ChristianMatch

Forum

Berichten van FRANKT627
Ga naar pagina Vorige 1 ... 85 86 87 88 89 90 91 ... 241 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van FRANKT627
Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 18:01
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?

HEIDE115 schreef:
Josien je begrijpt het niet,wacht maar tot er bij jou wat trilttttt!!!! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik heb wel een idee wat zou kunnen trillen bij Josina maar dat vertel ik maar liever niet Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 16:17
BerichtOnderwerp: gezond verstand of achterdocht

INGE721 schreef:
Een psycholoog heeft mij ooit het advies gegeven om de ex van
je nieuwe relatie te bellen om zijn/haar kant te horen van het
verhaal en op deze manier een beeld te krijgen van je nieuwe
partner.

Graag jullie mening hierover.

Wat een dom advies van die psycholoog. Als die ex nu eens haar of zijn ex een loer wilt draaien en hem of haar zodanig slecht gaat maken dat het iedereen afschrikt wat ga je dan doen?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 16:13
BerichtOnderwerp: afscheid nemen...

GLORIA404 schreef:
hierbij wil ik graag afscheid nemen. vooral van de mensen die mij zo hebben gesteund vóór mijn doop!!
waarom ga ik weg? omdat ik mijn geld liever anders besteed, ik ben ook bij 2 andere christensites, christencontact en funky fish.
ik hoop jullie daar te herontmoeten!
iedereen het allerbeste! probeer bij het zoeken naar een christelijke partner voor ogen te houden wat de Heer wil!! (al is dat soms zeker moeilijk, want we hebben zelf ook een -vaak sterke- wil....)

ps: ik ben pas over 1 week echt weg hoor.... Lachende smiley

Gloria, als je weggaat omdat je bij die 2 anderen sites lid bent denk ik eerder dat deze site te druk is voor jou. Op CC en FF is immers maar weinig leven te bekennen.

Wat de Heer wilt is dat we gelukkig zijn en leven naar Zijn voorbeeld. We moeten er dus zelf werk van maken. Ook werk van maken in het vinden van een partner. Daarbij heeft iedereen een eisenpakket, te beginnen al met het vinden van een uiterlijke mooie partner. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 16:09
BerichtOnderwerp: Wist u datjes

MARIEKE009 schreef:
Even voor de goede orde; ik wil je zeggen dat je ook heel ernstig kan worden teleurgesteld in mannen. Dus, denk er nog eens over na voordat je aan deze 'cursus' begint. Bid hier eens voor. Misschien moet je ook iets veranderen aan je zelf. Jezus zelf zal je hierin zelf de weg wijzen.
Lachende smiley

Tja, als je zo redeneert kan ik maar weer beter in de abdij gaan leven. Een strenge orde zoals de Karthuizers waar de stilte zo extreem is dat het pijn doet aan je oren en waar het genot van de eenzaamheid zelfs je er van weerhoudt om in een spiegel te kijken. Boze smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op zaterdag 23 juni 2012, 16:17
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 16:01

PETRA411 schreef:
ha ha ha, leuk topic omte lezen.
effe serieuze tip voor vrouwen die bang zijn voor spinnen.
Ze houden niet van azijn.
Doe azijn in een plantensuit,spuit het bij je raam kozijnen en je kan de hele nacht slapen met het raam open en er komt geen spin na binnen.
Spuit maar es wat azijn bij een spin,hij rent er heel hard vandoor.

En nog een tip, zit er een grote griezel, voor ik hem doodsla, spuit ik eerst haarlak op hem, dan is hij al wat verdoofd en gaat niet zo eng hard rennen of erger,je slaat door zijn bewegingen mis en hij valt in je haar.

bij gebrek aan haarlak, doe een badmuts op,voor je ten aanval gaat dan kan hij niet in je haar vallen. je wilt toch niet dat het monster op het plafond in je haar valt.

Gefrustreerde smiley en dat allemaal voor een spinnetje zeg. Een spinnetje dat dan nog door Hem geschapen werd. Straks ga je nog beweren dat Hij fouten heeft gemaakt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 15:58
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk

[quote=MARIEKE009]gaat verder:

Galaten: 5:13

Broeders en zusters: U bent geroepen om vrij te zijn. Misbruik die vrijheid niet om uw eigen verlangens te bevredigen , maar dien elkander in de liefde.

Voor mij betekend dat dienen van elkander in de liefde:
o.a. Elkaar respecteren.
Ik geloof zelf dat sex binnen het het huwelijk thuishoort.
Kan me goed voorstellen dat velen, ook christenen, hier moeite mee hebben. We leven in een wereld waar vrijheid een andere betekenis heeft.

Maar ik.... Geheel anders! Ik heb Christus leren kennen en ik wil Hem dienen volgen en gehoorzamen!

Zoals je het zegt wat hierboven in het vet staat kan je alleen Christus leren kennen, volgen door kloosterlinge te worden of door een celibatair leven te leiden. Leven zoals Hij het deed, in armoede, zuiverheid (geen partner hebben dus en ook geen seks) en in gehoorzaamheid.

Denk jij daar nu maar eens over na.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:17
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

DANIEL777 schreef:
toch wel omo gebruikt om hem door en door schoon te wassen? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

geen omo...wel oma want die wast beter Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:14
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

Ik kan al beter niks meer doen vandaag..alles loopt toch in het honderd...

Ik ben al zo blond als een tomaat Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 10:32

VISSER278 schreef:
Nu snap ik je voor geen meter meer.......Anders wil je juist ALLES weten. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik heb dat vrouwelijke trekje overboord gesmeten, Visser...ik ben vanaf nu nooit meer 'bezorgd'. Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:40
BerichtOnderwerp: Onbewust een ander ………………………………

WILLEMIJN232 schreef:
Herman, wat ben je toch aan de mopper....reageer toch niet op iedere opmerking op het topic, niet als het geen meerwaarde heeft....
Jij hebt zo je eigen mening( of de mening van Ouweneel Knipoog smiley maar bekritiseer anderen niet zo....komt de sfeer niet ten goede....

W-tje, dan zeg je nog niets over zijn Engelse woorden die hij er soms tussen smijt... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:36

VISSER278 schreef:
Als ze hard genoeg knijpen wel ja.
Maar wees gerust..... zo'n plek duurt maar een dag of drie. Smiley met dichtgeplakte mond

Visser, zou je niet beter je bedgeheimen voor jezelf houden... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:25

JOSINA022 schreef:
Ik bedoel wat ik bedoel... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Je bent heel onlief als je dat bedoelt... Boze smiley maar je bent dan ook een vrouw...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:24
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

Ik vraag me af wat ik vandaag weeral ga doen. Boze smiley

De heg is gedaan, de afwas ook. Stofzuigen doe ik wanneer Floshke wakker is. Naar de AH ga ik rond de middag... Kwijlende smiley dingetjes proeven, (scheelt weer een maaltijd)...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:16

Als ik dat allemaal zo lees word ik al bang van een huwelijk en nog meer van seks...Leve de seksloze eenzaamheid... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:14

JOSINA022 schreef:
Tja, je hebt mannen en mensen hè? Lachende smiley met blinkend witte tanden

Boze smiley je bedoelt mensen en vrouwen...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 06:41

HANNAH810 schreef:
de belgen hebben de toetsen door elkaar geklutst staan op het toetsenbord, erika
links boven hebben wij op rij de toetsen; q,w,e,r,t,y, (qwerty) zij hebben er heel wat anders;
typt VAN GEEN METER!!

ehhh ik bedoel; het typt heel vlaams......... Engeltje smiley

...wij hebben een azerty toetsenbord...een normaal toetsenbord dus. Eigenlijk wordt het eens tijd dat de Hollanders ook normaal gaan doen. Ik geef al jaren hier het goede voorbeeld maar jullie zijn zo eigenwijs dat je niets wilt leren... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 05:21

VISSER278 schreef:
Ennuh..........als je daarvoor geslaagd ben, blijf je dan nog wel lid van CM? Smiley met dichtgeplakte mond

Euh ja...tot ik een lieve man heb gevonden...dat moet niet moeilijk zijn want mannen zijn altijd lief Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 05:17

ZEELAND736 schreef:
Nou steek je het op het ""kleine""...
Beken gewoon dat je weer je zakken niet hebt gecontroleerd!!!

Knipoog smiley

Ach, Zee, ze is nog jong...ze zal het wel eens leren zeker maar dan moet ze eerst haar eigenwijs-zijn aan de kant schuiven en leren luisteren naar de oudere en slimmere mensen... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 22:34

FLOWERFUL304 schreef:
helemaal mee eens.
Vooral als het een levenstijl is. De ene na de andere vriendin en zo gaat dat door jaar in jaar uit. Verschillende vriendinnen, maar het komt nooit tot een huwelijk in de meeste gevallen.

Zo is prostitutie: frequente verwisseling (korte termijn) van man/vrouw en betaald en komt niet tot een huwelijk.

Zo is sex voor het huwelijk en dan als levenstijl: op lange termijn verwisseling van vriendinnen/vriendjes (het komt nooit tot een huwelijk), m.a.w het is het op langere termijn verwisselen van vrouw/man en dan nog gratis.

Verschil prostitutie en sex voor het huwelijk als levenstijl is de 1 is op korte termijn en de ander op langere termijn. De 1 is betaald en de andere is gratis. Beiden komen op hetzelfde neer nl allebei geschiedden buiten het verbond (huwelijk) om. Het is precies eender alleen onder het mom van "liefde". Maar weet je voor hun die naar de prostitutie gaan is het ook "liefde" alleen betaald.

Ik ben maar misschien een domme Belg maar ik ben het helemaal niet eens met deze stelling....
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 22:03

JOSINA022 schreef:
Pfft, jij weet ook niet wat je wilt hè? Eerst wilde je non worden en nu weer homo... Gefrustreerde smiley

Ik word non...is minder pijnlijk als ik ga zitten...ik zal ook niet zwanger worden want er was maar 1 onbevlekte ontvangenis... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 21:26

Na alles eens goed gelezen te hebben op het forum en na enkele ernstige tegenslagen te hebben gehad met vrouwen (uit Drenthe) waarvan één lieve en mooie vrouw, heb ik besloten om homo te worden. Ik ga dus een schriftelijke cursus 'Hoe word ik Homo?' volgen. Ik behoor immers graag tot een minderheidsgroep. Engeltje smiley

Het is maar dat je het weet...voila...

Laatst aangepast door
FRANKT627
op zaterdag 23 juni 2012, 05:19
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 21:20
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

ERIKA129 schreef:
Wat ik vandaag heb gedaan is weer een abbo genomen op cm na 10 weken weg te zijn geweest Lachende smiley

Hoop dat ik er geen spijt van krijg Knipoog smiley

Boze smiley dat zelfde deed ik gisteren Erika...en ik maak me al serieus druk om bepaalde schrijfsels op het forum.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:48
BerichtOnderwerp: Het weer

ERIKA129 schreef:
Ehhhhhhhhh was de zomer niet gisteren begonnen Smiley die vol vragen zit
kan zijn dat ik de weg kwijt ben maar wat een pokke weerrrrrrrrrrrrr Huilende smiley, smiley in tranen
het hoost... hoost en hoost nogg eens ik wil zon Boze smiley

je wou ook persé in het midden des lands wonen waar het altijd slecht weer is...

Ohneen, jullie werden daar geplaatst zeker...had je maar braver en deftiger moeten zijn dan mocht je in de mooiste provincie van NL wonen, namelijk Brabant... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:43

ERIKA129 schreef:
Oke het topic gaat dus over sex voor het huwelijk....

Pittig onderwerp en wil er wel eens serieus en open op ingaan, zeg niet dat het makkelijk is maar oke Knipoog smiley

De een vind bv tongzoenen al sex en de ander vind alleen de liefde bedrijven echt sex tja meningen verschillen, ik persoonlijk vind ik dat de liefde bedrijven in de zin des woords of het nu oraal,anaal of vaginaal is dat is sex maar tongzoenen en elkaar strelen gaat me echt te ver!En

Erika, een mooie en eerlijke gedachte, stelling, getuigenis schreef je. Erika mag ik je vragen om bovenstaande tekst eens heel langzaam en hardop te lezen? Luister dan eens goed naar wat je schreef? Je zal dan merken dat het niet zo mooi klinkt wat zinsbouw en helderheid betreft. Wat ik dus wil zeggen of vragen is: kan je die bovenstaande tekst eens herschrijven zo dat het voor ons duidelijker wordt wat je bedoelt. Enne, dat bedoel ik niet kwaad hoor... Kussende smiley

wat te denken over fantasie dan??
Ik zal mezelf als voorbeeld nemen... ik heb een moeilijke tijd achter de rug en gelukkig gaat het nu heel goed, ik heb door die moeilijke tijd heel veel steun gehad aan een goede en lieve vriend die me bijstond en er voor me was..... tja soms ga je dan als je lekker op bed ligt liggen fantaseren van hoe zou het zijn als.... maar dat hoeft niet te betekenen dat ik het ook daadwerkelijk met hem zou willen doen of gaan doen... daar zit voor mij een wezenlijk verschil in ben ik dan al bezig met seks en zondig ik dan al????

Nee ik voel me daarin geen zondaar wordt ik er opgewonden van van die ideeen ja durf dat eerlijk te zeggen, ben ik dan al een grote zondaar??

Ik kan en mag de Heere bidden een wacht voor mijn lippen te zetten en met mij mee te gaan en of Hij mij wil beschermen tegen de invloeden.

Maar als een ieder eerlijk bij zichzelf te raden gaat hebben we dat niet allemaal eens gedaan, we weten dat we zondaren zijn maar we weten ook waar het te belijden!

Heeft Hij ons niet gemaakt naar Zijn beeld en heeft Hij ins niet de gevoelens gegeven? daarmee geef ik echt geen vrijbrief om maar erop los te leven zeer zeker niet!!!

Wat ik hiermee eigenlijk wil zeggen en vragen...
Ik heb nooit een relatie gehad is het dan zo vreemd dat je de ideeén en fantasien hebt?? dat je er ook eens naar verlangt om bemint te worden door een man?? Ik denk het niet denk dat het alleen maar menselijk is!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:36
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s

HERMAN968 schreef:
Begrijp je die taal dan toch écht niet jo ? Huilende smiley, smiley in tranen

Je hebt gewonnen, herman. Neen niet door je vernuftigd verstand over heldere uiteenzettingen maar wel door het niet antwoorden op simpele vragen of door het omzeilen van uitspraken. Met andere woorden: ik geef het gewoon op. Ik merk steeds meer en meer dat praten voor bepaalde mensen niet makkelijk is. Er zit dan ook niet anders op dan zulke mensen te aanvaarden zoals ze zijn én hen gerust in hun wereldje te laten. Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:30

HERMAN968 schreef:
Ik stel de vraag aan jou grote broer! Heet was jou item, toch !

Ik heb effe alles nagelezen en ik zie geen vraag van jou aan mij. Je zet wel iets neer bij een vraag van mij. Ik denk dat je bepaalde zaken doorheen haalt.

Herman, ik weet dat Jol een enorme lap tekst heeft geschreven. Heb je die gelezen??? Heb je daar een mening over? Mogen we die weten???
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:26
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s

HERMAN968 schreef:
Gebeurd zwart wit denken Frank, spijtig. Ik heb genoeg contacten met deze mensen om te weten hoe zwaar hun strijd is en hoe tevergeefs ze vechten. Mijn ervaring is dat dit zonder de hulp van God niet gaat. Hij verandert mensen, en wij broeders en zusters moeten hen omringen met liefde en proberen, proberen de barmhartigheid van Jezus te benaderen. Laten wij ons hiernaar uitstrekken naar Zijn liefde en deze doorgeve. En niet denken dat we het kunnen uit eigen kracht. Dat is evangelie ! Engeltje smiley

Herman, probeer nu eens gewoon op mijn vraag te antwoorden. Laat je geloof effe voor wat het is. Je verschuilt je achter onsamenhangende, onbegrijpbare tekst. Is het nu zo moeilijk om eens je eigen visie te geven?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:22

HERMAN968 schreef:
Dit was een reactie op jou toch ! En is duidelijk zoals je hem leest. Lachende smiley

En wat vind je van wat Jol schreef, Herman?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:17

HERMAN968 schreef:
Klopt volledig Frank, maar wel is het zo dat als je op je profiel schirjft dat je Christen bent dit ook dient uit te leven. Anders ben je volgens mij wel hypocriet bezig. Toch ! Engeltje smiley

Herman, bedoel je nu dat Jol een schijnheilige houding aanneemt? Kan je effe wat meer toelichting geven, aub?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:13

HERMAN968 schreef:
Lees wat er staat Jol, kunnen we toch wat mee ! Knipoog smiley .

Herman vertel nu eens in je eigen woorden en goed onderbouwt wat je nu eigenlijk bedoelt. Laat ons geen giswerk doen want dat is energievretend en het kan tot misverstanden leiden. Als je een menig hebt en je kan schrijven is het zeker niet veel moeite om het ook eens te verwoorden zoal jij het ziet, begrijpt over denkt.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van FRANKT627
Ga naar pagina Vorige 1 ... 85 86 87 88 89 90 91 ... 241 Volgende
Pagina 88 van 241