Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 september 2011, 22:33
Onderwerp: slapeloosheid
|
|
|
Raam open , ogen dicht, en ogen weer open doen als de wekker gaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 september 2011, 22:07
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Inderdaad, ik hoop maar dat na de vakantie van Josina en haar gevolg Zeeland nog steeds, na Brabant, de beste provincie is. Ik vrees het ergste maarja, we mogen niet discrimineren en iedereen toelaten... |
Sja, nu ze niet wil zeggen dat ze naar Zeeland gaat , wordt het wel makkelijk. Hoef ik ze ook niet te voorzien van leuke tips.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 september 2011, 20:28
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Eigenlijk wil ik het niet weten. Het zal wel in Brabant zijn, de mooiste en beste provincie van Nederland. |
We zullen het er maar weer mee doen Frank. Maar het zal wel Zeeland worden denk ik want Brabant en Drenthe vallen af. Dus zoveel blijft er dan niet over he.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 23:28
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dan kom je wel even een kopje koffie drinken toch? |
Sorry W-tje , maar dat kan ik echt niet beloven hoor. Dat huis was denk ik wel een km. of 200 van Pietenstad verwijderd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 23:23
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | weten jullie al dat ik vanaf nu niets meer ga schrijven op het forum? Mijn vingers zijn in hongerstaking. |
Erika en Josina vonden het wel heeeel fijn dat je tenen vandaag niet in hongerstaking waren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 23:15
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar je hebt gelukkig de foto's nog........ |
Zekers. Het was een mooi huis om te vertoeven.
Visser die al uitziet naar de volgende vakantie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 23:05
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Heej Visser, nieuwe vakantiefoto????? |
Vakantie??????????? Is allaaaaaaaang voorbij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 23:00
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat ik van hele lieve vrienden net een vakantiehuisje aangeboden heb gekregen om daar een midweekje te gaan bivakkeren, samen met mijn familie en met alleen de kosten van de eindschoonmaak Oftewel geheel gratis! |
En nu mogen Visser en Frank weer lekker nieuwsgierig worden zeker wáár de vakantie naar toe gaat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 22:44
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dat is het voordeel van in het grensgebied wonen, we wisselen de boerenkoolstampot af met Allgäuer Käsespätzle (wel zelfgemaakt natuurlijk, koken uit een pakje kan hier echt niet) |
En de Sauerkraut mit Schinken wordt afgewisseld met de shoarmaboer zeker?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 22:12
Onderwerp: ga je mee za 19 nov naar strand/restaurant in scheveningen?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | VISSER278 schreef: De volgende personen hopen mee te gaan:
Hannah 810, 38 jaar, regio 073 met pleegdochter van 5 jaar Tink 100, 43 jaar, regio 072 Marian 096, 49 jaar, regio 0184 Maria 576, 46 jaar, regio 038 Josina 022, 41 jaar, regio 030 Jacolien 247, 36 jaar, regio 030 Tralala 747, 27 jaar, regio 020 met pleegdochter 5 jr. ( o.v. dat er meer 30ers mee gaan)
Visser 278, 44 jaar, regio 0113 Herman 388, 49 jaar, regio 078 Hanskamp186, 39 jaar, regio 0521 Mario 216, 38 jaar, regio 0180 (o.v.) Marcowaal200, 40 jaar, regio 0184 Marsjg 370, 43 jaar, regio 0346 (o.v.) Marcel 188, 45 jaar, regio 075 Jonasveve 733, 51 jaar, regio 070 Frankt627gaatnietmee, 47 jaar, regio 076 (ONDER VOORBEHOUD)
WIE GAAN ER NOG MEER MEE?.....ZAT. 19 NOV. ....STRAND SCHEVENINGEN |
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zaterdag 17 september 2011, 22:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 19:09
Onderwerp: Op televisie
|
|
|
FRANKT627 schreef: | wat ben jij toch oerdom, Visser. Jij hebt het over een koelkast. Dat zou zelfs ons W-tje nog weten.
Tsjonge jonge jonge toch...en ik die dacht dat mijn sacrale aanwezigheid in Nederland een voorbeeld zou zijn...ik verhuis maar naar Utopia |
'k zal je nog eens uitleg geven zeg. Ondankbare belg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 19:03
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Laat ik nu denken dat ze het tegen jou had |
Ach...z'n ochtendhumeur is bijna uitgewerkt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:59
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Om hulp, om zeep, om boodschappen?
Ben eigenlijk wel benieuwd wat dat te maken heeft met wat er op tafel staat vandaag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:03
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Al woont een Zeeuw dicht bij de Belgse grens, het is en blijft een simpel mens...
Voila |
Verkeerd topic.....hoort bij kreet van de week.
slaapt een brabander 2 uur per dag Het is de kat die de overige 22 uur mag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:56
Onderwerp: Op televisie
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb het geprobeerd, ben net wakker, met een ochtendhumeur, en een stijve nek maar ik begrijp het nog steeds niet wat Pieter bedoelde...
Wat een volkje in Nederland en Duitsland zeg... |
Frank , ik als Zeeuw zijnde zal je wel even helpen. Je weet wat een cabrio is? Zo'n auto zonder dak he. Bij een auto mét een dak zit er zo'n lichtje he die aangaat als je de deur opendoet. Dus als je in een cabrio op de achterbank ligt zie je ook geen lichtje he. Snappie ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Aangezien het volgende week bar slecht weer gaat zijn en dat er meer apen (dat zijn mannen volgens een vrouwelijk CM-lid uit Utrecht die niet wilt dat ik haar naam vernoem omdat ze maar pas uit het ziekenhuis is) dan vrouwen ga ik niet mee naar de pn. Had ik wel meegegaan had ik zeker de weg gevonden...nouja, aangezien de wereld rond is komen we altijd terug op de plaats van ons vertrek en dan moet ik van daaruit rechts of links en de vierde...in elke geval ik ga niet naar de pn |
Hoho....je staat nog wel op de lijst hoor Frank. Dus als ik jou was , zou ik me maar heel spoedig afmelden dan bij Hannah.
Visser, die de belgse mentaliteit nog steeds niet helemaal kan volgen al woont ie er nog zo dichtbij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:13
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heeft hier al een buitje gedaan kleintje maar kan me vandaag niks schelen van mij mag het hozen!! Kunnen ze stoppen met de muziek in het park |
Gelukkig....het is al weer droog. Kan de frietpan zo naar buiten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:09
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zeer slecht moment van de HELE dag. Vanaf vanmorgen staat er hier in het park de muziek op heel hard house muziek dender de keet uit
Gisteravond tot vannacht 01.00 uur ook harde muziek gerard Joling en Jan smit lag tot 1 uur dus liedjes van Jan smit aan te horen en mee te zingen wilde slapen maar alles beter dan wat er nu aan staat |
Wees dan maar vast voorbereid: Woensdag trouwt er een neef van me bij jullie op't durp . misschien kan je dán weer meegenieten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:04
|
|
|
En toen vielen de eerste spetters.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 16:56
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hij heeft zo'n sprekende wegvinder maar die staat ingesteld op de heide in Ede...en hoe hij dat moet veranderen??? Het is een Zeeuw en dus ook een beetje... |
Frank, weet jij al hoe je de terugreis volgende week ga doen vanuit Ede?
Bij juf tok rechts he, of links of was het nu tóch rechts? Dan de vierde links he ? Nee, tweede , of was het de eerste links? Derde frank! Of was het nu tóch de eerste? Volgens mij was het rechtsaf maar of het nu de eerste, tweede , of derde afslag was???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 16:17
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Had ik niet gezegd dat er blonde mannen zijn..... |
Mooi blond is niet lelijk.Maar goed......blond is blond.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 16:15
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Visser......heb jij geen tomtom Of dacht je als een man en dacht dus dat je het zo zou kunnen vinden..... |
Had ik niet bij me. Was op m'n werk een uur eerder klaar dan normaal en ik dacht ...ik rij gelijk naar Vlissingen. Maar.....ze hebben wél gewonnen . 7-3
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 13:05
|
|
|
Rij ik naar Vlissingen, 40 km. , om bij Dennis te gaan kijken.....wist ongeveer waar het moest zijn, kan ik dat voetbalveld nérgens vinden. Zelfs een postbode die er rond liep kon me niet helpen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 06:31
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
FRANKT627 schreef: | de strijk is net gedaan...ik verveel me... |
Ik zou wel willen dat ik nog een paar uurtjes kon slapen, maarja .....'kmoet naar mn werk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 18:55
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Visser? Veel mensen hebben ook een gewone mailbox buiten die van cm Denk dat er bij cm niet eens 500 inkunnen
Erika die het soms denkt beter te weten[/size[/size]] |
Stiekum toch blont?
15 sept. 13.07 zegt frank zelf dat het gaat om zn CM-mails
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 18:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | zie ik net dat ik ook nog eens 505 verzonden mails moet verwijderen ook... |
Helemaal niet nodig Frank. Niks doen, helemaal nix. Gewoon 3 maanden wachten. CM verwijderd ze na 3 maanden vanzelf.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 22:30
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik moet zeggen dat het weinig mensen lukt me met een mond vol tanden te laten staan, dit is echt een hele goeie opmerking |
En....heeft PSV nog wat gepresteerd vanavond?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 23:48
|
|
|
FRANKT627 schreef: | mijn mooiste moment waren de uren voordat Visser en Josina aanwezig waren |
3 jaren dus
|
|
Naar boven |
|
|