Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 13:59
Onderwerp: Het weer
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Tuinstoelen en picknicken op de weg ipv Ede |
Inmiddels 20 km. file. Politie en Rijkswaterstaat hebben besloten om de tunnel 1,5 uur open te gooien om het verkeer beter te laten doorstromen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 13:25
Onderwerp: slapeloosheid
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het gaat nog wat worden hier Alweer goed geslapen |
Waarom zijn er wekkers uitgevonden? Op de zaterdag..... het zou verboden moeten worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 12:24
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Misschien in een andere provincie gaan wonen heb je met dit mooie weer geen last van toeristen maar wordt je er zelf een Heerlijk weertje wederom jammer dat het al zo vroeg donker is nu maar ja mens ken nie alles hebben |
12 uur : 127 minuten vertraging op de A58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 22:55
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Een logeerkat die mijn planten aan het mollen is |
Fijne logé heb je dan. Slaapt ie wel goed?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:48
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Heb jij ff mazzel dat ik nog geen auto mag rijden |
Wat maakt het uit.....morgen is mijn woonplaats toch bijna onbereikbaar. De tunnel wordt vanaf vanavond weer maar eens afgesloten. Morgen de kustmarathon in Walcheren , dagjesmensen die nog een keer naar het strand willen , en die moeten allemaal hier via de oude rijksweg. Grote chaos wordt er verwacht op de A58 . Vorige week ook....stond er zaterdags 's morgens om 9 uur al 5 km. file .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:34
Onderwerp: 150 man/vrouw gezocht voor dennis (en zijn presentatie)
|
|
|
Ik moest van Dennis doorgeven dat de Bengalen van 3- 15 okt. naar Zeeland hopen te komen. 15 leerlingen en 4 begeleiders hopen dan het één en ander van Nederland te bekijken. De deltawerken staan op het programma, de 2e kamer , en Amsterdam. Tevens zal er een rondleiding worden gegeven op mijn werk
Visser, die benieuwd is of ze wel weten wat het verschil is tussen een appel en een peer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:16
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Het is echt heerlijk nog buiten Alleen al die muggen hè? |
Gooi dan ook een klamboe over je heen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:15
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Je hebt het helemaal goedgemaakt hoor!
Maar doe idd maar zonder de mannen (ik reken Visser en Frank ook maar ff mee) |
Gaan we zó beginnen? Nou, ik ga morgen wel bbq-en ......ik nodig wel anderen uit. 't is ook nooit goed met jou
Visser, die elke dag geniet van dit weer, alleen zo kort.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 21:11
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARIO216 schreef: | En dan komen de grijze haren |
En dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 21:00
Onderwerp: 9 Oktober Bethel Drachten Bijbelstudie Openbaring deel 8
|
|
|
PIETER649 schreef: | geen stress... het gaat niet over dat krokodilletje op je lacoste t-shirt |
En toch geloof ik dat we er steeds meer mee te maken krijgen. Bij ons op het werk lopen er behoorlijk wat Polen rond. Velen, ik durf gerust te zeggen de meesten, zitten helemaal onder de tatoeages. Bij de één een nog mooiere dan bij de ander. Heb er ook gezien waar je totaal geen wijs uit kan worden. Chinese tekens en zulk soort dingen. Maar deze week was er weer een nieuwe Poolse , en jawel , ook tatoo's . Op haar armen niks anders dan vierkantjes en sterretjes . Als afsluiter een hele rij streepjes , model net zoals een barcode zeg maar . Mét 3 cijfertjes : 666.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 23:42
Onderwerp: Lichtje
|
|
|
INKTVIS960 schreef: | Het ontploffen was vanavond weer een feit, maar tís dan ook een hele lieve/knappe meid. |
Toch niet weer in Ritthem he? Ik heb ieder geval niks gehoord.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:43
Onderwerp: einde lidmaatschap
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Heel veel sterkte toegewenst |
Met wat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:42
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Neeeeeeeee, niet jij ook weggaan |
Sja, nú heb je me ineens nodig zeker?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:39
|
|
|
JOSINA022 schreef: | dat weet je niet, jij weet nl niet datgene dat ik weet |
Daarom zeg ik ook.....ik denk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:35
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik word nooit meer zeeuw Daar word ik niet rustig van door de Duitsers en Belgen |
Precies herman, blijf maar lekker waar je nu zit. Wij redden het óók wel zonder jou.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:30
|
|
|
ERIKA129 schreef: | JOSINAAAAAAAAAAAAAAAAAA wat weet jij dat wij niet weten vertel vertel |
Denk dat W-tje er véél meer van af weet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:52
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Visseeeeeeeeeer, wacht maar, we komen er aan hoor |
Krijgen we dát.
Zit ik hier met tranen in m'n ogen na dat ontstellende bericht te hebben gelezen van Frank, zitten er al anderen die het op mij gemunt hebben.
Visser , die er over gaat denken om z'n abo stop te zetten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:47
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Beste CM-vrienden, het gebeurde in het verleden al enkele malen dat ik eens een tijdje van CM verdween. Ooit bleef ik eens anderhalf jaar weg, dan weer eens vier maanden, een week of 2 weken. Ook nu is er weer…
…zo’n tijd aangebroken dat ik me even met andere zaken wil bezighouden. Noem het herbronning, of rust of wat dan ook. Sommige onder ons weten dat er ook een andere reden is waar ik aandacht aan wil besteden. Deze aandacht wil ik zo zuiver mogelijk houden. Een mooie gebeurtenis heeft tijd nodig om te kunnen groeien en moet ook gevoed worden. Dat vraagt inzet en energie zonder dat het afmattend wordt. Dus daarom dit moment van afwezigheid want: Faber quisque fortunae suae…
Ik wens iedereen nog veel CM-genot en alles wat daar mee samen gaat…
Frank… |
Frank , het allerbeste toegewenst he. Jammer dat je hier vertrekt maar ik heb er alle begrip voor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:33
|
|
|
COOTJE711 schreef: | aha nu weet ik de oorzaak van die ontploffing van de week in een bunker.... |
CM-(st)ers vinden Zeeland. Wederom is Zeeland in het nieuws op CM. Na eerst wat gelezen te hebben over Borssele komt nu het naburige plaatsje Ritthem in het landelijke Cm-nieuws. Cootje711, die vele deskundigen te slim af is zoals ze zelf zegt , zal morgen hoogstwaarschijnlijk met foto en camper in alle Nederlandse dagbladen op de voorpagina staan. Zij zal dan het tipje van de sluier oplichten door Frank als dader aan te wijzen voor deze mega-knal die vele zeeuwen de haren ten berge deed rijzen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:13
Onderwerp: ga je mee za 19 nov naar strand/restaurant in scheveningen?
|
|
|
De volgende personen hopen mee te gaan:
Hannah 810, 38 jaar, regio 073 met pleegdochter van 5 jaar Tink 100, 43 jaar, regio 072 Marian 096, 49 jaar, regio 0184 Maria 576, 46 jaar, regio 038 Josina 022, 41 jaar, regio 030 Jacolien 247, 36 jaar, regio 030 Tralala 747, 27 jaar, regio 020 met pleegdochter 5 jr. ( o.v. dat er meer 30ers mee gaan) Shanita130, 39 jaar , regio 078 Nathanya830, 34 jaar , regio 0251 Abigail621, 33 jaar, regio 070
Visser 278, 44 jaar, regio 0113 Herman 388, 49 jaar, regio 078 Hanskamp186, 39 jaar, regio 0521 Mario 216, 38 jaar, regio 0180 Marcowaal200, 40 jaar, regio 0184 Marsjg 370, 43 jaar, regio 0346 (o.v.) Marcel 188, 45 jaar, regio 075 Jonasveve 733, 51 jaar, regio 070 Frankt627gaatnietmee, 47 jaar, regio 076 (ONDER VOORBEHOUD) Joost764, 38 jaar, regio 035 ( o.v.) Leonard 44 jaar, regio 0180 (o.v.) Nes 158 53 jaar , regio 030 Wim 080 , 40 jaar , regio 0187
Volgens weerbericht verwacht voor deze dag prachtig strandweer WIE GAAN ER NOG MEER MEE?.....ZAT. 19 NOV. ....STRAND SCHEVENINGEN[/quote]
Visser heitter sin in!
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zondag 9 oktober 2011, 21:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 23:09
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Kan je dat vertalen, aub, want onze Josina en Anne verstaan er niets van... |
Nou , dat kan deze zeeuw nog vertalen. Op z'n zachtst uitgedrukt betekent dit.......opzouten.Ga mn topic niet vervuilen.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op dinsdag 27 september 2011, 23:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 21:09
Onderwerp: ga je mee, picknicken (in ede op de heide) op 24 september?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Graag Visser, ik kan wel een beetje aandacht gebruiken...er is niemand die eens met me praat (Anne las dit en ik kreeg gelijk op mijn donder) , me komt bezoeken of me knuffelt... |
Sja , vrouwen he . Gelukkig maar dat je Floshke nog hebt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 20:56
Onderwerp: Niet het perfecte plaatje
|
|
|
Ik vraag me af waarom dit topic geopend is. We hebben het topic "het uiterlijk" al. Gaat over precies hetzelfde.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 17:40
Onderwerp: ga je mee za 19 nov naar strand/restaurant in scheveningen?
|
|
|
MARCOWAAL200 schreef: | Nou ja het is de bedoeling dat ik ook dus op die dag in scheveningen beland en ik heb wel een auto dus zou je gewoon mee kunnen rijden.
|
Mooi Marcowaal . Probleem opgelost. O sorry, nu spreek ik moisschien wel namens Shanita.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 22:42
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ach, Visser had gisteren (weer) een zeur-dag.
Hij is best wel schattig maar ik denk dat het tijd is voor een ander behang aan de muur...Het is daar ook maar een beetje donker vind ik. |
Kan je nagaan hoe die 's maandags 's ochtends is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 19:29
|
|
|
FRANKT627 schreef: | [/size][/size]Natuurlijk had je vroeger thuis kunnen zijn maar dan had je boetes gehad. Dus mag je best blij zijn dat ik achter je reed waardoor jij wat minder snel reed en veel geld uitspaarde. De borden met die cijfertjes die langs de kant van de weg staan hebben een functie hoor.
Zo ken ik een Noordelinge die ook graag laag vliegt ...maar die ook geregeld een rekening in de bus krijgt... |
Aha , het kwartje begint te vallen . Ik dacht altijd dat als er een bord met 80 erop aan de linkerkant én aan de rechterkant van de weg staat , dat je dan 160 mocht. maar jij reed daar 72 , dus ik zag je op een gegeven moment niet meer. Maar nu snap ik het.
Visser, ziw he?
|
|
Naar boven |
|
|