Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:26
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | of te wel steradent is een allesoplossendeschoonmaakreinigingsmiddel |
Sperti voor de aardbeien en nu steradent voor de wc-pot...het moet niet gekker worden...
Why, why my dear God bracht je me trug op deze site...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:24
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Ik heb warrempel ook wat.
Ik heb straks wat rozen weggegooid.....die stonden in een mooie lange vaas, die mega smal is en vrij hoog. Onderin de vaas blijft troep liggen, en dat krijg ik er niet uit... Ook niet als ik er even gloor inspuit....... Hoe kom ik op de bodem van mn vasie?? |
Die vaas stuk gooien maar zien dat je de bodem niet breekt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:20
Onderwerp: Cristenlijke homo´s
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | niet onmogelijk, daar zijn genoeg getuigenissen over in de christelijke wereld. Maar soms kiezen ze er ook voor om alleen te blijven. |
Dat ze kiezen om alleen te blijven, al dan niet door de domme vooroordelen, kan ik nog begrijpen. Maar een homo, een rechtgeaarde homo, wordt geen hetero hoor. Zo'n 100 jaar geleden dachten ze ook dat goede therapieên iemand van zijn of haar 'verkeerde' geaardheid kon verhelpen. Ik vind het gek dat sommigen in deze moderne tijd nog steeds van die kromme gedachten hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:15
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Voel je je tekort gedaan? Jaloers? Ach... |
Het is niet omdat je vandaag 50 werd dat je plots onschattig moet doen tegen mij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 18:56
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | Worden we weer persoonlijk tink??? het gaat hier niet over wat voor vruchten ik draag maar idg geen homo vruchten!
Maar om te veranderen als homo of lesbienne is niet door onze eigen werken, maar door een overgegeven leven aan God en door werking van de Geest Gods. Als iemand stopt met zn homo praktijken is het een begin naar verandering. |
En wordt die homo door die verandering dan een hetero???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 18:17
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Als we maar genoeg zeuren... |
...ik vraag auteursrechten voor het gebruiken van mijn schrijfsels...dan kan ik ook eens maandagse zondagsschoenen kopen...pffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 18:01
Onderwerp: Het weer
|
|
|
TINK100 schreef: | tussen de druppels is het droog..... |
Moest ik een Tink-figuur hebben dan zou ik zeker tussen de druppels kunnen lopen...En moest ik zoveel eten als jij konden ze me door de regen rollen...pfffff, tussen de druppels is het droog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 17:56
|
|
|
PETRA411 schreef: | houd op over azijn, is wel heel verleidelijkalser ergens een spin in een slaapzak ligt te slapen om gewapend met azijn, en boek... ghe ghe
azijn helpt om te ontkalken goed ook voor je wasmachine 1 keer per jaar met fles azijn aanzetten koffiezetapparaat ontkalken wat is een huisvrouw zonder azijn? |
Ik vermoed dat sommige huisvrouwen (al dan niet CM-leden) die azijn drinken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 17:03
|
|
|
Hier regent het niet nu. Ik ga op de fiets naar de AH...wedden dat het onderweg begint te regenen
Ik zal wel met de wagen gaan...voila.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 15:39
Onderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we willen dus op zaterdag 4 augustusvoor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan; hannah810 met pleegdochter ...... ...... ......
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; ..... ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; ..... ..... ..... |
als die stomme A59 nog is afgesloten geraak ik er niet...kunnen we eens een keertje in Breda gaan pn-en?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 12:30
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Ach Erika, je bent een beetje anders maar daarom geen foutje hoor...
Of bedoelde je dat Josina een foutje is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 12:29
|
|
|
VISSER278 schreef: | Gefeliciteerd. Heb je morgen weer wat te doen. |
Ga de appels eens tellen, Visser...pfffff, heb je morgen weer wat te doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 12:23
Onderwerp: Gefeliciteerd!..
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Haha, ik ben wel goed, maar niet gek |
Bedoel je niet 'Ik ben gek maar niet goed...'
http://www.youtube.com/watch?v=BbUpLqZ20q8
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 11:15
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
JOL252 schreef: | het zit wel hoog hé... |
Ik vraag me af of Herman het zou kunnen weerstaan indien de kans op 'seks voor het huwelijk' zich bij hem zou voordoen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 11:11
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik zou oploskoffie nemen.. |
Ja Anna, maak ze nog wat gekker...Steentje is een Friesje hoor en die hebben niet veel nodig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 11:10
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wordt tijd dat bij jou het zonnetje eens gaat schijnen ouwe mopperkont |
mijn bips moppert niet...en in de mooiste en beste provincie des lands schijnt de zon het meeste...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 08:22
|
|
|
Het regent...is goed voor het gras tussen het onkruid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 04:03
|
|
|
Ik maak me zorgen over de New Yorkers...de bekenste inwoonster van Pietenstad vertoeft daar... ik zal CNN maar goed in de gaten houden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 03:59
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | *Houdt haar nu even hééééél (eigen?)wijselijk stil* |
deed je dat maar meer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 03:57
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Jazker visser maar ik sla Zeeland graag over heb daar niet zoveel mee |
Sla Brabant ook maar over want wij hebben niet zoveel met de Middenlanders...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 03:55
|
|
|
Ik kan niet slapen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 03:53
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: |
idd, als een homo mij zou zeggen dat hij een levend geloof in God heeft maar hij gaat door met zijn homo praktijken, tja dan zijn de vruchten van het levend geloof niet zichtbaar in zijn leven als je het mij vraagt.
Een levend geloof veranderd mensen, overtuigt hun van zonde, het spreekt het geweten aan als men zondigt, het geeft een verlangen om rein voor God te leven, Zijn wil te doen en een leven te leiden in lijn met de bijbel.
Dat betekent dan dat als hij idd een levend geloof in God heeft dat hij dan ook wel zal weten dat God niet van die homo praktijken houdt en hij er dan ook verder mee zou stoppen. |
Als we nu eens de Bijbel effe negeren en ons als mensen gedragen alsof we de Bijbel nooit hebben gelezen, tevens werden opgevoed in een menslievende en verdraagzame omgeving met alle begrip voor anders denkende, anders-geaarde. Waarom zouden we de homo's dan niet alle liefde, geluk, genegenheid, lichamelijke affectie en zo veel meer toewensen?
Is liefde omgezet in daden alleen maar bestemd voor de hetero's? Zijn we dan niet aan het discrimineren? Ons alle geluk en affectie toewensen en mensen met een andere seksuele geaardheid niets gunnen. Is dat liefde en begrip voor onze medemens? We zijn hier in die zogenaamde beschaafde westerse wereld maar een stapje verwijderd van wat ze in de Arabische wereld doen met homoseksuelen. Of erger nog: een stapje verwijderd van dat enge korporaaltje dat 70 jaar geleden een jaagt maakte op de zogenaamde 'untermensch'. Mooie christenen, mensen, zijn jullie. Bravo...moest er een Nobelprijs zijn voor de domste onmenselijkste gedachten zouden vele christenen (?) in aanmerking komen.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 24 juni 2012, 12:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 02:23
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Blij dat je terug bent Frank ! |
Dat merkte ik al dat je blij bent, Herman, door die knipoog die ik gisterenochtend van je kreeg. Mijn eerste knipoog van een man trouwens. Helaas ben je mijn type niet, sorry...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 02:20
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Hoi Lieve Josina,
Ik wil je een heel fijn en ontzettend goed nieuw levensjaar toewensen. Een jaartje waarin geluk, liefde en gezondheid sterk aanwezg mogen zijn. Net zoals Ziijn nabijheid.
Liefs van Floshke en Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 01:49
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Maar ff ontopic......
Werkt koffiedik in je gootsteen idd ontstoppend, of juist verstoppend? (voor ik het zelf uitprobeer...... ) |
Heb je koffiedik met caffeine of zonder caffeine?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 22:52
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
Waar is de CM-sfeer van enkele jaren geleden??? Een leuk forum en een gezellige chatroom...er blijft niets meer van over...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 22:29
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Je wordt geroepen door Leanne in de chat... |
Ohhhh, maar ik ben niet thuis...ik ben weg...ik wilde eens echte mensen zien en horen...eug gezondheid....hik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 20:22
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Wel met huishoudelijk vragen komen he hier |
Heide, wees gerust...als Josina enkele dag wegblijft zal dat zeker ten goede komen aan het huishouden...geloof me maar...ik ken ze al langer dan vandaag...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 20:18
Onderwerp: Humor
|
|
|
JOL252 schreef: | Slepend naar de auto met de boodschappen zeg ik: "Pfff er was es een serie op tv waarin er een auto kon worden opgeroepen met je horloge, kwam ie gewoon aangereden..."
Zegt dochterlief van 17: "In mijn tijd hadden we gewoon Zorro met het paard" ...
|
Ik zou eens echt graag een tijd bij jullie willen wonen. Hoe meer verhalen ik hoor over jullie hoe meer ik me in een komisch feuilleton waan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 20:16
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Je stond dus idd bij het verkeerde huis te posten..alleen het rode haar klopt |
Sjips, en dat zeg je nu pas... mooie vriendin ben jij zeg...pffff
|
|
Naar boven |
|
|