ChristianMatch

Forum

Berichten van CHATULIEM619
Ga naar pagina Vorige 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 ... 169 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van CHATULIEM619
Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 juni 2011, 09:04
BerichtOnderwerp: Frusty

MARISKA601 schreef:
Deze mening deel ik niet.

Op het forum of in de chatbox reageer je op elkaar.
Ook in het dagelijks sociale verkeer reageer je op je elkaar.
Het ene is geschreven en het andere is mondeling.
Op beide manieren kan je mensen kwetsen.
En wat iemand op het forum neerzet, word altijd in het sociale verkeer meegenomen.

En wat jou geschrijf betreft...
Het komt over of dat jij gelijk hebt, en je gelijk wilt halen.
Kijk, omdat jij hiervan uit gaat en anderen met jou, roep je vanzelf problemen op je af. Want dit is de grootste oorzaak van misverstanden hier. In het normale gesprek kun je wel eens missen wat de intentie van de ander is, in het geschreven woord is die kans vele malen groter. Vooral in deze tijd, waarin het geschreven woord naar de achtergrond geschoven wordt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 juni 2011, 08:56
BerichtOnderwerp: Het Uiterlijk

TINK100 schreef:
en daar ben je trots op???daten met zoveel vrouwen??
Ikzelf denk daar anders over. Maar in die tijd zagen de vrouwen dat als een statussymbool...Uitgaan met iemand die enorm populair is.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 23:03

ANNEMARIE285 schreef:
Ik plaats eigenlijk nooit een reactie op het forum, maar m'n handen jeuken nu...
Het is moeilijk om het iedereen naar de zin te maken maar volgens mij een opgave om anderen niet te kwetsen. En daar moet je dan misschien wel heel erg je best voor doen... het feit dat ik bijna nooit een reactie plaats heeft ook te maken met de soms zeer felle en kwetsende reacties.
Ik denk dat het net zoals in het gewone leven is dat je soms per ongeluk iemand kunt kwetsen waarvoor je vervolgens je verontschuldiging aanbied. Daar leer je van en de volgende keer gebruik je het geleerde en bent wat voorzichtiger.
En waarom willen sommigen altijd hun gelijk halen... er is niet één waarheid... God heeft ons zeer divers geschapen en ook ons intellect/ inzicht/ geweten/ sociale vaardigheden zijn divers. En Hij verwacht van ons dat we op een liefdevolle manier daarmee omgaan.
Schrijven op het forum of in de chatbox is geen sociale omgang. Het is neerzetten van je gedachten of reageren op andermans gedachten. Hoe kun je dit nu vergelijken met het dagelijkse sociale verkeer???????
Wil je mensen leren kennen, kom dan naar de activiteiten of maak zelf een afspraak, maar reken niemand of op datgene wat hij/zij hier schrijft en stel het nooit gelijk met het sociale verkeer!!!!!
Je zult verbaasd zijn hoe mensen in de sociale omgang zijn...

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op maandag 20 juni 2011, 23:05
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 19:16

FRANKT627 schreef:
Kritiek en een oordeel is totaal iets anders. Niemand vraagt om te liegen. Je kan dan beter wijselijk je mond houden. Vleierij helpt ook geen mens vooruit. Maar goed, ik laat het hier maar bij. Sommige mensen gaan zich liever verdedigen ipv eens na te denken over andere culturen binnen de christelijke geloofsgemeenschap. Neen, het is goed zo. Ik ben er zeker van als je nog eens goed nadenkt dat je nog wat hebt om de katholieken kerk aan te vallen. Hou je vooral niet in. Wees kritisch, veroordeel, beledig...imago animi sermo est
Kijk Frank, dit is nu een goed voorbeeld. Jij bent katholiek en ik niet. Het is dus niet in te schatten hoe jij dat ervaart op het moment dat ik over algemene dingen schrijf van het katholicisme. Als je nu een leest hoe vaak de evangelische beweging aangevallen wordt en hoe vaak de reformatorische kerken onderdeel zijn van kritiek, en vaak hebben mensen niet door hoe hard het bij de ander aan komt. De vraag is daarom ook gerechtvaardigd waarom jij dit zo anders leest, dan dat het bedoeld is? En het geeft ook het probleem aan. Men gaat er te gemakkelijk van uit te weten wat gevoelige onderwerpen zijn. En als er dan een opmerking over komt denkt men al snel, die wil mij aanvallen. Terwijl het in principe nooit zo bedoeld is.
Wat betreft de Maria verering, die vind ik verwerpelijk. Hetzelfde geldt trouwens ook voor kinderdoop en yoga....Beledig ik nu mensen of geef ik gewoon mn mening???

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op maandag 20 juni 2011, 19:26
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 17:32

MARIA576 schreef:
waarom zou je wél scherp moeten/mogen zijn met je kritiek? waarom kies je ervoor om scherp te zijn? Kun je niet je mening ventileren zónder dat stekelige? Je zult ongetwijfeld gelijk hebben over dat 'liegen' op het forum/in de chatbox maar het lijkt wel of bij jou het éen niet mét het ander kan! Je kunt toch ook gewoon eerlijk zijn en eerlijk blijven zónder scherp te zijn? Dat is tenminste wél wat ik wil leren! Ook ik krijg irl vaak te horen dat ik onomwonden de waarheid kan zeggen. Niet alleen een ander heeft daar last van...ikzelf óók! Het doet mij namelijk geen plezier om botweg de waarheid te zeggen, en daarmee een ander te kwetsen. Het is een kunst Chat: de waarheid zó vertellen dat ie GEHOORD wordt, zonder dat iemand op de vlucht slaat of 'van zich af gaat meppen'.
Scherp zijn is een heel subjectieve beleving Maria. Wat voor de een duidelijk is, is voor de ander scherp. De ene vindt het prettig om op die manier te woord gestaan te worden, de ander voelt zich al bij het minste of geringste aangevallen. En als je voor jezelf wilt leren om niet bot te zijn, dan is in mijn ogen dit forum geen goed medium. Je mist hier nl. de essentiele voorwaarden, nl. je oogopslag en de toon van je stem. En te denken dat dat te vervangen is door geschreven tekst van mensen waarvan je ook nog niet eens de achtergrond weet, is volgens mij onmogelijk.
Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is. Laat ze dan ook zingen zoals ze het beste kunnen...Ik ga er nog altijd van uit dat datgene wat er hier neergezet wordt nooit bewust geschreven wordt om een ander pijn te doen. Het wordt tijd dat meerdere mensen dat eens gingen beseffen.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op maandag 20 juni 2011, 17:38
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 16:30

WILLEMIJN232 schreef:
Je kan toch ook duidelijk zijn en de ander heel laten? Ik denk dat dat bovenstaande schrijvers bedoelen(vul het nu even in). En de een heeft daar nu eenmaal een andere grens bij dan de ander.....
Ben het wel met je eens dat je natuurlijk wel je mening op moet kunnen schrijven zonder vooraf te moeten denken of je iemand kwetst.......
Mij maakt het niet uit als je wat lelijks over bv yoga schrijft, moet je helemaal zelf weten en maakt mijn yoga plezier zeker niet minder.........maar een ander klimt dan misschien weer in de gordijnen omdat die dat als kwetsend ervaart.....
Het forum is allemaal nog niet zo simpel Chatuliem, lijkt het echte leven wel vind je niet? Engeltje smiley
Het forum is simpel. Het verwarrende is dat men denkt dat dit het echte leven kan vervangen. De gedragsregels zijn niet zo moeilijk, mensen maken het moeilijk door alles op zichzelf te betrekken. En waar spreken we eigenlijk over? Het zou toch niet uit moeten maken wat iemand over iets denkt als hij 200 km bij je vandaan woont? We mogen wat dat betreft ook wel het forum relativeren.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 15:08

FRANKT627 schreef:
Hé Chat, ik wil je niet aanvallen hoor, maar je bent soms ook wel eens scherp met je kritiek. Die kritiek kan nog en mag of moet er zijn maar je veroordeelt ook wel eens iets wat een ander pijn kan doen. Zo denk ik maar aan het feit dat je bidden tot Maria als afgodderij beschouwd. Ik vond het wel erg kwetsend, en ik was daar echt wel van aangedaan, maar anderzijds durfde jij het te benoemen terwijl andere die het met je eens waren rustig hun (voor)oordeel niet op het forum plaatste.
Waarom zou je niet scherp mogen zijn met je kritiek? Als je duidelijk bent, weet iedereen waar hij aan toe is. Uiteindelijk gaat het er toch om wat men denkt? Verder kun je toch niet komen met een geschreven woord. En vooraf voortdurend in moeten schatten of iets wel of niet pijnlijk is, zorgt er helemaal voor dat je niks meer durft op te schrijven. En het gaat zelfs verder. Soms staat men gewoon te liegen om de ander maar geen pijn te doen. En dat gebeurt in mijn ogen te vaak, zowel hier op het forum als in de chatbox.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op maandag 20 juni 2011, 15:10
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 10:56

SUSANNAH475 schreef:
idd., C.M. is daarin niet veel veranderd, maar (nu komt het) ik wel...!! dus vandaar dat ik het liever dan deel met mensen die wel op een aangename manier kunnen discussieren.

Begrijp me goed, er zijn ook genoeg momenten dat het wel gaat, maar er zitten er soms tussen die dan de hele boel mijns inziens verzieken en dan krijg je vaak die slopende discussies.
Soms zijn dat zelfs mensen met hele goede bedoelingen, maar die erg vaak met teksten lopen te slepen, da's nou niet echt mijn ding; teksten is oke, maar dan wil ik het wel graag onderbouwd zien.
De manier waarop bevalt mij hier niet meer...

Het ligt trouwens bij mij niet aan bangheid of dat ik inhoudelijk niet op de zaken in wil gaan. Dat het mij niet meer bevalt heeft te maken met de manier waarop dat hier bij tijd en wijle blijkbaar moet gebeuren.
Ik ben er alleen maar voor dat je als mens uitkomt voor jouw (unieke) mening, maar daarin mogen mensen wat mij betreft ook soms wat meer openstaan voor en met name luisteren naar wat een ander te vertellen heeft.

Enne... ik schreef het om aan te geven wat de reden is dat ik niet meer of nauwelijks over de serieuze dingen reageer.

Ik kan je nog wel een aantal namen geven van mensen die dat vroeger ook deden. Zelfs dat is niet veranderd.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 10:30
BerichtOnderwerp: Waarvoor zit je op christianmatch?

Valt jullie ook op dat we nog steeds geen antwoord hebben van Jos, degene die het topic opstartte???
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 10:29

VISSER278 schreef:
Nou, goed dat we dat dan weten Tink. Voortaan gaat heel CM jou 's nachts gezelschap houden met chatten. Wat wil een mens nog meer onder werktijd.
Alleen....ik begrijp dan niet zo goed waarom je dan zo'n time-out-dingetje bij je profiel hebt staan, maarja daar zal ik we Zeeuw voor zijn. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
blauwtje gelopen Visser???
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 10:25

SUSANNAH475 schreef:
Idd. is dit wel de belangrijkste reden, waarom ik met name op de serieuze onderwerpen (m.n. over het geloof) niet meer of nauwelijks reageer...
De toon is mij in veel gevallen te fel... er zijn er die het beter lijken te weten en mij daardoor het gevoel geven dat mijn mening niet altijd kan bestaan naast die van een ander.

Als iemand met goede argumenten komt kan ik daar zelf iets mee, of ik kan zeggen kan er niks mee, maar soms word je verhaal zo bekritiseerd dat ik wel eens denk hier, waarom op deze manier...??? Meningsverschillen hoeven niet altijd verkeerd te zijn. Ik deel mijn kennis en ervaring dan liever met iemand of een groep die wel open staat/ staan voor hoe ik erover denk...
We kunnen met z'n allen nog zulke goede argumenten aandragen voor een discussie en in alle hevigheid de discussie voeren, maar als de liefde en het respect voor een ander ontbreekt vraag ik me wel eens af wat het nut is van de discussie.

Dat even als de reden waarom ik niet meer zo aktief meedoe hier met serieuze onderwerpen.
Het is iets wat ik de laatste tijd vaker hoor. Maar is dat de laatste tijd zo veranderd? Sus je zit al jaren op de site, en opeens heb je een probleem met de toon op het forum?? In het verleden hebben we elkaar voldoende ruimte gegeven om onze mening te geven. Het lijkt nu alsof men gewoon daarvoor bang is geworden.
Bij elk serieus onderwerp wordt al meteen gesmeten met termen als: je moet elkaar in je waarde laten of je mag elkaar niet oordelen... Opeens wordt elke afwijkende mening gezien als een oordeel over de persoon. Dit verstikt elk initiatief tot nadenken, want dan val je meteen buiten de groep. We zijn liever lief voor elkaar en houden onze mond, dan dat we durven te laten zien wat we denken.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 10:14

Als je gewoon om je heen kijkt, zie je toch voldoende "lelijke" vrouwen die toch ook een relatie hebben??? Bij sommigen denk ik, hoe ben je ooit aan een man gekomen...De stelling dat mannen alleen maar knappe vrouwen is toch gewoon onzin?

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op maandag 20 juni 2011, 10:15
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zondag 19 juni 2011, 21:56

AMGELA759 schreef:
Je je kan er zeker niets aan doen hoe je eruit ziet, maar soms als je niet mooi bent kan je toch een mooie uitstraling hebben.
En soms zie je bij iemand het uiterlijk niet en is de persoonlijkheid veel belangrijker.
We worden niet door onze maatschappij veroordeeld vanwege ons uiterlijk. De reden dat een vrouw aantrekkelijk is, heeft veel te maken met uitstraling dan uiterlijk. En het heeft te maken met onderlinge aantrekkingskracht. Ik durf wel te bekennen dat ik heel knappe vrouwen afgewezen heb, omdat ik domweg geen aantrekkingskracht voelde. En ik durf ook wel te bekennen, dat ik me juist aangetrokken voelde door wat minder knappe vrouwen. Het zit hem niet in het uiterlijk, het zit hem niet in de kleding, maatje 36, grote cup, dat zijn allemaal bijzaken. En het is jammer dat vrouwen zich daar zo volledig op fixeren.
Iedere vrouw heeft een bepaalde aantrekkingskracht op mannen. En als ze dat niet heeft, dan zit ze niet lekker in haar vel. Maar het is een fabeltje om te stellen dat als je je uiterlijk goed verzorgd dat je dan meer kans maakt.
Zelfs hier op het forum zie ik dat vrouwen die niet helemaal aan het schoonheidsideaal voldoen toch lastig gevallen worden door mannen. Niet vanwege hun uiterlijk, meer vanwege hun aantrekkingskracht...
AMGELA759 schreef:
Maar het is jammer dat we in onze maatschappij veroordeeld worden aan de hand van ons uiterlijk.

Eigenlijk zeg je dat de mens geen mens mag zijn? Mannen mogen vrouwen niet knap vinden of aantrekkelijk? Het contact moet alleen geestelijk zijn? Ga dan in een klooster aub.
Ik ken mensen die er trots op zijn een knappe vrouw gevonden te hebben. o.a. Een goede vriend uit Dld die hierbij zn groeten doet...De vrouwen vonden hem zeer aantrekkelijk, heeft het record gevestigd door het vele daten. Ik geloof dat hij met 86 vrouwen gedate heeft...

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zondag 19 juni 2011, 22:35
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zondag 19 juni 2011, 12:41
BerichtOnderwerp: Pinksteren

MARIAN519 schreef:
Het gaat mij om een stukje duidelijkheid naar elkaar toe.

Jij zegt: "De belofte dat Jezus ons niet alleen zou laten, maar de Geest over ons zou uitstorten is daarmee vervuld."
En dan zet jij een punt.

Petrus haalt de profetie uit Joël aan, die spreekt voor allen..in alle tijden.

"16 Maar dit is wat gesproken is door de profeet Joël:
17 En het zal zijn in de laatste dagen, zegt God, dat Ik zal uitstorten van Mijn Geest op alle vlees; en uw zonen en uw dochters zullen profeteren, uw jongemannen zullen visioenen zien en uw ouderen zullen dromen dromen.
18 En ook op Mijn dienaren en op Mijn dienaressen zal Ik in die dagen van Mijn Geest uitstorten en zij zullen profeteren.
19 En Ik zal wonderen geven in de hemel boven en tekenen op de aarde beneden: bloed, vuur en rookwalm.
20 De zon zal veranderd worden in duisternis en de maan in bloed, voordat de grote en ontzagwekkende dag van de Heere komt.
21 En het zal zo zijn dat ieder die de Naam van de Heere zal aanroepen, zalig zal worden.
37 En toen zij dit hoorden, werden zij diep in het hart geraakt en zeiden tegen Petrus en de andere apostelen: Wat moeten wij doen, mannenbroeders?
38 En Petrus zei tegen hen: Bekeer u en laat ieder van u gedoopt worden in de Naam van Jezus Christus, tot vergeving van de zonden; en u zult de gave van de Heilige Geest ontvangen.

39 Want voor u is de belofte en voor uw kinderen en voor allen die veraf zijn, zovelen als de Heere, onze God, ertoe roepen zal."

Het is dan een belofte, dat God ZAL uitstorten, niet eenmalig, maar telkens weer...alles zal gebeuren..het is een belofte voor de toekomende tijd.

Maar misschien bedoel jij dat ook te zeggen?

Ik geloof dat er heel veel momenten zijn geweest dat Gods Geest uitgestort is over de mensen. De geschiedenis staat vol met opwekkingen. Maar Pinksteren is in die zin een heilsfeit. Want daar is de taak van Jezus overgenomen door de Heilige Geest.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 22:06

ALBERTANT362 schreef:
Niet mee eens. Het ligt er maar net aan hoe jij tegen zo'n persoon reageert.
Het gaat me om de analogie. Als het forum alleen maar volgekalkt wordt met onzinnige flauwe grappen, vindt niemand er iets meer aan.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 21:38
BerichtOnderwerp: Relatie door God gewild.

HENK710 schreef:
Uitgaan van een relatie is geen reden om te veronderstellen dat het niet door God gewild is. Het kan nog steeds door God gewild zijn, maar door mensen/omstandigheden anders lopen...
Fijn dat we het met elkaar eens zijn Henk.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 21:26
BerichtOnderwerp: relatie nemen met iemand die autistisch is

HENK710 schreef:
Misschien niet direct van vooronderstellingen uitgaan, Chatuliem. Verder denk ik, net als Mariska, dat de vraag naar de nickname niet direct ter zake doet. Als iemand die naam gebruikt heeft hij/zij daar zijn reden voor....en ja, in dit geval kan het te maken hebben met het onderwerp (wat ik maar even opgezocht heb > volgende keer misschien handig om ook even te refereren naar het waarom van je vraag, want niet iedereen kent al die termen), maar ook als dat niet zo is, laat dan de inhoud van het gesprek aub vooraan staan!

En nu dus weer TNO (terug naar onderwerp) Knipoog smiley
Waarom ga je meteen van een vooronderstelling uit. Ik stel een heel normale vraag....
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 21:24
BerichtOnderwerp: docu Bijlmer

Ik heb een poosje in de Bijlmermeer gewoond. Dat was begin jaren 90. Nu heeft Tegenlicht een documentaire gemaakt over de huidige Bijlmer. Er is klaarblijkelijk niks veranderd.

http://tegenlicht.vpro.nl/afleveringen/2002-2003/bijlmer-the-rough-guide.html

Het is duidelijk dat het de beerput van NL geworden is, waar mensen wonen, die illegaal hier verblijven. Zou de PVV toch een punt hebben als ze stellen dat we strenger moeten zijn voor mensen die van buiten NL komen. Omdat zij ook door werkgevers misbruikt worden???
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 20:38

MARISKA601 schreef:
waarom gebruik jij de nick chatuliem?

beetje overbodige vraag waarom men een nick gebruikt
Chatuliem is een minder beladen naam, Mariska...
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 20:37
BerichtOnderwerp: Nieuwste opwekkingsliederen

Het gaat me niet om de Opwekkingsliederen in het algemeen. Het is nog steeds prachtig om daar van uit te zingen. Maar deze editie valt me gewoon erg tegen.

Wat betreft Opwekkingsliederen voor Kinderen. Tijdens het kinderkamp zingen we uit volle borst deze liedjes.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 19:36

SAVANTI576 schreef:
ja ik kan veel zelfstandig alleen mis ik de gezelligheid van een partner
Waarom heb je dan in je nickname Savant staan? Ik veronderstel niet dat je dat bent.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zaterdag 18 juni 2011, 19:38
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 19:34
BerichtOnderwerp: Relatie door God gewild.

CROSSROAD317 schreef:
Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Je kunt ook gewoon vragen wat bedoel je chat? Ik zit aan een aantal zonden te denken die een relatie kapot kunnen maken. Bv minachting voor de ander, ongeloof, mishandeling, jaloezie, overspel, liegen, elkaar negeren, allemaal zonden die funest kunnen zijn voor een relatie...

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zaterdag 18 juni 2011, 22:43
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 17:07

YELNIN491 schreef:
Wat is er mis met de indruk dat iemand dan veel humor heeft of ontzettend goed kan geinen.
Waarom zouden alleen maar serieuse reakties een goede indruk van iemand geven. Net of iemand alleen maar humor en gein is en niet serieus kan zijn.
Stel je zit in een groep mensen en er zit iemand anderhalf uur constant te lopen geinen, er is geen serieus woord uit te krijgen. Word je daar zelf niet flauw van op een gegeven moment??? Ik denk dat je hem snel zult negeren, je aan hem irriteren en hem mijden...
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 16:01

DANIELLE160 schreef:
waarom op cm??

[b] IK WIL EEN VENT!!
Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley

Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden
da's duidelijk in elk geval. Kandidaten kunnen zich bij jou opgeven zeker???
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 15:57

MARISKA601 schreef:
Ik zou zeggen maak een site waarin men elkaar kan begluren
met een webcam en geluid erbij.
En is het forum werkelijk bedoeld om te laten zien wie je bent?
of het daarvoor bedoeld is, moet je CM vragen. Het is wel een gevolg van het forum.
MARISKA601 schreef:
Het forum is meer bedoeld uitwisselen van je mening over dingen.

En laat mij dan maar inhoudloos zijn, met gevoel voor humor.

(ik word frusty van mensen die willen bepalen hoe het forum beschreven moet worden)
Waarom praat je nu zo negatief over jezelf? Je bent zeker niet inhoudloos, daarvoor ken ik je te goed.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 15:54

YELNIN491 schreef:
[/i]nou dan weten anderen dat ook weer dat je geen inhoud hebt, slaan ze je wel over toch, is ook een selectie methode. Maar is de persoon dan ook zo leeghoofdig en zonder inhoud als dat jij dan misschien zou denken.
Soms verbergen mensen zich achter een humorvolle masker, misschien door wat ze hebben meegemaakt Smiley die vol vragen zit Weet jij veel.
Ik denk veel positiever over mensen. Ik geloof dat iedereen hier op het forum heel bijzonder is, met zijn/haar achtergrond en zijn/haar mening. Waarom zou je op dat gebied gewoon niet kunnen laten zien wie je bent.
Heeft helemaal niks met intelligentie te maken, iedere persoon en ieders mening is welkom. En je laat sowieso een indruk achter bij mensen, waarom zou je er dan niet voor zorgen dat dat een goede indruk is?
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 14:38
BerichtOnderwerp: Pinksteren

MARIAN519 schreef:
Hoi Chatuliem,

Het spijt me als het zo op je over kwam..ik geloof dat er verschillende heilsfeiten/gebeurtenissen kunnen zijn ook betreffende de uitstorting van de Heilige Geest.
Jezus liet zijn volgelingen geen wezen, Hij beloofde hen een andere Trooster te geven, die de Vader sturen zou uit Zijn Naam.
Wat in Jesaja staat en in Handelingen aangehaald wordt, zoals Kathy aangaf, is een profetie en een belofte...en dan voor allen, ook voor ons ja...dat bedoelde ik ermee te zeggen..niet dat ik je woorden om wilde draaien.. Verlegen lachende smiley
Ach Marian, je hoeft niet meteen sorry te zeggen hoor.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 14:20
BerichtOnderwerp: Nieuwste opwekkingsliederen

Nu de conferentie voorbij is, kunnen we het eens hebben over de nieuwe opwekkingsliederen hebben. En eerlijk gezegd valt me dit jaar gewoon tegen...

Ten eerste valt me op dat er maar twaalf liederen zijn, dit in tegenstelling tot andere jaren, toen waren er meestal iets van 15 of 16.

Ten tweede vind ik de intro's en de afsluiting in sommige liederen te lang en te langdradig.

Lied nr. 4 (714) is meer een gezang en hoort in mijn ogen thuis in het liedboek van Kerken.

Lied nr. 11 (721) heeft een heel onlogisch arrangement. Het begin is veel belovend, maar opeens halen ze de climax weg....Ze hadden dit anders moeten opbouwen. Het einde is meer van het Pinkpop gehalte.

Lied nr. 12 (722) is meer geschreeuw dan gezang en kan ik niet beluisteren tot het einde...We zijn toch niet op Pinkpop beland???

Tot nu toe denk ik dat ik maar twee liedjes aan ga leren in de gemeente: nr. 3 (713). Zonder dat eindeloze gepriegel aan het einde is het nog wel goed aan te leren. Tevens denk ik aan nr. 6 (716). De rest vind ik eigenlijk mislukt...

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zaterdag 18 juni 2011, 14:24
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 14:05
BerichtOnderwerp: berichten van Cm forum voor iedereen online???

PAULUS271 schreef:
Ik vind het zelf heel vervelend dat alle berichten die er gepost worden op het cm forum door iedereen op het internet, waaronder dus ook niet cm leden gelezen kunnen worden.
Dit geeft dat ik minder snel iets post op het cm forum.
Er zijn websites waar er forums zijn waar je eerst lid moet zijn om zowel mee te kunnen lezen als te kunnen posten.
Ik hoop dat het cm forum zo zal worden dat niet cm leden niet mee kunnen lezen.
Dit is al uitgebreid besproken in:

http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=1813
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 13:33
BerichtOnderwerp: uitje in Groningen - vr 3 juni

SUSANNAH475 schreef:
Veel plezier allemaal, maak er een mooie avond van... Knipoog smiley
Hoewel we met een klein groepje waren, was het heel gezellig. Jasmyn had een etentje geregeld in een fitnesscentrum....een hint misschien??
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van CHATULIEM619
Ga naar pagina Vorige 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 ... 169 Volgende
Pagina 86 van 169