus genomen wordt?
dat je soms wat confronterender uit de hoek kunt komen dan gemiddeld, hoort bij je, maar dat betekend toch niet dat er niemand zou kunnen zijn die daar juist op gesteld is?
elke karakter eigenschap heeft een positieve en negatieve kant. aan jou de uitdaging iemand tegen te komen die bij je past en die van je houden kan zoals je bent.

de bovenstaande tip lijkt me minder geschikt; ik denk dat je het dan over minder monogame type's hebt........ Engeltje smiley.........triest inderdaad.......

hannah.........monogaam is zo gek nog niet........!!

JA, triest dan ga je er al vanuit.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 01:40
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?

PETRA373 schreef:
ik het op mijn hart kreeg om een stukje getuigenis voor de pubers in me kerk te schrijven. iedere week is er een nieuwsbrief dacht misschien iets om een brief erbij te doen met die getuigenis voor de pubers die nog zo zoekende de zijn en zoveel moeten leren.
ik het spontaan schreef, na kantoor vand e kerk heb gebracht en gezegd, geef maar aan de leiding met de mede deling, kreeg dit op me hart om dit voor ze te schrijven en laat het aan de leiding over wat ermee te doen, desnoods gooien jullie het in de prullenbak, bid maar tot god of het een goed idee is.
ik best benieuwd ben wat morgen de leiding tegen me zegt in de kerk, misshien denken ze wel ehhhh, wat stom idee Smiley die vol vragen zit ma ja, ik zie wel hoe ze morgen reageren. Twijfelende smiley

Leuk idee van jou! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 01:27

CORNE927 schreef:
Gerrit, weet je wat ook een goede tip kan zijn?

Ga met een vrouw, mijn part een zus als je die hebt of nicht, winkelen of uit.
Single vrouwen vinden een 'bezette' man aantrekkelijker dan een single man, want....die vrouw ziet blijkbaar wat in hem en zien ze vaak de man (jij dus) opeens in een ander perspectief.

Je 'hoort' er dan namelijk ook bij, triest maar zo schijnt het vaak te werken.

Succes,

Verwijderd na een quote niet te hebben gevonden.

Iig, raar hoor.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 17 februari 2013, 06:19
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 00:18
BerichtOnderwerp: Gebed gevraagd!!!

MARENTH030 schreef:
Hallo SHANITA.
Ik zal voor je bidden hoor. Luister naar je lichaam en naar je gevoel hierbij. Hoop dat je verdriet een plekje mag krijgen. Jezelf blijven is van grote waarde in deze ontstane situatie, waar je kracht uit put en vertrouwen. En ook al is je lijst niet klaar, kijk naar wat je wel heb kunnen doen.
Gr Marenth.

Hai Marenth,

Ia, idd. luisteren naar je lichaam.

Dingen komen dan terug...

En wat geluk, en omdat God bestaat...

Totdat ik besefte door een paar omstandigheden en dingen, toen ik ging bidden waar dat zieke gevoel vandaan kwam......

En nu voel ik me goed. Heb goed contact met moeder.

En mij, het interesseert me niet

Vergeven gaat bij mij alleen op bij berouw, dat lees ik in mijn bijbel.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 19 mei 2013, 12:22
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 00:01
BerichtOnderwerp: Mijn gebed vandaag is....

ZEELAND736 schreef:
Leg uw last op de HEER en hij zal u steunen, nooit zal hij dulden dat een rechtvaardige ten val komt. (Psalm 55:23)

Uw last
Het kan zo zwaar zijn, de last die je moet dragen. En we hebben de neiging om dat in ons eentje te doen: zelf de last dragen en vergeten dat we onze last op de HEER mogen leggen. We blijven rondtobben in onszelf, we blijven malen en huilen zonder God daarbij te betrekken. Maar er is een hartelijke hemelse uitnodiging: leg je last op de HEER! Je zult merken dat hij je steunt. Het verdriet zal niet meteen voorbij zijn, de pijn blijft, maar je merkt dat God het mee gaat dragen. Want hij wil niet dat je ten val komt, dat je struikelt over je verdriet, maar dat je door je verdriet heen hem leert vertrouwen.

HEER God, help me om mijn last op u te leggen. Steun mij. Wil mijn verdriet met me mee dragen zodat ik er niet onder bezwijk.

Ook hier wil ik het even plaatsen...
Vanmorgen ontvangen via de mail....

Iemand die weet...dat ik nog teveel een ""doe-het-zelver"" ben....
Zo mooi...neem het mee door de dag!!!!

Ja. Zeeland, ik herken me vaak in je postings!!!

Thank you!

Bemoedigend!

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 22:50

Gerrit: Precies als twee mensen elkaar trouw zijn, en één zijn tegenover God of met Hem, is het goed.
De rest is gewoon een circus door de mens bedacht, een papier winkel die klauwen met geld kost, als je trouwt.
En mocht het om wat voor reden niet goed gaan, nog heel veel meer kost

Precies, ben blij dat jij er zo over denkt!!! Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Dat zogenaamde trouwen voordat, daar komt juist de ellende vandaan.

Later, foon gaat...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 16 februari 2013, 22:51
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 22:31

Glorie: Latten is ok, maar dan wel zonder seks. Seks voelt ook (is ook niet wat de Heer wil, buiten een huwelijk, maar ok, ik ben ook in het verleden wat dat betreft de fout in gegaan... Gefrustreerde smiley ) niet fijn, als de ander weer weg moet, erna. Seks is gewoon bedoeld voor in het huwelijk, als je erna gewoon lekker samen kunt gaan slapen....
Maar ja, dit was weer een proefabo voor mij, dus ben weer weg... Kan dus ook de reacties niet meer lezen, maar ja, misschien heb ik de discussie staande gehouden.... Engeltje smiley
Het beste iedereen hier!!
Onthoud: God altijd op de eerste plaats!!! Verlegen lachende smiley

Nah ja zeg!

Zonder seks...waar slaat dát nou weer op! Boze smiley

Als iemand werkt moet ie ook weg erna, en de mensen die regelmatig voor weken, maanden naar buitenland moeten voor zaken Smiley die vol vragen zit

Bekrompenheid, en ff zeggen wat de Heer wil voor anderen, knap hoor...

Trouwens, hoe weet jij, voor anderen wat de Heer wilt.... Smiley die vol vragen zit

Tegenwoordig hoef je niet zo nodig te trouwen hoor, bijna de helft woont samen.
Het gaat erom of je trouw bent!

Onthou altijd goed: laat je niet door betweterige T#$%7$n wijsmaken wat de Heer wil; de Heer spreekt door je eigen hart, als je vrede voelt is het van de Heer, daar hebben we anderen niet voor nodig...

iedereen onderzoekt zijn eigen hart, waar staat die tekst ook alweer.
Smiley die vol vragen zit
En Gal 5, omdat wij waarlijk vrij zouden zijn heeft Christus ons vrijgemaakt hou dus stand en laat u niet weder een slavenjuk opleggen, Lachende smiley

zo van eerst trouwen voordat....laat dat de personen die met God leven zelf even lekker uitmaken ja! Boze smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 16 februari 2013, 22:44
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 17:01

CORNE927 schreef:
Gerrit, weet je wat ook een goede tip kan zijn?

Ga met een vrouw, mijn part een zus als je die hebt of nicht, winkelen of uit.
Single vrouwen vinden een 'bezette' man aantrekkelijker dan een single man, want....die vrouw ziet blijkbaar wat in hem en zien ze vaak de man (jij dus) opeens in een ander perspectief.

Je 'hoort' er dan namelijk ook bij, triest maar zo schijnt het vaak te werken.

Succes,

Das raar...

Dat is juist, helaas, zo andersom, mannen die je normaal als vanzelfsprekend zien, gaan inene heel erg zich druk maken als ze merken dat je ook andere mannelijke vrienden hebt... Smiley die vol vragen zit

Zie ik.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 16 februari 2013, 17:01
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 15:30
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

PETRA373 schreef:
goed idee, doe als of jij effe gaat schoonmaken als beroepsschoonmaakster bij jezelf in huis Knipoog smiley

Ja, dat is, op dit moment dan, idd echt de enige manier.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 16 februari 2013, 15:32
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 15:27

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 15:25

ERIKA129 schreef:
Is ook geen pretje vooral omdat door de goegemeente moe zijn wordt gezien als aanstelleritus Gefrustreerde smiley
Nu ik na heeeeeel lang eindelijk weet dat ik totaal geen slaaphormoon heb kijkt men er opeens anders na, zo van pfffff moet er niet aan denken om niet te kunnen slapen ben al moe als ik één nacht niet slaap!!!
Nou doe dat een jaar of twintig niet en je weet hoe moe ik ben Knipoog smiley
Maar ik klaag niet hoor ga vrolijk verder (voor zover dat kan)

Ja, men weet ook niet hoe moe ik ben...

Ja, want de ene keer ben ik het niet en de andere keer wel..

(huilsmiley ff weggehaald)

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 16 februari 2013, 15:26
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 15:16

ZEELAND736 schreef:
Dat blijf ik ook houden hoor Shanita...net zo goed als jij...
Het is mijn werk...maar dat is bij een ander...daar lukt het prima...
Iedereen denk dat er bij mij geen stofje ligt, maar dat is echt niet waar!!!

Daarom denk ik vandaag....Wat heb ik WEL gedaan....(en dat is nu best veel)
Vanavond kijk en denk ik niet aan wat er nog had MOETEN...gebeuren...(werk blijft er altijd)
Maar dat moet ik ook leren...
En vanavond???
Zit ik heerlijk te genieten...en kan en mag ik mijn eigen dingen doen...

Hai Zeeland!

Ja, dat ken ik. Bij een ander zoo netjes, ja ik heb ook schoonmaakwerk gedaan, op scholen, in ziekenhuizen, en bij mensen thuis.

En ja, ik had een tijdje dat ik zooo netjes was in me huis, en ja, nu heb ik er op de een of andere vreemde manier zoveel moeite mee.

En dat vind ik zelf vreemd....het zou dan 'verstand op nul en gewoon doen' moeten worden.
En ja, ik weet ook, áls ik dan een paar uur dit en dat en dat heb gedaan, ben ik zo blij en gelukkig...

Ik begrijp mezelf niet meer...ik kan me er bijna niet toe zetten...en als het voor een ander was wel nu, en ja, het trucje wat ik altijd deed met mijn administratie, net doen alsof het voor de zaak was waar ik weleens voor had gewerkt, ja dát lukt wel...nu nog even toepassen op me huis, objectief kijken wat er moet gebeuren.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 16 februari 2013, 15:17
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:54
BerichtOnderwerp: Heer geef dat ik de juiste antwoorden mag ontvangen.

ALTJE848 schreef:
Dankjewel Jol

Ja geloof dat ik dat wel heb en nu ook een punt kan zetten achter dingen, die niet goed voor me zijn
Ja, dat kan bij mij een proces zijn
en aan me zelf te werken om te accepteren wie ik ben en te kijken over een tijdje wat ik wel kan .
Ik heb moeite met huishouden....en dat is de basis.
Want dat zijn best nog veel dingen alleen deed ik ze nooit.
Ik vond ze niet nuttig ,Ja, iets kan ook leuk zijn en dan is het nuttige dus dat het leuk is Knipoog smiley terwijl de HEER zo veel mooier naar me kijkt,
als ik op Hem zie en ook mezelf aan HEM geef totaal weer opnieuw,
Ja dan mag ik genieten van dingen die anderen niet nuttig vinden Ja, als ik elke keer moet kijken naar wat anderen nuttig vinden..nee, ik moet bij mezelf blijven kijken wat ik zelf nuttig vind.... maar de Heer kijkt naar mij als een Vader die ziet zoals ik ben me volledig accepteert met alles wat ik ben heb en kan .Zoist!
Dat is soms zo moeilijk te bevatten, soms willen mensen die oprecht zijn dat ook en stom genoeg schuif ik die aan de kant , want dat vind ik maar eng iemand die echt om me geeft.
Ik niet ik snap(te) die uitdrukking ook nooit, wel moet 'men' zich aan mijn grenzen houden......ook al vinden ze die overdreven....en dit lijkt misschien kapsonesachtig maar is echt niet zo bedoeld.
Ik wil nooit medelijden en een arm van zielig te zijn
Nou, ik wel hoor, af en toe es een arm om me heen, figuurlijk kan ook..
want dat ben ik niet wel kan ik dingen leren om anders te doen en daar ben ik me bewust van maar wie is goed wat is slecht je komt er pas achter als het gebeurd of is gebeurd dan weet je het ja vallen en opstaan ppfff
Ja, staan toch geboden en verboden in de bijbel..Nu ben ik gevallen maar de Heer vangt me telkens weer op
Ja, en als ik ben opgeraapt zou ik toch verder moeten werken(willen)Hij is echt wonderbare raadsman die nooit opgeeft
Ik ben Hem Dankbaar dat wat gebeuren moet gebeurd nu door Zijn kracht
of ik het leuk vind nee maar het zal na verloop van tijd goed zijn dan zal ik kunnen zeggen Heer u bent zo goed voor mij .
Dat weet ik nu ook wel maar soms doe je je zo je eigen ding he .
Ja...Bij mij is dat achter de pc en verder geen niets uitvoerenMaar er komt een eind aan de strijd en daar zie ik naar uit.

Ik ook..
En ik ga nu actie ondernemen om de strijd hier te stoppen wat me bind en me afhoud van mensen en de wereld om me heen.
Ik ook..
Ja Ik Heb een Vader die ik geheel wil dienen en niet mijn eigen ik wil volgen. Idd, en die wil kan ook gelijk opgaan: grenzen stellen...
En ja dat heb ik al vaker gezegd en gedaan maar zovaak is God ook voor mij goed waarom zou ik dan niet tot Hem komen en dat wat me pijn doet achter me laten punt zetten en ja ik mag opnieuw beginnne vandaag en dat ga ik doen ZO IS DAT
Ik ben God dankbaar want hij spreekt door mijn moeder en meer mensen heen t is maar of ik het wil horen en ik heb gehoord gisteravond weer en ik stop met wat niet goed is voor mij , iDD
Mijn eigen weg gaan ipv wachten wat de Heer heeft.
Ja ik wil wachten Ja ik wil God dienen Ja ik ga vandaag een nieuw leven beginnen omdat het gewoon mag van Hem die mij liefheeft .
Ik laat nu alles achter mij en Volg hem
Neem mijn kruis op verloochen me zelf en volg hem
Helemaal goed
Tja moet even mijn verhaal kwijt dank voor de antwoorden ook hier.

Als je dit leest bid dan voor mij dat ik met iemand kan breken voor altijd, dat diegene mij niet meer beheerst met zijn woorden en wat zijn wensen zijn want dat leven wil ik eigenlijk niet.
vandaag is de dag dat ik contact ga verbreken en ik met God verder ga .

Mi, je kan ook nu en dan es afspreken, maar ja soms moet je ff verbreken
Dank jullie mooie mensen op cm fijn dat ik hier mijn ik mag neer zetten hoop over een tijd een heel mooie ik die leeft in christus Hij in mij maar dan zuiver in alle dingen.

zoals een paar maanden geleden toen deze man nog niet op mijn pad was.

Ik Zegen ook hem in Jezus naam dat Hij tot geloof en bekering zal komen maar dat is niet mijn taak zoals hij zegt dat hij dichter bij Jezus komt door mij ik geloof dat het een puren aanname is van iemand zichzelf aan Jezus wil geven .
Ik ben Jezus niet door mijn te geven ik geef mij terug in Vaders handen .

En zie een heerlijke toekomst te gemoed

Ik ook!

Anita

blijf maar denken en daar ben ik klaar mee.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:39

ZEELAND736 schreef:
En ik denk ook niet...dat er veel zijn die er een huishoudster op na houden...of KUNNEN houden...Toch?

Zo bedoel ik het ook niet Zeeland ja kon jij niet weten, ik blijf moeite houden met huishouden gewoon..
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:37

ERIKA129 schreef:
Ehhhh hier ook geen huishoudster hoor Knipoog smiley
En ja ook ik moet opruimen en met twee katten moeten zuigen dagelijks, tja maar daarom leren plannen Knipoog smiley

Ja, ik zat op herintergratie, al die dingen geleerd, ben ze allemaal kwijt.....ja, as ik ff nadenk komt het weer naar boven...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:15

PETRA373 schreef:
whaaa haaaa, dat is hem ondersteuen jol, als hij dit leest is hij zo blij dat hij dat niet hoeft te doen dat hij er helemaal niet meer tegenop ziet om na het ziekenhuis te gaan vandaag,

Wie was die bekende Nederlandster nou die op haar 47 een kind kreeg? Lachende smiley

Monigue van de Ven, nee, het was dacht ik iemand anders...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 00:17

ERIKA129 schreef:
Wat heb ik gedaan???
Teveel Gefrustreerde smiley dus rust is nu het motto Knipoog smiley

Ja, Rust zou het motto moeten zijn... Twijfelende smiley

Maar ja, je zou toch nu en dan eens moeten opruimen, als je zoals ik geen geld heb om een werkster te laten komen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 00:15

Met me moeder gebeld, afgesproken dat we vanaf nu enkele keren per week bellen.

Verder niet veel, ja, film wezen kijken as usual, bij vriend op de hoek.

Ik voel me veel beter nu ik weer contact met me moeder heb, veel meer energie.

Ja, haar vergeef ik wel, ja ze was ook slachtoffer; het zou wel raar zijn als 2 slachtoffers van dezefde @#$# en @#$%$#@ elkaar in de haren blijven vliegen.
Dus, ik ga weer, Van Harte, met haar om.

Ondertussen ben ik erg blij voor Petra en BerendJan! Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Nou dit was het, luitjes, ik ga nog ff lezen en dan mijn nestje in. Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 19:23

PETRA373 schreef:
ha ha ja hoor Lachende smiley en jee warom schrijf ik altijd met me hart, het hele forum komt vol met me schrijven over een busdriver die me hart overhoop haalt.....

Jij bent denk ik jezelf, en dat is zoveel waard.

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 19:14
BerichtOnderwerp: liefde overwint alles

Ontroerend, BerendJan!

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 19:13
BerichtOnderwerp: Naaste

Ja, heel mooi,

je aandacht een huis...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 15 februari 2013, 19:13
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 19:11
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

Ik ga zo naar me ex, es kijken wat zijn ex heeft klaargemaakt ;)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 19:09
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

Me moeder heeft me een pakket gestuurd met kadootjes erin.

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 19:05

Zie Post van vrijdag 15 februari 2013, 12:58

Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 ... 235 Volgende
Pagina 90 van 235